پکیج آمادگی آزمون آیلتس به صورت جامع

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

آمادگی آزمون آیلتس از جمله کارهایی است که زبان آموزان برای شرکت در امتحان به آن نیاز دارند. هنگامی که فردی تصمیم می‌گیرد تا در آزمون آیلتس شرکت کند باید به سطح قابل قبولی از زبان رسیده باشد که بتواند در این امتحان شرکت کند و نمره بالایی را به دست آورد. شایان ذکر است که برای شرکت در آزمون آیلتس نیاز دارید ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی را به خوبی بلد باشید.

یعنی به راحتی صحبت کنید و بتوانید هر نوع متنی را نگارش نمایید و صحبت‌هایی که به زبان انگلیسی انجام می‌شود را متوجه شوید و به سؤالات آزمون به درستی پاسخ دهید. از این رو ما در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های آموزش زبان انگلیسی با عنوان دوره جامع آموزش آمادگی آزمون آیلتس را در اختیار شما زبان آموزان عزیز و محترم قرار دهیم.

دوره جامع آموزش آمادگی آزمون آیلتس

نمره آیلتس برای بسیاری از افراد مهم است و تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا بهترین نمره در آزمون کسب کنند. اگر شما به زبان انگلیسی علاقه دارید و می‌خواهید در امتحان آیلتس شرکت کنید باید در ابتدا زبان انگلیسی را شروع کنید و مهارت های خودتان را تقویت کنید. همانطور که می‌دانید زبان انگلیسی دارای ۴ مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن است.

برای شرکت در آزمون آیلتس شما باید تمامی این موارد را بدانید و تسلط بالایی در آن‌ها داشته باشید. ما در فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان دوره های مختلف آموزش زبان را در اختیار شما افراد علاقه‌مند داده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. به عنوان مثال پکیج آموزش آیلتس به شما کمک می‌کند تا مهارت های زبانی تان را به خوبی تقویت نمایید.

فیلم آموزش کامل آمادگی آزمون آیلتس

دوره جامع آموزش آمادگی آزمون آیلتس شامل ساعت‌ها فیلم آموزش به زبان فارسی است که صفر تا ۱۰۰ آیلتس را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید خودتان را برای آزمون آیلتس آماده کنید. در‌واقع این پکیج آموزشی تمامی بخش‌های مختلف آیلتس را مورد بررسی قرار می‌دهد و در پایان شما می‌توانید برای امتحان آیلتس آماده شوید و در آزمون شرکت نمایید و بهترین نمره را به دست آورید. بنابراین اگر شما قصد دارید تا در آزمون آیلتس شرکت کنید و بهترین نمره را کسب نمایید پیشنهاد می‌کنیم تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج آمادگی آزمون آیلتس را دریافت نمایید.

آیلتس چیست؟

شاید شما هم در بیلبوردهای تبلیغاتی کلماتی مانند آیلتس، کلاس آیلتس، آزمون آزمایشی آیلتس، آیلتس نمره ۹، آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال را شنیده باشید. گاهی اوقات نیز ممکن است افرادی را بشناسید که قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشند و به همین دلیل به دنبال گرفتن مدرک آیلتس هستند.

به طور کلی آیلتس یک مدرک معتبر و بین المللی زبان انگلیسی است. واژه IELTS مخفف International English Language Testing System و به معنای سیستم ارزیابی بین‌المللی زبان انگلیسی است. لازم به ذکر است که آیلتس توسط بخش ارزیابی انگلیسی دانشگاه کمبریج و مؤسسه آموزشی IDP استرالیا مدیریت می شود. پیشنهاد می شود به پکیج کامل آموزش کتاب American English File مراجعه نمایید.

این آزمون برای افراد غیر انگلیسی زبان طراحی شده است که تصمیم دارند به کشور دیگر که انگلیسی زبان است مهاجرت کاری یا تحصیلی کنند. توجه داشته باشید که این روزها داشتن مدرک آیلتس با نمره ای قابل قبول یعنی ۶ به بالا ابزار لازم برای ورود به مؤسسات آموزش عالی یا شرکت هایی است که از زبان انگلیسی استفاده می کنند.

آزمون آیلتس یکی از امتحانات معتبر برای سنجش سطح زبان انگلیسی افراد است که امروزه بیشتر از ۱۰۰۰ مرکز در بیشتر از ۱۴۰ کشور دنیا برگزار می شود. چون آیلتس محبوبیت و مقبولیت زیادی در بین افراد دارد هر شخصی که می‌خواهد مدرک زبان بگیرید به دنبال گرفتن مدرک آیلتس می باشد.

آشنایی با انواع آیلتس

در حال حاضر ۳ نوع آزمون آیلتس در دنیا برگزار می‌شود که شامل آیلتس آکادمیک (Academic IELTS)، آیلتس جنرال (General IELTS) و آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills) است. هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خودش می‌باشد.

آیلتس آکادمیک (Academic IELTS)

شایان ذکر است که آکادمیک به معنای دانشگاهی است و مربوط به آموزش  می‌باشد. از این رو آیلتس آکادمیک برای افرادی است که قصد دارند در برنامه‌های آموزشی به زبان انگلیسی شرکت کنند و یا در دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی انگلیسی زبان تحصیل کنند. به یاد داشته باشید رشته تحصیلی شما چه حقوق باشد یا مهندس یا پزشکی باید مدرک آیلتس آکادمیک را داشته باشید.

