کارگاه روانشناسی آموزش متقاعد سازی به صورت کامل و کاربردی

کارگاه روانشناسی آموزش متقاعد سازی به صورت کامل و کاربردی
نوع فایل
Mp3
حجم فایل
210 مگابایت
نویسنده
تاریخ انتشار
31 جولای 2020
دسته بندی
10,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول
هم اکنون این محصول را خرید کنید و 50 امتیاز هدیه بگیرید

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان کارگاه روانشناسی آموزش متقاعد سازی به صورت کامل و کاربردی را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کارگاه های روانشناسی قرار دهیم.

کارگاه روانشناسی آموزش متقاعد سازی به صورت کامل و کاربردی

در کارگاه روانشناسی آموزش متقاعد سازی به صورت کامل و کاربردی شما یاد خواهید گرفت تا با تکنیک ها و روش های نوین دیگران را متقاعد نمایید.

همه‌ی ما دوست داریم در هنگام سخنرانی‌، تأثیر مثبتی بر روی مخاطبان خود بگذاریم. پس هنگام سخنرانی، به حرفی که می‌زنید اعتقاد داشته باشید، در این‌صورت، حتی اگر مخاطب اعتقاد چندانی هم به سخنان شما نداشته باشد، باز هم با شما همراهی می‌کند و چه بسا در نهایت به آنچه می‌گویید باور پیدا پیدا کند. اما واقعیت تأمل‌برانگیز این است که تنها تعداد اندکی از افراد در سخنرانی و متقاعد کردن دیگران موفق عمل می‌کنند.

اصول متقاعد سازی ، یکی از فنون و مهارت هایی است که با یاد گرفتن و اجرایی کردن آن در زندگی، اتفاقات بسیار خوبی در زندگیمان خواهد افتاد. ما می توانیم با قانع کردن دیگران هم مطلب خود را به راحتی با آن ها در میان گذاشه و هم در بعضی موراد می‌توانیم از این راه هم درآمد بسیار زیاد و خوبی کسب کنیم. حتماً می دانید امروزه بسیاری از مشاغل به علت مرتبط بودن با انسان ها نیاز به تسلط در این مهارت را دارند.


پیشنهاد ویژه : کارگاه آموزش روش های کنترل خشم و عصبانیت


اینکه یاد بگیریم دیگران را چگونه متقاعد کنیم، خیلی جاها به کارمان می آید. یک وقت لازم است رئیس تان را با زبان متقاعد کنید که روی فلان پروژه سرمایه گذاری کند، گاهی هم پیش می آید که با زبان خوش از یک بچه مهدکودکی بخواهید قبل از خواب مسواک بزند یا کسی که قصد خودکشی دارد را از لب سکوی مترو به عقب فرابخوانید. اگر بدانید چطور این زبان را در کام خود بچرخانید که حرف هایتان متقاعد کننده باشد، خرتان از پل خواهد گذشت.

اصولا به کسی می گویند آدم خوش سر و زبان که قادر باشد با چهار کلام حرف زدن آدم های دیگر را متقاعد کند کاری که او می خواهد را انجام دهند. سلاح مخفی این افراد «فرو کردن خود در دل دیگران» است. با همین زبان 10 سانتی متری شان کاری می کنند که نه تنها شیفته ی نظراتشان بشوید، بلکه کشته و مرده ی خودشان هم بشوید. لابد می پرسید رازشان چیست؟

متقاعد کردن دیگران معمولا کار دشواری است، به‌خصوص اگر شما دلیل مخالفت آنها را ندانید. پس قدم اول این است که دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را با مخاطب در میان بگذارید. باید به‌گونه‌ای در مورد برنامه‌های خود با آنها صحبت کنید که چاره‌ای جز موافقت نداشته باشند.

متقاعدکردن، از مهارت‌هایی است که همه‌ی افراد باید آن را یاد بگیرند. برای رسیدن به اهداف‌مان در محلِ کار، خانه و در زندگیِ اجتماعی باید یاد بگیریم چگونه، دیگران را با خود همراه کنیم.

