پکیج آموزش فنگ شویی به صورت کامل

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
350 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

فنگ شویی در زبان چینی به معنای باد و آب است. در واقع می توان بیان نمود که فنگ شویی یک فلسفه و حرفه باستانی در چین است که برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان های مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می شود. به عبارت دیگر از فنگ شویی برای رسیدن به بهترین اثر برای سلامتی، موفقیت، شادی، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت یا چی را داشته باشد.

شایان ذکر است مهم ترین چیزهایی که در فنگ شویی باید رعایت شود شامل دوری از بی نظمی و هر گونه انباشتگی، استفاده از رنگ های مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت های مناسب است. به یاد داشته باشید که عناصر نقش بسیار مهمی در فنگ شویی ایفا می کنند و عناصر ۵ گانه چینی عبارتند از آب، فلز، خاک، آتش و چوب.

در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین و پرطرفدارترین پکیج های آموزشی با عنوان دوره جامع آموزش فنگ شویی را در اختیار شما افراد علاقه مند به این حرفه قرار دهیم تا بتوانید به صورت کامل تمامی ابعاد فنگ شویی را یاد بگیرید.

دوره جامع آموزش فنگ شویی

دوره جامع آموزش فنگ شویی

امروزه فنگ شویی کاربردهای فراوانی داشته و اگر شما بتوانید به صورت کامل آن را یاد بگیرید می توانید تاثیر آن را در زندگی تان مشاهده نمایید. از این رو بسیار مهم است که مرحله به مرحله با اصول و فنون فنگ شویی آشنا شوید و بدانید که چگونه می توانید از آن در زندگی تان بهره ببرید تا به نتیجه ای عالی دست پیدا کنید.

اگر شما می خواهید به صورت قدم به قدم فنگ شویی را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج آموزش قدم به قدم فنگ شویی را دریافت نمایید تا بتوانید به تمامی مباحث موجود در فنگ شویی تسلط یابید.

آشنایی با اصول فنگ شویی

در هر مبحثی نیاز است تا اصول و مفاهیم اصلی را به خوبی بدانید تا در ادامه بتوانید به شناخت بهتری دست پیدا کنید. در ادامه قصد داریم تا شما را با اصول فنگ شویی آشنا کنیم و بدانیم که فنگ شویی دارای چه اصولی می باشد.

نقطه چی

در فنگ شویی، چی (chi یا Qi) نوعی انرژی است که اگر در وضعیت مثبت باشد شنگ چی (Sheng chi) یا دَم کیهانی یا همان انرژی حیاتی نامیده می شود. شایان ذکر است که نقطه چی شانس خوب را به انرژی فیزیکی، روابط عاطفی و رفاه مادی تبدیل می کند و بسیار مهم است که نقطه چی به طور مناسبی در خانه جریان داشته باشد. پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش قانون جذب مراجعه فرمایید.

حال اگر نقطه چی به صورت ایستا و راکد بماند و نتواند جریان آزادانه ای داشته باشد به انرژی مخربی تبدیل می شود که شا چی (Sha Chi) یا همان شا نامیده می شود.

اگر در خانه انباشتگی و بی نظمی وجود داشته باشد باعث می شود تا انرژی چی نتواند به صورت آزادانه به حرکت درآید و به شا چی تبدیل می شود. به عنوان مثال اگر اتاق نامرتب و کپه های لباس یا وسایل بی مصرف در کیف یا در راهرو و تراس ساختمان همه چیز بهم ریخته باشد ما با پدیده انباشتگی و بی نظمی روبرو هستیم.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید انرژی حیاتی در خانه جریان داشته باشد لازم است تا از خطوط نوک تیز دوری کنید. به عنوان مثال اثاثیه ای که لبه گرد دارند از وسایل نوک تیز بهتر هستند. چرا که انرژی چی در خطوط منحنی حرکت می کند و شا چی در خطوط تیز شکسته می شود.

