پکیج آموزش عبارات کوتاه انگلیسی

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2.5 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

عبارات کوتاه در زبان انگلیسی کاربردهای فراوانی داشته و تمامی زبان آموزان باید بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. یعنی اگر شما در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید حتماً باید افعال دو کلمه‌ای و ۳ کلمه‌ای را هم یاد بگیرید. زیرا کاربردهای فراوانی در مکالمه داشته و می‌توانید از آن‌ها برای ساخت جملات جدید استفاده کنید. شایان ذکر است که همواره نباید از جملات ساده و رایج در زبان انگلیسی استفاده کنیم.

البته منظور ما این است که شما باید تسلط بالایی بر روی زبان انگلیسی داشته باشید و عبارات کوتاه زبان انگلیسی را هم به خوبی یاد بگیرید. این جملات کوتاه اکثراً از افعال ۲ یا ۳ و یا ۴ کلمه‌ای ساخته می‌شوند و شما می‌توانید به کمک آن‌ها جملات متنوعی را بسازید. ما در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزش زبان با عنوان دوره جامع آموزش عبارات کوتاه انگلیسی را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان قرار دهیم.

آموزش عبارات کوتاه انگلیسی

دسترسی به بهترین منابع آموزشی به زبان فارسی همواره یکی از دغدغه های تمامی افرادی است که تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی می کنند. زیرا زمانی شما می‌توانید یک زبان خارجی دیگر را به راحتی یاد بگیرید که بتوانید به بهترین منابع دسترسی داشته باشید. از این رو فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان بهترین پکیج های آموزش زبان انگلیسی را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می دهد.

پکیج جامع آموزش عبارات کوتاه انگلیسی به صورت قدم به قدم تمامی عبارت های کوتاه انگلیسی که شامل جملاتی با ۲ یا ۳ کلمه می‌باشد را به زبان فارسی به شما آموزش می‌دهد و شما می‌توانید گام به گام با این دوره پیش بروید و در انتها تسلط کاملی به این مبحث داشته باشید.

آموزش قدم به قدم عبارات کوتاه انگلیسی

در این دوره آموزشی به صورت جامع تمامی جملات کوتاهی که در زبان انگلیسی دارد آموزش داده می‌شود و همچنین تلفظ آن‌ها به صورت دقیق نیز مورد بررسی قرار می گیرد. اگر شما قصد دارید تا زبان انگلیسی را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم تا از این بخش از برنا اندیشان پکیج آموزش عبارات کوتاه انگلیسی را دریافت کنید و با مشاهده آن به تسلط بالایی دست پیدا کنید. پیشنهاد می شود تا به دوره جامع آموزش اصطلاحات انگلیسی مراجعه نمایید.

آشنایی با عبارات کوتاه انگلیسی

همواره تمامی افرادی که می‌خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند ممکن است بعد از مدتی متوجه شوند که در برخی موقعیت ها عبارت ها و جملاتی را مشاهده می‌کنند که با آموخته های آن‌ها متفاوت است و در این شرایط نمی‌توانند چیزی از آن جملات را متوجه شوند.

اگر شما در چنین موقعیت هایی قرار گرفته‌اید باید بدانید که زبان انگلیسی بسیار گسترده بوده و برای رسیدن به سطح بالایی از آن لازم است تا مطالعات بیشتری در این زمینه داشته باشید. در‌واقع آموزش‌هایی که در بسیاری از مؤسسات آموزشگاهی رایج است به صورت آکادمیک انگلیسی را تدریس می‌کنند و جملات رایج در زبان انگلیسی را آموزش می دهند.

در این حالت شما به خوبی زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید اما هنگامی که می‌خواهید در گفتگوها و مکالماتی که با افراد انگلیسی زبان خلاقیت به خرج دهید با بن‌بست روبرو می‌شوید. از این رو شما باید جملات کوتاه و عبارت هایی که به آن‌ها Short phrases را یاد بگیرید. شایان ذکر است که در کتاب‌های آکادمیک هم تا حدودی به این عبارات کوتاه اشاره می‌شود اما به صورت کامل آن‌ها را به شما آموزش نمی دهد. بنابراین لازم است تا شما خودتان آن‌ها را یاد بگیرید.

پکیجی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده‌ایم به شما کمک می‌کند تا عبارات کوتاه زبان انگلیسی را به شکل ویژه ای یاد بگیرید و در ادامه خودتان به تسلط بالایی دست پیدا می کنید. همانطور که گفته شد این مجموعه آموزشی به زبان فارسی تهیه شده است و شما قدم به قدم با مدرس همراه می‌شوید و به راحتی عبارات کوتاه انگلیسی را فرا می گیرید.

