پکیج آموزش تلفظ لغات در زبان انگلیسی

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2.7 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

تلفظ لغات در زبان انگلیسی امری مهم و جذاب است که موجب می‌شود تا ما بتوانیم به راحتی با دیگر افراد تعامل داشته باشیم. به عبارت دیگر هنگامی که قصد داریم تا از طریق مهارت های Speaking و Listening ارتباط برقرار کنیم علاوه بر دانستن دستور زبان و معنی لغات نیاز داریم که درک خوبی از تلفظ لغات انگلیسی داشته باشیم.قطعا شما افرادی را مشاهده کرده‌اید که خیلی سلیس و روان انگلیسی صحبت می‌کنند و تمامی لغات را با تلفظ دقیق بیان می کنند.

این کار برای ما بسیار لذت بخش است که خودمان بتوانیم خیلی راحت انگلیسی را صحبت کنیم و مانند فردی Native با دیگران ارتباط برقرار کنیم. برای آنکه به صورت تخصصی مبحث تلفظ لغت در زبان انگلیسی یا همان pronunciation را یاد بگیرید باید در این زمینه تمرین خوبی داشته باشید. در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزش زبان انگلیسی با عنوان دوره جامع آموزش تلفظ لغات در زبان انگلیسی را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار دهیم تا بتوانید مهارت تلفظ لغات را خیلی جامع و عالی یاد بگیرید.

دوره جامع آموزش تلفظ لغات انگلیسی

شایان ذکر است که تلفظ با لهجه متفاوت است و باید بتوانیم بین این دو موضوع تمایز قائل شویم. همواره برای ما که قصد داریم زبان انگلیسی را بخشی از برنامه روزانه مان قرار دهیم لازم است تا به موضوع تلفظ اهمیت ویژه ای بدهیم. زیرا pronunciation از جمله مواردی است که باعث می‌شود تا مخاطب شما متوجه تسلط شما بر روی زبان گردد. همچنین برای آنکه بتوانید حرف یک فرد انگلیسی زبان را متوجه شوید و در پاسخ به او به شکلی جواب دهید که متوجه منظور شما شود نیاز دارید تا با طرز صحیح تلفظ لغات آشنا باشید.

دوره جامع آموزش تلفظ لغات انگلیسی

از این رو ما تصمیم داریم تا بهترین منبع آموزشی که به زبان فارسی تهیه شده است را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری اصولی زبان انگلیسی قرار دهیم تا بتوانید تلفظ لغت در زبان انگلیسی را به خوبی فرا بگیرید. از این رو اگر شما می‌خواهید به مبحث تلفظ لغات در زبان انگلیسی مسلط شوید پیشنهاد می‌کنیم تا از این بخش از فروشگاه برنا اندیشان پکیج کامل آموزش تلفظ لغت در زبان انگلیسی را دریافت کنید و با مشاهده فیلم‌های پکیج آموزشی به صورت حرفه‌ای و تخصصی تلفظ لغات را یاد بگیرید. پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی مراجعه نمایید.

نحوه ایجاد صدای کلمات

روشی که ما به وسیله آن صدای کلمات را ایجاد می‌کنیم تلفظ نامیده می شود. برای این کار هوا از طریق گلو و تارهای صوتی، از ریه به سمت بالا فشار می‌دهیم و سپس از طریق دهان از زبان عبور داده و از بین دندان‌ها و لب‌های خود خارج می‌کنیم که گاهی اوقات ممکن است هوا از طریق بینی ما نیز عبور کند. لازم به ذکر است که اگر ما بتوانیم شکل دهان و جریان هوا را به درستی کنترل کنیم در این صورت تلفظ ما واضح تر بوده و دیگران می‌توانند صحبت‌های ما را به خوبی درک کنند.

چون در زبان مادری مان واژگان را به صورت‌های خاصی بیان می‌کنیم در برخی مواقع تلفظ صحیح لغات در زبانی دیگر برایمان کاری سخت و دشوار است. اما باید بدانید که یادگیری تلفظ لغت در زبان انگلیسی کاری آسان بوده و شما می‌توانید به راحتی با دانستن اصول ادای بیان کلمات و قواعد مربوط به pronunciation به خوبی تلفظ را یاد بگیرید.

تلفظ در زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

فردی که می‌خواهد کلمات را تلفظ کند باید به نکات زیر توجه داشته باشد :

  • درستی و ظرافت صامت ها و مصوت ها
  • تکیه و فشار در کلمات و جملات
  • افت و خیز و زیر و بمی صدا
  • اتصال کلمات به یکدیگر

گفتار متصل در انگلیسی

یکی از وجوه مهم در مورد تلفظ گفتار متصل است که نه تنها از نظر تولید اصوات صحیح، بلکه هنگام گوش دادن به زبان انگلیسی از نظر درک مفهوم آن نیز دارای اهمیت است. قطعاً وقتی که افراد خیلی سریع صحبت می‌کنند انتها و ابتدای هر دو کلمه مثل بخش‌های داخلی هر کلمه‌ای به هم متصل می شوند. همچنین برای آموزش بیشتر به پکیج لیسنینگ زبان انگلیسی مراجعه فرمایید.

به این ویژگی تلفظی در اصطلاح Linking Words یا Connected Speech گفته می شود.همین موضوع باعث می‌شود تا یک هنگامی که یک فرد بومی در حال صحبت کردن است سایر افراد به سختی متوجه منظور او می شوند.

