پکیج جملات تاکیدی برای ثروت و تاثیر قدرت باور

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
150 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

همانطور که میدانید یکی از روش هایی که به وسیله آن می توانیم رفتارهایمان را تغییر دهیم و برای زندگیمان برنامه ریزی نماییم استفاده از جملات تاکیدی است که از طریق نفوذ به ضمیر ناخودآگاه این کارها امکان پذیر است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های موفقیت با عنوان پکیج جملات تاکیدی برای ثروت و تاثیر قدرت باور را در اختیار شما عزیزان علاقه مند قرار دهیم.

پکیج جملات تاکیدی برای ثروت و تاثیر قدرت باور

در فرایند تربیت و از زمانی که ما به دنیا آمده ایم هر روز اتفاقات خاصی برای ما افتاده است و هر اتفاقی در ضمیر ناخودآگاه ما ذخیره می گردد حال نکته ای که وجود دارد این است که خیلی از ماجراهایی که در ضمیر ناخودآگاه ما ضبط می شود مفید نبود و تاثیر منفی بر روی ما میگذارد و بهتر است که آن را مجدد برنامه ریزی نماییم.

باور به توانایی های خود
باور به توانایی های خود

اگر تصمیم داریم تا شخصیت مان را از نو پایه ریزی کنیم و به گونه ای نوین بخشی از آن که نیاز به آن تغییر دارد را تغییر دهیم باید از جملات تاکیدی استفاده کنیم که به مرور زمان این تغییر امکان پذیر است و باعث می شود تا با دستکاری ضمیر ناخودآگاه این تغییر اتفاق بیفتد.

به طور کلی جملات تاکیدی به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی به هدفی که برای خودتان مشخص کرده اید برسید و با روشن کردن مسیر باعث می شود تا با زودتر به اهدافمان برسیم.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل قانون جذب


پکیج جملات تاکیدی در جذب ثروت به شما کمک می کند تا با برنامه ریزی صحیح بتوانید در مدت زمان مشخص شده به آن که به عنوان هدف برای خودتان مشخص کرده اید دست یابید و این امکان پذیر است و فقط کافی است که به آن باور داشته باشید و اراده خودتان را برای این کار به کار بگیرید.

تاثیر گذاری بهتر جملات تاکیدی

اگر می خواهید که جملات تاکیدی تاثیر بهتری بر ذهن شما داشته باشد بهتر است که شب قبل از خواب و صبح بعد از بیدار شدن آن ها را تکرار کنید تا نتیجه آن را ببینید و بعد از مدت زمان مشخص وقتی به هدفی که مشخص کرده اید می رسید تعجب خواهید کرد که چگونه این اتفاق برایتان افتاده است.

چگونه به خواسته هایم برسم؟
چگونه به خواسته هایم برسم؟

آشنایی با جملات تاکیدی

همانطور که میدانید ذهن ما از ۳ بخش خودآگاه، نیمه آگاه و ناخودآگاه تشکیل شده است که بخش آگاه همان بخشی است که همیشه از استفاده می کنیم و از آن با خبر هستیم و بخش نیمه آگاه بخشی است که باید کمی فکر کنیم تا آن را به خاطر آوریم و سپس از آن استفاده کنیم و می رسیم به مهم ترین بخشی که زیگموند فروید آن را مهم ترین بخش ذهن می داند و آن بخش ناخودآگاه ذهن ماست و مانند کوه یخی است که ۹۰ درصد آن از دید ما پنهان است و ما فقط ۱۰ درصد آن را مشاهده می کنیم و منظور از ۹۰ درصد همان بخش ناخودآگاهی است که ما از آن بی خبریم ولی این بخش تمام شخصیت ما را تشکیل می دهد و بر زندگی ما تاثیر می گذارد.


پیشنهاد ویژه : پکیج کامل راز هستی و قانون جذب


به عبارت دیگر دیگر جملات تاکیدی به رشد فردی ما کمک می کند و باعث می شود تا ذهن ما به سمت اهدافمان هدایت شود و تمام کارهایمان را نسبت به هدفی که تعیین کرده ایم برنامه ریزی کنیم و در نهایت به آن برسیم.

کوه یخ و ضمیر ناخودآگاه
کوه یخ و ضمیر ناخودآگاه

نکته ای که باید آن اشاره کنیم آن است که وقتی جملات تاکیدی را تکرار می کنیم باعث می شود تا ذهن ما به این باور برسد که رسیدن به موفقیت قطعی است و این قدرت باور است که ما را به هدفمان می رساند.

جملات تاکیدی چه اهمیتی دارند؟

همه انسان ها یک منطقه امن ذهنی دارند که لازمه رسیدن به موفقیت رهایی از این منطقه امن است و باید از آن دور شوند تا بتوانند به موفقیت برسند. کاری که جملات تاکیدی با ذهن انسان انجام می دهد این است که از طریق قدرت باور ذهن را به این باور می رساند که باید از این منطقه امن ذهنی دل بکنی تا بتوانی به موفقیت بی پایان دستیابی و از طریق این قدرت کنترل ذهن را در دست خواهید گرفت و این شما هستید که مشخص می کنید به سمت چه هدفی حرکت کنید و به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا به خواسته هایتان برسید.


