پکیج آموزش نقاشی با ماژیک

پکیج آموزش نقاشی با ماژیک
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
600 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

اگر شما هم با ماژیک کار کرده باشید حتما حس خوبی را تجربه کرده اید. چرا که نقاشی با ماژیک بسیار لذت بخش و دلپذیر است و می توانید با استفاده از آن وارد یک دنیای جذاب شوید. نکته بسیار مهمی که در خصوص ماژیک وجود دارد این است که استفاده از آن بسیار آسان است و هر فردی می توانید به راحتی با ماژیک کار کند.

همچنین باید اشاره شود که اگر نقاشی با ماژیک انجام شود در عرض مدت زمان کوتاهی خشک می شود و به سرعت می توانید هر نوع طرحی را ترسیم نمایید. بنابراین به دلیل ویژگی های خوبی که در ماژیک وجود دارد امروزه افراد زیادی به نقاشی با ماژیک علاقه پیدا کرده اند و دوست دارند تا نقاشی هایشان را به وسیله ماژیک ترسیم کنند.

در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین و کامل ترین بسته های آموزشی با عنوان پکیج آموزش نقاشی با ماژیک به صورت کامل را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری نقاشی و هنر قرار دهیم تا بتوانید به کمک این مجموعه آموزشی به صورت کامل نقاشی با ماژیک را یاد بگیرید و سپس هر نوع طرحی را به راحتی نقاشی کنید.

دوره جامع آموزش نقاشی با ماژیک

این مجموعه آموزشی به صورت تصویری است و به صورت حرفه ای نقاشی با ماژیک را به شما علاقه مندان آموزش می دهد. شما با استفاده از این پکیج آموزشی می توانید تا ۰ تا ۱۰۰ نقاشی با ماژیک را از سطح پایه تا پیشرفته یاد بگیرید و سپس خودتان هر طرحی را به راحتی خلق نمایید.

دوره جامع آموزش نقاشی با ماژیک

ماژیک چیست؟

در حقیقت ماژیک نام تجاری یک نوع قلم است که دارای محفظه مرکب روغنی با نوک نمدی است که برای نوشتن خط درست یا نقاشی و طراحی به کار می رود. همچنین یک نوع ماژیک وجود دارد که به آن مارکر یا ماژیک نشانه گذاری گفته می شود و جهت هایلایت نمودن متن مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار ماژیک نقاشی

همانطور که گفته شد امروزه نقاشی با ماژیک طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد زیادی تمایل دارند تا با استفاده از ماژیک نقاشی طراحی های متنوعی را انجام دهند. بنابراین در ابتدا لازم است تا با ساختار ماژیک نقاشی آشنا شویم.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش نقاشی با قلم راپید


به طور کلی ماژیک نقاشی از نمد فشرده، مخزن جوهر، بدنه پلاستیکی و درپوش ساخته شده است. نکته بسیار مهمی که در خصوص ساختار ماژیک نقاشی باید بدانید این است که ساختار ماژیک نقاشی برای کودکان به شکلی است که دقیقا متناسب با دست آنها بوده تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

آشنایی با انواع گوناگون ماژیک نقاشی

حال که با تعریف و ساختار ماژیک نقاشی آشنا شدیم لازم است تا با انواع ماژیک های نقاشی نیز آشنا شویم. به طور کلی ماژیک ها به ۳ دسته تقسیم می شوند.

ماژیک های پایه الکلی : این نوع ماژیک ضد آب بوده و نسبت به ماژیک هایی که بر پایه حلال هستند هیچ بویی ندارند. همچنین باید اشاره شود که اگر شما با ماژیک های الکلی نقاشی بکشید خیلی زود خشک می شود و اجازه نمی دهد تا کاغذ پاره شود.

ماژیک های پایه آبی : در ابتدا باید اشاره شود که بهترین ماژیک برای نقاشی کشیدن ماژیک هایی هستند که بر پایه آب هستند. چرا که هیچ بویی ندارند و نوک آنها اغلب به صورت فوم است و کودکان به راحتی می توانند با استفاده از این نوع ماژیک ها به نقاشی کردن بپردازند.


پیشنهاد ویژه : آموزش کامل نقاشی با مداد رنگی


ماژیک های پایه حلال : در خصوص این نوع ماژیک ها به خاطر داشته باشید که بوی بسیاری داشته و کودکان نباید از آنها استفاده کنند. به صورت کلی از ماژیک هایی که بر پایه حلال هستند در صنایع دستی و طرح های هنری استفاده می شود.

علت محبوبیت نقاشی با ماژیک

یکی دیگر از سبک های هنری نقاشی با ماژیک است که بسیار آسان بوده و نقاشی کردن با آن نیاز به ابزار و وسایل خاصی ندارد. همچنین زمانی که شما نقاشی با ماژیک را آغاز می کنید باید بدانید که نگهداری وسایل آن کار دشواری نیست و نیاز به تعمیرات خاصی هم ندارد.

