درمان انحراف ادرار دوستی یا ارولاگنیا

درمان انحراف ادرار دوستی یا ارولاگنیا

آیا با انحراف ادرار دوستی که به آن ارولاگنیا (Urolagnia) هم گفته می شود آشنا هستید؟ این عمل شامل ادرار بر روی شریک جنسی است و در گروه انحرافات جنسی یا پارافیلیا قرار می گیرد.

انحرافات جنسی شامل انواع مختلفی است که یکی از آنها ادرار دوستی یا ارولاگنیا است. فردی که گرفتار این نوع انحراف جنسی است تمایل دارد تا شریک جنسی اش بر روی او ادرار کند و یا به شدت دوست دارد که ادرار او را بخورد و از این طریق به لذت جنسی دست پیدا می کند.

در این بخش از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای جامع در مورد ادرار دوستی در اختیارتان قرار دهیم تا بدانید این انحراف چه ویژگی هایی دارد و چرا برخی افراد گرفتار چنین انحرافی می شوند و همچنین روش های درمان انحراف ارولاگنیا را بیان می کنیم.

انحراف ادرار دوستی یا ارولاگنیا

ادرار دوستی هم می تواند شامل تصور و تخیل دیدن یا خوردن ادرار است و هم در واقعیت ممکن است فرد علاقه داشته باشد که شریک جنسی اش بر روی بدن فرد ادرار کند و یا شخص ادرار شریک جنسی اش را می خورد.به یاد داشته باشید که اختلال ارولاگنیا جزء دسته انحرافات جنسی است و هرگز نمی توان آن را به عنوان نوعی رابطه در نظر گرفت.پیشنهاد می شود تا مقاله درمان مدفوع خواهی را مطالعه نمایید.

چرا که در سال های اخیر تفکری ایجاد شده مبنی بر اینکه بسیاری از مشکلات و انحرافات را سالم انگاری می کنند و قصد دارند تا چنین رفتارهای ناسالم را به عنوان نوعی رابطه در نظر بگیرند.چرا که به طور نرمال انسان باید به جنس مخالف تمایل جنسی داشته باشد و رابطه جنسی نیز تعریف خاص خودش را دارد.

حال هر نوع رابطه ای که خارج از این تعریف باشد به عنوان انحراف یا اختلال شناخته می شود. به عنوان مثال اگر شخص علاقه داشته باشد که جوراب شریک جنسی اش را بو کند و سپس دست به خودارضایی بزند دچار انحراف فتیشیسم است و این رفتار را نباید به عنوان نوعی از رابطه در نظر گرفت. حتی اگر خود شخص بیان کند که از این کار لذت می برد و هیچ صدمه ای به او وارد نمی کند باز هم شرایط را تغییر نمی دهد و باید برای درمان اقدام کند.

شناخت انحراف جنسی ادرار دوستی یا ارولاگنیا

شخصی که دچار انحراف ادرار دوستی یا ارولاگنیا است تمایل شدیدی به خوردن ادرار شریک جنسی اش را دارد. برخی از افراد نیز علاقه دارند تا با ادرار دوش بگیرند و این رفتار نیز همان اختلال ادرار دوستی است. همچنین نوعی از ادرار دوستی وجود دارد که فرد علاقه دارد تا بخشی از لباس که به وسیله ادرار خیس شده است را بو کند. نکته مهمی که در خصوص انحراف ادرار دوستی وجود دارد مربوط به دیدن و بو کردن ادرار است.

فردی که دچار انحراف ارولاگنیا است هم با دیدن و هم با بو کردن ادرار به شدت برانگیخته می شود و به لذت جنسی دست پیدا می کند. عده ای از افراد هم هستند که فتیش ادرار دارند و از طریق پوشک یا لباس هایی که بر روی آن ها ادرار شده است به لذت جنسی می رسند.

تفاوت ارولاگنیا با omorashi در چیست؟

در ژاپن نوعی تمایل سادومازوخیستی وجود دارد با نام omorashi که فرد با دیدن فردی که فشار ادرار را تحمل می کند به لذت جنسی دست پیدا می کند. یعنی علاقه به این دارد که شخصی مثانه اش پر باشد و نتواند ادرار کند و او آن را تماشا کند و از این طریق به ارضاء جنسی می رسد. omorashi با ارولاگنیا متفاوت است و همان طور که گفته شد، انحراف ادرار دوستی یا ارولاگنیا به این شکل است که فرد علاقه دارد شریک جنسی اش بر روی او ادرار کند و یا ادرار او را بخورد.

