آموزش شروع رابطه جنسی با همسر

آموزش شروع رابطه جنسی با همسر

یکی از سوالاتی که در ذهن نوجوانان وجود دارد مربوط به سن شروع رابطه جنسی است. یعنی مدام کنجکاوی می کند که رابطه جنسی چیست و از چه سنی می تواند آن را شروع کند؟ در مقابل افرادی وجود دارند که بیان می کنند نوجوان باید صبر کند تا بزرگ شود و بعد از آنکه ازدواج کرد با همسرش رابطه جنسی را تجربه کند.

همچنین برخی از افراد هستند که معتقدند نوجوان باید با این مسائل زودتر آشنا شود تا بتواند با آگاهی بهتری وارد زندگی مشترک شود. با توجه به اهمیتی که موضوع رابطه جنسی و یادگیری آن دارد در این قسمت از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای جامع در خصوص سن شروع رابطه جنسی را در اختیار شما علاقه مندان به مطالب روانشناسی قرار دهیم.

سن شروع رابطه جنسی

همانطور که می دانید گرایش های جنسی از خانه آغاز می شود. یعنی خانواده باعث می شود تا تصاویر جنسی متفاوتی در ذهن افراد ایجاد شود. در این میان افرادی هستند که بیان می کنند انسان ها هرگز نباید قبل از ازدواج وارد رابطه جنسی شوند و صرفا رابطه جنسی را با همسر مجاز می دانند.

این در حالی است که عده ای دیگر با این نظر مخالف اند و معتقدند که انسان ها باید به صورت کامل با موضوع سکس و رابطه جنسی آشنا باشند تا در زندگی مشترک شان دچار مشکل نشوند. در دین نیز شرایط به این صورت است که برخی از مذاهب به طور کلی با آموزش سکس مخالف است و این کار را ممنوع می داند و همین موضوعات باعث می شود تا محدودیت هایی در برخی از جوامع ایجاد شود.

چه عواملی در سن شروع رابطه جنسی موثر است؟

قبل از هر چیزی لازم است تا با عوامل موثر در سن شروع رابطه جنسی آشنا شویم و بدانیم که واقعا چه مواردی بر این موضوع موثر است. پیشنهاد می شود تا مقاله درمان کمبود جنسی مردان را بخوانید.

سطح بلوغ فرد

در واقع بلوغ هر فرد مشخص می کند که آیا او می تواند اولین رابطه جنسی را برقرار کند یا شرایط آن را ندارد. این موضوع می تواند قبل یا بعد از ۱۸ سالگی باشد. ممکن است شما افرادی را مشاهده کرده باشید که در دوران جوانی بسیار متفکر باشند و ظرفیت ذهنی شان بیشتر از هم سن و سالانشان است.

در مقابل ممکن است شما با فرد بزرگسالی روبرو شوید که بسیار بچه گانه رفتار می کند و به رشد کافی دست پیدا نکرده است. به این ترتیب ممکن است یک دختر یا پسری که ۲۵ سال دارد به خوبی رابطه جنسی برقرار کنند ولی دختر و پسر دیگری که ۳۰ سال سن دارند به دلیل عدم بلوغ فکری نمی توانند این کار را انجام دهند.پس متوجه شدیم که بلوغ فکری بسیار مهم است و هر فردی متناسب با شرایطی که دارد باید به این موضوع فکر کند.

تفاوت های جنسیتی

شایان ذکر است که زن و مرد به کلی با یکدیگر فرق دارند. یعنی با این که دختر و پسر بلوغ را تجربه می کنند ولی به یاد داشته باشید که زنان خیلی سریعتر از نظر ذهنی رشد پیدا می کنند. از این رو آنها بهتر می توانند پیامدهای مربوط به رابطه جنسی را کنترل کنند.

چگونه می توانیم بهترین رابطه جنسی را با همسرمان داشته باشیم؟

رشد عاطفی

باید اشاره شود که رشد عاطفی و سلامت روان در تصمیم گیری جنسی نقش بسیار مهمی دارند. چرا که رابطه جنسی با خودش تعهد و مسئولیت به همراه دارد که شامل تعهد جسمی و روانی است. یعنی ممکن است فردی که به بلوغ فکری نرسیده باشد نتواند تعهدات مربوط به رابطه جنسی را تحمل کند و به همین دلیل به خود و دیگران آسیب احساسی وارد می کنند که با خودش مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

جهت گیری

مهم ترین زمینه مربوط به سن شروع رابطه جنسی مربوط به جهت گیری فرد است. یعنی اگر فردی در جامعه ای بزرگ شود که روابط جنسی آزاد باشد به شکلی دیگر به موضوع نگاه می کند. این در حالی است که جوامع مذهبی دیدگاه دیگری در خصوص مسائل جنسی دارند.

