پکیج آموزش تکنیک های جذب مشتریان

پکیج آموزش تکنیک های جذب مشتریان
نوع فایل
Mp3
حجم فایل
200 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان آموزش تکنیک های جذب مشتریان به صورت تخصصی و کاربردی را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کسب و کار و جذب مشتری قرار دهیم.

آموزش تکنیک های جذب مشتریان به صورت تخصصی و کاربردی

در آموزش تکنیک های جذب مشتریان به صورت تخصصی و کاربردی شما علاقه مندان با برترین روش های جذب مشتری آشنا شده و در کسب و کارتان موفق خواهید شد.

روش فروش قدرتمند

چطور با استفاده از انواع روش فروش ، که توسط متخصصان در خصوص نحوه تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است میتوان سطح فروش خود را افزایش دهیم.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، اگر فروش نداشته باشید، کسب و کار شما خواهد مرد و استثنائی نیز در این زمینه وجود ندارد.

این موضوعی است که فراگیری روش فروش امتحان شده را ضروری می کند. نکته اصلی دانستن آن است که چگونه بفروشیم.

شناسایی مشتریان و روش فروش موفقیت آمیز به آنها خصوصا در مورد شرکت های کوچک و متوسط و کارآفرینان یکی از بزرگترین چالش هایی است که می شناسم.

با در نظر داشتن این موضوع، ایجاد مهارت های خوب فروش برای موفقیت شما ضروری است، بنابراین در این محصول مهارت های ضروری فروش ارائه می شوند تا به شما کمک شود که با افزایش فروش روبرو شوید و به موفقیت دست یابید.این روش‌های فروش برای همه افراد هستند، چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای.

آشنایی با راه های جذب مشتری جدید  به شما کمک خواهد کرد تا برای جذب مشتری جدید که یکی از مهم ترین چالش های پیش روی کسب و کار هاست آماده شوید. شاید شما هم بر این عقیده باشید که ایجاد فهرست مناسبی از مشتریان کاری دشوار است. پس بهتر است، مراحل زیر را امتحان نموده و با کمک آن ‎ها راه های جذب مشتری جدید را امتحان کنید. تا بتوانید مشتریان دلخواه تان را جذب کنید و یک تجربه مشتری CX لذت بخش برایشان فراهم کنید.

بدون تردید، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کاملاً به این موضوع واقف هستید که وفاداری مشتری عامل حیات و بقای کسب و کار شما است. شما با داشتن یک برنامه وفاداری مشتری، بلافاصله پس از جذب مشتریان جدید می توانید در جهت حفظ این مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار حرکت کنید و بدین ترتیب نمره وفاداری خود را افزایش دهید شما از طریق تمرکز بر راه های جذب مشتری جدید قادر خواهید بود جریان مداوم و پیوسته‎ مشتریان جدید را حفظ کنید و کسب و کار خود را گسترش داده و اهداف سازمان خویش را محقق نمائید.

نیازهای مشتریان خود را بررسی کنید

بهترین راهی که برای خوشحال کردن و ایجاد رضایت در مشتریان خود سراغ دارید چیست؟ بهترین راه برای ایجاد رضایت در مشتری این است که به مشتری آن چیزی را بدهید که او می خواهد. بررسی کنید که مشتریان فعلی و قدیمی شما از چه چیزی در کسب و کار شما خوششان می آمده و دوست داشته اند چه چیزی در کسب و کار شما تغییر کند. به مشتریان خود این شانس را بدهید که با شما صحبت کنند و از نظرات آن ها مطلع شده تا بهتر بتوانید برای آینده کسب و کار خود نتیجه بگیرید.

طرح های پیشنهادی و تخفیفی ارائه دهید

یکی از راه های بسیار خوب برای افزایش تعامل شما با مشتریان در اینترنت و فروشگاه های سنتی می باشد. تخفیف بدهید، کد های تخفیف برای خرید آنلاین ارائه دهید و یا برای تشویق مشتریان، آن ها را دعوت کنید تا از کسب و کار اینترنتی شما دیدن کنند.

شما می توانید برای این کار از شبکه های اجتماعی نیز کمک بگیرید. ایمیل های تبلیغاتی یا ایمیل به صورت مستقیم داشته باشید. ارائه پیامک تبلیغاتی نیز می تواند برای شما مناسب باشد؛ این کارها گرچه هزینه برای شما در پی خواهند داشت ولی خیالتان راحت باشد که تمامی مبالغی که هزینه کرده اید، به زودی به کسب و کار شما باز میگردند.

چگونه مشتریان را جذب کنیم

تمرکز داشته باشید

شما مشغله زیادی دارید. هزاران کار برای انجام دادن دارید. ضرورتا، وقتی در حال فروش هستید، فقط یک کار انجام دهید، فروش کردن. اینکه در حضور مشتری کاری بیش از این انجام دهید بی ادبی است.

پس این کار را نکنید. اگر فرصت فروش به اندازه کافی خوب است تا به دیدار کسی بروید یا کسی را به دفترتان دعوت کنید، پس خوب است زمان و مکان خود را به طور تمام و کمال در اختیار وی قرار دهید.

قوی شروع کنید

قبل از اینکه به جلسه ای بروید، چند نفس عمیق بکشید، خودتان را آرام کنید، آنگاه بروید – سر بالا، تماس چشمی خوب، شیوه ای دوستانه اما در عین حال مقتدرانه. اگر می توانید در همان اوایل سوالاتی مطرح کنید یا با گوش دادن نشان دهید که شدیدا علاقه مند هستید. یادداشت بردارید و اغلب این کار را انجام دهید.

متوازن کردن اعتماد و اشتیاق

داشتن ایمان کامل به آنچه دارید می فروشید اعتماد به نفس بالایی به شما می دهد، و این امر برای هر فروشنده ای ضروری است.

با این وجود، به خاطر داشته باشید که در یک موقعیت فروش، اعتماد به نفس بیش از حد به اندازه یک ارائه ضعیف، عصبی، و خسته کننده بد است.

اینگونه نباشد که خود را از باد غرور پر کنید. هر کاری می کنید، مثل یک آدم خودشیفته رفتار نکنید.

بنابراین، به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس و اشتیاق داشته باشید اما در عین حال فروتن باشید.

نوعی کشش مغناطیسی نسبت به افرادی که کاملا به خود و توانایی های شان اطمینان دارند وجود دارد و این آن فردی است که شما می خواهید باشید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.