در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان کارگاه آشنایی با علم صادرات و روش های علمی در اجرای صادرات را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کارگاه های موفقیت و کسب و کار قرار دهیم.
کارگاه آشنایی با علم صادرات و روش های علمی در اجرای صادرات
در کارگاه آشنایی با علم صادرات و روش های علمی در اجرای صادرات شما با نحوه مدیریت صادرات و تمامی جنبه های این علم به صورت کامل آشنا خواهید شد.
صادرات و تجارت آزاد
نظریه برتری نسبی در طول ربع اول قرن ۱۹م در نوشتههای اقتصاددانان کلاسیک حقیقت پیدا کرد. مادامیکه دیوید ریکاردو بیشترین نظر را با پیشرفت نظریه داشت (در فصل اساسش از اقتصاد سیاسی، ۱۸۱۷،) بامس میلز و رابرت تورین نظرات مشابه را ارائه کردند. نظریه بیان میکند که همه طرفین در یک محیط حرفه نامحدود سود را به حد اعلی میرسانند حتی اگر مزیتهای مطلق تولید بین طرفین وجود داشته باشد. در مقابل سیاست بازرگانی، اولین بدنه قاعدهدار وفادار به تجارت بینالمللی، در طول قرون ۱۷ام و ۱۸ام در اروپا پدیدارشد.
مادامیکه نگاههای بسیار از این مکتب فکری به سطح متفاوت میآیند، معمولاً یک هدف کلیدی حرفه یک تراز تجاری مثبت را قرار بود ترویج بدهد، با مراجعهبه زمانی که ارزش کالای داخلی صادر شده از ارزش کالای خارجی وارد شده جلو میزند و به نوبت میزان مساعد یک تعادل تجاری مازاد به وجود میآورد. طرفداران سیاست بازرگانی سیاست حکومتی را پشتیبانی کردند که جریان تجارت را ترتیب بدهد که با عقایدشان مستقیماً مطابقت کند. آنها یک دستور کار شدیداً طرفدار سیستم مداخله دولت در امور اقتصادی را جستجو کردند، با استفاده از مالیاتهای حرفه که تعادل تجاری یا ترکیب کالا را به نفع کشور مبدأ درست میکند.
استراتژی صادرات
استراتژی صادرات به ارسال کالاها به مکانها یا کشورها ی دیگر برای فروش یا معاوضهاست. در اقتصاد، یک کالای صادره یا هر کالای خوب از یک کشور تا کشور دیگر در یک شیوه مشروع، بهطور نمونه برای استفاده در صنعت جابهجا شدهاست.
پیشنهاد ویژه : کارگاه آموزش کامل ایجاد رابطه سالم با دیگران
مزیت های صادرات
مزیتهای صادرات مالکیت شرکتها داراییهای ویژه، تجربه بینالمللی و توانایی برای تولید محصولات کمخرج یا متفاوت در روابط زنجیرهای که ارزش آن را توسعه میدهد. مزیتهای یک بازار محلی مخصوص یک ترکیب ظرفیت بازار و خطر سرمایهگذاری است. مزیتهای بینالمللی کردن سودها از حفظ صلاحیت کمپانی و بندکشی آن از میان زنجیره ارزش است به جای به دست آوردن جواز/ منابع بیرونی یا فروش آن. در رابطه با نمونه اقتباسشده، کمپانیها که سطوح پایین مزیتهای مالکیت را دارند یا به بازارهای خارجی داخل نمیشوند. اگر کمپانی و محصولاتش مجهز به مزیت مالکیت و مزیت ساخت هستند، آنها از میان وضعیتهای کم خطر از قبیل صادرکننده داخل میشوند.
صادرکننده سطح زیرین سرمایهگذاری مورد نیاز به جای حالات دیگر توسعه بینالمللی عمدتاً، از قبیل FDI میباشد. همچنانکه شما امکان دارد انتظار داشته باشید، خطر پایینتر کالای صادره به جای نمونه با بازده پایینتر روی دیگر حالات فروش بینالمللی منتج میشود. به عبارت دیگر، بازگشت معمولی روی فروشهای صادراتی خطر بزرگ ندارد اما همینطور ممکن است داشته باشد. اجازه دادن به مدیران صادرکننده که عمل و نظارت را برای آنها فراهم میکند اما نه انتخاب را که کنترل این اندازه بازار را تمرین کند. یک صادرکننده معمولاً در آخرین نقطه دور از مصرفکننده اقامت دارد و اغلب واسطههای مختلف را نیاز دارد که فعالیتهای بازار را اداره نمایند.