یین و ینگ

لازم به ذکر است که در فلسفه چینی، یین و ینگ دو نیروی اصلی هستند که تمام زندگی را شکل می دهند و آن را به تعادل میرساند. اگر می خواهید فنگ شویی را به خوبی یاد بگیرید لازم است تا به درک جامعی از یین و یانگ دست یابید.

در واقع یاد گرفتن این اصول به شما کمک می کند تا درباره محیط زندگی و نحوه اثر آن بر وجود خود اطلاعات مفیدی را به دست می آورید. به عنوان مثل ماه و خورشید نماد یین و یانگ هستند، دو نیروی متضاد که جهان هستی را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

شایان ذکر است که یین و یانگ بودن یک چیز نسبی است و هیچ چیز به طور مطلق یین و یانگ نیست. به یاد داشته باشید که انسان در طول روز بیشتر در حالت ینگ قرار دارد ولی در شب یا روزهای ابری آرامتر و در حالت یین قرار دارد. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آلفای ذهنی مراجعه نمایید.

چرا که مهمترین منبع انرژی ینگ، خورشید است و در نتیجه بخش جنوبی خانه برای کار و فعالیت و بخش شمالی آن برای استراحت فضای مناسبی است. البته به یاد داشته باشید که این قوانین نسبی است، به عنوان مثال فردی ممکن است خودش ینگ باشد پس این فرد در بخش شمالی که دارای انرژی سردتری است با عملکرد بهتری کار می کند.

۵ عنصر فلسفه چینی

در فلسفه چینی عناصر چهارگانه نداریم و بلکه ۵ عنصر (Wu shing یا Wu xing) داریم. این پنج عنصر شامل آتش، خاک، چوب، آب و فلز هستند. شایان ذکر است که در چین عدد ۵ به عنوان عدد بخت شناخته می شود. بر خلاف عناصر چهارگانه، چینیان بر این باور نبودند که جهان از عناصر ۵ گانه ساخته می شود بلکه معتقدند که این عنصرها نشانگر تغییر هستند و هر یک عنصر بعدی را خلق می کند.

چرخه سازنده

این عناصر نشان دهنده تغییر هستند و هر یک از آنها عنصر بعدی را خلق می کنند. یعنی آب چوب را تغذیه می کند و چوب سوخت آتش است و آتش باعث می شود تا خاک ایجاد شود و سپس فلز از خاک به دست می آید و فلز می تواند مانند آب جاری شود.

چرخه مخرب

حال اگر این عناصر به صورت نادرست مورد استفاده قرار گیرند خطرناک می شوند. یعنی اگر یکی در میان استفاده شوند چرخه مخربی را ایجاد می کنند. یعنی آب، آتش را خاموش می کند و آتش، فلز را ذوب می کند و فلز، چوب را می برد و چوب، خاک را فرسایش می دهد و در نهایت خاک هم آب را آلوده می کند.

چرخه تحلیل برنده

بر خلاف چرخه سازنده می باشد، چرا که آتش چوب را تحلیل می برد و چوب آب را ضعیف می کند و آب، فلز را و فلز خاک را و خاک آتش را تحلیل می برد. شایان ذکر است که چرخه تحلیل برنده با چرخه مخرب متفاوت است. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش مراقبه مراجعه نمایید.

چرا که چرخه مخرب باعث ایجاد شا چی می شود ولی چرخه تحلیل برنده انرژی منفی ایجاد نمی کند و فقط عنصر مورد نظر را کمی ضعیف می کند. اگر عنصری بیش از حد وجود داشته باشد می توانیم از چرخه تحلیل برنده استفاده کنیم تا بدون ایجاد انرژی مخرب تعادل را در محیط به وجود آوریم.

پکیج آموزش قدم به قدم فنگ شویی

هشت جهت

در فنگ شویی باستانی بر اساس شرایط جوی و محیطی زمین هر یک از عناصر ۵ گانه را به یکی از جهات جغرافیایی اختصاص می دادند که تا به امروز در کلیه متون فنگ شویی به جای خود باقی مانده است. جهت ‌های قطب نما نیز در فنگ‌ شویی مهم هستند.

