در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان فیلم آموزش کسب درآمد از یوتیوب و روش های تخصصی مدیریت یوتیوب را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کسب درآمد قرار دهیم.
فیلم آموزش کسب درآمد از یوتیوب
در فیلم آموزش کسب درآمد از یوتیوب و روش های تخصصی مدیریت یوتیوب شما علاقه مندان به کسب درآمد آنلاین یاد خواهید گرفت تا با استفاده از یوتیوب به درآمد برسید.
یوتیوب یا یوتوب (YouTube) یک پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو است. یوتیوب دوّمین وبگاه پرطرفدار در جهان پس از گوگل و پیش از تیمال و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده میشود.
نماد
یوتیوب معروفترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پیشین پیپل در فوریه ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیتهای وبگاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.
محل این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا است. این سایت به کاربران اجازهٔ بارگذاری، مشاهده و اشتراکگذاری ویدئو را میدهد و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و اچتیامال۵ انواع ویدئوها مانند کلیپهای فیلم، کلیپهای تلویزیون و کلیپهای موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگها، ویدئوهای اوریجینال کوتاه و ویدئوهای آموزشی را نمایش میدهد. این وبگاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سهبعدی و آناگلیف را دارد و با فرمتهای مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را میتوان در پلیاستیشن ۳، پلی استیشن ۴، وی، و ایکسباکس لایو نیز تماشا کرد. نسخهٔ تلفن همراه این وبگاه به صورت یک نرمافزار بر روی پلت فرم اندروید نیز در دسترس است.
چگونه از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟
یوتیوب یکی از پربازدیدترین وبسایتهای اینترنتی و دومین موتور جستجوی جهان است. فعالیت و تولید محتوا در این شبکه، کاربران زیادی را ثروتمند کرده است.
شاید کسب درآمد از یوتیوب برای بسیاری از کاربران ایرانی به خاطر تحریمها، مسدود بودن وبسایت و بسیاری موارد دیگر، امری محال به نظر برسد. اما به هرحال کاربران فارسیزبان در دیگر نقاط جهان یا حتی کاربران داخلی با استفاده از ابزارها و واسطههای موجود، میتوانند جریان درآمدی مناسبی را از این سرویس داشته باشند.
روزانه در کل جهان، ۵ میلیارد ویدیو در یوتیوب تماشا میشود. به علاوه، کاربران این سرویس زمان زیادی را در آن صرف میکنند و همین مورد، این یوتیوب را به یکی از برترین وبسایتهای جهان تبدیل کرده است. میانگین حضور هر کاربر در یوتیوب ۴۰ دقیقه است که در مقایسه با بسیاری از سرویسهای اینترنتی، یک رکوردشکنی عجیب محسوب میشود. این آمار نسبت به سال گذشته، افزایش ۵۰ درصدی داشته است.
مزیتهای فعالیت در یوتیوب و تولید محتوا در آن، بر هیچکس پوشیده نیست. به علاوه، در کنار مواردی همچون بازاریابی و جذب مشتری برای کسبوکارها، اشخاص عادی نیز میتوانند با کمی خلاقیت و استفاده از ابزارهای صحیح، درآمد خود را در این سرویس تضمین کنند.
چگونه برای یوتیوب محتوای جذاب تولید کنیم؟
محتوا عنصر اصلی کسب درآمد در یوتیوب است. به بیان دیگر، مرحلهی اول برای جذب مخاطب و سپس تبدیل کردن آنها به منبع درآمد، تولید ویدیوهایی است که افراد را به مراجعهی دائمی به کانال شما تشویق کرده و حتی در مراحلی بالاتر، آنها را مجاب به پرداخت حق عضویت کند. در این بخش، بهطور خلاصه به راهکارهایی برای جذابتر کردن محتوای ویدیویی میپردازیم. فراموش نکنید که این راهکارها نه تنها در یوتیوب، بلکه در هر سرویس انتشار ویدیوی آنلاین دیگر نیز راهگشا هستند.
با مخاطبان تعامل داشته باشید
ارتباط با مخاطبان در دنیای امروز کسبوکار، از پیشنیازهای اصلی هر فعالیت است. درواقع کاربران کانال شما انتظار دارند تا همیشه، رفتاری دوستانه داشته باشید و به سؤالات، نظرات و انتقادات آنها واکنش نشان دهید. کانالی که تنها به تولید محتوا پرداخته و ارتباطی با مخاطبان ندارد، شبیه یک ماشین است که هرچند جذاب، اما نمیتواند دوستی دائمی باشد.
کسب درآمد از یوتیوب را جدی بگیرید و کار خود را از همین امروز شروع کنید. گاهی اوقات حتی برخی افراد هستند که کانال شما را خریداری می کنند. درست است که کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی دشوار است، اما شما فعالیت خود را شروع کنید و سعی کنید به ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت نمایش برسید. حتما به این نکته دقت داشته باشید که اگر میخواهید یک یوتیوبر موفق باشید، باید صبر داشته باشید.
در روزهای ابتدایی و حتی چند ماه اول ممکن است استقبال زیادی از ویدئوهای شما نشود و شما نباید ناامید شوید. اکثر یوتیوبرهای موفق، بعد از ۱ یا ۲ سال به موفقیت رسیده اند. به تجهیزات استودیویی هم نیازی ندارید، می توانید با امکانات کم کار خود را شروع کنید مانند بسیاری از یوتیوبرهای موفق! همچنین پیشنهاد می شود در صورتی که کانال شما تایید شد و قادر به گذاشتن تبلیغ در ویدئوهای خود بودید، سعی کنید به صورت استاندارد تبلیغ قرار دهید.
متاسفانه برخی کانال ها تعداد بسیار زیادی تبلیغ در ویدئوهای خود قرار می دهند که این باعث اذیت شدن بیننده خواهد شد و کاربران اصلا چنین چیزی را دوست ندارند. تعداد استاندارد تبلیغ ها بستگی به زمان ویدئو دارد و شما باید با توجه به مدت زمان ویدئو تبلیغ قرار دهید. شما هر کاری که بلدید را می توانید در یوتیوب درباره آن فیلم گرفته و منتشر کنید.
تولید محتواهای تبلیغاتی
یکی از مزیت هایی که یوتیوب در مقایسه با اینستاگرام دارد، این است که لزومی ندارد که شما حتما یک اینفلوئنسر باشید تا بتوانید تبلیغات بگیرید. اگر شما به هر نحوی بتوانید بازدید خوبی در یوتیوب داشته باشید، می توانید با برندهای متعدد، ارتباط گرفته و در نهایت تبلیغ آن ها را در ویدئوهای خود بکنید.
در این شیوه از کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب، مراحل شروع تا به نتیجه رسیدن به می توان در سه قدم زیر خلاصه کرد:
یک برند را برای شروع همکاری پیدا کنید
یک پیشنهاد وسوسه انگیز در مورد بازدیدی که قرار است به وجود بیاید به آن ها ارائه کنید
به صورت شفاف تبلیغات برند موردنظر را در محتوای خود پیاده سازی کنید
درست است که این مراحل در ایران هنوز آنطور که باید و شاید باب نشده است؛ اما باز هم برندهایی هستند که می توانید با آن ها مذاکراتی در مورد تبلیغات داشته باشید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.