زیانهای صادرات
برای سرمایهگذاریها متوسط و کوچک SME با کمتر از ۲۵۰ کارمند، کالا و خدمات قابل فروش در بازارهای خارجی مشکلتر از بازار داخلی به نظر میرسند. فقدان شناخت برای قواعد بازرگانی، تفاوتهای فرهنگی، زبانهای متفاوت و اوضاع خارجی معاوضه به اندازه فشار منابع و کارمند با علاقه برای صادرات در تقابل هستند. قطعاً مقداری SME هستند که دارند صادر میکنند اما تقریباً دو سوم آنها فقط به یک شرکت خارجی میفروشند. فرض بعدی زیانهای اصلی را نشان میدهد:
کوشش مدیریت مالی
برای به حداقل رساندن خطر نوسان نرخ معاوضه و شرح مذاکرات جریانات فعالیت صادراتی که مدیریت مالی احتیاج دارد برای ظرفیت بیشتر با مشتری اصلی مبارزه کند: مشتریان بینالمللی خدمات بیشتر را از فروشندهشان درخواست میکنند مانند نصب و راهاندازی تجهیزات، نگهداری یا تحویل بیشتر سرویس.
بهبودی تکنولوژیهای ارتباطی
بهبودی تکنولوژی ارتباطی را قادر میسازد مشتری با تدارکدهندههای بیشتر در سالهای اخیر هنگام دریافت اطلاعات بیشتر ارتباط داشته باشد و ارتباطات ارزانتر از ۲۰ سال پیش که در آن موقع هزینه زیادی بود. این به شفافیت بیشتر منتهی میشود. فروشنده در وظیفه اش بیدرنگ از درخواست پیروی میکند و همه را ارائه میدهد و معامله را به تفصیل تشریح میکند.
فروش مستقیم در استراتژی صادراتی
فروش مستقیم شامل نمایندگان فروش، پخشکنندهها یا خردهفروشان میشود؛ که بیرون از کشور مبدأ صادرکننده قرار دارند. هدایت صادرات کالاها و خدمات که به یک خریدار مستقل خارج از کشور مبدأ صادرکننده فروختهشدهاست. اساساً کمپانیها به وسیله رقابتهای هستهای با ارزش و بهبود یافتن کارکرد شان مجبور شدهاند.
فروش مستقیم از میان پخش کنندهها
عامهپسندترین انتخاب مورد توجه کمپانیها است که توانایی فروش بینالمللی خودشان را توسعه دهند. این با شارژ کردن کارمندان کمپانی انجامشدهاست که به آنها کنترل بزرگتر را روی عملیاتشان میدهد. همچنین فروش مستقیم به کمپانی کنترل بزرگتر را روی تابع فروش میدهد و فرصت برای سودهای بیشتر را به دست میآورد.
در موضوعات دیگر جایی که شبکه نماینده فروش ندارد، کمپانی میتواند حقوق انحصاری را در یک ناحیه جغرافیایی مخصوص بفروشد. یک پخشکننده در یک کشور خارجی یک بازرگان است که از سازنده محصول را میخرد و آنها را با سود میفروشد. پخشکنندهها دفتر موجودی را معمولاً حمل میکنند و سرویس محصول و معاملات را در بیشتر موارد با خردهفروشان به جای کاربران نهائی توزیع میکنند.
فروش مستقیم از میان خردهفروشان خارجی و کاربران نهائی
همچنین صادرکنندگان میتوانند مستقیماً به خردهفروشان خارجی بفروشند. معمولاً، محصولات محدود به مصرفکنندهاند؛ همچنین میتواند مستقیم به کاربران نهائی بفروشد. یک راه خوب برای این چنین فروش چاپ کاتالوگ یا حضور داشتن در نمایشگاههای حرفهای است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.