هر جهت جغرافیایی (شمال، جنوب، شرق، غرب، شمال شرقی، شمال غربی، جنوب شرقی، جنوب غربی) با یکی از عناصر پنجگانه در ارتباط است و برهم تاثیر دارند. هنگام دکوراسیون یا حتی هنگام ساختن ساختمان به این جهت ‌ها دقت می‌کنند:

آب –> شمال

چوب –> شرق، جنوب شرقی

خاک –> مرکز، شمال ‌شرقی، جنوب غربی

فلز –> غرب، شمال غربی

آتش –> جنوب

فنگ ‌شویی در دکوراسیون چه کاربردی دارد؟

فنگ ‌شویی بر این اساس است که رنگ‌ ها اثر بسیار قوی و قابل توجهی را بر روی افراد و عملکرد مغزی آن ‌ها می ‌گذارد. چند مورد از اثر رنگ‌ ها به این صورت است که برای خوش شانسی از رنگ قرمز استفاده می‌ شود به همین دلیل این رنگ بهترین گزینه برای ورودی منزل است.

زرد و بنفش رنگ ‌های مبارک و سودمندی برای روحیه انسان تلقی می ‌شوند و برای تازگی و رشد از رنگ سبز استفاده می ‌شود. پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش شکرگزاری مراجعه فرمایید.

فنگ ‌شویی در دکوراسیون چه کاربردی دارد؟

رنگ ‌های تیره به انسان احساس آرامش می دهند و همچنین باعث پایین آوردن خلق می شوند در حالی که رنگ‌ های روشن باعث افزایش انرژی و شروع انجام کار می ‌شوند. رنگ های نارنجی و قهوه ای نمادی از سلامتی و دانش هستند.

در حالی که آینه ‌ها در دکوراسیون کاربرد دارند، در فنگ ‌شویی به عنوان وسیله ‌ای برای جذب کردن، حرکت یا تغییر جهت انرژی بکار برده می ‌شوند. آینه‌ ها باعث بزرگ شدن یک فضا، صاف کردن دیوار، یا پنهان کردن فضا بکار برده می ‌شوند.

در فنگ ‌شویی اغلب آینه ‌ها به شکل دایره یا هشت ضلعی هستند. نکته مهمی که در مورد آینه‌ ها در فنگ ‌شویی وجود دارد این است که آینه‌ ها باید کامل بوده و به شکلی نباشند که اشیا را تکه ‌تکه تقسیم کنند. پیشنهاد می شود تا به پکیج قانون کارما مراجعه نمایید.

ضرورت بکارگیری ساعت در فنگ ‌شویی اندازه‌ گیری گذر زمان است. فضاهای مناسبی در خانه برای نشان دادن ساعت وجود دارد. آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق کار از بهترین جاها هستند. شایان ذکر است که وجود ساعت در اتاق خواب ضرورت دارد.

در فنگ‌ شویی بکار بردن نقاشی‌ های متعدد می‌ تواند انرژی محیط را از لحاظ سلامتی، دانش، خانواده، عشق، شهرت و ثروت افزایش دهد. برای افزایش طول عمر و سلامتی، بیشتر عکس ‌هایی از آهوی کوهی، دختران زیبا، درخت کاج یا بامبو را در سمت راست نصب می ‌کنند. برای ایجاد فضای دانش و معرفت از رنگ زرد و بژ برای محیط استفاده می ‌شود. برای پیشرفت شغلی اتاق کار را در قسمت شمالی خانه قرار می ‌دهند. از رنگ سفید در منزل برای استحکام پیوند خانوادگی استفاده می ‌شود.

از قرار دادن تعدادی گل زرد در گلدان سرامیکی کرم رنگ در جنوب غربی منزل برای ایجاد روابط سالم بین اعضای خانواده استفاده می شود و همچنین برای افزایش اعتماد به نفس عکس کوهی به شکل لاک پشت روی دیوار پشت سر خود قرار می دهند.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.