پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
13 گیگابایت
دسته بندی
600,000 تومان

کنکور دکتری یکی از مهم ترین بخش هایی است که هر دانشجویی دوست دارد تا در آن بهترین رتبه را به دست آورد. قبولی برای آزمون دکتری روانشناسی نیاز به مطالعه تخصصی داشته و لازم است تا دانشجویان روانشناسی به صورت کامل با تمامی مباحث موجود در علم روانشناسی آشنا باشند.

در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا بهترین پکیج روانشناسی دکتری را با عنوان پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری را در اختیار شما علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد و دکتری رشته روانشناسی قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از این بسته ویژه آموزشی بهترین رتبه و نمره را برای قبولی در تحصیلات تکمیلی به دست آورید.

معرفی پکیج جامع دروس روانشناسی

این بسته آموزشی شامل تمامی مباحث و دروس تخصصی روانشناسی بوده و به شما کمک می کند تا بتوانید با نمره عالی در آزمون دکتری یا ارشد رشته روانشناسی پذیرفته شوید. ویژگی خاصی که این بسته آموزشی دارد این است که به صورت صوتی بوده و در هر جایی می توانید به راحتی آن گوش کنید و در هر یک از بخش ها هم قسمت های آموزشی درس موجود است و هم پکیج حل نکته و تست در هر یک از قسمت ها قرار داده شده است تا بتوانید بهترین نتیجه را در آزمون دکتری رشته روانشناسی کسب کنید.در ادامه محتویات پکیج جامع آموزش دروس رشته روانشناسی ویژه آزمون دکتری را در اختیارتان قرار می دهیم.

بسته جامع آموزش تمامی دروس روانشناسی ویژه کنکور ارشد و دکتری

بهترین پکیج روانشناسی دکتری

این بسته ویژه آموزشی به صورت کامل تمامی مباحثی که برای کنکور دکتری به آن نیاز دارید را در بر می گیرد و با تهیه آن می توانید بهترین پکیج روانشناسی دکتری را در اختیار داشته باشید. شایان ذکر است که بسته آموزشی پیش رو شامل دروس زیر می باشد :

آسیب شناسی روانی (۴ گیگابایت)

آمار و روش تحقیق (۲ گیگابایت)

آمادگی برای کنکور روانشناسی (۲۰۰ مگابایت)

روانشناسی فیزیولوژی و نوروسایکولوژی (۲ گیگابایت)

علم النفس (۱ گیگابایت)

روانشناسی بالینی (۱ گیگابایت)

روانشناسی کودکان استثنایی (۵۰۰ مگابایت)

روانشناسی رشد (۶۰۰ مگابایت)

روانشناسی عمومی (۸۰۰ مگابایت)

روانشناسی شخصیت (۳ گیگابایت)

حال که با محتویات پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری آشنا شدید در ادامه قصد داریم تا هر یک از بخش های را مورد بررسی قرار دهیم.

آسیب شناسی روانی

به طور کلی علم آسیب شناسی روانی یا همان سایکوپاتولوژی علمی است که بیماران روانی را مورد مطالعه قرار می دهد و تمرکز آن بر ریشه های بیولوژیکی، ژنتیکی و عوامل اجتماعی است و سپس به درمان آن اختلال یا بیماری می پردازد. بنابراین متوجه شدیم که آسیب شناسی روانی یا روان شناسی مرضی شاخه ای از علم روانشناسی است که رفتارهای بیمارگونه یا نابهنجار را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد.

اگر بخواهیم بهتر موضوع را بیان کنیم باید بگوییم که آسیب شناسی روانی علم بررسی روان شناختی افراد مبتلا به اختلال روانی است و ریشه های ناهنجاری رفتار آن ها را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین باید اشاره شود که آسیب شناسی روانی از اصلی ترین بخش های رشته روانپزشکی و روانشناسی است و تمام اختلال های روانی را مورد بررسی قرار می دهد و سپس روش های درمان هر یک از اختلال ها را معرف می کند.

شما در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری به صورت کامل با تمام مباحث موجود در درس آسیب شناسی روانی آشنا می شوید و سپس نکات و تست ها آموزش داده می شود تا بتوانید به صورت کامل بر تمامی مفاهیم این درس مسلط شوید.

آمار و روش تحقیق

یکی از درس های مهم و بسیار کاربردی رشته های علوم انسانی از جمله رشته روانشناسی درس آمار و روش تحقیق است. نکته ای که باید در خصوص این درس به آن اشاره شود این است که دانشجویان رشته روانشناسی باید به خوبی با تمامی مباحث و مفاهیم موجود در درس آمار و روش تحقیق آشنا باشند تا بتوانند پژوهش های علمی و تحقیقات و تحلیل داده ها را به درستی انجام دهند.


