آموزش تکنیک های فروشندگی حرفه ای

آموزش تکنیک های فروشندگی حرفه ای
نوع فایل
Mp3
حجم فایل
250 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان آموزش تکنیک های فروشندگی حرفه ای به صورت کاملاً تخصصی را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به یادگیری فروشندگی قرار دهیم.

آموزش تکنیک های فروشندگی حرفه ای به صورت کاملاً تخصصی

در پکیج آموزش تکنیک های فروشندگی حرفه ای شما علاقه مندان به یادگیری فروش و فروشندگی با عالی ترین نکات آموزشی در حوزه فروش آشنا خواهید شد.

تکنیک های کلامی برای فروش حرفه ای

مهارت های ارتباطی می توانند فرصت های فروش را برای شما افزایش دهند. بهبود در سوال هایی که می پرسید و پیشرفت و ارتقای مهارت های کلامی و شفاهی می توانند به ساخت یک تصویر قوی از شما در ذهن مشتری کمک کند و اعتماد آن ها را بیش از همیشه جلب کند.تمامی مهارت های کلامی و شفاهی فروش و تکنیک های فروشندگی حرفه ای در این بخش از موفقیت نمناک جمع آوری شده است.

مهارت های سوال پرسیدن از مشتری

پرسیدن سوالات مناسب و هدفمند می تواند به تشخیص علایق مشتری برای خرید محصولات و انتقال آن ها به پروسه فروش کمک کند . انواع مختلفی از سوالات هستند که به شما در پروسه فروش اجناس کمک می کنند.

سوالات بسته

سوالات بسته به جواب ساده بله یا خیر نیاز دارند . مثلا :آیا دنیال یک تلویزیون خوب می گردید؟

سوالات بسته برای موارد زیر مورد استفاده هستند :

  • فهمیدن حقایق
  • حدود کردن بحث و یا راهنمایی کردن
  • جمع آوری اطلاعات پایه از مشتری که باعث می شود سوالات باز را از آن ها بپرسید

سوالات باز

سوالات باز نیاز به شرح دادن دارند . مثلا :به دنبال چه نوع محصولی می گردید ؟

مهارت های کلامی در فروش

فروشنده های موفق به دنبال راهی هستند که ارتباطی نزدیک را با مشتری برقرار کنند و یک مکالمه موثر بر پایه اعتماد و فهم متقابل با آن ها داشته باشند . مهارت های مکالمه شامل موارد زیر است :

  • پرسیدن سوالات غیر مواجهه ای برای نشان دادن این که شما به نیازهای مشتری توجه دارید
  • صحبت کردن با علم و آگاهی کامل در مورد محصول و یا سرویسی خاص
  • نشان دادن هیجان و گرمی
  • دوری از تعصب و یا کلیشه
  • تنظیم یک استایل شفاهی برای صحبت کردن با مشتری
  • گفتن حقایق
  • نشان دادن چیزهایی که آن ها را مطمئن کند حرفشان را متوجه شده اید
  • پذیرش و تایید عقاید مشتری
  • اصلاح نکردن حرف مشتری و یا وسط حرف او پریدن
  • پاسخ دادن به علائم بی حوصلگی و کلافگی مشتری
  • دیپلماتیک بودن
  • ساخت یک گفتگوی کوتاه برای یک درجه مناسب از صمیمیت

تکنیک فروش حرفه‌ای چیست ؟

تکنیک فروش حرفه‌ای یا روش فروش حرفه‌ای توسط یک فروشنده یا تیم فروش برای کسب درآمد و کمک به فروش موثرتر استفاده می‌شود.

تکنیک فروش یک روش خلاقانه ولی بر پایه تکنیکهای شناخته شده فروش است که مشاور فروش یا یک فروشنده با استفاده از هوش و دانش و تجربه خود در مورد فرایند فروش و بهره‌گیری از روانشناسی ، حسابداری ، مدیریت ، …. به تکنیکی یا روشی جدید برای بهینه شدن مسیر فروش می‌رسد.

تفاوت تکنیک فروش با فرایند فروش

واژه “فرایند فروش” و “تکنیک فروش” ، گاه به اشتباه مترادف در نظر گرفته می‌شوند.

فرایند فروش عبارت است که مسیری که یک مشتری بالقوه باید طی نماید تا به مشتری بالفعل ( خریدار ) تبدیل شود.

این مسیر منطبق با کل مسیر داخل قیف فروش و تا انتهای لوله فروش ادامه دارد.

فرایند فروش در مورد فرصت‌ها ، معاملات و نرخ موفقیت است.  یک مدیر فروش موفق و موثر کسی است بتواند این فرایند فروش را به درستی مدیریت نماید.

تکنیک فروش حرفه‌ای / تکنیک فروشندگی حرفه‌ای قابل بکارگیری در هر فرایند فروش است ، اما در کل ، تکنیک فروش برای فقط بخشی از فرایند فروش طراحی می‌گردد.

تکنیک فروش حرفه‌ای بر گام‌های فروش تمرکز ندارد ، بلکه بر مهارت و تمرکز و ارتباط تمرکز است.

مثل شخصیت شناسی در فروش، زبان بدن ، اصول و فنون مذاکره فروش ، …..

می‌توان گفت که فرایند فروش همان A تا Z مسیر فروش است و تکنیک فروش ، فلسفه نحوه پیاده‌سازی فرایند فروش است.

تکنیک فروش حرفه‌ای به دنبال کم کردن زمان بستن قرارداد فروش و افزایش اثربخشی فروش است.

تکنیک فروش می‌تواند در چند ناحیه از فرایند فروش بکار گرفته شود.

داستان‌ گو باشید

اگر دقت نموده اکثر نویسندگان کتاب در خصوص “موفقیت در فروش” ، افرادی هستند که داستان‌گوی قوی هستند.

برخی از آنان هرگز فروشنده موفقی نبوده‌اند اما داستان دیگران را در غالب موفقیت‌های خود به نحوی بیان می‌نمایند که افراد عادی که تنها خواننده کتاب‌های آنان بوده‌اند، این داستان را به عنوان بخشی از زندگی واقعی نویسندگان، پذیرفته‌اند.

فروشنده حرفه‌ای باید بتواند داستان برند ، داستان محصول / داستان خدمت را کاملا روان تعریف نمایند.

در چندین مقاله اشاره شده است که 63% مشتریانی که حقایق برند را در غالب داستان شنیده‌اند ، آن حقایق را به یاد می‌آورند، حال‌آنکه تنها 5% مشتریانی که حقایق برند را در غالب برخی اطلاعات پراکنده شنیده‌اند، آنان حقایق را به یاد می‌آورند.

خلق یک داستان با قدرت به یادآوری بالا، یک عامل مهم و اساسی برای افزایش بهره‌وری فروش است.

داستان قادر است حسی مثبت و تجربی شناختی مهمی برای تصمیم سازان سازمانی به وجود آورد.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.