پکیج آموزش فلسفه و منطق کنکور

نوع فایل
PDF
حجم فایل
300 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

فلسفه و منطق کنکور یکی از مهم‌ترین درس‌های تخصصی رشته علوم انسانی است که اگر داوطلبین این رشته تصمیم دارند تا رتبه خوبی در کنکور به دست آورند باید به تمام مباحث موجود در فلسفه و منطق کنکور مسلط باشند.

داوطلبان رشته انسانی همواره سؤال می‌کنند که چگونه می‌توانند در کنکور سراسری فلسفه و منطق کنکور را ۱۰۰ بزنند. در‌واقع افرادی که در رشته انسانی تحصیل می‌کنند و قصد دارند تا در رشته و دانشگاه مورد نظرشان قبول شوند نیاز دارند تا به تست های طرح شده در بخش سؤالات فلسفه و منطق کنکور به درستی پاسخ دهند.

در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا پکیج آموزش فلسفه و منطق کنکور را در اختیار شما داوطلبین گرامی رشته انسانی قرار دهیم تا بتوانید با مطالعه کامل آن با خیال راحت به تمامی تست های فلسفه منطق طرح شده در کنکور انسانی پاسخ دهید.

آموزش فلسفه و منطق کنکور

همانطور که می‌دانید درس فلسفه و منطق یکی از درس‌های حفظی است و داوطلبین باید به صورت کامل بر مطالب کتاب درسی مسلط باشند. از این رو همانطور که متوجه شدید برای آنکه شما فلسفه و منطق کنکور را ۱۰۰ بزنید باید مطالب را به حافظه خود بسپارید. ما در این بخش از برنا اندیشان بهترین پکیج آموزش فلسفه و منطق کنکور را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا با خواندن آن به راحتی تراز خوبی را در این درس به دست آورید.

چگونه فلسفه و منطق کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟

خواندن فلسفه و منطق برای کنکور

لازم به ذکر است که فلسفه منطق برای رشته انسانی یک درس بسیار مهم بوده و همواره باید مطالب آن را حفظ کنند. شما باید بدانید که تمام مطالب حفظ را شما باید به صورت مکرر مرور کنید تا همواره آن‌ها را در ذهن داشته باشید. پیشنهاد می‌شود به کارگاه آموزش منطق مراجعه نمایید.

اگر توجه کرده باید بعد از امتحان زمانی که شما دیگر کتاب درسی را مطالعه نمی‌کنید بعد از مدتی متوجه می‌شوید که مطالب خیلی کمی را از کتاب درسی به یاد دارید و بخش زیادی از مطالبی که در حافظه داشته‌اید را به فراموشی سپرده اید. بنابراین رمز موفقیت در درس‌های حفظی این است که همواره مطالب را مرور کنید و نکات مهم را برای خودتان یادداشت کنید تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که شما با این تکنیک موفق می‌شوید تا در سر جلسه امتحان به راحتی مطالب در ذهن شما وجود دارد و می‌توانید به تمامی سؤالات پاسخ دهید. البته باید توجه کنید که برخی از مفاهیم کتاب منطق نیاز به درک و تحلیل دارند و صرفاً حفظ کردن آن‌ها نمی‌توانید به شما کمک کند.

زیرا که مباحث منطقی به صورت مثال‌های مختلفی مطرح می‌شود و اگر شما با تمامی قضایا به خوبی آشنا باشید می‌توانید به راحتی به سؤالات فلسفه و منطق کنکور پاسخ دهید. در این زمینه شما می‌توانید تست های چند سال گذشته را مشاهده کنید تا با نحوه طراحی سؤالات آشنا باشید. با این کار شما هم مطالب مهم را مرور کرده‌اید و هم با سؤالات مهم فلسفه و منطق کنکور آشنا می‌شوید.

سؤالات مفهومی فلسفه و منطق کنکور

شایان ذکر است که در چند سال اخیر طراحی سؤالات فلسفه و منطق در کنکور سراسری به صورت کامل دچار تغییر و تحول شده است و به شکل مفهومی طرح می‌شود. به این صورت که شما باید به خوبی تمامی مفاهیم و مطالب فلسفه و منطق را بدانید تا بتوانید به سؤالات پاسخ دهید.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که شما برای کنکور نیاز دارید تا به تمامی مطالب کتاب مسلط باشید و به شکلی دروس را خوانده باشید که بتوانید بین مباحث فلسفه و منطق کنکور یک ارتباط مفهومی ایجاد کنید تا از این طریق قادر باشید به تست های کنکور پاسخ دهید.

فلسفه و منطق در کنکور سراسری

همانطور که گفته شد فلسفه و منطق کنکور یکی از پر چالش ترین درس‌هایی است که داوطلبین رشته انسانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به این نکته توجه داشته باشید که این درس برای زیر گروه یک دارای ضریب ۹ و در زیر گروه دو دارای ضریب ۳ و در زیر گروه سه دارای ضریب ۶ است و نقش مهمی در رتبه سازی دارد. فلسفه و منطق کنکور دارای ۲۵ سؤال است که داوطلبین گرامی ۲۵ دقیقه فرصت دارند تا به تست های طرح شده پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که ۵ تست از کتاب فلسفه و منطق سال سوم طرح می‌شود و چون این درس ها حفظی هستند باید آن‌قدر به مطالب کتاب تسلط داشته باشید که بتوانید در زمان مشخص شده به تست های کنکور پاسخ دهید. برای خواندن فلسفه و منطق کنکور شما باید دارای تفکر انتقادی باشید. یعنی نباید به صورت روزنامه وار فلسفه و منطق را مطالعه کنید.

چرا که در این صورت به هیچ نتیجه‌ای نمی رسید و نمی‌توانید به تست های کنکور فلسفه و منطق به درستی پاسخ دهید. شایان ذکر است که خواندن ناقص فلسفه و منطق کنکور باعث می‌شود تا به سؤالات طرح شده پاسخ اشتباه بدهید و در نتیجه نمره منفی به دست می آورید که برای رتبه شما بسیار تأثیر بدی خواهد داشت. بنابراین اگر می‌خواهید در آزمون کنکور سراسری رتبه خوبی به دست آورید باید فلسفه و منطق کنکور را با آرامش مطالعه کنید و حتی برخی از صفحات کتاب را بارها و بارها مرور کنید.

پیشنهاد می‌شود تا به صورت گروهی با همکلاسی های خودتان درس فلسفه و منطق کنکور را مطالعه کنید. چرا که شرکت در بحث‌های گروهی به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر مطالب را به حافظه بسپارید و دقت شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

آموزش صفر تا ۱۰۰ فلسفه و منطق کنکور

به یاد داشته باشید که مطالعه درس فلسفه کار ساده‌ای نیست و شما باید دیدگاهی انتقادی نسبت به مسائل داشته باشید تا بتوانید در مورد هر موضوعی بحث کنید و آن را مورد نقد قرار دهید. شما باید ایده اصلی هر درس را استخراج کنید و آن را به زبان خودتان ساده سازی نمایید و این کار برای رسیدن به نتیجه بهتر در فلسفه و منطق کنکور بسیار مفید و مؤثر است.همچنین پیشنهاد می‌شود به کارگاه آموزش فلسفه تحلیلی مراجعه نمایید.

استنتاجات و استدلالات را به صورت خلاصه یادداشت کنید و همواره آن‌ها را مرور نمایید تا ملکه ذهنتان شود. هنگام مطالعه فلسفه باید دید بازی داشته باشید و سپس نظریات اندیشمندان فلسفه را مورد بررسی قرار دهید و هرگز نباید در رابطه با فرضیاتی که وجود دارد قضاوت داشته باشید.

مثال‌های نقض تمام نظریات و فرضیه ها را در آخر یادداشت کنید و این کار به مرور زمان باعث می‌شود تا افکار شما منظم شود و در مسیر درستی قرار بگیرد. لازم به ذکر است که برای موفقیت در فلسفه و منطق کنکور شما باید تمرکز کافی داشته باشید.

باید اشاره شود که فلسفه و منطق سال سوم بیشتر داری مطالب حفظی است و البته مطالب تحلیلی نیز در آن وجود دارد. اما شما لازم دارید که فلسفه سال چهارم را از همان ابتدا به خوبی مطالعه کنید تا مفاهیم در ذهن شما تثبیت شود.

اگر شما قصد دارید در آزمون کنکور سراسری رشته انسانی شرکت کنید پیشنهاد می‌کنیم تا از این بخش از برنا اندیشان پکیج فلسفه و منطق کنکور را دریافت کنید تا صفر تا صد فلسفه و منطق را به خوبی یاد بگیرید و در نهایت به رتبه خوبی دست پیدا کنید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.