کارگاه روانشناسی خوش شانسی در زندگی

کارگاه روانشناسی خوش شانسی در زندگی
نوع فایل
Mp3
حجم فایل
60 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

خوش شانسی مفهومی است که برای بسیاری از افراد نوعی ویژگی خوب محسوب می شود و همواره همه ی افراد به دنبال راه های خوش شانسی و دوری از بد شانسی هستند. ما در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی کاربردی با عنوان کارگاه روانشناسی خوش شانسی در زندگی و رسیدن به آرزوها را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری و مطالعه علم روانشناسی موفقیت قرار دهیم. پس اگر شما هم تمایل دارید که بدانید چگونه خوش شانس باشید پیشنهاد می کنیم حتماً این کارگاه روانشناسی را از وب سایت برنا اندیشان دانلود نمایید.

کارگاه روانشناسی خوش شانسی در زندگی و رسیدن به آرزوها

در کارگاه روانشناسی خوش شانسی به شما آموزش می دهیم تا بتوانید موقعیت هایی که از نظر شما بدشانسی محسوب می شود را به خوش شانسی تبدیل نمایید.

مرسوم‌ترین تعریف از شانس یا اقبال عبارت است از فرصت‌هایی که به یکباره برایمان ایجاد شوند. برای مثال کسی که ارث یا پول زیادی را بدون زحمت بدست آورد، از نظر ما فرد خوش شانسی است. اما فردی که بدون پیش‌بینی و فقط از روی بدبختی گرفتار یک حادثه ناگوار شود، فرد بدبخت و بدشانسی است.

مفهوم واژه شانس

بخت، شانس یا اقبال می‌تواند بد یا خوب باشد. آنچه به‌عنوان شانس رخ می‌دهد، خارج از مهار فرد است و بدون توجه به اراده، قصد، یا نتیجهٔ مورد نظر است. دیدگاه فرهنگ‌ها نسبت به بخت از احتمال و تصادف تا ایمان و خرافه متفاوت است. برای نمونه، رومیان برای تجسّم شانس به الهه فورتونا معتقد بودند. بخت و شانس از واژه‌هایی است که گاهی در بین مردم به‌کار می‌رود . واژه بخت بیشتر ریشه در ادبیات و شعر و فرهنگ عامه دارد.واژه شانس نیز یک وام‌ واژه از زبان فرانسوی است.برای مطالعه بیشتر به کارگاه روانشناسی خرافه از دکتر فرهنگ هلاکویی مراجعه فرمایید.

شانس ، چیزی است که بسیاری از ما به دنبال راه هایی برای افزایش آن هستیم و می‌خواهیم برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان از آن استفاده کنیم. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا اصلاً چیزی به نام شانس وجود دارد؟ شانس چیست؟ منشأ علمی آن چیست؟ چگونه می‌توانیم با استفاده از آن به موفقیت برسیم؟

مهره مار

بعضی از افراد اعتقاد دارند کسی که مهرهٔ مار داشته باشد برایش شانس می‌آورد. که از لحاظ علمی این موضوع اثبات نشده است.

آیا چیزی به نام خوش شانسی وجود دارد؟

خوش شانس بودن حاصل تفکرات افراد عادی است. روانشناسان نقش شانس در زندگی را کمرنگ می‌دانند و معتقدند که رفتار و تفکر انسان است که باعث پیدایش برخی از فرصت‌ها می‌شود. البته بحث دیگری در این حوزه وجود دارد که به آفرینش و پیشینه خانوادگی بر می‌گردد.همچنین پیشنهاد می شود تا برای مطالعه بیشتر به پکیج موفقیت از دیدگاه ناپلئون هیل مراجعه فرمایید.

روش های خوش شانسی در زندگی

کارگاه روانشناسی خوش شانسی

برای مثال فردی که در خانواده‌ای ثروتمند بدنیا می‌آید، در مقایسه با فردی که در خانواده فقیر زاده می‌شود، فرصت برابری برای دستیابی به اهدافشان را ندارند. از نظر بسیاری از افراد، تولد، ویژگی‌های وراثتی و هر آنچه که ما در آن دخالتی نداشته‌ایم، جزئی از شانس و فرصت محسوب می‌شوند.

از این نظر با شما موافق هستیم. اما اگرچه ما در انتخاب خانواده، محل تولد و … دخالتی نداشته‌ایم، اما این اختیار را داریم که زندگی را تغییر دهیم. فراموش نکنید آدم‌های زیادی با داشتن خانواده خوب، ثروتمند و تحصیلکرده بدنیا آمده‌اند. اما آینده درخشانی نداشته‌اند. در مقابل افراد زیادی نیز وجود دارند که در فقر و بدبختی متولد شده‌اند، اما با تلاش و پشتکار زیاد آینده روشنی برای خود ساخته‌اند.

