پکیج آموزش نقاشی به روش ریلی

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

طراحی به روش ریلی یکی از متدهای نقاشی است که در هنر به کار می رود و طرفداران زیادی نیز دارد. شایان ذکر است که یادگیری روش های مختلف نقاشی می تواند به شما کمک کند تا با رویکردهای مختلف هنری آشنا شوید و آثار خلاقانه ای را طراحی نمایید.

ما در این بخش از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های آموزش هنر با عنوان دوره جامع آموزش نقاشی به روش ریلی را در اختیار شما افراد علاقه مند به طراحی و نقاشی قرار دهیم تا بتوانید به صورت تخصصی با این سبک از طراحی آشنا شوید و بعد از تماشای فیلم های بسته آموزشی به هنرمندی خلاق تبدیل شوید.

آموزش جامع نقاشی به روش ریلی

نقاشی به روش ریلی یک ترکیب سازنده گرافیکی است که اساس آن بر روی طراحی خط و شکل و کنترل ارزش های واضح تاکید دارد. به عبارت دیگر باید اشاره شود که رویکرد ریلی در میان تصویرگران حرفه ای و همچنین برای کاربردهای هنری زیبا محبوبیت دارد. پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش اسکچ چهره مراجعه فرمایید.

اگر شما علاقه دارید تا نقاشی به روش ریلی را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج آموزش طراحی به روش ریلی را دریافت نمایید و با تماشای فیلم های موجود در بسته آموزشی، روش جذاب و خلاقانه ریلی را یاد بگیرید.

دوره جامع آموزش نقاشی به روش ریلی

آشنایی با فرانک ریلی

فرانک جوزف ریلی در سال ۱۹۶۷ به دنیا آمد. او یک نقاش، تصویرگر، نقاشی دیواری و معلم آمریکایی بود. ریلی طراحی و نقاشی را در مدرسه هنری بزرگ مرکزی و تصویرسازی را در موسسه پرات و کالج هنر مور تدریس کرد. با این حال او بیشتر به خاطر بیست و هشت سال تدریس در لیگ دانشجویان هنر نیویورک و تاسیس مدرسه هنر فرانک جی ریلی در اوایل دهه ۱۹۶۰ که تا زمان مرگش در سال ۱۹۶۷ در همان جا تدریس کرد شناخته شده است.

پیش زمینه فرانک ریلی

فرانک جوزف ریلی فرزند یک مدیر صحنه بود که در ۲۱ اوت ۱۹۰۶ در شهر نیویورک به دنیا آمد. شایان ذکر است که او از سال ۱۹۲۷ تا ۱۹۳۱ در لیگ دانشجویان هنر نیویورک تحصیل کرد. فرانک ریلی به عنوان دانشجو در کلاس طراحی جورج بریجمن پذیرفته شد.

در آن زمان لازم بود تا دانشجویان آینده نگر در آزمون ورودی شرکت کنند. فرانک ریلی بیان می کند که ”من با مطالعه ژست شماره یک هنری، نمای جلو، با استفاده از کتاب آقای بریجمن به عنوان منبع اطلاعات برای این رویداد مهم تلاش کردم”. ریلی از سال ۱۹۲۷ به عنوان ناظر کلاس خود خدمت کرد. او در سال ۱۹۳۳ در لیگ دانشگاه شروع به سخنرانی کرد و پس از مرگ بریجمن در سال ۱۹۴۳، سرپرستی کلاس طراحی فیگور را بر عهده گرفت. لازم به ذکر است که مربی نقاشی او در لیگ، فرانک وینسنت داموند بود.

ریلی از سال ۱۹۳۴ تا ۱۹۳۷ در مدرسه هنری بزرگ مرکزی و از سال ۱۹۵۱ تا سال ۱۹۵۳ در کالج هنر و طراحی مور و موسسه پرات تدریس کرد.

فرانک ریلی به عنوان شاگرد تصویرگر مشهور دین کورنول، دوست و همسایه اش خدمت کرد و در چندین نقاشی دیواری از جمله نقاشی ‌های دیواری کتابخانه لس آنجلس و یکی در اتاق رالی هتل وارویک در شهر نیویورک به او کمک کرد. او سمت‌ های کمیسر هنری شهر نیویورک، رئیس شورای انجمن ‌های هنرمندان آمریکا، نایب رئیس انجمن ملی نقاشان دیواری و نایب رئیس اتحادیه دانشجویان هنر را بر عهده داشت. همچنین پیشنهاد می شود تا به آموزش نقاشی با مداد رنگی مراجعه فرمایید.

مشتریان تصویرسازی او شامل شرکت تقطیر قاره ای، راه آهن پنسیلوانیا و ویسکی فیلادلفیا بودند. در سال 1947 او مجموعه ای از دوازده نقاشی تاریخی را برای شرکت تقطیر قاره ای به پایان رساند که به عنوان چاپ سنگی و تبلیغات چاپی منتشر شد. ریلی برای دبیرستان علوم برانکس و دادگاه شهر جانسون در تنسی نقاشی های دیواری ایجاد کرد. او همچنین نقاشی دیواری را در آکادمی ملی طراحی تدریس کرد.

