آموزش مهارت دلبری ویژه زندگی زناشویی

آموزش مهارت دلبری ویژه زندگی زناشویی

یکی از مهمترین عواملی که در زندگی زناشویی نقش موثری دارد روش های دلبری کردن است که لازم است تا افراد به خوبی آن را یاد بگیرند. اگر می خواهید مهارت دلبری کردن را به خوبی یاد بگیرید باید با فانتزی های و تمایلات همسرتان آشنا باشید و بدانید که او چه خواسته هایی از شما دارد.

یعنی شما باید تمامی نیازهای احساسی و عاطفی همسرتان را درک کنید تا بتوانید برایش به خوبی دلبری کنید. دلبری کردن انواع مختلفی دارد ولی مهمترین بخش آن انجام رابطه جنسی لذت بخش است به گونه ای که طرفین از رضایت بالایی برخوردار باشند. همانطور که میدانید برای مردان مهمترین موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است داشتن رابطه جنسی عالی است.

چرا که از طریق آن می توانند به روابط احساسی و عاطفی هم دست پیدا کنند. اگر زنان مهارت دلبری کردن را یاد نگیرند در زندگی زناشویی با مشکل مواجه میشوند. چرا که ادامه این فرایند موجب می شود تا شوهرش دچار سردی شده و در نتیجه به سراغ روابط فرازناشویی برود در ادامه مشکلاتی برای زندگی شان ایجاد شود. به دلیل اهمیتی که این موضوع در زندگی افراد دارد لازم دانستیم تا در این قسمت از وب سایت برنا اندیشان مقاله ای با عنوان آموزش مهارت دلبری ویژه زندگی زناشویی را در اختیار شما علاقه مندان به مقالات ازدواج موفق قرار دهیم.

اگر شما هم میخواهید زندگی لذت بخشی را با همسرتان تجربه کنید تا انتهای این مقاله با مجله برنا اندیشان همراه باشید تا با هم نکات لازم در خصوص دلبری کردن را مورد بررسی قرار دهیم.

چگونه از طریق دلبری کردن شوهرمان را جذب کنیم؟

مهارت دلبری کردن بسیار گسترده است و افراد می توانند از طریق کلامی و یا غیر کلامی برای همسرشان دلبری کنند. اول از همه باید اشاره شود که اگر می خواهید برای همسرتان دلبری کنید حتما با تفاوت های مرد و زن به خوبی آشنا شوید و بدانید که مردان دارای چه شخصیتی هستند و در مقابل آن ها اخلاق زنان چگونه است. چرا که لازم اسم به درک و شناخت کافی از خودمان و جنس مخالف دست یابیم.پیشنهاد میشود تا مقاله تاثیر عشق بازی را مطالعه نمایید.

به یاد داشته باشید که از این طریق می توانید مانع بروز بسیاری از مشکلات و بحث ها شوید. چرا که برخی افراد تمایل دارند تا برای همسرشان دلبری کنند ولی دقیقا با احساسات و عواطف او آشنا نیستند و بر اساس آزمون و خطا دست به انجام این کار میزنند و در نتیجه ممکن است با انجام یک کار اشتباه و یا بیان جمله ای او را ناراحت کنید و به اصطلاح می خواهید ثواب کنید ولی کباب می شوید.

آموزش کامل دلبری برای همسر

زنان گرامی توجه داشته باشید که شما نقش بسیار مهمی در بهبود و تداوم یک رابطه دارید و این شما هستید که استحکام یک رابطه را تعیین می کنید. زیرا شما از مهارت عالی دلبری کردن برخوردار هستید و می توانید با انجام کارهایی باعث شوید که شوهرتان مجدد احساس زنده بودن کند و لذت بالایی را در زندگی تجربه کند. بنابراین تمام این کارها به کارهایی وابسته است که زنان انجام می دهند.

پس هرگز زنان نباید خودشان را دست کم بگیرند. همواره به یاد داشته باشید که زن و مرد مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم می توانند لذت خوشبختی را به صورت عمیق درک کنند. پس همواره در تلاش باشید تا با یادگیری مهارت های جدید طعم تازه ای به زندگیتان بدهید. در مقابل مردان نیز می توانند چنین کارهایی را انجام دهند ولی هرگز مردان مانند زنان نمی توانند برای همسرشان دلبری کنند و زنان در این خصوص بسیار جلوتر از مردان هستند. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله عدم تفاهم جنسی را بخوانید.