مثال واضح آن افراد خودساخته ای مثل استیو جابز، مانی خوشبین و … هستند. آن‌ها بارها و بارها شکست خورده‌اند. اما نباید این شکست را بدشانسی بگذارید. اگر چیزی به اسم بدشانسی وجود دارد، قطعاً نباید اسم آن‌ها در فهرست آدمهای موفق قرار بگیرد. در این خصوص پیشنهاد می شود تا از پکیج های موفقیت دیدن فرمایید.

بنابراین عملاً چیزی به نام خوش شانسی یا بدشانسی وجود ندارد

شانس در زندگی و قانون احتمالات

این که بعضی‌ها شانس می‌آورند و بعضی‌ها نمی‌آورند در واقع ناشی از قانون احتمالات است. قانون احتمالات به معنی ریسک به وقوع پیوستن یک واقعه است. طبق قانون احتمالات بین تعداد اقداماتی که صورت می‌گیرد و موفقیت رابطه مستقیم وجود دارد.  یعنی هرچه یک فرد برای رسیدن به موفقیت بیش‌تر تلاش کند امکان رسیدن به آن برایش بیش‌تر خواهد شد. هم چنین با تلاش بیش‌تر فرصت‌های بیش تری برای فرد به وجود می‌آید و اصطلاحاً بخت با او یار است . پس در واقع این انسان‌ها هستند که بخت و اقبال یا شانس در زندگی خود را به وجود می‌آورند و قانون احتمالات را به نفع خود قوی‌تر می‌کنند. برای مطالعه بیشتر به کارگاه علم و شبه علم دکتر هلاکویی مراجعه فرمایید.

1. شانس در زندگی با شناسایی فرصت ها

افرادی که خود را خوش شانس می‌دانند، معمولا ریسک پذیر هستند و از فرصت‌های جدید استقبال می‌کنند. در حالی که افراد به اصطلاح بد شانس معمولا از کارها و فرصت‌های جدید اجتناب کرده و تلاشی برای به وجود آوردن فرصت‌های جدید نمی‌کنند. پس در این صورت موقعیتی برای آن‌ها نیست که بخواهند خوش شانسی بیاورند. این افراد هیچ تلاشی برای موفقیت نمی‌کنند و در نتیجه از دست دادن موقعیت‌ها را به خاطر بخت و اقبال بد می‌دانند و معتقدند شانس در زندگی‌شان وجود ندارد.برای مطالعه بیشتر به کارگاه آموزش کامل قانون جذب مراجعه فرمایید.

2. اعتماد به حس درونی

حس درونی یا همان حس ششم یکی از معتبرترین منابع برای ریسک کردن است. افرادی که به خودشان اعتماد دارند در صورتی که در یک موقعیت جدید قرار بگیرند، به حس خود اعتماد کرده و وارد آن کار می‌شوند. اما افرادی که اعتماد به نفس ندارند در مورد همه چیز خیلی زیاد فکر می‌کنند و در نتیجه فرصت‌ها را از دست می‌دهند. البته انجام بدون فکر یک کار مورد تائید نیست اما فکر کردن باید به حدی باشد که زمان از دست نرود. پس می‌توان گفت افراد خوش شانس در زندگی به احساس خود اعتماد می‌کنند.

3. انتظار برای موفقیت

افراد خوش شانس در زندگی، خوش بین هستند و توقع موفقیت را دارند. مسلم است که یک فرد همیشه موفق نمی‌شود ولی افراد خوش بین در صورت شکست خوردن نیز ناامید نمی‌شوند و باور و انتظار دارند که دفعۀ بعد موفق خواهند شد. افراد بدشانس دقیقا برعکس هستند و با بدبینی حرکت می‌کنند. همین ویژگی باعث می‌شود که هیچ تلاشی برای موفقیت نکنند و آن را به عهده بخت و اقبال بگذارند. برای کسب اطلاعات در زمینه قانون جذب کلیک کنید.

4. نگاه مثبت به زندگی

افراد خوش شانس در زندگی همیشه با دید مثبت به قضایا نگاه کرده و هیچ وقت عقب نمی‌کشند و منصرف نمی‌شوند. آن‌ها به بدشانسی و بخت و اقبال اعتقاد ندارند و معتقدند که خودشان توانایی انجام هر کاری را دارند. در نتیجه با جدیت تلاش می‌کنند تا به موفقیت دوباره برسند. برعکس آن‌ها افراد بدشانس هستند که با کوچک ترین شکست افکار منفی را شروع کرده و فکر می‌کنند که دیگر بدشانسی آن‌‌ها را ول نمی‌کند. در نتیجه از تلاش کردن منصرف می‌شوند و دیگر موقعیتی برای خوش شانس بودن نخواهند داشت.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.