فیلم آموزش نقاشی کودکان به صورت قدم به قدم

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
1.2 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

فیلم آموزش نقاشی کودکان به صورت اختصاصی برای کودکان تهیه شده و از سطح مقدماتی مدل نقاشی ساده برای کودکان را آموزش می دهد و تا سطح پیشرفته تمامی اصول و تکنیک های نقاشی برای کودکان را در قالب فیلم آموزش در اختیار شما عزیزان علاقه مند به هنر و یادگیری نقاشی قرار می دهد.

آموزش قدم به قدم نقاشی کودکان

دوره کامل آموزش نقاشی کودکان

شایر شما کودک پیش دبستانی دارید و می خواهید که مهارت کشیدن نقاشی را به صورت کامل به او یاد بدهید ولی به منابع آموزشی خوبی دسترسی ندارید، از طرف دیگر رفتن به کلاس های آموزشی هم مشکلات خاص خود را دارد، به همین دلیل در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم گرفتیم تا یکی از جامع ترین پکیج های آموزش نقاشی ویژ کودکان با عنوان فیلم آموزش نقاشی کودکان به صورت قدم به قدم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فیلم آموزش نقاشی کودکان به صورت قدم به قدم

آموزش نقاشی کودکان به صورت کامل کشیدن انواع طرح های مختلف را به کودکان می آموزد به طوری که پس از پایان دوره خودشان بتوانند بهترین طرح ها را نقاشی کنند.

آموزش صفر تا 100 نقاشی به کودکان

آموزش نقاشی برای کودکان به صورت تصویری

اولین وسیله آموزش برای کودکان

مغز کودکان به طور فعالی در فعالیت نقاشی کشیدن شرکت می کند. نیمکره چپ مغز مسئول وظایف با ماهیت منطقی و نیمکره راست مسئول خلاقیت و تخیل است. هنگامی که کودکان نقاشی می کشند هر دو نیمکره مغزشان فعال می شود و توانایی آن تقویت می شود.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش جامع نقاشی منظره با سیاه قلم


یکی از راه‌ها و وسایل پرورش کودکان که معمولاً کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد ولی قبل از هر وسیله و پیش از هر چیز دیگر می‌تواند به آموزش کمک کند نقاشی است. رنگ و تصویر بیش از هر چیز دیگر ذهن بچه را متوجه خود می‌کند و در عین حال وسیله‌ای است که بچه قبل از هر چیز می‌تواند به خلق آن بپردازد. برای درک رنگ و تصویر کافی است که چشم بببیند و برای خلق آن کافی است که بچه دست در رنگ کند و آن را بر در و دیوار یا روی هر چه که دم دستش باشد حتی به سر و صورت و لباس خود بمالد. اگر نقاشی عمیق‌ترین وسیله آموزش کودک نباشد می‌توان گفت یکی از مهمترین و اولین وسیله آموزش اوست.

آموزش کشیدن طرح های مختلف

دوره آموزش کامل فنون نقاشی به کودکان

بررسی نقاشی کودکان

در تحلیل و بررسی آثار کودکان و بزرگسالان، بنای کار می بایست براساس شرایط زیست و زندگی اجتماعی شان باشد. تنها از این رهگذر است که می‌توان معلوم کرد زندگی روزانه چه اثری در کار آنان به جای گذارده است. درمورد کودکان، این کار آسان است. زیرا کودکان به سادگی از زندگی عادی روزانه و همچنین از خواست‌ها و آرزوهایشان، یعنی زندگی ذهنیشان متأثر می‌شوند.

آن‌ها بدون تشویش و هراس آنچه را که حس می‌کنند و برایشان جالب است و آنچه که در سردارند با صداقتی آشکار و ساده شرح می‌دهند و به روشن ترین وجهی استعدادهای نهفته خود را نمایان می‌سازند. تنها باید به آن‌ها کمک کرده تا کمتر تحت تأثیر محیط ساختگی خارج از زندگی خویش قرار گیرد.

اگر کودکی را همراه خود به صحرا یا کوه یا باغ وحش و پارک ببریم و از او بخواهیم آنچه دیده نقاشی کند، نقاشی او درست برعکس آنچه دیده است خواهد بود… ممکن است که کودکان در لحظه اول شکل ظاهری چیزی را در نقاشی نشان ندهند ولی اگر به همان نقاشی درست و دقیق نگاه کنیم مجموعه‌ای واحداست، و آیینه‌ای است از روح و واقعیتی از فکر کودک نقاش. در حقیقت می‌توان گفت که در نقاشی کودکان خود نقاشی مطرح نیست بلکه موضوعی کودک درباره آن نقاشی کرده و توضیحاتی که دربارهٔ ان می‌دهد، مطرح است واهمیت دارد.