شروع رابطه جنسی مردان بعد از ۱۸ سالگی

معمولا در همان سنی که پسران بلوغ را سپری می کنند، زنان نیز همان را تجربه می کنند. اما باید اشاره شود که بدن آنها دگرگونی های متفاوتی را تجربه می کند. زمانی که بلوغ در مردان شروع می شود سطح تستوسترون آنها افزایش پیدا می کند و موجب می شود تا شرایط فیزیکی متفاوتی را در جسم شان تجربه کنند. در همین سن پسرها با مفهوم نعوظ آشنا می شوند.

شایان ذکر است که رشد عاطفی در پسرها بسیار ضعیف تر از دختران است. در برخی موارد زمانی که پسران بین ۹ الی ۱۵ سالگی به بلوغ می رسند ممکن است در مورد روابط جنسی قضاوت های عجولانه ای داشته باشند. به این معنا که در همین سن به مسائل جنسی فکر می کنند و کنجکاوی زیادی در این باره دارند.

در برخی موارد به دلیل تغییراتی که در بدن پسران ایجاد می شود کارهایی را انجام می دهند که اصلا به پیامدهایش فکر می کنند. همچنین ممکن است برخی از پسرها در سنین بالاتری به درک مفهوم رابطه جنسی برسند. همچنین پیشنهاد می شود تا به کارگاه روانشناسی بلوغ دختر و پسر مراجعه کنید.

بنابراین پسرهایی که در سنین پایین تر به مسائل جنسی فکر می کنند بعدا دچار پشیمانی می شوند. از این رو بهتر است هر فرد صبر کند تا به سن ۱۸ سالگی برسد و سپس به مسائل جنسی فکر کند. چرا که اگر فرد از نظر بلوغ فکری بسیار ناپخته باشد کارهایی را انجام می دهد که هرگز به پیامدهای آن فکر نمی کند.

شروع رابطه جنسی زنان پس از ۱۸ سالگی

باید بدانید که رشد زنان به کلی با مردان متفاوت است و تغییراتی که در بدن آنها به وجود می آید موجب می شود تا خلق و خوی آنها هم دچار دگرگونی شود. در خصوص زنان باید اشاره شود که بهترین سن برای شروع رابطه جنسی بعد از ۱۸ سالگی است. زیرا همانطور که گفته شد زنان خیلی زودتر از مردان به بلوغ عاطفی و فکری می رسند.

شایان ذکر است که در سنین پایین بدن به شرایط جسمی ایده آل دست پیدا نکرده است و تغییرات هورمونی فرد به آمادگی نرسیده است. بنابراین اگر دختری قبل از ۱۷ سالگی رابطه جنسی را تجربه کند نسب به دختری که بعد از ۱۷ سالگی رابطه جنسی را آغاز می کند به احتمال زیاد بیشتر در معرض افسردگی قرار دارد.

نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره شود این است که زنان در هر سنی از نظر عاطفی جلوتر از مردان هستند و دلیل آن نیز کاملا طبیعی است. از این رو بسیار توجه داشته باشید که رابطه جنسی قبل از ۱۸ سالگی می توانند برای زنان مشکلات و آسیب های فراوان روانی را با خودش به همراه داشته باشد.

درخواست شروع رابطه جنسی با همسر

اگر نوجوانان در شرایطی قرار بگیرند که مست باشند و با دوست صمیمی شان در جایی تنها قرار بگیرند احتمالا رابطه جنسی را تجربه خواهند کرد. در واقع این شروع رابطه جنسی است، ولی ممکن است این شرایط برای تمامی افراد رخ ندهد. اما شما باید یاد بگیرید که چگونه می توانید با فرد مورد علاقه تان رابطه جنسی داشته باشید.

آموزش معاشقه

شما باید به فرد مورد علاقه تان خیره شود و در حالی که به او لبخند می زنید شروع به تعریف از او نمایید. به طور کلی شما باید اصول معاشقه را یاد بگیرید. در این شرایط شما باید به شکلی رفتار کنید که دوست شما متوجه شود نوع رفتار شما خارج از حالت دوستانه است و اگر دوستتان از نظر جنسی به شما علاقه داشته باشد قطعا تمایل دارد تا با شما وارد رابطه جنسی شود. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله میک لاو را مطالعه فرمایید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید مربوط به صبر و شکیبایی در مورد رابطه جنسی در دوران دوستی است. چرا که برخی از افراد شرایط رابطه جنسی را ندارند و شما باید او را به خوبی درک کنید.

