پکیج آموزش طراحی فیگور هایپررئال

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
700 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

در هنر ما زمینه های زیادی را داریم که عبارتند از موسیقی، نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، بازیگری و … هر کدام از این زمینه ها تخصص خودش را نیاز دارد و با تمرین و تکرار فراوان می توان به پیشرفت رسید. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین و جامع ترین پکیج های آموزش نقاشی با عنوان پکیج آموزش طراحی فیگور هایپررئال را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری این متد نقاشی قرار دهیم تا بتوانید با مشاهده این دوره آموزشی به یک متخصص در این زمینه تبدیل شوید.

آموزش طراحی فیگور هایپررئال به صورت جامع

در طراحی و نقاشی توانایی فرد زمانی سنجیده می شود که بتواند به راحتی با مداد یک شی و یا چهره را طراحی کند. البته طراحی پایه و اساس تکنیک های دیگر نقاشی مانند سیاه قلم، طراحی فیگور، رنگ روغن، پاستل می باشد.

پکیج آموزش نقاشی فیگور

تکنیک های نقاشی فیگور

در طراحی فیگور شما فقط به یک قلم نیاز دارید البته در طراحی فیگور شما می توانید به سوژه مورد نظرتان حجم بدهید تا سوژه تان تبدیل به یک طرح هایپررئال شود. شما می توانید در تکنیک هایی از قبیل رنگ روغن، سیاه قلم، پاستل، نقاشی فیگور را بر روی بوم و یا مقوای طراحی پیاده سازی نمایید.

تعریف فیگور

به هر شی و یا انسانی و یا حیوانی که در یک حالت خاص ایستاده و نشست است فیگور می گویند. نمونه هایی از فیگور عبارتند از : شخصی که بر روی صندلی نشسته، شخصی که در حال سبزی پاک کردن است، شخصی که در حال ضربه زدن به توپ است. مثلا به پنالتی زدن در فوتبال نیز فیگو گفته می شود.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش طراحی چهره هایپر رئال


البته هنرمند باید آنقدر تبحر داشته باشد تا خیلی دقیق تمامی جزئیات بازیکن پنالتی زن را روی بوم پیاده سازی نماید. در نقاشی های گرافیکی نیز می توان از فیگور بهره برد. البته اگر هنرمند مهارت بالایی داشته باشد می تواند با استفاده از تکنیک های گرافیکی و یا فتوشاپ بهترین طراحی ها را در زمینه فیگور انجام دهد.

آموزش نقاشی فیگور

برای مثال خیلی افراد به ورزش بدنسازی علاقه دارند. این دسته از افراد می توانند نحوه فیگور گیری ورزشکاران بدنساز را بر روی بوم پیاده سازی نمایند. در طراحی فیگور شما باید به چند نکته توجه داشته باشید. نکته اول سوژه مورد نظرتان است، اگر شما میخواهید فقط یک اسکیس از فیگور تان بزنید شما با وصل کردن چند خط به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. ولی اگر می خواهید طرحتان کمی جزئیات داشته باشد و به سبک رئال و هایپر رئال داشته باشد باید تمام جزئیات را از سوژه تان گرفته و دقیقا روی بوم تان پیاده سازی نمایید.

روش های طراحی انواع فیگور

شما حتی باید کنتراست های میان نور و تاریکی را دقیقا در طرح فیگور تان پیاده سازی نمایید. در هنر باستان خیلی افراد که نقاش بودند برخی فیگورها را بر روی سنگ ها می کشیدند، این فیگور ها عموما با ابزارهایی کشیده می شدند که به راحتی جزئیات آن نمایش داده شود که هنوز هم برخی از آن ها با وجود سالیان زیاد بر روی سنگ ها باقی مانده اند.

دوره جامع صفر تا صد نقاشی فیگور

از دیگر نکاتی که لازم است تا به آن توجه کنید شیوه دیدن شما از سوژه است. شما باید جزئیات را طبق چیزی که می بینید و یا طبق عکس مرجعی که به همراه دارید پیاده سازی نمایید. طراحانی مثل لئوناردو داوینچی که در تکنیک رنگ روغن تبحر زیادی از خودشان نشان می دادند فیگورهای شان بیشتر سبک رئالیسم را داشت ولی با وجود پیشرفت علم و فناوری ما شاهد جزئیات هایپر رئال از نقاشان بیشتری هستیم.

نکات مربوط به نقاشی فیگور

امروزه افرادی که می خواهند در طراحی فیگور به پیشرفت برسند باید در ابتدا کارشان را از طراحی پایه شروع کنند و سپس نکات مربوط به نور و سایه را در نقاشی فرا بگیرند. بعد از آن با انجام تمرینات مکرر باید به سطحی که بخواهند برسند. در زمینه طراحی فیگور فرد طراح می تواند سوژه اش را از همه چیز انتخاب کند ، از یک ماشین پارک شده گرفته تا فردی که در حال انداختن توپ در سبد است.

آموزش کامل نقاشی فیگور هایپررئال

در تکنیک هایی مثل سیاه قلم تمامی نکات مربوط به سایه روشن است و در تکنیک فیگور نیز اگر فرد طراح بخواهد جزئیات به طرحش اضافه کند باید تکنیک سایه روشن را به درستی اجرا نماید. این تکنیک به طراح نشان می دهد که نور و سایه بر روی سوژه در کجا قرار می گیرند و کدام قسمت ها تاریک تر و کدام قسمت ها روشن تر باید سایه زده شوند. بیشتر طراحان از پهنای مداد برای حجم دهی استفاده می کنند، و برخی دیگر هم از نوک مداد استفاده می کنند.

برخی هنرمندان نیز از قلمو برای محو سازی و حجم دهی در طراحی های هایپر رئال و رئال استفاده می کنند.

در این پکیج استاد در ابتدا هدفش را از تدریس آموزش فیگور توضیح می دهد و سپس نحوه پیاده سازی تکنیک فیگور را بر روی بوم توضیح می دهد. توضیحات استاد آنقدر جامع می باشد که شما با انجام تمرینات مکرر می توانید در فیگور به پیشرفت برسید.

مدرس با سبک و سیاقی که دارد از آسان ترین روش برای تدریس طراحی فیگور جهت آموزش استفاده می کند و شما می توانید با بهره گیری از شیوه مدرس در طراحی فیگور به پیشرفت برسید. پیشرفت شما فقط به انجام یک بار تمرین کردن نیست بلکه باید آنقدر تمرین کنید تا در تکنیک فیگور به یک نخبه تبدیل شوید که بتوانید تمام موارد مربوط به طراحی فیگور را خودتان به راحتی و بدون استرس انجام دهید و در نتیجه با گرفتن پروژه های مختلف در زمینه های هنری و طراحی فیگور به کسب درآمد شگفت انگیزی از هنر برسید و همه را انگشت به دهان بگذارید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.