یکی از نکاتی که افراد باید به آن توجه داشته باشند این است که روش های دلبری کردن برای مردان یکسان نیست و شما باید به خوبی شخصیت شوهرتان را بشناسید و بدانید چه کاری را دوست دارد و چه کاری را دوست ندارد تا بتوانید با انجام کارهای عاشقانه او را به سمت خودتان جذب کنید.

آموزش قدم به قدم مهارت دلبری

تا به اینجای مقاله در خصوص اهمیت نقش دلبری کردن در زندگی زناشویی صحبت کردیم و متوجه شدیم که اگر زنان و مردان بتوانند این مهارت شگفت انگیز را به خوبی یاد بگیرند قطعا می توانند از زندگی شان بیشترین لذت را ببرند. در ادامه با برنا اندیشان همراه باشید تا به صورت جامع مهارت های لازم جهت دلبری کردن را به شما عزیزان آموزش دهیم.

دست از غر زدن و گیر دادن بردارید

زنان باید بدانند که هیچ مردی دوست ندارد مدام سرزنش شود و کسی در کنارش فقط به او گیر بدهد و از او و کارهایش ایراد بگیرد. این نکته بسیار مهم بوده و خانم های محترم باید به آن توجه کنند. یعنی اگر به ناگاه دچار خشم و عصبانیت می شوید نباید حس مادرانه خودتان را نسبت به شوهرتان بروز دهید و آن ها را امر و نهی کنید.


پیشنهاد ویژه : پکیج جامع آموز سکس تراپی


چرا که او همسر شماست و نه فرزندتان و اگر شما بخواهید مدام به او گیر بدهید قطع به یقین بدانید که خیلی زود از شما فرار خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید در رابطه با یک موضوع با همسرتان صحبت کنید تلاش کنید که شرایط را مدیریت کنید و آرامشتان را به خوبی حفظ کنید. یعنی زمانی باید با او صحبت کنید که هم او و هم شما کاملا آرام هستید و می توانید شرایط را کنترل کنید.پیشنهاد می شود تا مقاله درمان زن ذلیلی را بخوانید.

پس اگر همسرتان تازه از سرکار برگشته است نباید در مورد موضوعی مهم با او صحبت کنید. چرا که در این شرایط هم او خسته است و هم شما و همین موضوع باعث می شود تا هر دو عصبانی شوید و در نتیجه به جای گفتگو با یکدیگر وارد جدل شوید. همچنین زنان باید به خاطر داشته باشند که اگر شوهرشان در حال تماشای تلویزیون است نباید مدام به او گیر بدهند و نقش مادر را برایش بازی کنند چرا که شوهر شما فقط یک مادر دارد و او مادر خودش است و شما مادر او نیستید.

علت تاکید مدام بر روی این موضوع آن است که هیچ مردی دوست ندارند همسرش نقش مادرش را داشته باشد و به گونه ای با او رفتار کنید که گویی مرد از عقل پایینی برخوردار است و زن همه چیز را می داند. اگر شما چنین اخلاقی دارید لازم است تا در رفتارتان یک بازنگری انجام دهید و در صورت نیاز حتما به مشاوره مراجعه کنید و اگر طرحواره ای در شما وجود دارد درمان شود و حس قدرت طلبی شما هم کنترل شود. در این صورت می توانید همسرتان را به خوبی درک کنید و هرگز او را به خاطر کارهایش سرزنش نکنید. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله درمان تنفر در مردان را بخوانید.

در این جا لازم است تا به نقش رسانه در این خصوص اشاره شود. چرا که رسانه ها همواره تاثیر بسزایی بر زندگی افراد می گذارند. اول از همه باید بدانیم که رسانه قصد دارد تا آن چیزی که در سطح جامعه وجود دارد را به شما نشان دهد و نه آنکه از سبک خاصی دفاع کند. یعنی به شما نمی گوید که باید سبک زندگی تان را به این سبکی که ما نمایش می دهیم برابر کنید.

چگونه برای همسرمان دلبری کنیم؟

پس اگر در یک فیلم یا سریال زنی را مشاهده می کنید که مدام برای همسرش نقش مادر را دارد و او را سرزنش می کند، هرگز به این معنا نیست که این روش کاری درست و پسندیده است. چرا که از نظر علمی به هیچ وجه چنین رفتار سالم نبوده و به زودی افراد از یکدیگر متنفر می شوند.