شوخ طبع باشید

به یاد داشته باشید که وجود شوخی و انجام شیطنت در رابطه جنسی می تواند به شما کمک کند تا بهترین لحظه را برای خودتان رقم بزنید. شما باید از فاز شوخی شروع کنید و سپس وارد مراحل عاشقانه و انجام معاشقه شوید. در حقیقت زمانی که شما این کار را آغاز می کنید او نیز درگیر شده و می خواهد با شما وارد رابطه شود.

لحظه عالی را خلق کنید

زمانی که شما با فرد مورد علاقه تان در اتاق تنها هستید باید بتوانید با او یک پیوند عاطفی برقرار نمایید. شما باید بسیار ماهرانه عمل کنید تا او به شما گرایش جنسی پیدا کند و تنش جنسی در او آغاز شود. زمانی که شما این احساس را در او ایجاد می کنید می توانید روحیه رابطه جنسی را بین خودتان خلق کنید.

به طور کلی باید بدانیم که وجود رابطه جنسی در دوران دوستی بسیار پیچیده است و قوانین خاصی در مورد آن وجود ندارد. چرا که در بسیاری از موارد فرد مورد نظر به شما گرایش جنسی ندارد و صرفا نگاهی دوستانه به شما دارد. از این رو شما باید بسیار صبور و شکیبا باشید و اجازه ندهید نیاز جنسی بر شما غلبه کند.

در واقع تجربه رابطه جنسی با یک دوست موجب می شود تا به یک هدف عالی دست پیدا کنند و رابطه شان بسیار صمیمی و عمیق شود. در این خصوص باید به یاد داشته باشید که حتما به موضوع احترام و صداقت متقابل توجه کنید تا بتوانید رابطه خوبی با یکدیگر داشته باشید. اگر شما به این موارد توجه کنید قطعا می توانید از مزایای دوستی بهره مند شوید. همچنین لازم است تا مقاله درک کردن همسر را مطالعه فرمایید.

چگونه رابطه جنسی با همسرمان را شروع کنیم؟

اگر شما ازدواج کردید قطعا در برخی مواقع برایتان پیش آمده است که شما می خواهید با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید ولی همسرتان به این موضوع فکر نمی کند. در این موقعیت ها باید روش های تحریک برای شروع رابطه جنسی را به خوبی بدانید تا بتوانید فرآیند رابطه جنسی را با همسرتان آغاز کنید.

در ادامه با برنا اندیشان همراه باشید تا به شما روش های شروع رابطه جنسی با همسر را آموزش دهیم تا بتوانید خیلی دقیق و سالم با همسرتان وارد رابطه جنسی شوید.

ارسال پیامک برای شروع رابطه جنسی

اگر شما نمی توانید با زن و شوهرتان وارد رابطه جنسی شوید لازم است تا با یک پیام شیطنت آمیز تحریک را شروع کنید. زیرا هیچ کاری مانند پیامک شیطنت آمیز نمی تواند او را تحریک کند و احساس جنسی را در او به وجود آورد. شما می توانید یک عکس برهنه از خودتان به او نشان دهید تا همسرتان را به خوبی تحریک نمایید. البته در خصوص ارسال عکس های خصوصی بسیار باید دقت کنید.

چرا که ممکن است مورد هک و سرقت قرار بگیرد و برای شما مشکل ایجاد کند. از این رو پیشنهاد نمی شود عکس برهنه خودتان را برای همسرتان ایجاد کند. به همین دلیل بهتر است از طریق ارسال یک متن احساسی کاری کنید که تنش جنسی در او ایجاد شود تا بتوانید فرایند شروع رابطه جنسی را با همسرتان آغاز کنید.

شیطنت در فضای عمومی

اگر شما واقعا شجاعت دارید و می خواهید بدانید که مردتان را به سمت خود جذب کنید باید در جایی مانند مراسم عروسی با او شروع به رقص کنید. یا زمانی که با سایر دوستان و همسرتان به رستوران می روید هنگامی که کسی حواسش به شما نیست خیلی آرام به سمتش خم شوید و جملات احساسی را در گوشش زمزمه کنید تا او را به شدت تحریک نمایید. تمام این کارها موجب می شود تا بتوانید فرایند ایجاد رابطه جنسی با همسرتان را به خوبی رقم بزنید.

البته شایان ذکر است که هرگز در مکان های عمومی به شکلی رفتار نکنید که دیگران دچار ناراحتی شوند. زیرا مسائل جنسی زن و شوهر کاملا جنسی است و نباید آن را در حضور دیگران انجام داد. بنابراین شما باید بسیار زیرکانه این کار را انجام دهید تا بتوانید احساس جنسی را در همسرتان به وجود آورید.همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله درمان خودارضایی را بخوانید.

