پکیج آموزش بادکش درمانی به صورت کامل

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
200 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

یکی از روش های درمان طب سنتی بادکش درمانی است که می تواند به درمان بسیاری از بیماری ها کمک کرده و تاثیر به سزایی در درمان داشته باشد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از پکیج های آموزشی در قالب فیلم با عنوان پکیج آموزش بادکش درمانی به صورت کامل و حرفه ای را در اختیار شما علاقه مندان به طب سنتی قرار دهیم، پس اگر علاقه مند به یادگیری این متد درمانی هستید حتماً پکیج آموزش بادکش درمانی را دانلود نمایید.

پکیج آموزش بادکش درمانی به صورت کامل و حرفه ای

پکیج آموزش بادکش درمانی به صورت تصویری و توسط متخصصان طب سنتی به شما علاقه مندان اصول دقیق بادکش درمانی را آموزش می دهد.

بادکش درمانی یا همان Cupping Therapy یکی از روش‌های طب مکمل یا انرژی درمانی است که خاستگاه آن را کشور چین می‌دانند، اما این نوع درمان به‌صورت سنتی در هند و ایران هم متداول بوده و امروزه هم از آن استقبال می‌شود. از آنجایی‌که امروزه طب سنتی یا همان طب مکمل از محبوبیت خاصی برخوردار است و افراد زیادی به این نوع درمان علاقه داشته و از روش‌های طب سنتی نتیجه گرفته‌اند.

مردم بومی کشورهای آسیایی از مزایای سلامت بادکش اطلاع داشتند بنابراین، جای تعجبی نیست که کلینیک های بسیاری وجود دارندکه این نوع درمان را به عنوان یکی از گزینه ها،برای مقابله با بیماری های مختلف در نظر می گیرند با این حال، مهم است که اول با پرشک در مورد بیماری خود مشورت کنید اگر این درمان می تواند یکی از گزینه های اجرایی برای شما باشد، سپس این درمان را در محل و توسط متخصص خود انجام دهید در غیر اینصورت، نمیتواند سود مطلوبی که انتظار دارید را فراهم کند.


پیشنهاد ویژه : کارگاه آموزش کامل طب سنتی


بادکش درمانی ادعا می کند که می تواند با بسیاری از نشانه ها و علائم مقابله کند ، این در واقع یک درمان باستانی است که از هزار سال پیش وجود داشته. و در حال حاضر در تمام نقاط جهان این روش را به عنوان یکی از روشهای طبیعی در برخورد با برخی از مشکلات پزشکی می شناسند حتی اکنون کلینیک و بیمارستان هایی وجود دارد که این خدمات را بیشتر از یک درمان ساده می دانند.

معرفی بادکش درمانی

بادکش درمانی یا حجامت خشک روشی است که در آن تعدادی فنجان یا لیوان که می‌تواند شیشه‌ای یا از جنس دیگر مثل چوب بامبو یا سفالی باشد، برای ایجاد مکش روی پوست بیمار گذاشته می‌شود. این مکش جریان خون را بهبود بخشیده و چینی‌ها درباره‌ی آن معتقد هستند که جریان «چی» (qi، یک کلمه‌ی چینی به‌معنای جریان زندگی) را هم در بدن تقویت می‌کند.

آموزش تصویری فنون بادکش درمانی

پکیج آموزش بادکش درمانی به صورت تصویری

معرفی انواع روش های بادکش درمانی

این روش درمانی درواقع با جمع کردن خون در ناحیه‌ای که فنجان‌ها روی پوست قرار داده می‌شوند، تنش عضلانی را کاهش داده، جریان خون کل بدن را بهبود می‌بخشد و به ترمیم سلول‌ها در بدن کمک می‌کند. این امر به شکل‌گیری بافت‌های اتصال‌دهنده‌ و ایجاد عروق خونی تازه هم کمک می‌کند. بنابراین افراد زیادی از این نوع روش درمانی به‌عنوان طب مکمل بهره می‌برند. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش حجامت مراجعه فرمایید.

بادکش خشک

بادکش درمانی شامل قرار دادن فنجان روی پوست است در نقاط استراتژیکی خاص که با توجه به دانش پزشکان انجام می شود با ایجاد مکش در فنجان، بهبود جریان خون به محل آسیب دیده باعث ترمیم و بازسازی بافت ها و تحریک آن می شود. در اصل، درمانگران یک جسم آتشی را در فنجان قرار می دهند و سپس آن را سریع روی بدن قرار می دهند ، این روش می تواند باعث سوزش پوست شود ؛ با این حال، در حال حاضر، شفا دهنده ها از فنجان های سیلیکونی یا لاستیکی استفاده می شود.

بادکش تر

بادکش خیس، یک مدل از تنوع درمان های فتوتراپی است که شامل بریدن پوست می شود تا سموم موجود در خون از بدن خارج شوند اگر شما بادکش خیس را انتخاب کردید، درمانگر شما چند فنجان را برای مدت چند دقیقه روی پوست قرار می دهد تا پوست بلند شود و قرمز شود ، در بعضی موارد ممکن است تاول بزند. در ادامه، پزشک از یک چاقوی جراحی برای بریدن تاول ها و برآمدگی قرمز شده استفاده می کند ، بعضی از درمانگران پوست را خیلی کوچک می برند.

سپس یک فنجان جدید در همان منطقه قرار می گیرد و مکش سموم را دفع خواهد کرد.
برای جلوگیری از عفونت های احتمالی، درمانگر باید از مواد استریلیزه و ماسک و دستکش استفاده کند سپس، محل درمان شده با دقت تمیز و باند پیچی می شود و با پماد ضد عفونی می شود.به طور معمول، زخم ها در طی حداکثر 10 روز آینده بهبود می یابند و هیچ زخمی نمی ماند.

طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ در نشریه‌ی PLoS One در زمینه‌ی طب مکمل چاپ شد، بادکش درمانی، روشی مکمل و فراتر از یک درمان موقتی و سطحی است که در شرایط مختلف مانند درمان موارد زیر مؤثر واقع شده است:

  • زونا
  • فلج صورت
  • سرفه و تنگی نفس
  • دیسک کمر
  • آکنه
  • اسپوندیلوز (هر نوع بیماری تخریبی مهره‌های ستون فقرات) گردن

فواید بادکش درمانی

بادکش درمانی به ویژه بادکش گرم در  پیشگیری و درمان بیماری ها یی نظیر چاقی موضعی، بزرگی شکم، اختلالات قاعدگی، کمر درد و دیسک کمر، دردهای سیاتیس، آرتروز زانو، سرفه و عفونت ریوی، آسم و تنگی نفس، انحنای ستون فقرات، ضعف عمومی،  افسردگی دردهای عضلانی و اسپاسم، انواع بیماریهای پوستی، تقویت قدرت عضلات، بیماری تیروئید، ناباروری و نازایی،‌ سنگ کلیه و دردهای کلیه، یبوست نفخ معده ،‌فعال کردن کبد، ضعف قوای جنسی، ضعف و بی حسی پاها و حساسیت و آلرژی کمک میکند .

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.