پکیج جامع آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
3.5 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

هنگامی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید قطعاً با اصطلاحات زبان انگلیسی نیز آشنا هستید. به طور کلی باید اشاره شود که در هر زبانی متناسب با فرهنگی که دارد عبارات و اصطلاحاتی وجود دارد که تحت عنوان idiom از آن‌ها یاد می شود. این گروه از کلمات را نمی‌توانیم به صورت تک به تک معنی کنیم، بلکه از کنار هم قرار دادن آن‌ها نظم خاصی به وجود می‌آید که می‌توانیم آن را به صورت یک اصطلاح معنا کنیم. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان قصد داریم تا یکی دیگر از بهترین و جامع ترین پکیج های آموزش زبان با عنوان دوره آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری تخصصی انگلیسی قرار دهیم.

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

لازم به ذکر است که idiom ها اصطلاحاتی هستند که تقریباً تمام افراد انگلیسی زبان با آن‌ها آشنا هستند و مربوط به یک منطقه یا گروه خاص نیستند. مهم‌ترین موضوعی که در حین یادگیری زبان باید به آن توجه داشته باشیم این است که از منابع معتبر و فارسی زبان استفاده کنیم تا بتوانیم به شکلی راحت زبان انگلیسی را یاد بگیریم.

در این حالت زبان آموز قادر است تا در طول آموزش با مدرس همراه باشد و فرایند یادگیری بسیار آسان می شود. ما در این بخش از برنا اندیشان پکیج جامع آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان قرار می‌دهیم تا بتوانید با مشاهده این مجموعه آموزشی با idiom ها و slang های زیادی که در زبان انگلیسی وجود دارد آشنا شوید.

دوره جامع آموزش idiom و slang های زبان انگلیسی

شایان ذکر است که یادگیری اصطلاحات در زبان انگلیسی بسیار مهم بوده و شما به عنوان یک زبان آموز نیاز دارید تا این دوره را مشاهده کنید. بنابراین اگر شما تصمیم دارید تا به صورت صحیح و اصولی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید پیشنهاد می‌شود تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج جامع آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی را دریافت نمایید. در این مجموعه آموزشی به صورت دقیق تمامی slang ها و idiom های زبان انگلیسی را به همراه نحوه بیان و نوع تلفظ آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم و یاد می‌گیرید در چه موقعیت هایی باید از چه اصطلاحاتی استفاده کنید. پیشنهاد می شود تا به دوره جامع آموزش فونتیک زبان انگلیسی مراجعه نمایید.

اصطلاح یا idiom چیست؟

همانطور که اشاره شد idiom یک جمله یا عبارت پرکاربرد است که از معنای مجازی تشکیل شده است و با معنای تحت اللفظی آن عبارت متفاوت است. به عنوان مثال اگر می‌گویید you’re feeling under the weather به معنای واقعی کلمه این نیست که زیر باران ایستاده اید. بلکه اصطلاح under the weather به طور کلی به معنای بیمار بودن است.

باید اشاره شود که اصطلاحات اغلب یک تجربه فرهنگی رایج را خلاصه و منعکس می‌کنند و حتی اگر آن تجربه بسیار قدیمی شده باشد.

هدف اصلی اصطلاحات زبان انگلیسی چیست؟

شایان ذکر است که ما از اصطلاحات که به عنوان نوعی زبان مجازی است استفاده می‌کنیم تا بتوانیم به نوشته‌ها و گفتگوهای خود پویایی و شخصیت دهیم. همچنین ما می‌توانیم به کمک اصطلاحات زبان انگلیسی به راحتی ایده‌های بسیار پیچیده را به روشی ساده بیان کنیم.

به این صورت که در بسیاری از موارد یک عبارت کوتاه قادر است تا یک مفهوم انتزاعی و پیچیده را برای مخاطب قابل درک کند. اضافه کردن طنز به متن یا گفتگوی خود نیز یکی دیگر از اهداف اصطلاحات در زبان انگلیسی است که به ما کمک می‌کند تا به وسیله یک عبارت خنده‌دار نکته جالبی را در مورد یک موضوع خاص بیان کنیم.

در کنار این موارد باید به موضوع ایجاد هیجان در مخاطب نیز اشاره کنیم که به دلیل انتزاعی بودن مفاهیم در اصطلاحات قطعاً خواننده و مخاطب می‌تواند بر روی جمله یا عبارت تمرکز کند و در نتیجه به راحتی اصطلاح را درک می کند.

از آنجایی که اغلب از اصطلاحات برای بیان ایده‌های مشترک یا جهانی استفاده می‌شود می‌توانیم از نگرش‌های مختلف برای بیان یک ایده استفاده کنیم. به عنوان مثال در توصیف یک فضای خاصی همواره دیده ایم که نویسندگان بزرگ از برجسته‌ترین عبارات استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث زیبا شدن متن می شود.همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش کتاب American accent training مراجعه نمایید.

