پکیج آموزش جامع اصول و تکنیک های تولید محتوا به صورت کاربردی

پکیج آموزش جامع اصول و تکنیک های تولید محتوا به صورت کاربردی
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
1.7 گیگابایت
نویسنده
تاریخ انتشار
4 می 2020
دسته بندی
14,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول
هم اکنون این محصول را خرید کنید و 70 امتیاز هدیه بگیرید

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان پکیج آموزش جامع اصول و تکنیک های تولید محتوا به صورت کاربردی را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به تولید محتوا قرار دهیم.

پکیج آموزش جامع اصول و تکنیک های تولید محتوا به صورت کاربردی

در پکیج آموزش جامع اصول و تکنیک های تولید محتوا به صورت کاربردی شما علاقه مندان به تولید محتوای پرمخاطب به صورت تخصصی و با مثال های کاربردی، تولید محتوا را یاد خواهید گرفت.

تولید محتوا چیست؟

امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

یکی از مشکلات اصلی این بلاگ نویسان، ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می باشد. اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.

یکی از دلایل فنی که شما به تولید محتوا میپردازید، به کار بردن کلمات کلیدی داخل وبسایتتان میباشد. لیست کلمات کلیدی که میخواهید برروی آنها برنامه ریزی کنید را بنویسید و شروع به نوشتن کنید.برای اینکار میتوانید از ابزارهای سئو برای تولید محتوا استفاده کرده و کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارند را بیابید.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش جامع تجارت آنلاین


اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور می‌کند به احتمال زیاد تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا در ذهن ما نقش می‌بندد تولید محتوا از نوع متن و نوشته است. آیا واقعاً همینطور است و محتوا صرفاً به تولید و تولید نیز صرفاً به محتوای متنی ختم می‌شود؟

جو پولیزی که بنیانگذار CMI است محتوا را این طوری تعریف میکند : محتوا اطلاعات ترغیب کننده ای هست که به مخاطب اطلاع رسانی میکند ، با مخاطب تعامل ایجاد میکند و برای مخاطب جذاب است.

در پاسخ به سؤال اول باید گفت که قطعا اینطور نیست و توصیه می‌کنیم قبل از مطالعه این بخش، راندآپ بخش استراتژی محتوا را ملاحظه بفرمایید و سپس این مطلب را ادامه دهید؛ زیرا ممکن است به این نتیجه برسید که در استراتژی محتوای شما نیازی به تولید توسط خودتان نیست و می‌توانید با برون‌سپاری، استراتژی خود را پیاده‌سازی کنید. پس تولید محتوا همه چیز نیست و حتی ممکن است در استراتژی محتوا وجود نداشته باشد. اما اگر وجود داشت چه؟ اگر قرار باشد خودتان تولید محتوا کنید چه؟ در ادامه این مطلب از ابتدا در رابطه با اهمیت تولید محتوا، سپس انواع قالب‌ها و فرمت‌های محتوا و در نهایت دستورالعملی برای تولید محتوا را خواهید یافت. که در فلوچارت مقابل این مراحل به صورت خلاصه آورده شده‌است.

محتوا هر چیز جذاب، قابل اعتماد و مرتبط با یک موضوع خاص برای سرگرم کردن یا روشنگری و آگاه کردن مخاطب است که در قالب صوت،متن ، تصویر یا فیلم ارائه می شود.

2: محتوا اطلاعاتی است که برای مصرف ، لذت بردن و اشتراک گذاری بسته بندی میشود و در اختیار مخاطب گذاشته می شود.

3: محتوای وب یک مکالمه روزمره و عمومی بین شما و بازدید کننده است که ممکن است این مکالمه یک طرفه باشد ( یعنی  شما بگویید و بازدید کننده گوش کند) ، یا دو طرفه باشد ( یعنی مثلا بین بازدید کننده و شما مثلا به عنوان کامنت یا بین بازدید کننده ها با هم )

4  : محتوا چیزی است که در شکل های مختلفی مثل صوت ، ویدئو و متن ارائه میشود و می تواند باعث سرگرمی ، آموزش یا آگاهی کسی شود که آن را مصرف میکند .

5 : محتوا یک سری اطلاعات به صورت کلمات ، عکس ها ، فیلم و صدا است.

6: محتوا مجموعه ای از اطلاعات ، ایده ها و پیام هایی است که به شکل نوشته ، تصویر یا صدا برای استفاده دیگران ترجمه میشود.

7: محتوا یک سری اطلاعات یا دانش به روز و ارزشمند یا سرگرم کننده هست .

8: محتوا چیزی هست که شما تولید میکنید که مخاطب شما با تمام احساساتش آن را مصرف کند .

9 : محتوا چیزی هست که به صورت پراکنده یا منظم و برنامه ریزی شده منتشر میشود و می توانید از این محتواها برای ایجاد محتواهای بیشتر استفاده کنید.

10 : محتوا اطلاعاتی است که به بیننده یا خواننده یا شنونده انتقال داده میشود . محتوای خوب قطعا ارزش آفرین است .

11: عکس، ویدئو، مقالات وبلاگ، آهنگ، مصاحبه ها، نقل قول ها، داستان ها، اینفوگرافیک و…

12: این متخصص محتوا را مساوی اطلاعات میداند که میتواند خوب یا بد باشد.

13: یک سری متن دست اول که مطابق با عقاید هر نویسنده ای نوشته و منتشر می شود که روی یک پیام خاصی تمرکز میکند.

14 : محتوا اطلاعات طراحی شده به هدف مصرف و هضم بهتر و همین طور توزیع و اشتراک گذاری بهتر در وب است .

15: محتوا داده های متنی قابل استفاده برای انسان هستند.

   راهنمای دانلود
  • در صورت ثبت نام لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت مشاهده ارور در فایل های فشرده آخرین نسخه Winrar را نصب نمایید.
  • همچنین می توانید از فشرده ساز 7 zip نیز استفاده نمایید.
  • برای اجرای فایل های صوتی و تصویری می توانید از نرم افزار VLC استفاده کنید.
  • برای اجرای کتاب های الکترونیکی هم می توانید از نرم افزار Adobe Reader استفاده کنید.
  • در صورت وجود هر گونه سوال به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *