پکیج آموزش افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش

پکیج آموزش افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
300 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

در بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی از مجموعه آموزش های کسب و کار را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری فنون کسب درآمد به روش آنلاین و یا همان کسب و کار اینترنتی قرار دهیم. این محصول با عنوان پکیج آموزش افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش به صورت جامع در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و بعد از مشاهده آن می توانید حتی بدون داشتن سرمایه کسب و کار خود را آغاز کنید.

پکیج آموزش افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش به صورت جامع

آموزش افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به شما این امکان را می دهد تا بدون داشتن هیچ سرمایه و امکاناتی کسب و کار خود را شروع کرده و به درآمد بالایی برسید.

پکیج آموزش افیلیت مارکتینگ چه خصوصیاتی دارد؟

این محصول آموزش که به صورت کامل بازاریابی پورسانتی یا همان همکاری در فروش را آموزش می دهد به صورت گام به گام مراحل شروع کار را به شما آموزش داده و با ارائه ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا بتوانید کسب درآمدتان را آغاز کرده و بهترین سود را داشته باشید.شما عزیزان حتی با داشتن یک موبایل و یک سیمکارت می توانید کسب و کار خود را آغاز کرده و به درآمد بالایی دست یابید.

آموزش کسب درآمد عالی از طریق همکاری در فروش

آموزش افیلیت مارکتینگ

محصول آموزشی همکاری در فروش برای چه افرادی مفید است؟

  1. افرادی که قصد دارند بدون سرمایه برای خود کسب و کار ایجاد نمایند
  2. افرادی که می خواهد بدون داشتن سرمایه به درآمد بالایی دست یابند
  3. کسانی که به کسب و کار آنلاین علاقه مند بوده و قصد دارند به صورت اینترنتی فعالیت نمایند
  4. کسانی که ایده های جالبی برای بازاریابی پورسانتی داشته و علاقه دارند تا به سود بالایی برسند

به عبارت دیگر اگر قصد دارید برای خود کسب و کاری داشته باشید و در منزل و یا در محیط کارتان و یا در هر جایی که هستید به درآمد برسید پیشنهاد می کنیم تا پکیج آموزش افیلیت مارکتینگ را تهیه کرده و با دیدن آموزش های آن خیلی سریع به درآمد برسید.

آشنایی با مفهوم CPA

CPA یا همان Cost per action موضوعی است که بر اساس آن اگر اقدامی صورت بگیرد ناشر طبق تعرفه مشخص شده کمیسیونی را دریافت می کند. نیاز است تا موضوع را بیشتر توضیح دهیم، پس با برنا اندیشان همراه باشید.

برای مثال یک شرکت محصولاتی را به فروش می رساند، حال تصمیم می گیرد تا فروش خود را گسترش داده با این تفاوت که دیگران نیز بتوانند از کنار آن درآمدی برای خود کسب کنند. در این حالت فردی که قصد دارد تا در فروش محصولات به آن شرکت کمک کند در سایت شرکت ثبت نام کرده و پس از تایید می تواند فروش خود را آغاز نماید. در این نوع کسب و کار نیازی نیست شما حتماٌ سرمایه ای داشته باشید و یا حتی نیازی به امکانات بالایی هم ندارد.


پیشنهاد ویژه : پکیج کسب درآمد عالی از طریق شبکه های اجتماعی


به عنوان مثال اگر شما یک لپ تاپ یا کامپیوتر و یا حتی یک موبایل داشته باشید می توانید این نوع کسب و کار را آغاز کرده و به درآمد برسید.

همکاری در فروش چیست؟

مفهوم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ که با نام بازاریابی پورسانتی هم شناخته می شود این امکان را برای افراد فراهم می کند تا بتوانند از طریق همکاری و کمک به فروش محصولات یک فروشگاه به درآمد برسند. این سبک از درآمد زایی نیازی به فعالیت بالایی نداشته و فقط کافی است شما کمی خلاق باشید و از امکانات موجود بهترین استفاده را ببرید.

به عبارت دیگر همکاری در فروش نوعی کسب درآمد برد برد است که در آن هم فروشنده و هم همکار که به عنوان ناشر فعالیت می کند به سود خود دست می یابند.

درآمد بالا با روش همکاری در فروش

دوره جامع آموزش بازاریابی پوسانتی

آشنایی با انواع CPA

  • CPS : در این روش مقدار ثابت و یا درصدی از فروش پرداخت می شود.
  • CPL : اگر کاربر را تشویق کنید تا فرمی را رد سایت تان تکمیل کند هزینه را دریافت خواهید کرد.
  • CPC : به ازای کلیک های که انجام می شود پرداخت صورت می گیرد.
  • CPM : پرداخت ها به ازای نمایش دادن تبلیغات انجام می شود.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش برای چه افرادی مناسب است؟

بازاریابی پورسانتی یا همکاری در فروش که قبلاٌ به آن اشاره کرده ایم برای افرادی مناسب است که تصمیم دارند بدون سرمایه و با داشتن حداقل امکانات به صورت اینترنتی کار کرده و برای خود درآمد داشته باشند. افیلیت مارکتینگ برای بانوان، کارمندان، آقایان، نوجوانان، دانشجویان و … مناسب است و می توانند به آن به عنوان شغل دوم و یا حتی شغل اصلیشان نگاه کنند.

آیا سیستم همکاری در فروش می تواند در ایران هم پولساز باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، افیلیت مارکتینگ از مدت ها قبل در سایر کشورها آغاز گردید و در سال های اخیر هم در ایران راه اندازی شده و افراد زیادی از طریق آن در حال کسب درآمد هستند و از طریق آن توانسته اند به درآمدهای میلیونی در ماه و درآمدهای میلیاردی در سال برسند.

چگونه از طریق همکاری در فروش می توانیم به درآمد برسیم؟

همان طور که گفته شد در سیستم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ فروشنده و همکار توافق میکنند که به صورت پورسانتی با یکدیگر کار کنند. در این روش یک طرف قرار داد شرکت ها یا سایت های فروشگاهی هستند که محصولی برای فروش دارند و در طرف دیگر شما به عنوان همکار یا بازاریاب قرار دارید.

شما از طریق معرفی و تبلیغ محصولات فروشنده، کاربرهای سایت یا پیج تان را به سمت سایت فروشنده هدایت می کنید. کاربران هدایت شده از سایت شما، اگر در سایت فروشنده خریدی انجام دهند، درصدی از مبلغ خریداری شده آنها، تحت عنوان پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت. این مقادیر جمع شده و طی دوره های مشخص هفتگی یا ماهانه به حساب شما یا هر بازاریاب دیگر واریز میشود.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.