ادرار بر روی لباس و بدن

فردی که انحراف ادرار دوستی دارد از این که شریک جنسی اش بر روی او یا لباسش ادرار کند بسیار لذت می برد. همچنین باید اشاره شود فردی که علاقه دارد تا چنین صحنه ای را تماشا کند نیز در دسته انحراف ارولاگنیا قرار می گیرد. چرا که با دیدن صحنه ادرار بر روی دیگران به لذت جنسی می رسد و ممکن است از این طریق دست به خودارضایی بزند.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش درمان انحرافات جنسی


وقتی فرد دچار انحراف ادرار دوستی است به شدت علاقه دارد که شریک جنسی اش به وسیله ای ادرارش او را خیس کند. یعنی خیس شدن باید به این صورت باشد که پاها یا بخشی از بدنش به طور کامل خیس شود.

تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است نشان می دهد فرد دارای انحراف به شدت گرمای ناشی از ادرار را دوست دارد و موجب آرامش او می شود. گاهی اوقات نیز فردی که ارولاگنیا دارد تمایل دارد تا بخشی از بدن که بوی ادرار می دهد که بو کند تا از این طریق دچار برانگیختگی شود.

نمایش ادرار دوستی

نوعی از انحراف ارولاگنیا وجود دارد که در آن فرد تمایل دارد تا در مکان های عمومی خودش را خیس کند و این عمل را دیگران مشاهده کنند و از این طریق به لذت جنسی دست پیدا می کند.

ادرار دوستی در BDSM

تا به این جا با انحراف ادرار دوستی یا ارولاگنیا آشنا شدیم و فهمیدیم که افراد گرفتار این انحراف چه ویژگی هایی دارند. حال تصمیم داریم تا در رابطه BDSM رفتار ادرار دوستی را مورد بررسی قرار دهیم.

افرادی که دچار انحرافات جنسی هستند رفتارهای عجیبی را از خودشان نشان می دهند که لازم است تحت درمان قرار بگیرند. در رابطه BDSM فردی که انحراف ادرار دوستی دارد علاقه دارد تا شریک جنسی اش بر روی سر و صورتش ادرار کند.

به این صورت که مستقیم بر روی مو، سر، صورت و لب فرد ادرار می شود و فرد از این طریق به شدت دچار برانگیختگی می شود. در رابطه BDSM یک فرد غالب و فرد دیگر مطیع است و در انحراف ادرار دوستی فرد غالب بر روی صورت و دهان فرد مطیع ادرار می کند.

اموراشی (omorashi)

در بخش بالا به فتیش omorashi در کشور ژاپن اشاره کردیم که فرد تمایل شدیدی به دیدن فشار ناشی از ادرار در دیگران را دارد. به این صورت که علاقه دارد تا افرادی را مشاهده کند که در حال تحمل فشار ادرار هستند و رفتارهایی را از خودشان نشان می دهند. آن ها با دیدن این صحنه ها دچار برانگیختگی جنسی می شوند و ممکن است دست به خودارضایی بزنند.

محققان انحرافات جنسی بر این باورند که این رفتار سادومازوخیستی ممکن است مربوط به دوران کودکی شخص شود. یعنی فرد در دوران کودکی رفتار ناشی از فشار ادرار را در دیگران مشاهده کرده است و در همین بین نوعی تحریک جنسی به آنها دست داده است و در نتیجه این رفتار برای آنها عامل برانگیختی شده است. به همین دلیل در بزرگسالی علاقه شدیدی به دیدن افرادی دارند که در حال تحمل فشار ناشی از ادرار هستند.

تماشاگری ادرار دوستی

نوع دیگری از انحراف ارولاگنیا وجود دارد که در آن فرد علاقه دارد تا بدون اجازه دیگران را در حین ادرار کردن مشاهده کند. همچنین برخی از افراد وجود دارند که از عمل ادرار دیگران  بدون داشتن اجازه فیلمبرداری می کنند و با دیدن فیلم ها دست به خودارضایی می زنند.

جنیفر ایو رهور (Jennifer Eve Rehor) از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو که در زمینه رفتارهای جنسی انسان ها تحقیقات بسیاری انجام داده است و او را به عنوان رفتار شناس رابطه جنسی می شناسند بیان می کند که تمام داده های مربوط به انحراف ادرار دوستی توسط مطالعات جنایی به دست آمده است.

یعنی هر رفتار انحرافی که به شدت عجیب و غیر متعارف است هرگز توسط خود فرد فاش نمی شود و شخصی که انحراف جنسی دارد خودش برای درمان به درمانگر مراجعه نمی کند و اکثر افرادی که در این زمینه شناسایی شده اند توسط پلیس دستگیر شده اند و سپس به دادگاه رفته اند. به همین دلیل باید بدانیم که افراد دارای انواع انحرافات جنسی هرگز تمایلی به دریافت کمک حرفه ای و درمان ندارند. پیشنهاد می شود تا مقاله شناخت اختلال سادیسم را مطالعه نمایید.

