سمینار آموزش جامع افزایش فروش و روش های کاربردی آن

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
300 مگابایت
نویسنده
تاریخ انتشار
9 جولای 2020
دسته بندی
20,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول
هم اکنون این محصول را خرید کنید و 100 امتیاز پاداش بگیرید

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان سمینار آموزش جامع افزایش فروش و روش های کاربردی آن را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کارگاه و سمینارهای موفقیت قرار دهیم.

سمینار آموزش جامع افزایش فروش و روش های کاربردی آن

در سمینار آموزش جامع افزایش فروش و روش های کاربردی آن شما علاقه مندان به موفقیت در فروش و روش های افزایش فروش به صورت تخصصی تکنیک های افزایش فروش را خواهید آموخت.

روش های نوین فروش برای افزایش فروش ، همان روش‌های قدیمی هستند که به روز رسانی شده و با تغییر رویکرد، فرهنگ ، دانش و تکنولوژی مشتری به یک وضعیت جدید برای افزایش کارایی و اثربخشی ، رسیده‌اند.

اگر کسب‌وکاری را شروع کرده‌اید و مشتریانی دارید، بنابراین فروش شما قابل افزایش است. نکته مهم آن است که از روش‌های مناسب برای افزایش فروش استفاده کنید.

تمرکز بر کیفیت بجای کمیت

فروش تا حدی ، بازی با اعداد است.

اینکه مشتری بلافاصله بعد از تماس از شما قیمت می‌خواهد و شما با اعداد و ارقام به دنبال تحریک وی می‌باشید، همگی جزء بازی با اعداد است.

اما همه چیز بستگی به اعداد ندارد. کلید موفقیت در فروش در کیفیت مکالمه . گفتگو است.

یک فروشنده حرفه‌ای دارای شاخص‌هایی برای شناسایی مشتریان خود است و زمان خود را صرف تمام مشتریان بالقوه نمی‌کند، بلکه برای زدن به هدف، هدف را به درستی شناسایی می‌نماید.


پیشنهاد ویژه : کارگاه آموزش تخصصی ازدواج موفق


اگر برخی از محصولاتی که شما در فروشگاه تان دارید از رسانه ها تبلیغ می شود باید خوشحال باشید ولی این بدان معنا نیست که لازم نیست شما کاری بکنید و سیل مشتریان به فروشگاه شما روانه خواهند شد.
در اینجا شما باید از تکنیک “یادآور” استفاده کنید.

مردم شب در تلویزیون تبلیغ محصولی را می بینند یا صبح در مترو، آن تبلیغ را در موبایل یا روزنامه مشاهده می کنند و سپس درگیر زندگی می شوند. بنابراین الزامی نیست که وقتی از جلوی فروشگاه شما می گذرد، آن تبلیغ را به یاد بیاورند. اینجاست که شما باید با نصب تابلویی در برابر دیدگان افرادی که از مقابل فروشگاه شما می گذرند یا داخل آن می گردند، تبلیغی که قبلاً دیده اند را به آنان یادآوری کنید.
با دیدن تابلوی یادآور، آنچه فرد در تبلیغات دیده است، برایش تداعی می شود و احتمال خرید بالا می رود.

بی دلیل نیست که برخی تولید کننده ها همراه محصولات خود، پوسترهایی به فروشگاه می دهند که مثلاً قسمت جدید فلان سریال رسید.

پاسخ به یک سوال اساسی ” چرا ؟”

چرا من باید بایستم و منتظر باشم تا تو به عنوان فروشنده برایم سخنرانی نمایی ؟
چرا محصول شما بهتر از سایر رقبا است ؟
چرا قیمتش بیشتر است ؟
چرا من به محصول شما باید نیاز داشته باشم ؟
چرا باید حرف شما را باور نمایم ؟
در طول مدت مکالمه و گفتگو باید به تمام این سوالات پاسخ داد.

بسیار دیده‌ام که فروشنده حتی علاقه‌مند به صحبت با مشتری خود نیست، چه برسد به اینکه بخواهد به سوالات ذهن مشتری پاسخ دهد.

هرکدام از موارد فوق باید عملی شود تا جواب مورد نظر به دست آید.

شاید برخی از آنان را در کارتان رعایت نموده باشد، سوال اینجاست که آیا با کیفیت عالی انجام شده است و یا فقط انجام شده است ؟

شاید یک یا چند مورد را باید اصلاح و چند مورد جدید به آنان اضافه نمایید.

با مشتریان روابط انسانی برقرار کنید. یکی از این راه ها، ابراز محبت به کودکان آنهاست. مردم فرزندان خود را دوست دارند و اگر کسی به فرزندان شان محبت کند، حتماً درصدد جبران بر می آیند. اگر کسب و کارتان مورد مراجعه روزمره مردم است (مثلاً میوه فروش هستید) چه اشکالی دارد بیسکوییت هایی را در نظر بگیرید که وقتی کسی با فرزندش وارد مغازه تان شد، یکی از آنها را با لبخند و مهربانی به کودکش دهید؟ این کار را برخی رستوران ها با دادن بادکنک به کودکان انجام می دهند.

به مشتریان غیرفعال بفروشید

در هر کسب‌وکار، مشتریانی وجود دارند که دیگر خرید نمی‌کنند. طبق نظرسنجی که در آمریکا صورت گرفته‌ است، مهم‌ترین دلیل آن، قطع ارتباط بین فروشنده و مشتری می‌باشد. پس در ارتباط بودن با مشتریان، کلیدی برای فروش بیشتر است. فهرستی از مشتریان غیرفعال تهیه کنید و سپس برای آن‌ها یک کارت پستی بفرستید و به آن‌ها یادآوری کنید که برای شما با ارزش هستند. همچنین می‌توانید یک فروش ویژه برای آن‌ها در نظر بگیرید تا دوباره به مشتریان فعال شما بپیوندند. راه دیگر آن است که با آن‌ها تماس بگیرید تا محصولات جدید را به آن‌ها معرفی کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که فروش به مشتریانی که حداقل یک‌بار از شما خرید کرده‌اند بسیار آسان‌تر از فروش به مشتریان جدید است؛ بنابراین همیشه با مشتریان ارتباط داشته باشید و حتی اگر آن‌ها برای مدتی از شما خرید نمی‌کنند، باز با آن‌ها تماس بگیرید و ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کنید.

   راهنمای دانلود
  • در صورت ثبت نام لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت مشاهده ارور در فایل های فشرده آخرین نسخه Winrar را نصب نمایید.
  • همچنین می توانید از فشرده ساز 7 zip نیز استفاده نمایید.
  • برای اجرای فایل های صوتی و تصویری می توانید از نرم افزار VLC استفاده کنید.
  • برای اجرای کتاب های الکترونیکی هم می توانید از نرم افزار Adobe Reader استفاده کنید.
  • در صورت وجود هر گونه سوال به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =