پکیج آموزش نقاشی سه بعدی از پایه تا پیشرفته

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

با توجه به ابعاد مختلف هنر و نقاشی، همواره باید در این زمینه ما دانش خود را به روز نگه داریم و از دانش جدید به خوبی استفاده نماییم. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزش هنر با عنوان پکیج آموزش کامل نقاشی سه بعدی از پایه تا پیشرفته را در اختیار شما علاقه مندان به نقاشی و طراحی قرار دهیم. پس اگر شما هم تصمیم دارید تا نقاشی 3 بعدی را به صورت تخصصی یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا این محصول را دانلود نمایید.

پکیج آموزش کامل نقاشی سه بعدی از پایه تا پیشرفته

در پکیج آموزش نقاشی سه بعدی به صورت گام به گام با نحوه کشیدن اجسام به صورت 3 بعدی آشنا خواهید شد و می توانیم بهترین طراحی ها را انجام دهید.

هنر دارای زیر مجموعه های مختلفی است ما در هنر می توانیم بخش های مختلفی مثل موسیقی، مجسمه سازی، صنایع دستی، بافندگی، نقاشی و موارد مربوطه را مشاهده نماییم.

آموزش قدم به قدم نقاشی سه بعدی

فیلم آموزش نقاشی سه بعدی

معرفی پکیج آموزش نقاشی 3 بعدی

در این پکیج ، استاد از ابتدایی ترین نکات مثل کشیدن دایره و خط و پاره خط و خط های متعدد تدریس را شروع نموده و مرحله به مرحله شما را به سوی جلو در این تکنیک هدایت می کند.

استاد ابزارهای مورد نیاز را نیز معرفی می کند تا شما از همان ابتدا و با شور و شوق فراوان به یادگیری بپردازید. استاد حتی از کاربرد پرسپکیتو در نقاشی سه بعدی نیز توضیحات فراوانی را برای شما ارائه می دهد.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش پرسپکتیو به صورت کامل


در موسیقی افراد باید دقیق نت های موسیقی را اجرا کنند تا بتوانند حس و حال آهنگ را به شنونده منتقل کنند. در مجسمه سازی افراد باید طوری حجم دهی و سازندگی را انجام دهند تا بتوانند شکل مورد نظرشان را بسازند. این قوانین برای دست های دیگر هنر نیز به کار می رود.

در نقاشی ما موضوعاتی مثل نقاشی با پاستل ، نقاشی با مداد رنگی ، نقاشی به سبک رنگ روغن ، نقاشی به سبک سیاه قلم ، آبرنگ ، گواش ، نقاشی به سبک دیجیتال را شاهد هستیم. و در هر یک از تکنیک های گفته شده هنرمند و طراح باید قوانین را طوری به کار ببرد تا آن چیزی که می خواهد نقاشی کند به واقعیت بپیوندد.

در هر یک از تکنیک های گفته شده در نقاشی ما می توانیم طرحمان را به شکل سه بعدی در آوریم. مثلا تکنیک پرسپکتیو در نقاشی به ما توضیح می دهد که هر موردی در مدل ما در کجا باید قرار گیرد تا کمپوزیسیون رعایت شود. البته ما اگر بخواهیم مثلا یک طرح را در تکنیک مداد رنگی به شکل سه بعدی در بیاوریم باید اول ترکیب رنگ را کامل بلد باشیم و سپس بتوانیم نور و سایه را به خوبی اجرا کنیم.

مثلا وقتی شما می خواهید یک گل آفتابگردان را که در زیر نور آفتاب است به شکل سه بعدی در تکنیک مداد رنگی دربیاورید باید بتوانید تمامی رنگ های مرتبط به نور خورشید و گل آفتاب گردان را با هم ترکیب کنید تا طرحتان یک شکل سه بعدی به خودش بگیرد.

نقاشی سه بعدی چیست؟

در نقاشی سه بعدی ما می خواهیم به چیزی فراتر از واقعیت برسیم. مثلا شما وقتی یک خط می کشید این در حقیقت یک بعد است. ولی مثلا شکل یک گربه را روی کاغذ می کشید و آن را رنگ آمیزی می کنید و سپس با قیچی بالای سر گربه را می برید که این قسمت دقیقا جای سفید کاغذ است و وقتی این کاغذ را که شامل گربه رنگ آمیزی شده است روی زمین قرار می دهیم و از فاصله 1.5 متری به تصویر بنگریم انگار گربه از کاغذ بیرون زده و سر جایش نشسته است به این حالت نقاشی سه بعدی می گویند.

آموزش حرفه ای نقاشی 3 بعدی

آموزش قدم به قدم نقاشی سه بعدی

البته مثلا در کشیدن قطرات آب روی کاغذ و حجم دهی آن نیز می توان تکنیک نقاشی سه بعدی را به کار برد و هیچ برشی بر روی کاغذ انجام نداد.

حتی شما در نوشتن اعداد و یا نوشتن حروف زبان انگلیسی یا هر زبانی می توانید حرف ها را به شکل سه بعدی درآورید که مثلا یک حرف از زبان انگلیسی را طوری می نویسید که زیرش یک سری سایه که به شکل خود حرف است را نیز در می آورید. این مورد نیز نوعی تکنیک سه بعدی در نقاشی است. حتی در تلویزیون های 3 بعدی نیز این تکنیک به کار رفته است و یا در سینما سه بعدی با استفاده از تکنولوژی هایی ما تصاویر را سه بعدی می بینیم.

در خصوص پکیج آموزش کامل نقاشی سه بعدی از پایه تا پیشرفته باید خاطر نشان کنیم که استاد از کوچکترین موارد تا بزرگترین موارد را به طراحی پرداخته تا به شما نحوه طراحی سه بعدی را در هر اندازه ای آموزش دهد.

نکات اولیه در خصوص یادگیری نقاشی سه بعدی

در زیر به نکات اولیه در زمینه یادگیری نقاشی سه بعدی می پردازیم.

1. نحوه کشیدن طرح اولیه

در کشیدن طرح اولیه به خصوص در هنگام اجرای تکنیک نقاشی سه بعدی شما باید بر طبق مدل خود طرح تان را به درستی روی کاغذ نقاشی پیاده سازی کنید و سپس طبق تکنیک تان مثلا اگر از تکنیک مداد رنگی و یا سیاه قلم استفاده می کنید باید حجم دهی و نورپردازی را به خوبی انجام دهید تا به طرح سه بعدی برسید ولی اگر طرح اولیه تان را خوب نکشیده باشید تمامی کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید به هیچ جایی نخواهد رسید.

2. داشتن ذهنی خلاق

هنرمندان در طول تاریخ به خصوص آنهایی که نام و نشانی از خود بر جای گذاشته اند بیشتر به خاطر ذهن خلاقشان بوده که اسمشان در تاریخ ثبت شده است. مثلا لئوناردو داوینچی که تابلوی مونالیزا را در تکنیک رنگ روغن بر روی بوم پیاده سازی کرده با استفاده از ذهن خلاقش توانسته اثری خلق کند که سال ها بعد حتی در قرن 21 نیز نامش بر سر زبان ها باشد.

آموزش 0 تا 100 نقاشی سه بعدی

دوره کامل آموزش نقاشی سه بعدی

حالا ما باید بدانیم که خلاقیت نیز جز مهمی در یادگیری می باشد و داشتن ذهن خلاق نیازمند تمرین و ممارست زیاد است و ارتباطی با استعداد ذاتی انسان ندارد. البته اگر شما بخواهید در کشیدن طرح های سه بعدی به پیشرفت برسید باید ساعت ها تمرینات فراوانی را انجام دهید.

3. نحوه اجرای طرح در تکنیک های مختلف نقاشی

شما اگر می خواهید به عنوان هنرمند کار کنید باید بدانید که کار را از کجا شروع کرده و کجا به پایان برسانید.

البته بنابر دو نکته قبلی شما باید تمرین و ممارست زیادی را داشته باشید و بر اصول ابتدایی طراحی نیز تسلط داشته باشید. ولی نکته ای که ما می خواهیم در اینجا به آن اشاره نماییم داشتن حس اعتماد به نفس هنگام اجرای کار و غلبه بر ترس هایمان می باشد چون اگر ما احساس ترسی درونمان نداشته باشیم می توانیم حتی کوه را از جایش جابه جا نماییم.

4. نحوه به پایان رساندن کار در نقاشی

به عنوان هنرمند نقاش اگر می خواهید طرحی را دقیق از ابتدا تا انتها به پایان برسانید در ابتدا باید اصول طراحی را بدانید و تیکه به تیکه بر طبق اصول عمل کنید تا به پایان طراحی تان در تکنیک مورد علاقه تان برسید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.