جنیفر ایو رهور در سال های ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۱ بر روی ۱۷۶۴ زن که دارای انحراف جنسی غیر متعارف BDSM بودند تحقیقی را انجام داد و ۱۵۸۰ نفر از آنها بیان کرده بودند که دارای انحرافات جنسی هستند. در این بین فقط ۳۶.۵۲ درصد از افراد دارای انحراف ادرار دوستی بودند.

در بین آنها ۹۹.۹۳ درصد اظهار داشتند که رفتار کتک زدن را انجام داده اند. همچنین ۹۶.۶۱ درصد از افراد هم بیان کردند که از وسایل شکنجه سادیسمی استفاده کرده اند و یا تحت آن قرار گرفته اند. با این که نمی توانیم نتیجه این تحقیق را به تمام جامعه تعمیم دهیم ولی این داده های نشان می دهد که انحرافات جنسی چقدر در بین افراد شایع است.

در سال ۲۰۱۷ یک نظرسنجی در بریتانیا راجع به فتیش های جنسی انجام شد و انحراف ادرار دوستی در رتبه نهم قرار گرفت.

نمونه هایی از انحراف ادرار دوستی

یک نوازنده آمریکایی به نام چاک بری بر روی یک زن ادرار کرد و چون در سرویس بهداشتی یک رستوران بر روی چند زن چنین کاری را انجام داد و فیلم او گرفته شد از او شکایت شد.

هاولوک الیس که یک متخصص در زمینه رابطه جنسی است و از ناتوانی جنسی رنج می برد در ۶۰ سالگی متوجه شد که گرایشات ادرار دوستی در او وجود دارد و با دیدن زنی که در حال ادرار بود دچار برانگیختگی جنسی شده بود.

یک قاتل زنجیره ای با نام آلبرت فیش در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز توضیح داد که چندین زن بر روی بدن و صورت او ادرار کرده اند و سپس خود او کودکان را مجبور به خوردن ادرار کرده بود.

فردی به نام اشلی مک ایزاک که خواننده و کمانچه نواز اسکوشیایی بود در سال ۱۹۹۶ مصاحبه ای انجام داد و راجع به تمایلاتش صحبت کرد و بیان کرد که علاقه دارد مردان روی بدن او ادرار کنند.

ریکی مارتین نیز که یک خواننده پورتوریکویی است در مصاحبه ای با مجله بلندر اظهار داشت که از انحراف جنسی ادرار دوستی رنج می برد.

پاتریس اونیل هم که یک استنداپ کمدین آمریکایی است چندین بار بیان کرده است که تمایل زیادی به ادرار دارد و دوست دخترش بعدها متوجه شد که پاتریس دچار بیماری دیابت است.

درمان انحراف ادرار دوستی

انحرافات جنسی دارای درمان سختی هستند و دلیل آن نیز عدم مراجعه خود فرد برای درمان است. نکته ای که لازم است بدانید آن است که اگر شما متوجه شدید دچار یکی از انحرافات جنسی هستید حتما به یک درمانگر مراجعه کنید تا مسیر درمان را به درستی طی نمایید.

اول از همه به یاد داشته باشید که شما نباید مشکل خودتان را به فرد دیگری جزء درمانگر در میان بگذارید. چرا که در غیر این صورت دیگران شما را مورد قضاوت قرار می دهند و در نتیجه ممکن است هرگز برای درمان اقدامی انجام ندهید. این در حالی است که تنها راه نجات شما مراجعه برای درمان است. پیشنهاد می شود تا مقاله درمان بردگی جنسی را مطالعه نمایید.

به یاد داشته باشید که یک متخصص روان درمانی هرگز شما را مورد قضاوت قرار نمی دهد و به شما کمک می کند تا مسیر درمان را به درستی طی کنید. همچنین لازم است اشاره شود که شما باید برای درمان هر مشکل روانی خود به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنید تا بتوانید آن را درمان کنید.

به عنوان مثال اگر شما دچار اختلال وسواس هستید حتما به یک روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنید تا هر چه زودتر آن را درمان کنید. در غیر این صورت این مشکل برای همیشه همراه شما خواهد بود و در آینده آسیب های زیادی به شما وارد می کند. به عنوان نمونه اگر وسواس شما درمان نشود در زندگی مشترک تان تداخل ایجاد می کند و حتی ممکن است مشکلات بسیاری نیز برایتان درست کند.

در رابطه با انحرافات جنسی نیز باید بدانید که نیاز به درمان دارند و اگر شما انحرافات جنسی خودتان را درمان نکنید در زندگی زناشویی دچار مشکل خواهید شد و حتی ممکن است زندگی تان به طلاق کشیده شود.