تفاوت تلفظ با لهجه

باید اشاره شود که تلفظ (Pronunciation) لهجه (Accent) با یکدیگر متفاوت هستند. در‌واقع تلفظ به معنی لهجه خاصی نیست، یعنی تلفظ در مورد روشن و واضح بودن گفتار انگلیسی است. به شکلی که وقتی در حال صحبت به زبان انگلیسی هستید باید منظورتان را به مخاطب برسانید و فرد بومی بتواند متوجه گفتگوی شما شود. اما لهجه یعنی نحوه صدا دادن به کلمات در هنگام صحبت کردن که دارای دو نوع مختلف است.

یک لهجه خارجی است و زمانی اتفاق می‌افتد که فرد به یک زبان دیگری غیر از زبان مادری اش صحبت کند. نوع دیگر لهجه صرفاً روشی است که مردم به زبان مادری شان صحبت می کنند. این موضوع با توجه به محل زندگی افراد متفاوت است و حتی در بین گروه‌های اجتماعی نیز فرق دارد. افرادی که در تماس نزدیک به هم هستند روش صحبت کردن یا لهجه ای را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند که با نحوه صحبت سایر گروه‌ها در مکان های دیگر متفاوت است. به عبارت دیگر از نظر اشخاص با زبان‌های مختلف همه دارای لهجه هستند.

تمرکز بر روی تلفظ لغات

همواره سعی کنید که واژگان را به درستی بیان کنید تا اینکه بخواهید مانند مردم بومی صحبت کنید. اگر شما یک بیان واضح داشته باشید می‌توانید به راحتی با دیگران تعامل داشته باشید و آن‌ها متوجه صحبت‌های شما می‌شوند و شما نیز در مقابل می‌توانید حرف‌های آن‌ها را بفهمید.

اما اگر صرفاً به دنبال این موضوع باشید که مانند یک فرد بومی باشید موجب می‌شود تا تلفظ صحیح لغات را یاد نگیرید و بسیاری از لغت را به صورت اشتباه بیان می کنید. بنابراین شما فقط باید به این موضوع فکر کنید که دقیق و صریح صحبت کنید و این یعنی آنکه تلفظ هر هجا به درستی باشد. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج جامع آموزش لغات ۵۰۴ مراجعه فرمایید.

برای تقویت تلفظ روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با دیدن فیلم‌های انگلیسی و یا گوش دادن به کتاب‌های صوتی انگلیسی زبان بر روی تلفظ خود کار کنید. همچنین باید نحوه استفاده صحیح از دیکشنری را بدانید تا بتوانید تلفظ لغات را درک نمایید.

همواره افراد بیان می‌کنند که اگر در محیط قرار بگیرند و با افراد بومی صحبت کنند می‌توانند خیلی سریع زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این کار بسیار مفید و مؤثر است، چرا که آن‌ها متوجه خطاهای تلفظی شما می‌شوند و همواره شما را اصلاح می‌کنند.

اهمیت یادگیری تلفظ لغات انگلیسی

همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که تلفظ لغت در زبان انگلیسی اهمیتی برابر با مهارت های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن دارد. زیرا زمانی شما می‌توانید با یک فرد بومی با راحتی صحبت کنید که تلفظ لغت را به خوبی بدانید تا هم حرف‌های او را متوجه شوید و هم بتوانید منظورتان را به او برسانید.

اهمیت یادگیری تلفظ لغات انگلیسی

شایان ذکر است که تلفظ اشتباه و غلط واژگان همواره موجب سوء تفاهم بین افراد می‌شود و چون منظور فرد مقابل را متوجه نمی‌شوید نمی‌توانید با او ارتباط برقرار کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید آزمون های زبان انگلیسی است که هر ساله بسیاری از افراد برای آزمون های تافل و آیلتس اقدام می‌کنند که برای گرفتن نمره خوب نیاز داریم که تلفظ لغات را به خوبی بدانیم.

بنابراین متوجه شدیم که در یادگیری زبان انگلیسی باید به موضوع تلفظ لغات نیز توجه ویژه ای داشته باشیم. زیرا عدم تلفظ صحیح می‌تواند مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد کند. همچنین هنگامی که آموزش زبان انگلیسی را آغاز می‌کنیم باید بدانیم همانقدر که برای ۴ مهارت اصلی زبان تلاش می‌کنیم برای تلفظ لغت هم به خوبی وقت بگذاریم.

زیرا دو مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ رابطه تنگاتنگی با موضوع تلفظ دارد. در این حالت شما زمانی می‌توانید منظور مخاطب تان را بفهمید که تلفظ لغات را بدانید و در مقابل برای آنکه پیام تان را به دیگری منتقل کنید نیاز دارید تا لغات و واژگان را به صورت صحیح تلفظ کنید.

با توجه به مواردی که مطرح شد به این نتیجه می‌رسیم که تلفظ امری مهم و ضروری در یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین برای آنکه نشان دهیم چقدر دقیق و عالی زبان انگلیسی را بلد هستیم باید بر روی تلفظ لغات یا همان pronunciation کار کنیم.

شما می‌توانید با تهیه پکیج آموزش تلفظ لغت در زبان انگلیسی ۰ تا ۱۰۰ تلفظ را به صورت تخصصی یاد بگیرید. شایان ذکر است که این دوره آموزشی به شما کمک می‌کند تا مبحث pronunciation را در زبان انگلیسی به صورت کاملاً صحیح و اصولی یاد بگیرید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.