پکیج آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی با فتوشاپ به صورت حرفه ای و تخصصی

نوع فایل
MP4
حجم فایل
700 مگابایت
نویسنده
تاریخ انتشار
10 آذر 1399
دسته بندی
33,000 تومان
افزودن به سبد خرید
خرید این محصول
هم اکنون این محصول را خرید کنید و 3 امتیاز هدیه بگیرید. هر امتیاز = هزار تومان

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید تا بنرهای تبلیغاتی را برای خودتان و یا برای مشتریانتان طراحی کنید ولی در این زمینه اطلاعاتی ندارید،فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان برای شما یک پکیج آموزشی فوق العاده با عنوان پکیج آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی به صورت حرفه ای و تخصصی را تهیه کرده که می تونید با دیدن این دوره آموزشی به یک طراح حرفه ای بنرهای تبلیغاتی تبدیل شوید و از طریق آن به کسب درآمد برسید.

پکیج آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی با فتوشاپ به صورت حرفه ای و تخصصی

در پکیج آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی با فتوشاپ به صورت حرفه ای و تخصصی شما با تمامی اصول و تکنیک های خلق ایده تا طراحی و ایجاد طرح ها با نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهید شد.

شاید شما هم در جاهای مختلف طرح ها و بنرهای مختلفی را دیده باشید و علاقه مند هستید که خودتان هم چنین طرح هایی را خلق نمایید ولی از دانش مربوط به آن برخوردار نباشید. فروشگاه برنا اندیشان به دنبال هدف ایجاد آموزش برای تمامی افراد در نظر دارد تا بهترین آموزش ها و حرفه ای ترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد،پکیج آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی با فتوشاپ به صورت حرفه ای و تخصصی شما را از سطح مقدماتی تا سطح حرفه ای با طراحی انواع بنر از نوع ثابت و متحرک و طراحی آن در نرم افزار فتوشاپ آشنا کرده و در انتهای دوره آموزشی به یک متخصص طراحی در این زمینه تبدیل خواهید شد.

بنر چیست؟

ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند. متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزان تر هستند زیرا جنبه تبلیغاتی آن بالاتر و در نتیجه صرفه اقتصادی آن باید بیشتر باشد.

بسیاری از آگهی دهندگان به شناخت کامل تری از تبلیغات بنر نیاز دارند تا بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند . بر اساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات، در سال ۲۰۰۰ میلادی ، تبلیغات از طریق بنر ۴۷ درصد کل تبلیغات را تشکیل داده است . به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده ، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم . به طور خلاصه در تعریف بنر می توان گفت که بنر ، در واقع پرچمی است که یک پیغام ، لگو و سمبل را منتقل می کند .

بنر پیامی است که به شکلی هنری ، شامل تصاویر و متون ، روی پارچه ها با موادی خاص نقش می بنددکه بر اساس نیاز سفارش دهنده تهیه می شود . بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد ،هر چند تبلیغات از طریق بنر تنها راهکار تبلیغ نیست ولی این روش هم مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد .تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر ،به ویژه در معرفی نام تجاری (برند ) در پیشبرد فروش بسیار موثر است .

در طراحی بنرهای تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همان طور که اشاره کردیم طراحی بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر نتوانید طراحی خوبی داشته باشید، قطعا نمی‌توان انتظار نتایج مطلوب را داشت.

از اندازه‌های استاندارد برای طراحی استفاده کنید

شما می‌توانید تبلیغات بنری خود را در اندازه‌های مختلف طراحی و پیاده‌سازی کنید و این سایز به فضای تبلیغاتی سایت ناشر تبلیغات نیز بستگی دارد. مانند شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری هم سایزهای استاندارد مختلفی دارد، ولی باید ببینید کدام موارد بیشتر جواب می‌دهد.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش جامع طراحی با فتوشاپ


براساس تجربه و با توجه به جایگاه‌های تبلیغاتی موجود سایزهای زیر بهترین نتیجه را دارد:

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)

ترتیب زیر را حفظ کنید

طراحی بنر تبلیغاتی برای هر تبلیغ باید به گونه‌ای باشد که در آن تعادل متن تبلیغی حفظ شود، بنابراین به ترتیب زیر توجه کنید. بنرهای تبلیغاتی کارآمد که برای افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) و افزایش ترافیکِ وب‌سایت‌تان طراحی شده‌اند شامل سه جزء اساسی هستند:

لوگوی شرکت‌

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در طراحی بنر وجود داشته باشد، لوگوی شرکت‌تان است زیرا برای افزایش آگاهی از برندتان حضور لوگو ضروری است. حتما باید آن را طوری در طراحی بگنجانید که برجسته‌تر از سایر اجزای بنر دیده شود، البته نه آن‌قدر که از اهمیت پیشنهاد ویژه یا دکمه ورود به سایت کاسته شود.

ارزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادی منافعی است که خدمات یا محصولات شما به مشتریان می‌رساند. شما با دادن شرایط استثنایی به آن‌ها می‌توانید مشتریان را جذب کنید. کیفیت بالا، قیمت‌های جذاب، پیشنهادهایی مانند ۵۰ درصد تخفیف یا محدودیت زمانی برای خرید و… از جمله مواردی هستند که توجه مشتریان احتمالی را جلب می‌کنند. این بخش باید فضای بیشتری از بنر تبلیغاتی‌تان را پر کند و اولین چیزی باشد که مخاطبان می‌بینند. برای نوشتن ارزش پیشنهادی خوب مطلب تیتر جذاب تبلیغاتی هم می‌تواند به شما کمک کند.

دکمه فراخوان عمل (Call To Action)

دکمه فراخوان عمل (CTA) یا دعوت به اقدام دکمه یا متنی است که کاربر با کلیک روی آن می‌تواند به صفحه فرود مورد نظر شما وارد شود. عبارت‌هایی مانند «شروع کنید»، «بیشتر بدانید» یا «همین حالا ببینید» مثال‌های خوبی از فراخوان‌ها هستند. این دکمه باید در نقطه واضح و کانونی تبلیغات شما باشد.

آموزش جامع صفر تا صد طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی با نرم افزار فتوشاپ

پکیج آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی با فتوشاپ

هر چه ساده‌تر باشد بهتر است

تمام زیبایی، جذابیت و جلب توجه بیشتر در سادگی است. به همین دلیل هیچ کس به تبلیغات شلوغ و شلخته توجهی نمی‌کند و قطعا نتیجه مطلوب نیز حاصل نمی‌شود. برای اینکه بتوانید نظر مخاطبان را جلب کنید، فرصت زیادی ندارید و خیلی ساده و سریع باید کاری کنید که ترغیب شوند روی بنر شما کلیک کنند. بنابراین بهتر است محتوا و تصاویر کاملا واضح، گیرا و ساده باشند تا بلافاصله بتوانید کلیک مخاطب را بگیرید.

از دکمه‌ها به درستی استفاده کنید

یکی از مهمترین المان‌های موجود در ساخت بنر تبلیغاتی دکمه‌هایی هستند که با یک کال تو اکشن مناسب می‌توانند نرخ کلیک بالایی بگیرند. اینکه بخواهید از هر دکمه‌ای با هر طراحی و هر محتوایی استفاده کنید مشکلی ندارد، اما تجربه نشان داده است که برخی از دکمه‌ها در کنار یک سری از محتوا و جایگاه‌های مختلفی که برای دکمه در نظر می‌گیرید بهتر جواب می‌دهد و نسبت به موارد دیگر نرخ کلیک بیشتری دارد.

چارچوب مشخصی برای بنر ایجاد کنید

چشم‌های افراد به‌شکل طبیعی چیزی را که درون کادر مشخصی قرار دارد می‌بینند. بنرهای تبلیغاتی کارامد باید کادر واضح با گرافیک مناسب داشته باشند که تا لبه‌ها ادامه پیدا کند. به‌عنوان مثال، اگر تبلیغ‌تان سفید رنگ است به دلیل بک‌گراند سفید غالب سایت‌ها، معمولا بهتر است از حاشیه طوسی رنگ به اندازه ۱ پیکسل در اطراف تبلیغ‌تان استفاده کنید.

متن تبلیغ باید در یک نگاه خوانده شود

باید اندازه فونت عنوان و متن اصلی با هم متفاوت و متن چند سایز کوچکتر باشد. کل متن باید چهار خط یا کمتر باشد.

نباید از فونت‌هایی استفاده کنید که بسیار ریز هستند. نوشتن مقدار زیادی متن یا گنجاندن مواردی چون آدرس دفتر، شماره تماس و اینماد، آدرس شبکه‌های اجتماعی و… بسیار اشتباه است. اشتباه‌تر آن است که همه این اطلاعات را با اندازه فونت کمتر از ۱۰ بنویسید.

از تصاویر متحرک استفاده کنید

استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک در طراحی بنر تبلیغاتی تأثیرگذارتر هستند اما نباید پیام اصلی تبلیغات را منحرف کنند.

انیمیشن‌های ساده در حد ۱۵ ثانیه و کمتر بسیار مؤثر هستند و البته نباید بیشتر از سه بار پخش شوند. آخرین چیزی که در این انیمیشن نشان داده می‌شود باید دکمه فراخوان یا ورود به صفحه فرود سایت‌تان باشد.

بنرتان باید سازگار با محیط سایت و در عین حال برجسته باشد

اگر تبلیغات‌تان با ساختار سایت پذیرنده سازگار باشد و به نوعی آن را تکمیل کند، بینندگان بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. اما در عین حال نباید آن‌قدر در آن محو شود که به راحتی قابل رؤیت نباشد. بنر تبلیغاتی باید همیشه قابل مشاهده و قابل کلیک کردن باشد. با نگاهی به سایت‌هایی که قصد تبلیغ در آن‌ها را دارید، بنری طراحی کنید که با الگویی که از این سایت‌ها دیدید سازگار باشد و برجسته.