بنابراین مقصود ما از این سخن آن است که فقط لازم است که دانش و مهارت مان را به صورت علمی افزایش دهیم و هر کاری که توسط دیگران به ما القا می شود را در زندگی مان پیاده نکنیم. چرا که هر کاری نیاز به بررسی داشته و لزوما کارهایی که دیگران برای زندگی شان انجام می دهند برای زندگی ما درست و صحیح نیست.

حتما به زیبایی و ظاهر خود اهمیت بدهید

نکته ای که در خصوص زیبایی وجود دارد این است که برخی فکر می کنند باید هر ماه کلی هزینه برای آرایشگاه بدهند و مدام موهایشان را رنگ کنند. در حالی که اصلا منظور از آراستگی به این معنا نیست. فقط شما باید تمیز و پاکیزه باشید تا همسرتان از بودن در کنار شما لذت ببرد. پیشنهاد می شود تا مقاله بیان خواسته های جنسی را مطالعه کنید.

نکته ای که در این جا لازم است تا به آن اشاره شود توجه به بوی بدن است. همواره به یاد داشته باشید که بو می تواند باعث شود فردی از شما خوشش بیاید و یا اگر بوی بدی باشد افراد از شما متنفر شوند. پس همواره به بوی بدن خود توجه داشته باشید و اگر در این خصوص مشکلی برایتان وجود دارد حتما به پزشک مراجعه کنید تا اگر نیاز به درمان دارد آن را درمان کنید.

چون مسئله بو تاثیر فراوانی بر زندگی زناشویی دارد. همچنین باید اشاره شود که اگر به ظاهر و زیبایی خودتان برسید موجب می شود تا هورمون عشق یعنی اکسی توسین در بدن شما و همسرتان ترشح شده و رابطه تان تحکیم شود.

زن و شوهر باید به هم احترام بگذارند

یکی از ویژگی هایی که در تمام مردان وجود دارد، جلب توجه است. آن ها همواره تلاش می کنند تا افراد مفید و موثری باشند و دیگران به آنها احترام بگذارند. بنابراین اگر شما به همسرتان احترام نمی گذارید باعث می شود تا احساسش را نسبت به شما از دست بدهد.

پس زنان باید به یاد داشته باشند که برای دلبری کردن حتما به شوهرشان احترام بگذارند. زمانی که شما برای همسرتان ارزش و احترام قائل هستید او متوجه رفتار شما می شود و باعث می شود تا رفتارش دچار دگرگونی شود و در نتیجه تاثیر آن را بر روی فرزندان نیز مشاهده خواهید کرد و به دنبال آن خانواده ای سالم را به دست خواهید آورد. در این مورد مقاله روش های کنترل شوهر را بخوانید.

چرا که همواره تمام مردان دوست دارند تا همسرشان به آنها احترام بگذارد و به او توجه کند تا حس خوبی به دست آورد. پس شما با این کار می توانید خیلی ماهرانه برای همسرتان دلبری کنید و موجب شوید تا از زندگی نهایت لذت را ببرید.

تاثیر تماس چشمی

همانطور که بیان کردیم، دلبری کردن ابعاد گوناگونی دارد. یعنی هم می تواند کلامی و هم غیر کلامی باشد. اگر شما فقط در چشمان همسرتان خیره شوید و با عشق به چشمانش نگاه کنید در حال ابزار عشق و دلبری کردن از نوع غیر کلامی هستید که تاثیر بسزایی بر رابطه شما دارد. نکته ای که در این خصوص باید به آن اشاره شود این است که وقتی شما به چشمان همسرتان نگاه می کنید باعث می شود تا بخش پاداش مغز فعال شود و فرد لذت خاصی را تجربه می کند.

احساساتتان را به درستی بیان کنید

شاید شما هم با این موضوع آشنا باشید که مردان رابطه ای با جملات عاشقانه و عاطفی ندارند و این مسائل به صورت سنتی در ذهن افراد جا افتاده است. یعنی مردان اهل ابراز عشق نیستند و فقط عشق را در پول درآوردن و کار کردن می دانند و اگر همسرش به او بگوید که را به من عشق نمی ورزی شوهرش به او می گوید که مگر من صبح تا شب به خاطر تو کار نمی کنم؟! در حالی که این موضوع اصلا ارتباطی به عشق ندارد و کلا دو موضوع جدا از هم هستند. برای مطالعه بیشتر حتما مقاله ابراز علاقه دختر و پسر را بخوانید.