آموزش تکنیک های نقاشی با ماژیک

تنها کاری که باید در خصوص وسایل نقاشی با ماژیک انجام دهید این است که ماژیک ها را دور از نور و گرما قرار دهید. برخی از ماژیک ها قابلیت استفاده مجدد دارند، به این صورت که بعد از تمام شدن جوهر ماژیک می توانید به آن جوهر اضافه کنید و دوباره از آن استفاده نمایید.

نقاشی با ماژیک باعث می شود تا طرح شما بسیار جذاب و روشن باشد و همچنین به شما کمک می کند تا خیلی سریع بتوانید طراحی تان را انجام دهید.

نکاتی برای خرید ماژیک نقاشی

زمانی که قصد دارید تا نقاشی با ماژیک را شروع کنید لازم است تا یک ماژیک نقاشی داشته باشید. به همین دلیل اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید نوک ماژیک است که نباید جوهر را بر روی کاغذ پخش کند. در ادامه نکاتی که در هنگام خرید ماژیک نقاشی باید بدانید را به شما می گوییم.

  • بو نداشته باشد
  • در رنگ های مختلف موجود باشد
  • رنگ واضحی داشته باشد
  • به کاغذ آسیب وارد نکند
  • قیمت مناسبی داشته باشد
  • امکان شارژ مجدد داشته باشد

علاوه بر این نکات به خاطر داشته باشید که جوهر ماژیک باید سالم و غیر سمی باشد. البته باید بدانید که در نقاشی با ماژیک شما نمی توانید چند رنگ را با هم ترکیب کنید. به همین دلیل ماژیک ها دارای تنوع رنگ بسیاری هستند و شما هر رنگی که بخواهید را می توانید تهیه کنید و طرح هایتان را با رنگ های مورد نظرتان ترسیم نمایید.

آشنایی با برندهای مختلف ماژیک نقاشی

به دلیل پرطرفدار بودن نقاشی با ماژیک شرکت های بسیاری در زمینه تولید ماژیک نقاشی فعالیت می کنند و هر کدام برای خودشان ویژگی های منحصر به فردی دارند. به طور کلی ماژیک ها در بسته های ۱۲ الی ۲۴ تایی ارائه می شوند.


پیشنهاد ویژه : دوره جامع آموزش نقاشی با مداد شمعی


از معروف ترین برندهایی که در زمینه تولید ماژیک نقاشی فعالیت می کنند می توانیم به ماژیک های نقاشی استدلر، کپیک، ماژیک های فابر کاستل، ماژیک نقاشی پریمو، ماژیک نقاشی اونر، ماژیک نقاشی بیک، ماژیک نقاشی ایمر اشاره کنیم.

انواع مختلف ماژیک نقاشی

در ادامه تصمیم داریم تا شما را با انواع مختلف ماژیک نقاشی آشنا کنیم تا بتوانید برای شروع نقاشی با ماژیک بهترین برند را انتخاب نمایید.

برند جیوتو

در این برند ماژیک هایی که تولید می شوند دارای ۳۶ رنگ می باشند. همچنین باید اشاره شود که نوک ماژیک های نقاشی جیوتو دارای مقاومت بسیاری بالایی است و قیمت بسیار مناسبی دارد. بنابراین اگر می خواهید نقاشی با ماژیک را آغاز کنید بهتر است از این برند استفاده کنید. چرا که رنگدانه های آن بسیار بالاست و جنس بدنه ماژیک مقاومت خوبی دارد.

پکیج آموزش طراحی با ماژیک نقاشی

برند لیرا

یکی از برندهایی که در زمینه تولید لوازم تحریر محبوبیت بالایی دارد برند لیرا است. ماژیک های نقاشی لیرا دارای نوکی تیز به همراه گیره ای امنیتی است. همچنین رنگدانه های آن متالیک و فلورسنت با پایه آب است و به راحتی با آب قابل شستشو است.

در کنار تمام این موارد باید اشاره شود که چون رنگدانه های ماژیک نقاشی از کیفیت بالایی برخوردار است در برابر نور از مقاومت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر می خواهید به صورت حرفه ای نقاشی با ماژیک را شروع کنید پیشنهاد می شود تا از برند لیرا استفاده کنید تا بتوانید بهترین نقاشی هایی را ترسیم کنید.

در خصوص انتخاب ماژیک باید دقت نظر بالایی داشته باشید، چرا که ماژیک غیر استاندارد می تواند به سلامتی انسان آسیب وارد کند. به همین دلیل حتما از برندهای استاندارد و خوب استفاده کنید تا بتوانید بهترین طرح ها را پیاده سازی کنید.

به همین دلیل اگر تصمیم دارید تا نقاشی با ماژیک را فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان پکیج ۰ تا ۱۰ آموزش نقاشی با ماژیک را دریافت نمایید تا بتوانید به صورت حرفه ای با ماژیک هر نوع طرحی را نقاشی نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.