در ادامه چند تکنیک به شما آموزش می دهیم تا بتوانید خیلی راحت به فرزندانتان نقاشی کردن را بیاموزید :

بهترین نقاشی های کودکانه

آموزش فنون کامل نقاشی های کودکانه

1. استفاده از مداد و پاک کن را ممنون کنید

شاید در ابتدا فکر کنید که این کار موجب آزار کودک می شود ولی باید بدانید که با استمرار این روش فرزند شما مهارت نقاشی را به صورت تخصصی می آموزد و خیلی راحت می تواند هر طرحی را نقاشی کند. در عوض استفاده از پاستل های روغنی به کودکان یاد می دهد چگونه خیلی راحت نقاشی کنند و دیگر نگران اشتباه کردن نباشد و مدام به جزئیات فکر نکند.

2. مخلوط کردن رنگ بر روی کاغذ و نه بر روی پالت های رنگ

در کلاس درس بهتر است تا به جای استفاده از پالت برای ترکیب رنگ از کاغذ استفاده کنید. به این ترتیب کودکان خیلی راحت و با شادی بیشتری تمایل به نقاشی کردن دارند. استفاده از این روش باعث می شود تا به نتایج بهتری دست یابید.

بهترین شکل ها و نقاشی های کودکانه

آموزش کامل اصول نقاشی برای کودکان

3. نیازی به استفاده از پیش بند هنگام نقاشی نیست

نگران رنگی شدن لباس ها نباشید چرا که با آب می توان آن ها را پاک کرد و یا می توانیم لباس مخصوص کلاس داشته باشیم که بچه در کلاس نقاشی از آن لباس ها استفاده کنند. چرا که نباید وقت را صرف کارهای حاشیه ای کرد و هدف آموزش نقاشی به کودکان است و کودکان آمده اند تا نقاشی بیاموزند و نه این که لباس هایشان رنگی نشود.

4. ده دقیقه سکوت برای فکر کردن

حال باید به بچه ها 10 دقیقه زمان بدهیم که بتوانند بر روی طرحی که می خواهند بکشند فکر کنند و با سایر بچه های دیگر صحبت کنند تا به نتیجه برسند. برای مثال اگر بچه ها بخواهند 3 طرح بکشند این زمان به آن ها کمک می کند تا بتوانند خیلی راحت به طرحی که می خواهند بکشند خوب فکر کنند.

5. نقاشی کشیدن را خوب به کودکان بیاموزید

منظورم از این نکته این است که برای هر طرح مثال های مختلفی بزنید و حتی برخی شکل ها را به صورت اشتباه ترسیم کنید و همان شکلی که اشتباه کشیده شده است را به شکلی خوب تبدیل کنید تا کودکان بتوانند یاد بگیرند که نقاشی کشیدن یک نوع خلاقیت است و از اشتباه کردن نترسند.

نقاشی حیوانات و منظره برای کودکان

آموزش حرفه ای نقاشی کودک

6. برای نقاشی موضوعات سرگرم کننده را انتخاب کنید

در کلاس نقاشی حتما از طرح های سرگرم کننده استفاده کنید و به کودکان بگویید که از هیچ چیزی نترسند و در اینجا هیچ اشتباهی قرار نیست رخ بدهد و فقط ما می خواهیم در کنار یکدیگر نقاشی بکشیم. با این روش باعث می شویم تا اعتماد به نفس کودکان افزایش پیدا کند و از کلاس نقاشی لذت ببرند. و اگر کودکان به شما گفتند که این طرح سخت است و نمی توانیم بکشیم به آن ها اعتماد به نفس بدهید که می توانید و از چیزی نترسید تا بتوانند مسیر آموزش را به خوبی طی کنند.

7. از نصف کاغذ استفاده کنید

همواره استفاده از نصف کاغذ برای کشیدن طرح ها باعث می شوید تا کودکان خیلی سریع بتوانند طرحشان را بکشند و این تکنیک به آن ها کمک می کند تا از کشیدن نقاشی لذت ببرد و بعدها نقاشی کشیدن برایشان موضوعی دردآور نباشد.

8. طرح اولیه

طرح اولیه را جوری بکشید که بتوانید تکنیک نقاشی را به خوبی اجرا کنید. چه از مداد استفاده کنید و چه از آبرنگ و چه از مداد رنگی، طرح اولیه به شما کمک می کند تا به راحتی روند کار را دنبال کنید.

تمامی این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید به کودکان خود مهارت نقاشی کردن را بیاموزید. پس اگر می خواهید کشیدن طرح های مختلف را خیلی آسان به فرزندانتان بیاموزید پیشنهاد می کنیم حتما فیلم آموزش نقاشی کودکان به صورت قدم به قدم را از وب سایت برنا اندیشان دانلود نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.