همواره باید بدانیم که انسان ها به دلیل مسائل مادی و اقتصادی نیاز به کار و تلاش دارند و باید کار کنند تا بتوانند زندگی شان را اداره کنند. ولی از همه مهمتر آن است که زن و مرد در زندگی مهارت های زناشویی را به خوبی بدانند و آنها را رعایت کنند و مهارت دلبری کردن را بلد باشند تا بتوانند از زندگی لذت ببرند.

به همین دلیل بسیاری از افراد از همسرشان دلخور هستند که چرا شوهر ما با ما عاشقانه برخورد نمی کند. در این خصوص مردان دارای ضعف هستند و باید مهارت عشق ورزی را به خوبی یاد بگیرند چرا که برای زندگی زناشویی شما باید عشق بازی و دلبری کردن را به خوبی بلد باشید و اگر شما بهترین مهندس دنیا هم باشید و هر وسیله ای را به خوبی بتوانید تعمیر کنید هرگز جایگزین عشق نمی شود و هر کدام از این موضوعات جایگاه مربوط به خودش را دارد.

نکته ای که زنان باید به آن توجه کنند آن است که اگر شما دلبری کردن را به خوبی بدانید و بتوانید برای شوهرتان دلبری کنید. او نیز سریع تر راه می افتد و عشقش را به شما ابراز می کند. پس در این خصوص لازم است تا زنان پیشقدم شوند و بعدا متوجه خواهند شد که مردان خودشان عشق ورزی را انجام خواهند داد.

رابطه جنسی عالی با همسر

اگر زنی می خواهد برای شوهرش دلبری کند باید رابطه جنسی خوبی با او برقرار کند. چرا که تقویت رابطه جنسی در زندگی زناشویی موجب می شود تا همواره شوهرتان را جذب کنید. در این خصوص باید بدانید که تقویت رابطه جنسی موضوعی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد و لازم است افراد در این خصوص مهارت هایی را فرا بگیرند و در صورت نیاز حتما به یک سکس تراپ مراجعه نمایید.

همچنین اگر بتوانید از مشاوره جنسی استفاده کنید خواهید توانست تا رابطه جنسی خودتان را با همسرتان بهبود بخشید و با افزایش آگاهی و دانش خود در خصوص همسرتان می توانید یک رابطه جنسی عالی را با هم تجربه کنید و از این طریق رابطه زناشویی تان را تحکیم کنید. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله مشخصات دختر عاشق را بخوانید.

پس همواره باید به یاد داشته باشید که رضایت جنسی نقش مهمی در زندگی زناشویی افراد داشته و به شما کمک می کند که از زندگیتان لذت ببرید.

ارسال پیام های عاشقانه برای همسر

در این مورد نیز به دلیل کاستی هایی که وجود دارد اگر پیامی به تلفن همراه شوهرتان ارسال شود در وهله اول او گمان می کند که یا تبلیغات است و یا شما برای خرید به او پیام داده اید که وقتی از سرکار برمیگردی برای خانه خرید کن. به همین دلیل شما باید رویه را تغییر دهید و شوهرتان فکر نکند که شما به عنوان مامور خرید از او استفاده می کنید و یا برخی از پدران بر این باورند که هیچ تفاوتی با دستگاه خودپرداز ندارند و همسر و فرزندانش هر زمانی که از او پول می خواهند به یادش می افتند. برای مطالعه بیشتر مقاله جملات مفید برای زندگی عاشقانه را بخوانید.

در این مورد زنان باید مهارت دلبری کردن را یاد بگیرند و به صورت مستمر و روزانه برای همسرشان پیام های عاشقانه ارسال کنند تا حس خوبی در شوهرش ایجاد شود. بنابراین به یاد داشته باشید که درست مانند زمان نامزدی باید به هم عشق ورزی کنید و مانند آن روزها با یکدیگر صحبت کنید. مثلا با همسرتان لوس صحبت کنید و با انجام شیطنت هایی کاری کنید که همسرتان تحریک شود. حتما در نظر داشته باشید که همسرتان از این کار شما خوشحال می شود و باعث می شود در محل کار بسیار انرژی بگیرد و با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

حس شوخ طبعی داشته باشید

همواره زنانی می توانند برای همسرشان دلبری کنند که حس شوخ طبعی داشته باشند و با همسرشان شوخی کنند. چرا که زنان شاد و بازیگوش از هوش و توانایی های بالایی برخوردار هستند و می توانند خیلی سریع با شوهرشان گفتگو کنند و او را خوشحال کنند.