پیشنهاد ویژه : پکیج جامع آموزش استعداد تحصیلی


اما بسیاری از دانشجویان ترس و واهمه فراوانی از درس آمار و روش تحقیق دارند و مدام از آن فرار می کنند و همین موضوع باعث می شود تا نتوانند این درس را به خوبی درک کنند و در نتیجه نمره خوبی هم در آزمون به دست نمی آورند. در زمینه درس آمار و روش تحقیق منابع مختلفی وجود دارد که اگر بخواهید هر کدام را بخوانید به شدت سردرگم می شوید.

ولی برنا اندیشان کار را برایتان آسان کرده است و در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری بخش آمار و روش تحقیق را به صورت کامل به شما آموزش می دهیم و شما با استفاده از این مجموعه آموزشی می توانید به صورت کامل بر درس آمار و روش تحقیق مسلط شوید.

روانشناسی فیزیولوژی و نوروسایکولوژی

نورو به معنای عصب و سایکولوژی به معنای روانشناسی است، پس ترکیب نوروسایکولوژی را می توانیم به صورت عصب روانشناسی ترجمه کنیم. در برخی از کتاب های به آن روانشناسی عصب نگر هم گفته می شود. آنچه که از این کلمه می توان فهمید این است که نوروسایکولوژی رابطه بین مغز و رفتار را بررسی می کند. به عبارت دیگر هدف علم نوروسایکولوژی فهم و درک ارتباط و تاثیر مغز بر روی رفتار است.

باید اشاره شود که همواره انسان به عملکرد مغز و نقش آن توجه ویژه ای داشته است اما علم نوروسایکولوژی یک دانش جدید است. در گذشته رویکرد نوروسایکولوژی تاثیر آسیب یک بخش از مغز و تاثیر آن بر رفتار را مورد مطالعه قرار می داد اما امروزه روش تغییر کرده است و به صورت تخصصی نحوه کار مغز و روان را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد.

ما در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری درس فیزیولوژی و نوروسایکولوژی را به صورت کامل آموزش می دهیم و همچنین نکات و تست های آن را برایتان مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید در آزمون ها بهترین نتیجه را از این درس به دست آورید.

علم النفس

اصطلاح روانشناسی اسلامی از جمله تعابیری است که در برخی از کتاب ها به کار برده شده است. اما موضوع علم النفس بسیار وسیع و گسترده است و جنبه های مختلفی از انسان را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. اگر بخواهیم علم روانشناسی را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که این علم از دو منظر قابل بررسی است. از یک طرف ریشه های فلسفی علم روانشناسی را می توانیم مطالعه کنیم که قدمت بسیار زیادی دارد و از سمت دیگر می توانیم رویکرد علمی و جدید علم روانشناسی را مورد بررسی قرار دهیم.

به عبارت دیگر علم النفس دانش مطالعه نفس و احکام و ویژگی های آن است. در این علم فیلسوفان با نگاه فلسفی به موضوع نفس پرداخته اند و در این زمینه به نتایج خوبی هم رسیده اند. در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری قسمت علم النفس هم وجود دارد که به صورت کامل تمامی مباحث و مفاهیم موجود در این درس را به شما عزیزان آموزش می دهد.

روانشناسی بالینی

روانشناسی بالینی یکی از تخصص های رشته روانشناسی است که مراقبت های مستمر و جامع بهداشت روانی و رفتاری را برای افراد و خانواده ها فراهم می کند و با ادارات دولتی و گروه ها مردم نهاد به صورت مستقیم همکاری انجام می دهد.

روانشناسی بالینی شاخه ای از روانشناسی است که به درک، پیش بینی، و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی های شناختی، هیجانی، زیست شناختی، روان شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می کند. به عبارت دیگر روانشناسی بالینی دارای ۶ نقش اصلی است که عبارتند از ارزیابی و تشخیص، مداخله و درمان، مشاوره، آموزش و نظارت بر کار روان درمانگرها، پژوهش و مدیریت.

اصلی ترین کار روانشناس بالینی در راسته درمان و تشخیص، آموزش و پژوهش است. در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری بسته جامع آموزش روانشناسی بالینی به همراه حل تست و نکته نیز وجود دارد که می توانید به صورت کامل درس روانشناسی بالینی را فرا بگیرید.

روانشناسی کودکان استثنایی

روانشناسی کودکان استثنایی شاخه ای از دانش روانشناسی است که به تعریف کلیه موضوعات مربوط به کودکان استثنایی از کودکان تیزهوش تا کودکان عقب مانده ذهنی، کودکان نابینا و کم بینا، کودکان ناشنوا و کم شنوا، کودکان دارای ناتوانی های تکلمی، کودکان دارای ناتوانیهای حرکتی و ذهنی و تمامی امور و تعاریف مربوط به پیشگیری و شناخت و آموزش این کودکان می پردازد.