پیشنهاد ویژه : سمینار قدرت مغز از جو دیسپنزا


به عبارت دیگر همه ما انسان ها در ذهنمان افکاری داریم که به دو دسته مثبت و منفی تقسیم می شود و غالبا افکار نفی هدایت ذهن انسان را به دست می گیرد و به گونه ای این افکار ریشه ای قوی دارند و باعث می شود تا تاثیر آن ها نیز بیشتر باشد ولی ما قصد داریم تا این افکار را از بین ببریم و آن ها را در حاشیه قرار دهیم و کنترل ذهنمان را در اختیار خودمان قرار دهیم و دیگر به این افکار پوچ اجازه ندهیم که ذهن ما را کنترل کند.

اگر ما با کاربرد جملات تاکیدی آشنا باشیم می توانیم خیلی راحت بر ذهنمان تسلط پیدا کنیم و از این طریق از شر تمام افکار و باورهای منفی رها شویم و از این جملات برای رسیدن به خواسته هایی که در پشت افکار منفی مان پنهان شده است استفاده می کنیم.

ساخت جملات تاکیدی

از این جملات برای قدرت باور استفاده می کنیم تا بتوانیم به آنچه که می خواهیم برسیم. ولی لازم است تا با نحوه ساخت جملات تاکیدی نیز آشنا باشیم که در ادامه ویژگی جملات تاکیدی را به شما خواهید گفت تا با استفاده از پکیج جملات تاکیدی برای ثروت بتوانید از آن ها استفاده کنید و بتوانید به آرزوها و خواسته های خودتان برسید.

شخصی سازی جملات تاکیدی

نکته بسیار مهمی که در خصوص جملات تاکیدی باید بیان کنیم این است که این جملات به این شکل نیست که برای همه یکسان باشد و هر کس باید از جملات مخصوص به خودش استفاده کند که در پکیج جملات تاکیدی برای ثروت طریقه ساخت جملات تاکیدی شخصی را به طور کامل فرا خواهید گرفت که فقط مخصوص خودتان باشد.

توجه به زمان وقوع

باید به گونه ای جملات را بیان کنیم که نشان دهد برای تمام اوقات است و نه صرفا برای زمان حال، برای مثال اگر برای رفع مشکلی می خواهیم از جملات تاکیدی استفاده کنیم باید بگوییم که مشکل من حل خواهد شد.

چگونه با جملات تاکیدی به ثروت برسیم؟
چگونه با جملات تاکیدی به ثروت برسیم؟

استفاده از جملات ساده و کوتاه

بسیار مهم است که از جملات ساده استفاده کنیم و هرگز جملات سخت و پیچیده را انتخاب نکنیم چرا که با انتخاب جملات سخت فقط باعث می شویم تا انرژی ذهنی مان به هدر برود.

استفاده از کلمات تاثیر گذار و قدرتمند

به یاد داشته باشید که تمامی کلمات دارای انرژی و قدرت مخصوص به خود هستند، در خصوص جملات تاکیدی نیز لازم است تا از کلماتی استفاده کنیم که قدرت بیشتری دارند.

جملات غیر قابل تغییر

نباید هر روز از یک جمله استفاده کنیم و برای تاثیر بر ذهن ناخودآگاه باید جملات ثابت باشند تا کارساز واقع شوند.

استفاده در محیطی آرام و ریلکس

همان طور که گفتیم بهتر است از این جملات شب ها قبل از خواب و صبح ها بعد از بیدار شدن استفاده کنید و در این حالت ها شما می توانید خودتان را در حالی آرام قرار دهید، به یاد داشته باشید که محیط آرام بسیار تاثیر گذار بوده و می تواند تمامی تنش ها را از شما دور کند.

چگونه به خواسته هایمان برسیم؟

حال سوالی که پیش می آید این است که آیا به وسیله جملات تاکیدی می توانم به خواسته هایم برسم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این روش هرگز به این شکل نیست که با گفتن چند جمله شما موفق خواهید شد و این کار از نظر علمی رد شده است و منظور ما در این پکیج کاملا عملی می باشد به طوری که شما از دو نیروی قدرت باور و اراده خواهید توانست به تمامی خواسته هایتان برسید و از ترکیب این دو انرژی است که شما قادر خواهید بود تا غیر ممکن ها را ممکن کنید.

قدرت باور و رسیدن به آرزوها
قدرت باور و رسیدن به آرزوها

چرا که در واقع کار جملات تاکیدی این است که موانع ذهنی یا همان ترمزهایی که در ذهن انسان وجود دارد را بر می دارد تا انسان بتواند به ذهنی مثبت به سمت اهدافش حرکت کند در حالی که اگر بخواهیم با این موانع و ترمزها زندگی کنیم مانند این است که ماشینی پر از بنزین را روشن کرده ایم و در حالی که یک پایمان روی گاز است و با قدرت آن را فشار می دهیم ولی همزمان پای دیگرمان هم بر روی ترمز است و با این کار فقط انرژی مان را هدر می دهیم و به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید.

پکیج جملات تاکیدی برای رسیدن به ثروت به شما کمک می کند تا بتوانید به آنچه که می خواهید برسید و با نگاهی مثبت به واقع و پدیده های هستی به سمت اهداف و آرزوهایتان حرکت کنید، در نظر داشته باشید که شما با قدرت باور می توانید تمام موانع ذهنی را از سر راهتان بردارید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.