لینک به صفحه فرود فراموش نشود

فراموش نکنید که حتما بنر شما به لینک صفحه فرودی که برای این کمپین خاص طراحی کردید لینک شود و نه صفحه اصلی سایت یا صفحه تماس با ما. اگر مشتریان را به صفحه اصلی سایت راهی کنید در اکثر موارد او را دچار سردرگمی می‌کنید و ترجیح می‌دهد سریع‌تر آن صفحه را ترک کند.

حس فوریت را در کاربر ایجاد کنید

کاربران معمولا خیلی زود به پیام‌های حاوی حس ضرورت، اورژانسی بودن، عقب ماندن از دیگران، محدودیت زمانی، محدودیت کالایی، محدودیت امتیازات ویژه و مواردی از این دست خیلی سریع واکنش مثبت نشان داده و به دنبال ادامه ماجرا می‌روند. بنابراین این موضوع را در هم در پیام و هم در کال تو اکشن خود به شکل کاملا برجسته و متفاوت در نظر بگیرید تا کاربر فورا روی بنر شما کلیک کند.

از تصاویر به درستی استفاده کنید

تصاویر و گرافیکی که استفاده می‌کنید باید به انتقال پیام‌تان کمک کنند و دقیقا با محصول و خدمات‌تان ارتباط داشته باشند. مفاهیم انتزاعی در اینجا چندان کارساز نیستند، بهتر است از مفاهیم بومی استفاده کنید.

اگر نمی‌توانید از پس هزینه‌های عکاس یا مدل‌های حرفه‌ای بربیایید، از تصاویر آماده استفاده کنید (بهتر است با مجوز باشند). میلیون‌ها عکس با کیفیت در اینترنت وجود دارد، بااین‌حال بهتر است تصاویر یا گرافیکی که در تبلیغ‌تان قرار می‌دهید را کسی فقط مخصوص تبلیغ‌تان طراحی کرده باشد.

در هر صورت، لازم نیست همیشه از تصاویر در طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کنید. یک متن فوق‌العاده و تایپوگرافی می‌تواند به همان اندازه اثربخش باشد.

از رنگ‌های مناسب استفاده کنید

هر رنگی پیام خاصی را منتقل می‌کند. این که با هر رنگ چه حسی را در مخاطب‌تان ایجاد می‌کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. رنگ اولین چیزی است که در بنر توجه کاربران را جلب می‌کند.

رنگ‌ها با احساس درونی انسان سروکار دارند و بسته به فرهنگ‌های مختلف پیام متفاوتی را منتقل می‌کنند. به‌همین‌دلیل هنگام انتخاب رنگ بهتر است درباره مخاطبان مطالعه کنید.

حجم فایل تبلیغاتی باید کم باشد

از آن‌جایی که کاربران معمولا به سرعت در صفحه پیمایش می‌کنند، اگر حجم فایل سنگین باشد دیر بارگذاری می‌شود. بهترین حجم برای فایل تبلیغاتی کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است تا سریع در صفحه باز شود.

از فرمت مناسب برای فایل استفاده کنید

طراح باید با نرم‌افزارهای ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) و نیز فتوشاپ یا ادوبی انیمیت (Adobe Animate) یا Google Web Designer کار کند. امروزه تبلیغات فلش بسیار قدیمی شده‌اند، بهتر است فراموش‌شان کنید. فایل نهایی تبلیغ‌تان باید در فرمت‌های JPG، PNG، GIF یا HTML5 باشد.امروزه بنرهای ثابت و بنرهای متحرک (GIF) و بنرهای انیمیشن (HTML5) سه دسته اصلی بنرها هستند. در بنرهای ثابت تنها یک تصویر می‌­بینید، در بنرهای گیف می‌­توانید چندین تصویر و یا نوشته به فرمت GIF نمایش دهید، در HTML5 نیز ظاهر طراحی شبیه GIF است با این تفاوت که هر تصویر یا فریم از بنر می‌­تواند به لینکی جداگانه متصل باشد. در تصاویر زیر ابتدا یک نمونه بنر ساده می‌بینید. بعد از آن یک نمونه بنر گیف و بعد نیز بنر HTML5.

راهنمای دانلود
  • در صورت ثبت نام لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت مشاهده ارور در فایل های فشرده آخرین نسخه Winrar را نصب نمایید.
  • همچنین می توانید از فشرده ساز 7 zip نیز استفاده نمایید.
  • برای اجرای فایل های صوتی و تصویری می توانید از نرم افزار VLC استفاده کنید.
  • برای اجرای کتاب های الکترونیکی هم می توانید از نرم افزار Adobe Reader استفاده کنید.
  • در صورت وجود هر گونه سوال به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.