فرانک ریلی تحت تاثیر چه افرادی بوده است؟

میراث آموزشی فرانک ریلی با آکادمی فرانسوی قرن نوزدهم مرتبط است. مربی طراحی او، جورج بریجمن، با ژان لئون ژروم، شاگرد پل دلاروش، درس خوانده بود. بریجمن همچنین با گوستاو بولانجر تحصیل کرد.

مربی نقاشی او فرانک وینسنت دوموند در آکادمی جولیان تحصیل کرد و در آنجا زیر نظر هنرمندان گوستاو بولانگر و ژول-ژوزف لوفور تحصیل کرد. داموند همچنین نزد ژان جوزف بنجامین کنستان که شاگرد الکساندر کابانل بود، درس خواند.

ریلی بیشتر تحت تاثیر دین کورنول تصویرگر آمریکایی قرار گرفت. کورنول با فرانک برانگوین و هاروی دان مطالعه کرده بود. لازم به ذکر است که هاروی دان شاگرد هوارد پایل بوده است.

تدریس و آموزش

فرانک ریلی یک روش ترسیم شکل را توسعه داد که با شش خط ساختاری اصلی شروع شد، چارچوبی که می‌ توان بر اساس آن شکل را ساخت. او به ویژه برای توسعه ابزاری برای سازماندهی پالت، که تا حدی بر اساس کار آلبرت اچ. مونسل، رنگ‌شناس قرن نوزدهم است، مورد توجه قرار گرفته است.

پکیج آموزش قدم به قدم طراحی به روش ریلی

ریلی با پیروی از دیدگاه مونسل مبنی بر تفکیک رنگ به رنگ، ارزش و رنگ، پالت نقاشی فیگور را به این روش سازماندهی کرد و 9 مقدار خاکستری خنثی را به عنوان کنترل، با مقادیر متناظر قرمز، نارنجی و گوشتی ایجاد نمود. همچنین باید اشاره شود که او یک پالت مبتنی بر ارزش نیز برای نقاشی منظره ایجاد شد. بخشی از برنامه چشم انداز ریلی بر اساس آموزه های جان اف. کارلسون بود. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش طراحی به روش اندرو لومیس مراجعه فرمایید.

کلاس‌ های او در لیگ دانشجویان هنر و کلاس ‌های مربوط به منظره‌ ای که در وودستاک، نیویورک برگزار می‌ شد، پیوسته پر بود و تعداد دانش‌ آموزان در لیست انتظار به صدها نفر می‌ رسید. در اوایل دهه 1960 او لیگ را ترک کرد تا مدرسه هنر فرانک جی ریلی را در ساختمان Steinway Hall در نزدیکی خیابان 57 غربی 111 تاسیس کند. او به مدت 28 سال در لیگ دانشجویان هنر نیویورک، طراحی و نقاشی، ارزش ‌ها و رنگ‌ ها را تدریس می‌ کرد. شایان ذکر است که همیشه کلاس‌ های درس ریلی پر از دانشجو بود. گفته می ‌شود که در مجموع تعداد شاگردانش از همه بیشتر بود.

میراث فرانک ریلی

بسیاری از شاگردان فرانک ریلی به ایجاد حرفه های هنری حرفه ای ادامه دادند. ریچارد بوتو، جرالد آلیسون، مایکل آویانو، جیمز باما، رافائل آیزنبرگ، باسیل گوگوس، جک فراگاسو، فرد فیکسلر، گوردون جانسون، کارل هانتمن، داگ هیگینز، کلارک هالینگز، رونی لسر، فرانک لیلژگرن، پیتر مکس، جرالد مک‌کانل پاسانتینو، چارلز رید، رالف گارافولا، دونالد مارتینتی و رابرت امیل شولز از جمله آنها هستند. تأثیر تدریس ریلی از طریق شاگردان سابقش با مربیان مایکل آویانو و جک فاراگاسو و همچنین شاگردان آنها جان انیس، جان دی مارتین، گریدون پریش، نیلسون کارلین و بسیاری دیگر ادامه یافت.

فرانک ریلی بر این باور بود که برای آنکه انسان بتواند در عرصه های مختلف هنرها مانند گرافیک، رقص، موسیقی و سایر موارد به تخصص دست یابد لازم است تا به آگاهی برسد و در کنار آن با انجام تمرین های فراوان مهارت هایش را به خوبی رشد و توسعه دهد.

شاگردان ریلی بیان می کنند که او یک معلم بسیار فوق العاده بود و هنر را مانند یک علم تدریس می کرد. در واقع ریلی سبک نقاشی را آموزش نمی داد و فقط آنچه را که فرد لازم داشت بداند به او آموزش می داد.

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان با فرانک ریلی آشنا شدیم و متوجه شدیم که سبک هنری او روش ریلی نام دارد. اگر شما به نقاشی و هنر علاقه دارید پیشنهاد می کنیم تا آموزش کامل نقاشی به روش ریلی را از این قست دریافت نمایید تا به صورت حرفه ای این روش را یاد بگیرید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.