آموزش طراحی پست و کاور اینستاگرام با فتوشاپ

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
350 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

امروزه شبکه های اجتماعی کاربردهای فراوانی داشته و بسیاری از افراد از آنها برای کسب و کارهای خود استفاده می کنند،شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار پرطرفدار بوده و مخاطبین زیادی نیز در آن فعالیت میکنند، یکی از موارد مهم در شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده از پست و کاور برای پیج می باشد به دلیل مهم بودم مبحث گرافیک در این شبکه اجتماعی بر آن شدیم تا یکی از برترین پکیج های آموزشی با عنوان آموزش طراحی پست و کاور اینستاگرام با نرم افزار فتوشاپ را در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان در اختیار شما علاقه مندان به طراحی قرار دهیم تا زیباترین و حرفه ای ترین پست ها و استوری ها را برای پیج خود طراحی نمایید.

آموزش طراحی پست و کاور اینستاگرام با نرم افزار فتوشاپ

در پکیج آموزش طراحی پست و کاور اینستاگرام با نرم افزار فتوشاپ شما به صورت کاملاً تخصصی خواهید آموخت تا زیباترین و شیک ترین پست ها و استوری ها را برای خود طراحی نمایید.

پکیج آموزش حرفه ای طراحی پست و کاور اینستاگرام

بهتر است دیگر در مورد اینکه اینستاگرام یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی است صحبت نکنیم. این یک موضوع غیر قابل انکار است و همه آن را می دانیم. آنچه باید موضوع مورد تمرکز ما باشد چگونگی دیده شدن در این حجم فزاینده از کاربران اینستاگرامیست. 25 میلیون حساب اینستاگرامی مرتبط با کسب و کارها وجود دارد. تابحال به این فکر کرده اید که دیده شدن در بین این تعداد از صفحات تا چه اندازه دشوار و حساس است؟

اهمیت طراحی قالب پست اینستاگرام

امروز اینستاگرام مثل یک قهوه ی صبحگاهی برای افراد است که ترجیح می دهند روز خود را با آن آغاز کنند. مردم دوست دارند با فضاهای جدید، محصولات و خدمات جدید آشنا شوند. خواندن اخبار و ارتباطات اجتماعی نیز اکثرا در بستر اینستاگرام شکل می گیرند. بعلاوه در ادامه می خواهیم یاد بگیریم که چگونه از این حجم تعاملات سهم خودمان را بگیریم. در این زمینه تفاونی نمی کند شما بعنوان یک کسب و کار در اینستاگرام حضور دارید یا می خواهید پروسونال برندینگ انجام دهید. پس  به این توافق برسیم که این نوشته در مورد بهترین زمان انتشار پست یا استفاده از هشتگ های متداول برای رشد در اینستاگرام نیست.

نکاتی که موجب طراحی بهتر و تاثیر گذاری بیشتر میشود:

  • نکته ای بیان کنید که کاربر شما به دنبال آن است!
  • نکته ای بیان کنید که میدانید ، مخاطب شما حداقل به یک نفر از دوستانش خواهد فرستاد.
  • عنوان و پایان مناسب انتخاب کنید.
  • در ورقه ای از کاربر بخواهید نظر خود را بنویسد.
  • از تعداد زیاد فونت و رنگ استفاده نکنید.
  • استایلی انتخاب کنید که ماندگار باشد تا در میانه راه هیچگاه تصمیم به تغییر نگیرید، مگر به دلایلی خاص!

اینستاگرام در الگوریتم جدید چه کارهایی را انجام داده است؟

در نسخه قبلی اینستاگرام شما فقط می توانستید حداکثر ۵۰ درصد از پست های اقوامتان را ببینید اما در الگوریتم جدید حداقل ۹۰ درصد پست اقوامتان را مشاهده می کنید.

چهار سیگنالی که اینستاگرام پست های شما را بر اساس آن رتبه بندی می کند

علاقه : شما زمانی که یک پست را چند بار پشت سر هم نگاه می کنید به این معناست که شما از آن پست خوشتان آمده است و الگوریتم تعامل شما با پست را ثبت کرده و سعی می کند پست های این چنینی را بیشتر برای شما نشان دهد.