از مخاطب خود تعریف کنید

تملق گویی، تعریف و تمجید از مخاطب یکی از راه‌هایی است که افراد، معمولا برای ترغیب و متقاعدکردن مخاطبان خود انتخاب می‌کنند. مثلا با گفتن جملاتی چون «شما سخت کار می‌کنید، پس لایق بهترین‌ها هستید» تلاش می‌کنند توجه مخاطب را به خود جلب کنند. مردم عاشق ستوده‌شدن هستند.

حرف جدیدی بزنید

مردم جذب ایده‌هایی می‌شوند که درخشان و کاملا جدید باشند. حتی اگر ایده‌ی شما نو نباشد، باز می‌ارزد که دستی به سر و روی آن بکشید و ظاهری تازه به آن ببخشید. می‌توان ایده ای قدیمی را به مخاطبانی جدید یا به شیوه‌ای نو ارائه داد.

مقایسه کنید

در این روش معمولا دو چیز با هم مقایسه می‌شود. سخنرانان از این روش برای مقایسه بین موضوعِ جدید و موضوعی که برای مخاطب، آشنا و شفاف است، استفاده می‌کنند. مزیت استفاده از این روش آن است که ایده‌های مختلف را می‌توان در عبارتی کوتاه یا با بیان چند کلمه، توضیح داد.

ما هر روزه با طیف وسیعی از انواع روش‌های متقاعدسازی‌ که رسانه‌ها به‌کار می‌گیرند، روبه‌رو می‌شویم. بر اساس تحقیقات آماری سازمان رسانه‌ای Media Matters در آمریکا، یک فرد بزرگسال روزانه به طور متوسط با ۶۰۰ تا ۶۲۵ عدد از انواع تبلیغات مواجه می‌شود. کارخانه‌های مواد غذایی هر روز محصول جدیدی ارائه می‌کنند و از ما می‌خواهند آنها را بخریم. تهیه‌کنندگان هم هر روز به دنبال جذب تعداد بیشتری از مردم برای دیدن فیلم‌های پرفروش‌شان هستند. از آنجایی که متقاعد کردن دیگران در جامعه‌ی امروزی ما بسیار رایج شده، در این محصول به صورت کامل روش های متقعاد سازی دیگران را خواهید آموخت.

البته توانایی متقاعد کردن دیگران تنها به درد رسانه‌های تبلیغاتی و فروشنده‌ها نمی‌خورد. بلکه یادگیری استفاده از این توانایی هر کسی را تبدیل به یک مذاکره‌کننده‌ی ماهر کرده و او را قادر می‌سازد تا هر چیزی را که می‌خواهد به دست آورد؛ چه آن چیز قانع کردن رییس‌تان برای این باشد که حقوق‌تان را افزایش دهد، چه متقاعد کردن فرزند دوساله‌‌ی‌تان باشد برای اینکه غذایش را بخورد.

به دلیل اهمیت زیادی که نفوذ داشتن روی دیگران در زندگی روزمره‌ی افراد دارد، تکنیک‌های متقاعدسازی از دوران باستان مورد تحقیق و مطالعه بوده است. هر چند به طور رسمی از قرن بیستم بود که روانشناسان اجتماعی مطالعه روی این مهارت‌های قدرتمند را آغاز کردند.

   راهنمای دانلود
  • در صورت ثبت نام لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت مشاهده ارور در فایل های فشرده آخرین نسخه Winrar را نصب نمایید.
  • همچنین می توانید از فشرده ساز 7 zip نیز استفاده نمایید.
  • برای اجرای فایل های صوتی و تصویری می توانید از نرم افزار VLC استفاده کنید.
  • برای اجرای کتاب های الکترونیکی هم می توانید از نرم افزار Adobe Reader استفاده کنید.
  • در صورت وجود هر گونه سوال به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *