پکیج آموزش هایپر رئال در نقاشی سیاه قلم

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

آیا با سبک هایپر رئال در تکنیک سیاه قلم آشنا هستید؟ تفاوت نقاشی رئال و هایپر رئال در چیست و وسایل طراحی هایپر رئال شامل چه چیزهایی می باشد؟ اگر شما هم تصمیم دارید تا هایپر رئال را در نقاشی سیاه قلم فرا بگیرد ما در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از کامل ترین فیلم های آموزشی در این زمینه با عنوان پکیج آموزش هایپر رئال در سیاه قلم به صورت جامع را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری نقاشی به سبک سیاه قلم قرار دهیم.

پکیج آموزش هایپر رئال در نقاشی سیاه قلم

با پکیج آموزش هایپر رئال شما می توانید به صورت گام به گام با کشیدن طراحی های زیبا به یک استاد حرفه ای سیاه قلم تبدیل شوید و بهترین نقاشی های هایپر رئال را ترسیم کنید.

آموزش اصول کامل نقاشی هایپر رئال

دوره آموزش 0 تا 100 هایپر رئال در نقاشی سیاه قلم

آموزش نقاشی سیاه قلم به سبک هایپر رئال

صدها سال پیش وقتی لئوناردو داوینچی می خواست مونالیزا را به تصویر بکشد فقط از چند رنگ و چند قلمو و یک بوم استفاده کرد و توانست مونالیزا را بر روی بوم نقاشی به تصویر بیاورد حالا سوال پیش می آید که مونالیزا چگونه بر روی بوم ظاهر شد؟

آیا داوینچی قدرتی جادویی داشته و یا فقط یک نقاشی ساده انجام داده است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که داوینچی یک هنرمند بوده و این یعنی سال های زیادی در این راه زحمت کشیده تا بتواند مونالیزا را با جزئیات دقیق به تصویر درآورد البته منظور ما از جزئیات در سبک هایپر رئال یعنی تمام جزئیاتی که طراح هنگام نقاشی از روی عکس مرجع می بیند و دقیقا داوینچی نیز همین کار را کرده بود.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل طراحی منظره به روش سیاه قلم


سالها از زمانی که داوینچی نقاشی می کشیده می گذرد، در طول این سالها صدها نقاش زندگی کرده اند و هر نقاش سبک خودش را در نقاشی داشته است. ولی ما در زمان مدرن زندگی می کنیم. زمانی که همه چیز به واقعیت به طور جدی نزدیک می شود و باید ما نیز خودمان را با زمان تطابق دهیم.

در پکیج آموزش نقاشی سیاه قلم به سبک هایپر رئال قرار است شما یاد بگیرید که اصلا تعریف هایپر رئال چیست؟ و چگونه شما می توانید به جزئیات طرحتان دقت کافی به عمل آورید به طوری که بتوانید جزئیات را بر روی ورق نقاشی پیاده سازی کنید.

هایپر رئال چیست؟

تعریف دقیق هایپر رئال این است که ما بتوانیم در یک مدت زمان معین تمامی جزئیات را بر روی ورق نقاشی پیاده کنیم. البته باید گفت هایپر رئال فقط مخصوص سیاه قلم نیست و تکنیک هایی از قبیل رنگ روغن و پاستل گچی و مداد رنگی و … را نیز شامل می شود. البته شما باید در ابتدا پیش خودتان بگویید که می خواهید در انتهای کار به یک هنرمند تبدیل شوید.

چون همانطور که همه اعتقاد دارند باید برای این که در کاری حرفه ای شویم می بایست تمرین زیاد باید انجام دهیم و پشتکار و صبر و شکیبایی زیادی نیز باید خرج کارمان بکنیم و وقتی به تکنیک سیاه قلم به سبک هایپر رئال می رسیم این اصول به طور کامل خودشان را آشکار می سازند و باید دانست که از تمرین کردن زیاد می توان به آن نتیجه ای که می خواهیم در تکنیک هایپر رئال برسیم و وقتی شما یک نقاشی را به سبک هایپر رئال به پایان می رسانید در آخر احساسات خوبی را درونتان تجربه خواهید نمود.

احساساتی که توام با عشق و علاقه وافر نسبت به نقاشی خواهد بود و وقتی شما این کار را انجام دهید دوست خواهید داشت هزاران نقاشی دیگر را به سبک هایپر رئال طراحی کنید.

آموزش نقاشی هایپر رئال به صورت جامع

آموزش تکنیک های نقاشی هایپر رئال در سیاه قلم

البته باید حواستان باشد که در نقاشی سیاه قلم به روش هایپر رئال کیفیت حرف اول را می زند چون ممکن است ما بعد از این که تکنیک هایپر رئال را فرا گرفتید بخواهید سفارش نیز بگیرید یعنی افرادی پیش شما بیایند تا از شما بخواهند عکس عزیزانشان را به سبک هایپر رئال طراحی کنید و وقتی افراد از کیفیت بالای کار شما مطمئن شوند این امر به شما تضمین داده می شود که در طول یک سال یک مشتری شما تبدیل به دو مشتری و در نهایت به چند مشتری برسد و شما به یک درآمد باور نکردنی خواهید رسید شما حتی اگر در تکنیک های دیگر مثل نقاشی با مداد رنگی به سبک هایپر رئال کارهایی را انجام دهید مطمئن باشید که باز هم شما به چیزی که می خواهید می رسید.

معرفی پکیج آموزش نقاشی سیاه قلم به سبک هایپر رئال

در این پکیج شما با اصول طراحی و تکنیک های هایپر رئال آشنا خواهید شد. در زیر فهرست مطالبی که استاد در پکیج تدریس می کند را برایتان می آوریم :

در بخش اول استاد به معرفی خودش و ابزارها و تمامی موارد مورد نیاز در تکنیک سیاه قلم به سبک هایپر رئال می پردازد. حتی استاد تاریخچه تکنیک سایه روشن در تکنیک سیاه قلم را برایتان شرح می دهد.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش صفر تا 100 طراحی چشمی


در بخش بعدی استاد، شیوه اندازه گیری و ترکیب بندی را به شما می آموزد. منظور از این موضوع این است که شما هنگام طراحی مثلا طراحی چهره هر چیزی را بتوانید سر جای خودش بگذارید تا بتوانید بعد از این مرحله حجم دهی و سایه زنی را انجام دهید.

در بخش سوم استاد به توضیح و تدریس قسمت های مختلف ساختمان صورت مثل لب، گوش، چشم، بینی می پردازد و سپس استاد ساختمان جمجمه انسان را نیز بررسی می کند.

در بخش چهارم استاد شروع به طراحی چهره به سبک هایپر رئال می کند. استاد در این بخش با استفاده از ابزارهای معرفی شده شروع به حجم دهی به کار می کند و همچنین در طول کار استاد نکات مختلفی را در زمینه سیاه قلم به سبک هایپر رئال برایتان توضیح می دهد.

همچنین استاد در این پکیج توضیح می دهد که چگونه یک عکس مرجع برای طرح خود پیدا کنید.

هر کسی که بخواهد نقاشی سیاه قلم به روش هایپر رئال را شروع کند در ابتدا باید یک سری اصول را فرا بگیرد. این اصول عبارتند از :

1. حرفه ای شدن در طراحی : این بخش به شما می گوید که هر کسی که وارد سیاه قلم می شود باید در ابتدا طراحی را فرا بگیرد. منظور از طراحی شناخت ساختمان بدن و یا شناخت ساختمان آن چیزی است که ما می خواهیم طراحی کنیم. نمونه هایی از طراحی عبارت اند از : طراحی گوش، بینی، لب، موی سر، ساختمان سر و مثلا طراحی میوه جات و اشیای بی جان را طراح باید فرا بگیرد.

2. اقدام جهت تبدیل نقاشی رئالیسم به هایپر رئالیسم : بعد از فراگیری طراحی شما دیگر باید خودتان را برای ورود به سبک سیاه قلم به روش هایپر رئال آماده سازید. شما در ابتدا فقط یک عکس مرجع و یک مقوای نقاشی و ابزارهای سیاه قلم جهت انجام تکنیک سایه روشن را در اختیار دارید. حالا باید آن موردی که می خواهید به سبک هایپر رئال طراحی کنید را روی مقوا بکشید و سپس روی آن عملیات حجم دهی و سایه روشن را انجام دهید و بسته به طرح شما ممکن است نقاشی ای که در حال انجامش هستید از 5 ساعت تا 50 ساعت طول بکشد.

3. داشتن صبر : در هر کاری که شما قصد شروع آن را دارید وقتی که می خواهید کار مورد نظرتان را به انجام برسانید شما نیاز به یک عنصر دارید و آن عنصر چیزی نیست جز صبر و شکیبایی. در تکنیک هایپر رئال هم همین است شما باید سعی کنید با صبر و شکیبایی از فرایند انجام نقاشی هایپر رئال لذت ببرید نه این که بخواهید زود کار را به اتمام برسانید چون در آخر شما به نتیجه ای نخواهید رسید و تمام کارها و هزینه هایی که برای کار انجام دادید بیهوده خواهد بود.

بازاریابی در نقاشی به سبک هایپر رئال

هر فردی که در هر کاری متخصص است دوست دارد از تخصصش کسب درآمد کند. مثلا یک معلم زبان انگلیسی که بر زبان انگلیسی تسلط کامل دارد دوست دارد با تدریس آن مواردی را که بلد است به دیگران بیاموزد تا هم ارتباطاتش با دیگران تقویت شود و هم بتواند کسب درآمد خوبی را داشته باشد.

آموزش صفر تا 100 هایپر رئال

پکیج آموزش تخصصی نقاشی هایپر رئال

در نقاشی به سبک هایپر رئال نیز مثل مورد بالا می باشد، اگر شما متخصص تکنیک هایپر رئال هستید به خصوص در تکنیک سیاه قلم از همین الان بدانید که می توانید سفارش های زیادی در این خصوص داشته باشید چون بسیاری از افراد در سراسر جهان علاقه زیادی به تکنیک هایپر رئال دارند. شما حتی اگر تکنیک هایپر رئال را در رنگ روغن پیاده سازی کنید باید بدانید که باز هم به آن درآمدی که می خواهید می رسید.

یکی از مهم ترین راه ها جهت کسب درآمد از نقاشی سیاه قلم به سبک هایپر رئال این است که افراد در سرتاسر دنیا نمونه کارهای شما را ببیند. امروزه با آمدن شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام این امر بسیار آسان گردیده است. شما حتی می توانید کلاس های آنلاین مجازی در زمینه سیاه قلم به سبک هایپر رئال برای خودتان داشته باشید که این هم یک منبع درآمد عالی برای شما خواهد بود.

شیوه های اجرای کلاس های آنلاین مجازی در تکنیک سیاه قلم به سبک هایپر رئال

وقتی شما به درجه پیشرفت در تکنیک سیاه قلم به سبک هایپر رئال رسیدید شاید به ذهنتان خطور کند که چیزهایی که در این زمینه فرا گرفته اید را به دیگران نیز بیاموزید. البته در ابتدا باید از خودتان مطمئن باشید و همچنین داشتن یک سری نمونه کار عالی و بارگذاری آن ها در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام می تواند خیلی از افراد را که به هنر علاقه دارند را به سمت شما جذب کنند.

البته این راه درآمدزایی مثل فراگیری تکنیک هایپر رئال زمان زیادی می طلبد چون روند جذب شاگرد در هنر بستگی به خود استاد دارد زمانی که استاد از خودش مطمئن است که آن چیزی را که فرا گرفته می تواند به دیگران نیز بیاموزد آن موقع است که استاد نقاشی می تواند شاگردان زیادی را چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری بپذیرد.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.