در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از کارگاه های آموزشی با عنوان کارگاه آموزش فروش تلفنی در بازاریابی و تبلیغات را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان قرار دهیم.
کارگاه آموزش فروش تلفنی در بازاریابی و تبلیغات
مدرس آموزشی در کارگاه آموزش فروش تلفنی در بازاریابی و تبلیغات به صورت کاملاً تخصصی فروش تلفنی را برای حاضرین در دوره آموزشی فروش و بازاریابی آموزش می دهد.
امروزه بازاریابی و فروش تلفنی، از رایجترین تکنیکهای فروش در بازاریابی است. در این روش فروشنده با استفاده از تلفن با مشتری ارتباط برقرار میکند و با در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم دربارهی کالا یا خدمات مورد نظر، سعی میکند مشتری را برای خرید کالا متقاعد کند. در این کارگاه آموزشی میتوانید با تکنیکهای برتر در فروش تلفنی آشنا شوید و مشتری را مجذوب محصول خود سازید.
پیشنهاد ویژه:کارگاه آموزشی مدیریت اعتراض مشتری
اگرچه این روش بسیار کارآمد و پُرسود است و یک بازاریاب تلفنی آموزشدیده و ماهر، قادر است درآمد خوبی را نصیب شرکت کند؛ اما بازاریابی تلفنی کار آسانی نیست، چون شما با کسی صحبت میکنید که او را نمیشناسید و حتی نمیبینید؛ ولی در عین حال باید او را متقاعد کنید تا از شما خرید کند!
1.تماسهای تلفنی را با کلمات قدرتمند و تأثیرگذار شروع کنید
هیچوقت مکالمه را با صحبت دربارهی هوای بد، ترافیک یا مشغلهی زیادتان شروع نکنید. مثبتاندیش باشید و به هوای دلپذیر، تصمیمتان برای خوشگذراندن تعطیلات آخر هفته یا بُرد تیم مورد علاقهتان در مسابقه فکر کنید.
2.دربارهی رقیبانتان بدگویی نکنید
بزرگترین اشتباه در یک تماس تلفنی جهت بازاریابی و فروش این است که سعی کنید رقیبان خود را خُرد و کوچک کنید. تحقیقات نشان داده است هرگاه شما دربارهی کسی بدگویی کنید، مخاطب همان ویژگیهای منفی را در خود شما میبیند. مثلا اگر بگویید رقیبتان بیکفایت و غیر قابل اعتماد است، مشتری بالقوه شما را بیکفایت و نالایق خواهد دید و نسبت به شما، اجناس و خدماتتان بیاعتماد میشود. پس بهتر است هیچوقت رقیبان خود را زیر سؤال نبرید و از آنها ایراد نگیرید؛ چون مشتری حرف شما را قبول نخواهد کرد و در واقع ضربهای است که خودتان به کسبوکارتان وارد میکنید.
3.از القاب شگفتانگیز استفاده کنید
وقتی شما به مشتری صفتهای خوب نسبت میدهید، در واقع مغز عاطفی او را درگیر میکنید. دقت کنید منظور من چاپلوسی و تملق نیست. یک ویژگی مثبت در مشتری پیدا و آن را بیان کنید تا احساس خوبی داشته باشد و شما را دوست خود به حساب بیاورد. مثلا میتوانید بگویید: «شما از بهترین مشتریان ما هستید یا باعث افتخار ماست که با شما معامله کنیم.»
4.با مشتری گفتوگو کنید و فقط خودتان حرف نزنید
قبل از شروع تماسهای تلفنی اهداف مکالمه را بهطور مشخص در ذهن داشته باشید و در حالیکه در مورد آنها صحبت میکنید نظر مشتری بالقوه را بپرسید و به او اجازهی صحبت دهید. با این روش تماس تلفنی ادامهدار میشود و احتمال موفقیت شما برای متقاعد کردن مشتری بیشتر میشود.
5.بایستید و کنترل لحن و تُن صدایتان را به دست بگیرید
باید کاری کنید که مشتری احتمالی، علاقه و اشتیاق شما را احساس کند. برای این منظور ایستاده صحبت کنید. ایستادن در هنگام صحبت، تمرکز مغز را افزایش داده و تسلط و اعتمادبهنفس شما را بالا میبرد.
6.عاقلانه و متعادل تأکید کنید
هرگز به مشتری فشار وارد نکنید چون در این صورت آنها حالت تدافعی به خود میگیرند. با استفاده از کلمات مناسب، در بیان ایدههایتان صریح و در عین حال انعطافپذیر باشید.
منبع:وب سایت چطور
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.