نکته بسیار مهمی که در خصوص idiom ها باید بدانید این است که آن‌ها فرهنگی هستند و به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم نشان دهیم که برای چه منطقه خاصی هستیم. به عنوان مثال برخی از عبارات صرفاً در بریتانیا مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر از اصطلاحات در ایالات متحده آمریکا رایج هستند.

آشنایی با انواع idiom

در مبحث آموزش لازم است تا به دسته بندی های موجود نیز اشاره داشته باشیم. به طور کلی اصطلاحات زبان انگلیسی را به دو بخش رسمی و غیر رسمی تقسیم می‌کنیم که از نوع رسمی آن در محیط های آکادمیک استفاده می کنیم. اما برای صحبت در محیط های غیر رسمی و دوستانه از اصطلاحات عرفی یا همان غیر رسمی استفاده می‌کنیم که برای تمام افراد دارای مفهوم است.

تفاوت idiom و saying

بین اصطلاحات و ضرب‌المثل در زبان انگلیسی تفاوت وجود دارد. زیرا اگر ما در saying یا همان ضرب‌المثل معنای واژه‌ها را بدانیم می‌توانیم مفهوم آن را متوجه شویم. این در حالی است که اصطلاحات انگلیسی به این صورت نیست و از روی معنای کلمات قابل درک نیستند.

Slang چیست؟

به عبارات و اصطلاحات عامیانه که در زبان استاندارد انگلیسی در نظر گرفته نمی‌شود و صرفاً در میان گروهی از افراد یک ناحیه استفاده می‌شود slang یا همان زبان عامیانه گفته می شود. همچنین پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش کتاب فور کرنرز مراجعه نمایید.

هنگامی که شما یادگیری زبان انگلیسی را آغاز می‌کنید باید به یاد داشته باشید که توجه به اصطلاحات و slang ها بسیار مفید و ضروری است و می‌تواند به شما در گفتگوی های دو نفره بسیار کمک کند. زیرا در زبان عامیانه ما قادر هستیم تا به شکلی خاص منظورمان را به مخاطب مان منتقل کنیم و همین کار به طور چشمگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی را برای ما جذاب و هیجان انگیز می‌کند.

آموزش کامل اصطلاحات زبان انگلیسی به صورت قدم به قدم

شایان ذکر است که در بسیاری از موارد ما کتاب‌هایی را می‌خوانیم و یا در حال تماشای یک فیلم هستیم اما به یک‌باره متوجه می‌شویم که تمام مطالبی که در کلاس‌های زبان یاد گرفته‌ایم و یا خودمان تمرین کرده‌ایم با آن چیزی که در فیلم و کتاب‌ها وجود دارد بسیار متفاوت است و شما نمی‌توانید آن را درک کنید. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج آموزش لیسنینگ زبان انگلیسی مراجعه نمایید.

اما باید به شما بگوییم که این موضوع نباید برای شما هیچ گونه نگرانی ایجاد کند. زیرا این احساس برای تمام افرادی که از محیط آکادمیک وارد دنیای واقعی می‌شوند وجود دارد. دلیل این امر در این است که کلاس‌های آموزشی بیرون اغلب اوقات به اصطلاحات زبان انگلیسی اشاره‌ای نمی‌کنند و موجب می‌شود تا شما با slang ها آشنا نشوید.

در نتیجه هنگامی که با فردی بومی مشغول گفتگو هستید و یا یک فیلم سینمایی را مشاهده می‌کنید متوجه می‌شود که بسیاری از اصطلاحات را متوجه نمی شوید. دیکشنری آکسفورد در تعریف slang به این صورت بیان می‌کند slang نوعی از زبان است که شامل عبارت ها و کلماتی می‌شود که بسیار غیر رسمی در نظر گرفته می شوند، بیشتر در محاوره به کار می‌روند تا در نگارش و معمولاً محدود به افراد یا موقعیت های خاصی هستند.

به عنوان مثال ما کلمه Cool را به معنای خنک یاد گرفته‌ایم و هنگامی که عبارت This car is cool را می‌شنویم منظورش این نیست که این ماشین خنک است بلکه در این عبارت Coll به معنای باحال و عالی است. نکته بسیار مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که slang ها در زبان عامیانه به کار می‌روند و نباید در محیط های رسمی از آن‌ها استفاده کنید.

با توجه به مواردی که گفته شد اگر شما به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج جامع آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی را دریافت کنید و با مشاهده این مجموعه آموزشی idiom ها و slang های موجود در زبان انگلیسی را به صورت عالی یاد بگیرید و سپس در گفتگوهای دوستانه تان از آن‌ها استفاده نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.