تناسب : قبلا اینستاگرام پست های صفحه home  را بر اساس زمان آپلود مرتب می کرد و به شما نشان می داد. اما الآن با استفاده از زبان یادگیری ماشین و استفاده از الگوریتم جدید پست ها را بر اساس علاقه شما مرتب می کند

روابط : اگر کسی را فالو کرده باشید و پست های آن پیج را بیشتر لایک کرده باشید و کامنت بیشتری گذاشته باشید به این معناست که شما از پست های این پیج یا برند ، بیشتر خوشتان می آید و اینستاگرام پست های این پیج را بیشتر برای شما نشان می دهد.

فالو کردن : اگر شما فقط چند نفر را فالو کنید اینستاگرام پست زیادی برای نمایش ندارد پس مجبور است چند پست از پیج های مورد علاقه شما به شما نشان دهد. اما اگر شما چند هزار نفر را فالو کرده باشید مطمئنا نمیتوانید تمام پست ها را ببینید پس اینستاگرام پست های مورد علاقه شما را در صدر قرار می دهد.

طراحان گرافیک چگونه می توانند از این الگوریتم به نفع خود استفاده کنند؟

محتوای با کیفیت : محتوای با کیفیت نه تنها برای بیننده بلکه برای اینستاگرام نیز خوشایند است زیرا باعث میشود رتبه پست شما بالاتر برود. اگر بطور مداوم محتوای با کیفیت تولید کنید اینستاگرام پیج شما را به مشتریان مرتبط با پیج شما معرفی می کند و اتوماتیک فالوئرهای شما بالا می رود. اگر شما طراح گرافیک هستید و عکسی را پسندیده اید ، آن عکس را آپلود نکنید. زیرا اینستاگرام به راحتی می فهمد ( با استفاده از catche عکس ) که این پست توسط شما طراحی نشده است . حدالامکان خودتان پست را از اول و با سلیقه خود طراحی کنید.

تولید محتوا مرتبط با پیج : شما باید موضوعی را برای پیج خود تعیین کنید و تمام تمرکز خود را روی آن موضوع جمع کنید. به عنوان مثال اگر موضوع شما کارت ویزیت است باید تمام تمرکز خود را روی طراحی کارت ویزیت قرار دهید.

فالوئر هدف خود را بشناسید: شما باید این را بدانید که چه کسی پست شما را می پسندد و چه محتوایی دوست دارد و مطابق میل او محتوا تولید کنید. باید این را هم بدانید که ممکن است لازم شود هدف پیج خود را تغییر دهید. به عنوان مثال موضوع پیج شما بنر و پوستر است اما مشتریان شما بیشتر به کاریکاتور علاقه دارند پس باید هر چه سریعتر موضوع پیج را عوض کنید چون ممکن است مشتریان خود را از دست دهید.

استفاده از هشتگ : اینستاگرام در آپدیت های اخیر جست وجوی هشتگ را در برنامه خود قرار داد که باعث شد بسیاری از پیج ها با استفاده از هشتگ سریع پیشرفت کنند.

نتیجه گیری

با پکیج آموزش طراحی پست و کاور اینستاگرام با نرم افزار فتوشاپ، می توانید یک صفحه بسیار جذاب و موفق در اینستاگرام راه اندازی کنید. با این موارد، تصاویر شما کیفیت بصری بهتری پیدا خواهد کرد، و می توانید موفقیت بسیار بیشتری به دست بیاورید.

صفحه شما بسیار حرفه ای تر شده و مخاطب با یک برند رو به رو می شود. متاسفانه هستند برند هایی که صفحاتشان به خاطر کیفیت بسیار پایین پست ها، هیچ گونه منفعتی برای انها به بار نمی آورد. بسیاری از برند ها هنوز به قدرت واقعی اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی آگاهی ندارد. اما اگر از اینستاگرام به درستی استفاده کنید و صفحه ای حرفه ای داشته باشید، بدل به یکی از بهترین شیوه های بازاریابی شما خواهد شد.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.