پکیج آموزش طناب زنی به صورت تصویری

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
300 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

فواید طناب زنی موجب می شود تا به این نتیجه برسیم که این ورزش برای قلب و تنفس بسیار مفیده بوده و سلامتی بدن را تضمین می کند. همچنین باید بدانید که تمرین طناب زنی باعث می شود تا در آینده از بسیاری از بیماری ها دور بمانیم. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین فیلم های آموزشی با عنوان پکیج آموزش طناب زنی به صورت تصویری را در اختیار شما علاقه مندان به ورزش و سلامتی قرار دهیم.

پکیج آموزش طناب زنی به صورت تصویری

آشنایی با روش های صحیح طناب زنی به شما کمک می کند تا بتوانید خیلی راحت این ورزش را در خانه هم انجام دهید و سلامتی خود را تضمین نمایید.

آموزش قدم به قدم طناب زنی

آموزش قدم به قدم رشته طناب زنی

در حالی که بسیاری از ما ممکن است طناب زنی را به عنوان کاری که در دوران کودکی انجام می دادیم به خاطر بیاوریم اما این سرگرمی در طول همه گیری بیماری به عنوان راهی برای حفظ تناسب اندام دوباره احیا شده است.

طناب زدن نه تنها یک ورزش سرگرم کننده و مقرون به صرفه است بلکه مزایای زیادی نیز برای سلامتی و تناسب اندام ما دارد.

آشنایی با فواید طناب زنی

در ادامه شما را با فواید طناب زنی که برای سلامتی بسیار مفید می باشد آشنا خواهیم کرد.

1. باعث بهبود آمادگی قلبی عروقی می شود

طناب زدن مدتهاست که توسط بوکسورها به عنوان نوعی تمرین برای کمک به بهبود عملکرد پا و حالت کلی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

طناب زنی باعث افزایش ضربان قلب و تنفس مشابه با دویدن می شود. اگر روزانه ده دقیقه طناب زدن را انجام دهید ، سازگاری هایی را برای بدن ایجاد می کنید که برای سلامت قلب و عروق مفید است مانند کاهش فشار خون و کاهش ضربان قلب در حالت استراحت.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل آمادگی جسمانی


طناب زنی همچنین آمادگی قلبی تنفسی شما را افزایش می دهد و این بدان معناست که بدن شما در مصرف و استفاده از اکسیژن کارآمدتر خواهد بود.

تحقیقات نشان داده است که آمادگی قلبی تنفسی با بهبود سلامت و طول عمر ارتباط دارد. چرا که باعث بهبود آمادگی قلبی باعث کاهش فشار خون ، بهبود حساسیت به انسولین ، کاهش التهاب در بدن و کاهش احتمال ابتلا به دیابت و بسیاری از بیماری های مزمن دیگر می شود.

شناخت کامل فواید طناب زنی

طناب زنی چه فوایدی دارد؟

2. طناب زنی یک تمرین برای تمام بدن است

طناب زنی یک تمرین برای تمام بدن است که از عضلات شکم شما برای تثبیت بدن ، پاها برای پریدن و شانه ها و بازوها برای چرخاندن طناب استفاده می کند. بنابراین به جای جدا کردن یک قسمت از بدن ، تمرینات را در تمام طول مدت انجام می دهد.

تمرینات کامل بدن باعث افزایش حرکت ماهیچه ها می شود که به همه فعالیت های روزانه کمک می کند و متابولیسم استراحت ما را افزایش می دهد که به ما کمک می کند حتی در زمان استراحت کالری بسوزانیم.

3. هماهنگی و مهارت های حرکتی را بهبود می بخشد

طناب زنی شامل هماهنگی برای تعیین زمان طناب زنی است. تحقیقات نشان داده است که این امر باعث بهبود هماهنگی ، تعادل و مهارتهای اساسی حرکتی در کودکان می شود. اینها اجزای مهم تناسب اندام برای زندگی در دوران سالمندی است.

تمرینات مختلفی وجود دارد که می توانید با طناب انجام دهید و هر یک از آنها برای تکمیل تمرین به هماهنگی متفاوتی نیاز دارند.