زیرا زمانی که شما از انحراف جنسی ادرار دوستی رنج می برید و ازدواج می کنید. همسر شما نمی توانید شرایط شما را درک کند و هرگز با شما همراهی نخواهد کرد و در نتیجه رابطه شما دچار آسیب می شود. پس لازم است بدانید که باید برای درمان مشکلات روانی و رفتاری خود اقدامات لازم را انجام دهید تا به عنوان یک فرد سالم وارد جامعه و زندگی مشترک شوید تا بتوانید به خوبی زندگی خودتان را ادامه دهید.

روش های درمان انحراف جنسی ادرار دوستی

چرا که هیچ فرد سالمی تمایل ندارد در رابطه جنسی با همسرش دست به انجام کارهایی مانند ادرار دوستی و … بزند. از این رو لازم است نگاه دقیق تری به این موضوع داشته باشید تا بتوانید از شر تمامی مشکلات رها شوید.

برخی از کارهایی که لازم است انجام دهید :

پورنوگرافی را ترک کنید : اگر به دیدن فیلم های پورن علاقه دارید لازم است تا آن ها را کنار بگذارید. چرا که حتی ممکن است شما استعداد گرایش به انحرافات جنسی را داشته باشید ولی هنوز شرایط آن به وجود نیامده است و صرفا با دیدن پورن گرفتار یکی از انحرافات جنسی شوید.

خودارضایی را ترک کنید : یکی دیگر از کارهایی که لازم است انجام دهید آن است که رفتار اعتیاد گونه خودارضایی را کنار بگذارید. چرا که این رفتار شما وارد کارهایی می کند که ممکن است زمینه ساز مشکلات فراوان دیگری شود.

قبل از ساعت ۱۲ شب بخوابید : این نکته بسیار کلیدی و مهم است. چرا که ذهن انسان بعد از ساعت ۱۲ شب دچار خطاهایی می شود که می تواند زمینه ساز برخی از مشکلات شود.

به عنوان مثال فرد بیدار می ماند و به سراغ تلفن همراهش می رود و شروع به گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می کند. در همین بین وارد گروه ها و کانال ها و پیج هایی می شود که ممکن است تحریک آمیز بوده و در نتیجه زمینه ساز مشاهده پورن می شود.

ارتباط با واقعیت : لازم است تا انسان با واقعیت ارتباط برقرار کند و بداند که دنیای مجازی به هیچ وجه شبیه به زندگی واقعی انسان نیست. زمانی که فرد در فیلم های پورن صحنه های عجیب و غریبی را مشاهده می کند دچار خطای شناختی می شود و می خواهد تا خودش هم در دنیای واقعی چنین تجربه ای را داشته باشد. در حالی که اصلا چنین شرایطی در واقعیت وجود ندارد و آن ها صرفا در فیلم های پورن ساخته می شوند.

انسان ها هدف هستند : نوع نگاه انسان به دیگران نباید به شکل استفاده ابزاری باشد و لازم است تا انسان به اصول اخلاقی پایبند بماند. همانطور که ایمانوئل کانت در رابطه با اخلاق بیان می کند : انسان خواه به خود و خواه به دیگران نباید به مانند وسیله ای برای رسیدن به هدف نگاه کند، بلکه باید به صورت هدف و غایت به خود و دیگران بنگرد.

تقویت اعتماد به نفس : نکته بسیار مهمی که لازم است بدانید توجه به تقویت و بهبود عزت نفس و اعتماد به نفس است. چرا که ضعف اعتماد به نفس می تواند سبب بروز انحرافات جنسی در فرد شود. به عنوان مثال وقتی فرد نتواند ابراز وجود کند و رابطه سالم با جنس مخالف برقرار کند برای رسیدن به خواسته های جنسی اش دست به اقدامات ناسالمی می زند. مثلا خود را فردی ضعیف و مغلوب نشان می دهد تا طرف مقابل را وادار به رابطه کند و همین موضوع زمینه ساز رفتارهای انحرافی در فرد می شود.

روان درمانی : روش درمان رفتار درمانی شناختی به فرد کمک می کند تا با خطاهای ذهنی اش آشنا شود و بداند که دارای چه افکار بیمار گونه ای است. سپس با جایگزینی افکار جدید کاری می کند که رفتارهایش نیز تغییر کرده و در نتیجه مسیر جدید از زندگی را آغاز کند.

مدیریت نیاز جنسی : در دوره های مختلف زندگی لازم است تا انسان بتواند نیازهای جنسی خودش را مدیریت و کنترل کند و اجازه ندهد نیروی جنسی او را به سمت اهداف خودش بکشاند.

در آخر نیز باید اشاره شود که اگر می خواهید به صورت کامل انحراف جنسی خودتان را درمان کنید لازم است تا به یک روانشناس متخصص مراجعه نمایید.

دسته‌بندی‌ها