در روانشناسی کودکان استثنایی همان طور که از اسم آن مشخص است به مطالعه کودکان استثنایی در تمامی ابعاد فکری، جسمی، عاطفی، عقلانی، رفتاری و… پرداخته می شود. در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری مجموعه کامل آموزش روانشناسی کودکان استثنایی نیز وجود دارد که می توانید صفر تا ۱۰۰ این درس را به صورت تخصصی و مفهومی فرا بگیرید و در آزمون ارشد یا دکتری بهترین نتیجه را به دست آورید.

روانشناسی رشد

روانشناسی رشد یکی از شاخه های علم روانشناسی است که به مطالعه چگونگی رشد و تغییر افراد در طول زندگی می پردازد. نکته ای که در خصوص این درس باید به آن اشاره شود این است که روانشناسان رشد هم تغییرات جسمی و فیزیکی را مورد مطالعه قرار می دهند و هم بخش های اجتماعی و هیجانی و شناختی انسان را در طول عمر مورد مطالعه قرار می دهند.

به عبارت دیگر روانشناسی رشد به دنبال درک و تشریح چگونگی و چرایی تغییراتی است که افراد در طول زندگی شان می کنند. این مطالعه تمام جنبه های رشد انسان که شامل رشد جسمانی، هیجانی، ذهنی، اجتماعی، ادراکی و شخصیتی است را مورد مطالعه قرار می دهد.

مجموعه کامل آموزش های روانشناسی ویژه دکترا

در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری بسته آموزش درس روانشناسی رشد به همراه حل نکته و تست نیز موجود است که می توانید به کمک آن بر تمام مباحث موجود در درس روانشناسی رشد مسلط شوید.

روانشناسی عمومی

روانشناسی عمومی یکی از شاخه های علم روانشناسی است که به صورت کامل پایه های اساسی رشته روانشناسی شامل مشکلات و روش های رشد انسان، آسیب شناسی روانی، اختلالات، احساس و هیجان، انگیزه، یادگیری، حافظه، حواس و تفکر، ادراک، هوش و پردازش شناختی را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد.


پیشنهاد ویژه : بسته جامع آموزش زبان عمومی دکترا


به عبارت دیگر روانشناسی عمومی به مردم کمک می کند تا بتوانند مسائل زندگی و سلامت روان را به طور موثری ارزیابی کنند. شما در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری به صورت کامل تمامی مباحث موجود در درس روانشناسی عمومی را خواهید آموخت و می توانید خودتان را برای هر آزمونی آماده کنید.

روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت نیز به ابعاد مختلف شخصیت، جنبه های درک و هیجان و ویژگی های ارادی و بدنی افراد و همچنین چگونگی سازگاری او با محیط می پردازد.

در خصوص شخصیت تعریف های متفاوتی ارائه شده است و به صورت کلی شخصیت را شامل صفات، خصلت ها و رفتار یک فرد می دانند که می تواند شامل اندیشه، احساسات، درک شخص از خود و بسیاری دیگر از ویژگی ها باشد. به دلیل اهمیتی که انواع تیپ های شخصیتی دارند لازم است تا به صورت تخصصی با تمامی نظریات موجود در علم روانشناسی شخصیت آشنا باشیم و بدانیم که هر شخصیت چه صفات و ویژگی هایی را دارد.

شما عزیزان در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری به صورت کامل با تمامی نظریات روانشناسی شخصیت آشنا می شوید و همچنین تمامی نکات و تست های این درس را فرا خواهید گرفت.

آمادگی برای کنکور روانشناسی

اگر می خواهید خودتان را برای هر آزمونی آماده کنید لازم است تا با تمام ابعاد آن آزمون آشنا باشید و بدانید که آزمون مورد نظر دارای چه ویژگی هایی است و اگر شما در مسیر آن قرار بگیرید چه افت و خیزهایی را باید از سر بگذرانید.

به یاد داشته باشید که آزمون، امتحان و کنکور نیاز به آمادگی های خاص خودش است و لازم است شما در این خصوص از مشاوره های خاصی بهره مند شوید که در این زمینه به شما کمک کند تا بتوانید به موفقیت های لازم دست یابید.

در پکیج جامع دروس روانشناسی ویژه دکتری بسته ای با عنوان آمادگی برای کنکور روانشناسی قرار داده شده است که به شما برنامه اختصاصی می دهد و قدم به قدم به شما کمک می کند تا بتوانید خودتان را برای آزمون آماده کنید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.