اهمیت یادگیری عبارت های کوتاه انگلیسی

اگر شما وارد دنیای زبان انگلیسی شده باشید ممکن است برای بار اول با خود بگویید که صحبت کردن به زبان انگلیسی خیلی آسان است. این نتیجه‌گیری به این خاطر است که بسیاری از افرادی که زبان انگلیسی را آموزش می‌دهند صرفاً جملات و کلمات بسیار رایج را به زبان آموزان آموزش می دهد. اما نگران نباشید زبان انگلیسی اصلاً سخت نیست و شما با تمرین و مطالعه می‌توانید خیلی راحت آن را یاد بگیرید. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج آموزش English Vocabulary in Use مراجعه فرمایید.

یادگیری اصولی و کامل زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در آزمون های مختلفی مانند آیلتس و تافل بهترین نمره را به دست آورید و هنگامی که در جمعی از دوستان انگلیسی زبان خود قرار دارید می‌توانید مانند افراد بومی یا همان Native با آن‌ها گفتگو کنید و این حالت موجب شادی و خوشحالی شما می‌گردد.

به یاد داشته باشید که وقتی شما برای کار یا تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می‌کنید باید تسلط بالایی در زبان انگلیسی داشته باشید. یعنی اگر شما بتوانید بهترین اصطلاحات و عبارات کوتاه انگلیسی را یاد بگیرید می‌توانید تعامل و روابط خوبی را با افراد آن کشور برقرار کنید و بدون هیچ مشکلی در آنجا زندگی خواهید کرد.

جملات کوتاه و پرکاربرد انگلیسی

ساختار زبان انگلیسی به صورت است که اگر شما مقداری گرامر انگلیسی را بدانید و با واژگان آشنا باشید می‌توانید به راحتی جمله بسازید. در زبان انگلیسی هنگامی که شما می‌خواهید مکالمه خوبی داشته باشید باید عبارات کوتاه انگلیسی پرکاربرد یا همان Short Phrases Practical را به خوبی تمرین کنید. این جملات کوتاه بسیار پرکاربرد است و به شما کمک می‌کند تا در صحبت‌های روزمره‌ای که دارید به راحتی یا دیگران تعامل برقرار کنید و از این بابت هیچ مشکلی برای انتقال پیام و منظور خود به دیگران نداشته باشید.

اهمیت یادگیری Short Phrases Practical یا همان عبارات پرکاربرد انگلیسی

شایان ذکر است که هم در گفتگوی روزانه و هم در سریال ها و فیلم‌هایی که مشاهده می‌کنید به صورت مکرر از عبارات کوتاه انگلیسی استفاده می‌شود. از این رو لازم است تا شما به این موضوع اهمیت ویژه ای بدهید و این عبارت ها را به صورت کامل یاد بگیرید. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج کامل آموزش تلفظ لغات زبان انگلیسی مراجعه نمایید.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید به صورت کلمه به کلمه عبارتی را ترجمه کنید و آن را به مخاطب خود بیان کنید برای اینکه منظور خاصی را به او برسانید. اما به یاد داشته باشید که در این موارد عبارتی که ساخته می‌شود حتماً درست نبوده و شما باید به صورت دقیق آن عبارت را به کار ببرید. زیرا در زبان انگلیسی برای جملات بسیار کوتاهی که در مکالمات روزمره رایج است عبارات مشخصی وجود دارد که فقط باید از همان‌ها استفاده کنیم و نمی‌توانیم خودمان از کنار هم گذاشتن چند کلمه عبارتی مشابه آن را بسازیم.

به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید به فردی بگویید خسته نباشید و یا بگویید که من طرفدار پروپاقرص آن فرد یا آن تیم هستم و یا به دوست خود بگوییم مهمون من باش و بسیاری دیگر از عبارات کوتاه انگلیسی را در روزمره استفاده کنید باید مبحث عبارت های کوتاه را در زبان انگلیسی به خوبی یاد بگیرید.

با توجه به مواردی که در خصوص عبارات کوتاه انگلیسی بیان کردیم اگر شما قصد دارید تا زبان انگلیسی را به صورت دقیق و اصولی یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم تا از این بخش از برنا اندیشان پکیج آموزش عبارات کوتاه انگلیسی به صورت قدم به قدم را دریافت کنید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.