 آیلتس جنرال (General IELTS)

آیلتس جنرال هم برای افرادی است که بعد از مهاجرت قصد ورود به دانشگاه یا فضاهای علمی را ندارند و صرفاً می‌خواهند از زبان انگلیسی برای کارهای روزمره شان استفاده کنند. لازم به ذکر است کودکان و نوجوانانی که قصد ورود به مدرسه‌های انگلیسی زبان را دارند نیازی به داشتن مدرک آیلتس آکادمیک ندارند و فقط کافی است مدرک جنرال آیلتس را دریافت نمایند.

آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills)

آزمون آیلتس لایف اسکیلز یکی دیگر از انواع کم کاربرد و کمتر شناخته شده آیلتس است. این آزمون برای افرادی می‌باشد که قصد مهاجرت به انگلستان و گرفتن ویزای این کشور را دارند. شایان ذکر است که در این آزمون فقط مهارت های گفتگو (Speaking) و گوش دادن (Listening) مورد سنجش قرار می‌گیرد و مهارت های نوشتن (Writing) و خواندن (Reading) را از شما امتحان نمی گیرند.

در این امتحان خبری از نمره ۱ تا ۹ نیست و فقط به شخص امتیاز A1 (برای همسر یا فرزندان متقاضیان مهاجرت) و B1 (برای گرفتن اقامت دائم اعضای خانواده) داده می شود. این نوع آیلتس دارای سطح بسیار پایینی است و صرفاً مهارت های روزمره شما را مورد سنجش قرار می‌دهد و برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا بدون اهداف کاری یا تحصیلی به انگلستان بروند.

بخش‌های مختلف آزمون آیلتس

در قسمت بالا اشاره کردیم که آزمون های آکادمیک و جنرال آیلتس هر ۴ سطح زبان انگلیسی را مورد سنجش قرار می دهند. یعنی شامل مهارت های گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن هستند. سه بخش اول در یک روز و یک زمان بدون فاصله برگزار می‌شوند و بخش گفتگو یا همان Speaking ممکن است در زمانی که رزرو کرده‌اید برگزار شود و یا در همان روز بعد از سه بخش دیگر برگزار شود. به طور کلی کل زمان امتحان آیلتس ۳ ساعت است.

لیسنینگ (Listening)

در این قسمت چهار گفتگوی ضبط شده برای شما پخش می‌شود که کلاً ۳۰ دقیقه طول می کشد. به یاد داشته باشید که هیچ کدام از گفتگوها مجدد پخش نمی‌شوند و شما باید در حین گوش دادن به سوالات پاسخ دهید. بعد از پایان شما ۱۰ دقیقه فرصت دارید که جواب‌ها را به برگه پاسخنامه منتقل کنید. همچنین پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش لیسنینگ مراجعه نمایید.

خواندن (Reading)

در این قسمت باید به ۴۰ سؤال که پس از ۳ یا ۴ متن آمده است پاسخ دهید که برای این کار شما ۶۰ دقیقه یا همان یک ساعت مهلت دارید. برای آنکه در این بخش موفق شوید باید مهارت هایی مانند درک ایده‌های کلی، منطق، تندخوانی، درک نقطه نظرهای نویسنده و … را در خودتان تقویت کنید که در پکیج آمادگی آزمون آیلتس تمامی آنها به شما آموزش داده می شود.

نوشتن (Writing)

هم در آیلتس آکادمیک و هم در آیلتس جنرال باید در پاسخ به دو سوال، دو نوشته با رعایت استانداردهای نوشتاری و مفهومی بنویسید. شایان ذکر است که در این دو نوشته باید بتوانید نقطه نظرات خودتان را به همراه دلایل کافی بیان کنید.

دوره جامع آموزش آمادگی آزمون آیلتس

این بخش هم نیاز به تکنیک های خاصی دارد که اگر آن‌ها را در خودتان تقویت نمایید می‌توانید بهترین نتیجه را به دست آورید. به یاد داشته باشید که برای کامل کردن این قسمت هم شما یک ساعت فرصت دارید. برای یادگیری بیشتر به پکیج کامل آموزش رایتینگ مراجعه فرمایید.

گفتگو (Speaking)

در این بخش شما باید در مقابل آزمون گیرنده بنشینید و در سه بخش با او گفتگو داشته باشید. در بخش اول معمولاً در حد برقراری ارتباط اولیه است و در بخش‌های دوم و سوم باید در رابطه با موضوعی که آزمون گیرنده مطرح می‌کند نظرات خودتان را به همراه رعایت اصول و استانداردهای لازم بیان کنید.

به یاد داشته باشید که در این قسمت کم حرفی یا پرحرفی هیچ کمکی به شما نمی‌کند و همواره باید به این نکته توجه کنید که اگر در اسپیکینگ از عبارات و اصطلاحات عالی استفاده کنید می‌توانید بهترین نمره را کسب نمایید. در این بخش شما ۱۱ الی ۱۴ دقیقه زمان دارید تا با ممتحن که به او Examiner هم گفته می‌شود گفتگو کنید.

در پکیج آمادگی آزمون آیلتس به صورت کامل شما را با هر ۴ مهارت زبان انگلیسی آشنا خواهیم کرد و سپس می‌توانید به راحتی در امتحان آیلتس شرکت کنید و بهترین نمره را به دست آورید. ویژگی برجسته و عالی دوره جامع آمادگی آزمون آیلتس این است که مدرس بسیار شیوا و روان و به زبان فارسی ۴ مهارت زبان انگلیسی یعنی writing، Speaking، Reading و Listening را به شما آموزش می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد تا خیلی سریع به تمام آن‌ها مسلط شوید. پس اگر می‌خواهید بهترین نمره را در آزمون آیلتس به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم تا از این بخش از برنا اندیشان پکیج آمادگی آزمون آیلتس را دریافت نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.