سخنرانان انگیزشی برتر چه کسانی هستند؟

سخنرانان انگیزشی برتر چه کسانی هستند؟

سخنرانی های انگیزشی طرفداران بسیاری داشته و در دنیا افراد زیادی به شدت به سخنرانان انگیزشی علاقه مند هستند. بیشتر سخنرانان انگیزشی از چهره های شاخص بوده و در حوزه موفقیت فعالیت می کنند و همچنین کتاب های زیادی نیز در این زمینه به رشته تحریر درآورده اند. ما در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای با عنوان سخنرانان انگیزشی برتر چه کسانی هستند؟ را در اختیار شما عزیزان علاقه مند به موضوع موفقیت و روش های رسیدن به اهداف قرار دهیم. پس اگر به سخنرانی های انگیزشی علاقه دارید تا انتهای مقاله سخنرانان انگیزشی با مجله علمی برنا اندیشان همراه باشید.

سخنرانان انگیزشی برتر چه کسانی هستند؟

سخنرانان انگیزشی برتر شامل ۱۵ نفر از افرادی است که در زمینه موفقیت و توسعه فردی فعالیت می کنند و همچنین نویسندگان مشهوری نیز هستند.

1. دیو رمزی

دیوید رمزی نویسنده و بازرگان آمریکایی ، مجری رادیو ، شخصیت تلویزیونی و سخنران انگیزشی است. نمایش و نوشته های او به شدت بر تشویق مردم به خروج از بدهی متمرکز است.

2. تونی رابینز

تونی رابینز یک سخنران انگیزشی آمریکایی ، مربی امور مالی شخصی و نویسنده خودیاری است. او از طریق اطلاعات تجاری و کتاب های خودیاری خود به خوبی شناخته شد: قدرت نامحدود ، قدرت درون خود را آزاد کنید و غول درون را بیدار کنید از جمله کتاب های شناخته شده تونی رابینز هستند.

3. نیک ووییچیچ

نیک ووییچیچ یک مبلغ مسیحی استرالیایی و سخنران انگیزشی برتر است که با بیماری فوکوملیا متولد شده است ، یک اختلال نادر که با فقدان پاها و بازوها مشخص می شود.

4. اکهارت تولی

اکهارت تولی ساکن کانادا و آلمانی تبار است که بیشتر به عنوان نویسنده کتاب نیروی حال و زمین جدید: بیداری با هدف زندگی خود شناخته می شود. در سال 2011 وی توسط واتکینز ریویو به عنوان تأثیرگذارترین فرد از نظر معنوی در جهان معرفی شد.

5. لوئیز هی

لوئیز لین هی نویسنده انگیزشی آمریکایی و بنیانگذار Hay House بود او چندین کتاب خودیاری New Thought تألیف کرد از جمله کتاب 1984 می توانید زندگی خود را شفا دهید. لوئیز هی در صبح 30 آگوست 2017 در 90 سالگی درگذشت.

شناخت برترین سخنرانان انگیزشی دنیا

سخنرانان انگیزشی برتر

6. کریس گاردنر

کریس گاردنر یک کارآفرین ، سرمایه گذار ، کارگزار سهام ، سخنران انگیزشی ، نویسنده و نیکوکار آمریکایی است که در اوایل دهه 1980 با تربیت پسر نوپای خودش با بی خانمانی مبارزه کرد. کتاب خاطرات گاردنر و فیلم در جست و خوشبختی  در مه 2006 منتشر شد.

7. رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی تاجر آمریکایی ، سرمایه گذار ، نویسنده خودیار ، مربی ، سخنران انگیزشی ، فعال سواد مالی ، مفسر مالی و شخصیت رادیویی است. کیوساکی بنیانگذار شرکت Rich Dad است که از طریق کتاب ، فیلم ، بازی ، سمینار ، وبلاگ ، مربیگری و کارگاه آموزشی به افراد آموزش مالی و تجاری می دهد.

8. اریک توماس

اریک توماس سخنران انگیزشی ، نویسنده و وزیر آمریکایی است. توماس پس از شناخته شدن به عنوان سخنران انگیزشی ، شرکتی را برای ارائه مشاوره تحصیلی ، مربیگری اجرایی و توسعه ورزشی تاسیس کرد که شامل ورزشکارانی مانند لبرون جیمز نیز می شود.

9. لس براون

لس براون سخنران انگیزشی ، نویسنده ، دی جی رادیویی ، مجری سابق تلویزیون و سیاستمدار سابق به عنوان عضو مجلس نمایندگان اوهایو است. او به عنوان یک سخنران انگیزشی از عبارت جذاب “ممکن است!”به مردم می آموزد که همانطور که او یاد گرفت رویاهایشان را دنبال کنند.

10. سوز اورمان

سوز اورمان نویسنده ، مشاور مالی ، سخنران انگیزشی و مجری تلویزیونی آمریکایی است. در سال 1987 ، او گروه مالی Suze Orman را تأسیس کرد. برنامه او The Suze Orman Show در سال 2002 از شبکه CNBC شروع به پخش کرد و برای آن برنده جایزه Gracie برای مجری برجسته برنامه CNBC شد. او چندین کتاب در زمینه امور مالی شخصی نوشته است.

11. یانلا وانزانت

یانلا وانزانتیک سخنران الهام بخش آمریکایی ، وکیل ، معلم معنوی تفکر جدید ، نویسنده ، مربی زندگی و شخصیت تلویزیونی است. در حال حاضر او را می توان در تلویزیون به عنوان مجری برنامه Iyanla: Fix My Life و به عنوان معلم مهمان برجسته Lifeclass Oprah در OWN: Oprah Winfrey Network مشاهده کرد.

12. ایمی پردی

امی گیل بازیگر آمریکایی ، مدل ، اسنوبوردساز درجه یک جهان و دارنده مدال برنز پارالمپیک 2014 ، بنیانگذار ورزشهای اکشن تطبیقی ، سخنران انگیزشی حرفه ای ، طراح لباس و نویسنده است.

13. جک کانفیلد

جک کانفیلد نویسنده آمریکایی ، سخنران انگیزشی ، رهبر سمینار ، مربی شرکت و کارآفرین است. او یکی از نویسندگان مجموعه چکیده ای از غذای روح است که بیش از 500 میلیون نسخه در چاپ دارد. در سال 2005 کانفیلد نویسنده کتاب اصول موفقیت بود.

14. تی هارو اکر

تی هارو اکر نویسنده ، تاجر و سخنران انگیزشی است که به دلیل نظریه های خود در مورد ثروت و انگیزه شناخته شده است. او نویسنده کتاب اسرار ذهن میلیونر است که توسط هارپر کالینز منتشر شده است.

15. دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده آمریکایی ، سخنران اصلی ، مشاور و ناشر سابق مجله SUCCESS است. هاردی پرفروش ترین نویسنده نیویورک تایمز است که نویسنده کتاب The Entrepreneur Roller Coaster و The Compound Effect است.

دسته‌بندی‌ها