به عنوان مثال می توانید در رستوران به همسرتان غذا تعارف کنید و برایش آب بریزید تا خودتان تشخیص دهید که به چه چیزی نیاز دارد تا بتوانید آن را برایش فراهم کنید. تمام این کارها باعث می شود تا همسرتان متوجه میزان محبت و صمیمیت شما شود و در نهایت شعله های رابطه جنسی در او به وجود آید. به طور کلی شما باید به گونه ای با همسرتان رفتار کنید که نشان دهد واقعا او را دوست دارید و او متوجه شود که میزان زیادی تمایل در شما وجود دارد.

استحمام صبحگاهی

یکی دیگر از کارهایی که زنان باید آن را به خوبی یاد بگیرند این است که وقتی همسرشان برای دوش صبحگاهی به حمام رفت بعد از بیرون آمدن خیلی سریع به سراغش بروید و قبل از آنها لباس هایش را بپوشد جلویش ظاهر شوید.

آموزش تکنیک های شروع رابطه جنسی با همسر

در این حالت تمام شرایط برقراری رابطه وجود دارد و قطعا به نتیجه خواهید رسید. به یاد داشته باشید که ممکن است در برخی از مواقع همسرتان شرایط برقراری رابطه جنسی را نداشته باشید و هنگامی که شما در این زمان به سراغش می روید شما را پس بزند. از این رو هرگز شما ناراحت نشوید و از قبل تلاش کنید تا بدانید که اگر همسرتان حال و حوصله رابطه جنسی را ندارد بعد از دوش صبحگاهی به سراغش نروید.

صحبت در مورد لباس های خود

زنان باید بدانند که مردان خیلی دوست دارند در مورد لباس زیر زن خود تصور کنند. از این رو شما باید به همسرتان بگویید که لباس زیر نپوشیده اید و در چنین حالتی او شروع به تصورات مختلفی می کند. برای این که او حرف شما را باور کند بهتر است دست او را بگیرید و به او نشان دهید تا او متوجه شود. در واقع این کار بسیار بر روی مرد تاثیر می گذارد و شما به کمک این کار می توانید به طور شگفت انگیزی همسرتان را تحریک کنید.

استفاده از اسباب بازی

یکی دیگر از روش های تحریک همسر استفاده از اسباب بازی است. شما باید اسباب بازی هایی که قبلا در موردش با همسرتان صحبت کرده اید را تهیه کنید و آنها را بر روی تخت خوابتان قرار دهید. زمانی که او کاملا بی خبر است او را شگفت زده کنید و کارهایی که دوست دارد با شما تجربه کند را برایش فراهم کنید.

ماساژ جنسی

یکی از بهترین روش های تحریک همسر برای شروع رابطه جنسی استفاده از ماساژ جنسی است. برای انجام این کار باید از روغن ماساژ استفاده کنید و بدن همسرتان را به خوبی با روغن ماساژ دهید. به یاد داشته باشید که ماساژ باعث می شود تا همسرتان واقعا به آرامش برسد و این کار به طور شگفت انگیزی به او روحیه می دهد.

زمانی که شما در حال انجام ماساژ همسرتان باشید باید بسیار ماهرانه این کار را انجام دهید و زمانی که به نقاط حساس بدنش می رسید کمی مکث کنید. نکته بسیار مهمی که در هنگام ماساژ جنسی باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز همسرتان به طور کامل راضی نکنید تا باز هم تمایل داشته باشید که تجربه ماساژ جنسی را با شما داشته باشد.

لباس هایش را به آرامی درآورید

یکی از روش های تحریک همسر درآوردن لباس هایش است. در هنگام انجام این کار باید بسیار ماهرانه عمل کنید تا در مواقعی که لازم است کار را کنترل و متوقف کنید. در هنگام انجام این کار باید تمام بدنش را لمس کنید و با استفاده از تکنیک های روانشناسی او را به شدت تحریک کنید.

نتیجه گیری

تمام روش هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت کاملا علمی است و مراکز مطالعاتی مختلف آن ها را پیشنهاد داده اند. در واقع موضوع رابطه جنسی در زندگی زناشویی بسیار مهم است و اگر شما می خواهید رابطه خوب و ایده آلی با همسرتان داشته باشید لازم است تا با اصول رابطه جنسی آشنا باشید.

زیرا اگر شما هیچ تجربه ای در این باره نداشته باشید قطعا با مشکل مواجه می شود که می توانید در سال های بعد زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما در مورد شروع رابطه جنسی با همسرتان دچار مشکل هستید پیشنهاد می شود تا از مشاوره جنسی استفاده کنید و با مراجعه به یک سکس تراپ متخصص مشکل پیش آمده را رفع کنید.

دسته‌بندی‌ها