به عنوان مثال می توانید در شوخی هایتان از مسائل جنسی هم استفاده کنید که او بسیار دوست دارد و باعث می شود تا او نیز با شما شوخی کند. البته باید توجه کنید که هرگز دست به شوخی هایی نزنید که شوهرتان را ناراحت می کند. چرا که این کار نه تنها باعث خوشحالی اش نمی شود. بلکه موجب می شود تا از شما ناراحت شود و با شما درگیر شود و به رابطه تان آسیب وارد می شود.

بنابراین زنان باید بدانند که مردان همواره از زنان بازیگوش و شوخ خوششان می آید و اگر بتوانید شوخ طبعی را در رابطه تان وارد کنید مطمئن باشید که شوهرتان بسیار از این کار شما لذت خواهد برد و به دنبال آن رابطه تان بسیار مستحکم می شود.

گاهی اوقات کمی از هم دور باشید

اگر زن و شوهر همیشه در کنار هم باشند به مرور از هم خسته می شوند و در نتیجه نقطه نظر ایجاد می شود و به خاطر مسائل خیلی ساده وپیش پا افتاده با هم درگیر می شوند. بنابراین لازم است تا گاهی اوقات از هم دور باشند تا لذت دوری موجب شود که بخواهند باز هم در کنار یکدیگر باشند.

به عنوان مثال در سال های ۱۸۵۰ که وسیله نقلیه ماشینی به شکل امروز نبود، مردان گاهی اوقات مجبور بودند برای کار و خرید به شهر بروند و این کار ۱۰ روز طول می کشید و زمانی که به خانه برمی گشت لذت خاصی را تجربه می کرد که باعث می شد تا از بودن در کنار هم لذت ببرند.

تاثیر دلبری کردن بر زندگی زناشویی

پس شما هم باید در این مورد کارهایی انجام دهید و گاهی اوقات برای چند روز از هم فاصله بگیرید تا در زمان بازگشت خیلی خوشحال باشید که می خواهید مجدد یکدیگر را ملاقات کنید.

دلبری کردن چه تاثیری بر زندگی زناشویی دارد؟

همه می دانیم که روند تربیتی تاثیر بسزایی بر ایفای نقش در محیط دارد. به همین دلیل دختران همیشه مهربانی کردن، صمیمیت و عشق ورزی را یاد می گیرند. در مقابل پسران برای کارهای سخت آموزش می بینند و شخصیت آن ها به صورتی شکل می گیرد که خاص کارهای سخت باشد.همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله روش های عذر خواهی از همسر را بخوانید.

به همین دلیل دختران خیلی راحت دلبری می کنند و پسران در این کار کمی ضعیف تر هستند و مدت زمانی طول می کشد تا به خوبی بتوانند برای همسرشان دلبری کنند. البته نکته ای که وجود دارد این است که برخی افراد به دلیل بزرگ شدن در محیط های سنتی و مذهبی کمی در این مورد دارای شک و تردید و هستند و نمی دانند آیا می توانند برای همسرشان دلبری کنند؟

اگر جملات عاشقانه به همسرم بگویم مرا مسخره نمی کند؟ این باورها و افکار به دلیل روند شکل گیری شخصیت فرد ایجاد شده است و چون در کودکی به کارهایش خندیده اند، حالا بسیار هراس دارد که اگر کاری انجام دهد دیگران او را قضاوت خواهند کرد.

پس دختران عزیز باید در این خصوص بدانید که هرگز از همان ابتدا از شوهرتان توقع نداشته باشید که مانند شما دلبری کند و به شما عشق بورزد. یعنی او را تحت فشار قرار ندهید و خودتان وارد عمل شوید و سپس متوجه خواهید شد که همسرتان نیز فعالیت هایش را آغاز می کند.

فقط باید به او زمان بدهید و بگذارید که او نیز از شما یاد بگیرد. اگر شما به خوبی مهارت دلبری کردن را یاد بگیرید و برای شوهرتان دلبری کنید باعث می شوید تا علاقه و احساس او نسبت به شما افزایش یابد و به دنبال آن رابطه شما بسیار مستحکم می شود.

دسته‌بندی‌ها