4. تراکم مواد معدنی استخوان را افزایش می دهد

طناب زنی با طناب شامل ضربه زدن به زمین با هر  طناب زنی است. این تأثیرات باعث می شود استخوان های ما خود را بازسازی کرده و قوی تر شوند بنابراین تراکم استخوان را افزایش می دهد. تراکم استخوان می تواند بعدها در زندگی مفید واقع شود.

تحقیقات نشان داده اند که طناب زدن باعث افزایش تراکم مواد معدنی استخوان می شود. تراکم معدنی بیشتر استخوان باعث می شود با افزایش سن احتمال شکستگی استخوان یا ابتلا به پوکی استخوان کمتر شود. شکستگی مفصل ران یکی از عوامل اصلی بیماری و مرگ و میر در افراد مسن است که منجر به از دست دادن استقلال و بار اقتصادی زیادی می شود. افزایش تراکم و تعادل استخوان در طول زندگی ، احتمال سفر را کاهش می دهد و بعداً سقوط می کند.

5. سرعت را افزایش می دهد

از آنجا که طناب زدن نیاز به حرکت سریع پاها و بازوها دارد این یک تمرین پلایومتریک محسوب می شود. این جایی است که ماهیچه ها در فواصل زمانی کوتاه حداکثر نیرو را با هدف افزایش قدرت اعمال می کنند.

ورزش پلایومتریک در دنیای ورزش برای افزایش سرعت ورزشکار استفاده می شود. بسیاری از تمرینات مانند دویدن ، فقط سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد در حالی که طناب زدن نیز از مزایای افزایش سرعت نیز برخوردار است. تمرین روزانه طناب زدن ممکن است به شما کمک کند سریعتر از قبل بدوید.

6. بهبود سلامتی در کمترین زمان

طناب زدن دارای مزایای سلامتی بسیاری است که ممکن است در مدت زمان کوتاهی به دست آید. از آنجا که این یک تمرین کامل بدن است که نیاز به سرعت و هماهنگی دارد ، می توانید استدلال کنید که این نوعی تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) است.

تمرین HIIT جایی است که شما تلاشهای کوتاه مدت با شدت بالا و به دنبال آن فواصل کوتاه استراحت را انجام می دهید. این کار چندین بار تکرار می شود. HIIT نشان داده است که سطوح بالاتری از آمادگی قلبی تنفسی را در مقایسه با تمرینات استقامتی سنتی ایجاد می کند.

طناب زنی برای قلب بسیار مفید است

آموزش گام به گام طناب زنی

از نظر زمانی نیز کارآمدتر است زیرا می توانید در مدت زمان کوتاه تری ورزش کنید. به همین دلیل است که آموزش HIIT به محبوب ترین تمرین در سراسر جهان تبدیل شده است.

طناب زدن به راحتی قابل تطبیق است و بسته به تلاش و قدرتی که فرد در تمرین خود انجام می دهد می تواند یک تمرین با شدت بالا باشد.

7. طناب زدن ورزشی لذت بخش است

یکی از مهمترین نکاتی که باید برای تغییر عادات ورزشی در نظر بگیریم این است که آنچه انجام می دهیم باید برای ما لذت بخش باشد. یکی از بزرگترین موانع برای افراد هنگام پایبندی به ورزش ، لذت بردن است و تحقیقات نشان می دهد لذت بردن از ورزش برای کمک به ما در تغییر عادات ورزشی و ادامه ورزش بسیار مهم است.

نکته جالب در مورد  طناب زنی این است که راه های بسیار مختلفی برای  طناب زنی وجود دارد شما می توانید یک تمرین متنوع ایجاد کنید که به حفظ لذت شما کمک می کند.

به طور کلی طناب زدن می تواند یک تمرین بسیار مفید باشد نه تنها بسیاری از جنبه های مهم سلامت ما از جمله سلامت قلب و عروق و بهبود تراکم استخوان را بهبود می بخشد بلکه مقرون به صرفه بوده و به فضای زیادی احتیاج ندارد.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.