پکیج آموزش دفاع از پایان نامه و روش های ارائه

نوع فایل
PDF
حجم فایل
5 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

پایان نامه یا همان تز حاصل دسترنج دانشجو در چند سال تحصیل است که برای دریافت مدرک تحصیلی اش باید آن را ارائه کند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین محصولات آموزشی با عنوان پکیج آموزش دفاع از پایان نامه و روش های ارائه را در اختیار شما علاقه مندان و دانشجویان قرار دهیم تا بتوانید با مطالعه آن به صورت کامل بر نحوه دفاع از پایان نامه خود تسلط یابید و بدون هیچ مشکلی در محضر اساتید به خوبی از تز رشته خودتان دفاع کنید.

پکیج آموزش دفاع از پایان نامه و روش های ارائه

با یادگیری اصول ارائه خواهید توانست تا بدون هیچ استرسی دفاع از پایان نامه خودتان را انجام دهید و بهترین نمره را به دست آورید. همچنین باید اشاره شود که در این محصول علاوه بر آموزش نحوه دفاع کردن از پایان نامه اصول ارائه نیز به شما آموزش داده می شود تا بتوانید هم سمینارهای خودتان را به خوبی ارائه دهید و هم در انجام هر کنفرانسی به صورت عالی عمل نمایید و همواره در جمع بدرخشید.

آموزش کامل نحوه دفاع از پایان نامه

پایان نامه چیست؟

لغت پایان نامه در زبان انگلیسی به صورت thesis نوشته می شود و نام دیگر آن رساله است که به نام dissertation شناخته می شود. همچنین شایان ذکر است که در زبان فرانسه به پایان نامه تز گفته می شود که به صورت these نوشته می شود و همین واژه در زبان انگلیسی به صورت تیزس تلفظ می شود که به صورت thesis نوشته می شود.

آشنایی با فرایند پایان نامه

زمانی که شما وارد دانشگاه می شوید در ابتدا باید مقطع کارشناسی را بگذرانید و طول آن حدود ۴ سال به طول می انجامد و در سال آخر لازم است تا شما بر روی پایان نامه خودتان کار کنید. البته باید بدانید که در مقطع لیسانس نیازی به دفاع از پایان نامه نیست و جلسه دفاع برای مقطع ارشد و دکترا است.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل نوشتن مقاله ISI


پس شما در مقطع کارشناسی زمانی که به ترم آخر رسیدید می توانید یک استاد راهنما انتخاب کنید و موضوعی را به او ارائه دهید و در صورت تایید بر روی آن کار کنید و پس از آن که تحقیقات شما تکمیل شد تمام نتایج کار خود را برای استاد ارسال می کنید و اگر با کار شما موافق بود و آن را تایید کرد شما می بایست تا پایان نامه خودتان را صحافی کنید و به استاد راهنمای خودتان تحویل دهید.

اما این فرایند در دوران کارشناسی ارشد متفاوت است و دانشجو باید در طول دوران تحصیلش تحقیق کند و بداند که علاقه دارد تا در چه حوزه ای فعالیت کند و در آن بخش یک موضوع را انتخاب کند تا بتوانید برای پایان نامه خودش از آن موضوع استفاده کند.

زمانی که در مقطع فوق لیسانس به ترم ۴ رسیدید شما باید یک استاد راهنما را در زمینه ای که به آن علاقه دارید انتخاب کنید و موضوع تز خودتان را با او در میان بگذارید و اگر او هم تمایل داشت تا در این باره با شما کار کند شما می توانید کار تحقیق خودتان را آغاز کنید و پایان نامه خودتان را بنویسید.

به همین دلیل لازم است تا شما در زمینه تحقیقی خودتان با اساتیدی فعالیت کنید که به موضوع شما علاقه داشته باشند. یعنی اگر موضوع شما در زمینه یکی از شاخه های خاص مدیریت است باید به سراغ استادی بروید که در آن زمینه فعالیت کرده باشد و بتواند به شما کمک کند و در هر رشته ای نیز به همین شکل است.

سپس شما باید مرحله به مرحله کارهایتان را برای استاد ارسال کنید و اگر نیاز به ویرایش داشت آن ها را انجام دهید و در انتها هم لازم است تا یک داور انتخاب کنید و اگر شما فقط یک استاد راهنما داشته باشید لازم است تا دو استاد پایان نامه شما را داوری کنند و اگر شما علاوه بر استاد راهنما یک استاد مشاور هم داشته باشید فقط یک داور کار شما را داوری خواهد کرد.

آموزش اصول ارائه و کنفرانس

شما به عنوان یک دانشجو باید با اصول ارائه و همچنین نحوه دفاع پایان نامه آشنا باشید و بدانید که اساتید چه سوالاتی را از شما می پرسند تا بتوانید موقع دفاع به خوبی ارائه خودتان را انجام دهید و بهترین نمره را به دست آورید.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل آمار استنباطی


شما در پکیج جامع آموزش دفاع از پایان نامه به صورت قدم به قدم با تمامی مراحل و اصول دفاع از تز را خواهید آموخت و با خواندن آن می توانید به سادگی دفاع پایان نامه خودتان را انجام دهید.

نکته بسیار مهمی که باید در خصوص پایان نامه بدانید این است که کلمه پایان نامه برای مقاطع کارشناسی و فوق لیسانس به کار می رود و برای دوره دکتری از عبارت رساله استفاده می شود.

از طرف دیگر لازم است یادآوری شود که در دوران کارشناسی و یا کارشناسی ارشد دانشجو بیشتر به صورت تحقیقی کار می کند و موضوعات به شکلی است که همواره منابع بسیاری در آن زمینه وجود دارد و محققان بسیاری بر روی آن موضوع کار کرده اند. در حالی که برای رساله دکتری دانشجو باید در مورد موضوعاتی کار کند که تا به حال هیچ تحقیقی به صورت تخصصی بر روی آنها انجام نشده و به نوعی موضوع بکر و تازه است.

پس اگر شما هم تصمیم دارید تا در روز دفاع خودتان به خوبی عمل کنید و بدون هیچ استرسی از حاصل دسترنج خودتان که کلی برای آن زحمت کشیده اید دفاع کنید پیشنهاد می کنیم تا پکیج آموزش دفاع از پایان نامه را از وب سایت برنا اندیشان دانلود نمایید و با مطالعه کامل آن بر نحوه اصول دفاع از پایان نامه مسلط شوید و بدون هیچ دغدغه ای از تز خودتان دفاع کنید تا بتوانید به آسانی فارغ التحصیل شوید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.