پکیج آموزش آلفای ذهنی به صورت جامع

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
210 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

آیا با حالت آلفای ذهنی آشنا هستید؟ آلفای ذهنی چگونه به ما کمک می کند تا بتوانیم به رویاهایمان دست پیدا کنیم؟ شاید با آلفای ذهنی آشنا باشید ولی نحوه رسیدن به خواسته ها از طریق آلفای ذهنی را ندانید. زیرا بسیاری از افراد فکر می کنند اگر بتوانند بر خواسته هایشان تمرکز کنند موفق می شوند تا تمامی آرزوهایشان را به واقعیت تبدیل کنند.

چون افراد زیادی علاقه دارند تا به صورت کامل با آلفای ذهنی آشنا شوند در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا پکیج آموزش کامل آلفای ذهنی را در اختیار شما افراد علاقه مند قرار دهیم تا بتوانید به کمک تکنیک هایی که در این دوره آموزشی تدریس می شود به صورت کامل بر آلفای ذهنی مسلط شوید.

پکیج آموزش آلفای ذهنی

رسیدن به خواسته ها و آرزوها برای هر فردی از جمله مواردی است که در زندگی به عنوان اولویت های مهم شناخته می شود. اگر شما می خواهید تا با راز هستی و نحوه رسیدن به خواسته ها و آرزوهایی که دارید آشنا شوید لازم است تا تمام تکنیک های مربوط به آلفای ذهنی را بدانید. در واقع آلفای ذهنی به شما کمک می کند تا از تمام ظرفیت ذهن و مغز خودتان بهره ببرید و به تمام چیزهایی که مدنظر دارید برسید.

دوره جامع آموزش آلفای ذهنی به صورت کامل تمام تکنیک های موجود در مبحث آلفای ذهنی را به شما آموزش می دهد و در پایان دوره شناخت کاملی نسبت به این موضوع پیدا می کنید و با قدرت بی پایان ذهن آشنا می شوید. بنابراین اگر شما به این موضوع علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان پکیج کامل آلفای ذهنی را دریافت نمایید.

آلفای ذهنی چیست؟

یکی از بی نظیرترین قدرت هایی که خداوند به تمام انسان ها اعطا نموده آلفای ذهنی است. برای روشن شدن موضوع لازم است تا یک مثال بزنیم. تصور کنید که شما به فردی فکر می کنید و چند ساعت بعد همان شخص به شما زنگ بزند و یا حتی به دیدن شما بیاید. در همین وقت شما بسیار تعجب می کنید و با خود می گویید که ای کاش از خدا چیز دیگری خواسته بودم.همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج قانون جذب مراجعه فرمایید.

در واقع شما دلیل این موضوع را به خوبی درک نکرده اید اما باید بدانید که این موضوع دلیل علمی و منطقی دارد. دلیل آن قدرت نامحدود ذهن در حالت آلفای ذهنی است که اگر انسان بتوانید در آن حالت قرار بگیرد موفق می شود تا تمام آن چیزی که در پشت پرده می گذرد را به واقعیت تبدیل کند.

چگونه با استفاده از حالت آلفای ذهنی به خواسته هایمان برسیم؟

شایان ذکر است که آلفا همان قدرت بی نهایت و بی پایان ذهن انسان است که خداوند آن را به انسان بخشیده است. همین قدرت به ما توانایی خلق را می دهد و به کمک آلفای ذهنی می توانیم هر چیزی که دوست داریم را به سمت زندگی مان جذب کنیم و به تمامی آرزوها و اهدافی که در سر داریم خواهیم رسید.

قدرت آلفای ذهنی در چیست؟

همانطور که گفته شد آلفای ذهنی بهترین قدرت و نیرویی است که خداوند آن را به اشرف مخلوقات یعنی انسان ها اعطا کرده است. لازم به ذکر است که حالت آلفای ذهنی برجسته ترین نیرویی است که باعث می شود تا بین انسان و سایر موجودات تفاوت معناداری وجود داشته باشد. زیرا آلفای ذهنی باعث می شود تا شما هر چیزی را که در ذهنتان مجسم می کنید را به واقعیت تبدیل نمایید.

به عنوان مثال شما در شرکتی کار می کنید و بعد از مدتی به فکر افزایش حقوق تان هستید و به ناگاه روزی وارد شرکت می شوید و مشاهده می کنید که حقوقتان افزایش پیدا کرده است. حتی ممکن است شما در فکر یک رابطه رویایی هستید و در مدت زمان کوتاهی با فردی آشنا می شوید و زندگی تان به کلی دچار تغییر می شود.

گاهی نیز به این شکل می باشد که شما به فکر خرید خانه هستید و بدون هیچ دردسری خانه رویایی تان را می خرید و هر آن چیزی که در ذهن دارید تا به واقعیت تبدیل می کنید. شایان ذکر است که حالت آلفای ذهنی باعث می شود تا شما زندگی زیباتری داشته باشید. به یاد داشته باشید حالت آلفای ذهنی آنقدر قدرتمند است که تمامی اساتید از آن تحت عنوان راز موفقیت یاد می کنند.

چگونه به حالت آلفای ذهنی دست پیدا کنیم؟

تا به اینجا با حالت آلفای ذهنی آشنا شدید و فهمیدید که آلفای ذهنی چه قدرت نامحدودی دارد. اگر شما بتوانید وارد آن شوید بی شک وارد دروازه های خوشبختی شده اید. اما سوال مهمی که وجود دارد این است که چه وقت و چگونه می توانیم به حالت آلفای ذهنی برسیم. همچنین پیشنهاد می شود تا به دوره جامع آموزش تصویرسازی ذهنی مراجعه کنید.

در پاسخ به این سوال که چه وقت می توانیم به حالت آلفای ذهنی برسیم باید بیان کنیم که امواج مغزی انسان در حالت عادی چیزی بین ۱۴ الی ۳۰ هرتز است. حال اگر امواج مغزی در حالت آرامش قرار بگیرد و میزان فرکانس ذهن چیزی حدود ۸ الی ۱۳ هرتز باشد انسان وارد حالت آلفای ذهنی می شود. در این شرایط فرد به ضمیر ناخودآگاه خویش نفوذ کرده است و توانایی پذیرش مطالب جدید را دارد و نکته بسیار مهم این است که در این وضعیت میزان استرس و تنش های فرد نیز به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

همچنین برای پاسخ به سوال چگونه قادر هستیم تا وارد حالت آلفا شویم نیز باید بگوییم که برای ورود به سطح آلفا و تقویت این حالت باید در وضعیت مراقبه و راحتی قرار بگیرید و تمام تمرکز خودتان را بر روی اعضای بدنتان متمرکز کنید. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا بر روی سطحی صاف و راحت دراز بکشید و چشمان خودتان را ببندید و سعی کنید انگشت کوچک پایتان را بدون تکان دادن حس کنید.

هر زمان که موفق به این کار شدید آن را شل و رها کنید و این عمل را با سایر انگشتان پای خود انجام دهید و سپس به سراغ مچ پایتان بروید. باید سعی کنید بدون آنکه آن را تکان دهید حس کرده و در نهایت عضلاتش را شل کنید. همین روند را ادامه دهید تا به سرتان برسید. اگر شما بتوانید این فرایند را به طور دقیق طی کنید شما وارد حالت آلفای ذهنی می شوید و می توانید به تجسم خلاق دست پیدا کنید و سپس قادر هستید تا به تمامی اهدافی که در سر دارید نیز برسید. توصیه می شوید این تمرین را در کنار یک استاد مدیتیشن انجام دهید تا هم میزان تمرکزتان افزایش پیدا کند و هم بتوانید خواسته های خوب و زیبا را به سمت خودتان جذب کنید.

آشنایی با مراحل آلفای ذهنی و افزایش آن

نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که شما می توانید با انجام برخی از فعالیت هایی که وجود دارد مرحله به مرحله حالت آلفای ذهنی را در خودتان افزایش دهید و ساعات بیشتری را در حالت آلفای ذهنی بمانید و در نتیجه از مزایای بیشمار آن برخوردار شوید و سپس این حالت را به حالت قالب و پیشفرض خود تبدیل کنید. در ادامه با برنا اندیشان همراه باشید تا به به شما مراحلی را آموزش دهیم که بتوانید حالت آلفای ذهنی تان را افزایش دهید.

انجام مراقبه و مدیتیشن

شایان ذکر است که انجام مدیتیشن باعث می شود تا فرکانس امواج مغزی شما کاهش یافته و در نتیجه ذهن به حالت آرامش نزدیک می شود. باید بیان شود که بسیاری از نوازندگان ماهر از این روش برای افزایش تمرکز خودشان استفاده می کنند.

سپاسگزاری از جهان هستی

دو روش بسیار مفید و موثر برای تقویت حالت آلفای ذهنی بخشش و سپاسگزاری است که اثرگذاری آن کاملا مشهود است. بنابراین اگر می خواهید به درک عمیقی از حالت آلفای ذهنی دست پیدا کنید نیاز است تا به اهمیت شکرگزاری و بخشش دست پیدا کنید. لازم به ذکر است هنگامی که این دو موضوع با یکدیگر ترکیب می شوند قدرتی ماورایی پیدا می کنند. بنابراین شما باید برای هر آن چیزی که هم اکنون دارید سپاسگزار باشید و بتوانید خودتان و دیگران را به خاطر اشتباهاتی که صورت گرفته است ببخشید.

آلفای ذهنی چیست و چگونه می توانیم وارد آن شویم؟

انجام این کار باعث می شود تا تمام تنش ها و استرس های موجود از شما خارج شود و در نتیجه به سادگی وارد حالت آلفای ذهنی می شوید. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا دقیقا هر چیزی که به شما صدمه می زند را یادداشت کنید و ببینید که آن موضوع چه احساسی را در شما ایجاد کرده است.برای مطالعه بیشتر به پکیج آموزش شکرگزاری مراجعه نمایید.

در آن زمان لازم است تا با خودتان همدردی کنید و برای تمام روزهای سختی که برای شما اتفاق افتاده است و شما احساس ناراحتی و غم کرده اید خودتان را درک کنید و تلاش کنید تا تمام افرادی که در آن رخدادها مقصر بوده اند را ببخشید. بعد از سپاسگزاری و بخشش متوجه خواهید شد چه بار سنگینی از دوش شما برداشته شده است و دیگر هیچ گونه استرس و اضطرابی ندارید.

تمرین آرامش در ۹۰ دقیقه

مطالعات و تحقیقاتی که در سال های اخیر انجام شده است نشان می دهد که اگر شما بتوانید به مدت ۹۰ دقیقه در محیطی آرام و بدون استرس در آرامش کامل به سر ببرید، حالت آلفای ذهنی در مغز شما فعال می شود. پیشنهاد می شود تا این مدت زمان را در طبیعت بگذرانید تا تاثیرات آن عمیق تر باشد.

موسیقی آلفای ذهنی

گوش دادن به موسیقی های ویژه آلفای ذهنی موجب می شود تا با لرزش فرکانس های مختلف فرو رفتن مغز به حالت آلفا برای شما ساده تر شود.

تمرین آلفای ذهنی

برای رسیدن به آلفای ذهنی لازم است تا در زندگی روتین خود یک روش ثابت را در پیش بگیرید. از این رو پیشنهاد می شود تا به صورت روزانه هنگامی که از خواب بیدار می شوید روزتان را با شکرگزاری آغاز کنید و خدا را به خاطر تمامی نعمت هایی به شما داده است شکر کنید. همچنین به صورت روزانه تمرینات مراقبه و مدیتیشن را به مدت ۳۰ دقیقه انجام دهید تا بدنتان وارد حالت آرامش شود.

آلفای ذهنی چه تفاوتی با هیپنوتیزم دارد؟

در این خصوص باید اشاره شود که هیپنوتیزم شاخه ای از علم روانشناسی است که به وسیله تلقین به فرد او را در حالت خاصی از هوشیاری قرار می دهند. در واقع در هیپنوتیزم شخص دیگری وجود دارد که با مکالماتش فرد دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد و قصد دارد تا وارد ضمیر ناخوآگاهش شود. اما در حالت آلفای ذهنی فقط خودتان هستید و می توانید به صورت روزانه تمرینات مربوطه را انجام دهید تا بتوانید تمامی تنش ها و استرس های موجود را از خودتان دور کنید.

بنابراین اگر شما قصد دارید تا با تمام تکنیک ها و تمرینات آلفای ذهنی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا دوره جامع آموزش آلفای ذهنی را دریافت کنید. این پکیج آموزشی به شما کمک می کند تا به صورت قدم به قدم به تمامی مباحث مربوط به حالت آلفای ذهنی تسلط پیدا کنید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.