آموزش تولید محتوا با موبایل ویژه اینستاگرام به صورت کاربردی

آموزش تولید محتوا با موبایل ویژه اینستاگرام به صورت کاربردی
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
300 مگابایت
دسته بندی
40,000 تومان

اگر قصد دارید تا با تلفن همراه خود برای شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام تولید محتوا کنید،فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان یکی از جامع ترین پکیج های آموزشی با عنوان آموزش تولید محتوا با موبایل ویژه اینستاگرام به صورت کاربردی را در اختیارتان قرار می دهد.

آموزش تولید محتوا با موبایل ویژه اینستاگرام به صورت کاربردی

در پکیج آموزش تولید محتوا با موبایل ویژه اینستاگرام به صورت کاربردی شما با تمامی نرم افزارهایی که به وسیله آن ها می توانید با تلفن همراه خود اقدام به تولید محتوا کنید آشنا شده و همچنین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای کار تولید محتوا را نیز معرفی خواهیم کرد.

تولید محتوا به زبان ساده یعنی چه؟

قبل از توضیح یک نکته مهم وجود دارد که باید بدانید. دنیای محتوا آنقدر گسترده است که از هرکسی بپرسید تولید محتوا چیست تعریف خودش را می‌گوید. بعضی وقت‌ها این تعاریف به اندازه‌ای مبهم هستند که آدم گیج می‌شود.

با در نظر گرفتن این نکته می‌رویم دنبال یک جواب ساده و قابل درک.

محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سر و کار داریم.

محتوا پست‌های اینستاگرامی است که ما را می‌خنداند یا به فکر فرو می‌برد، مقالۀ وبسایت‌ها است که از آنها چیزهایی یاد می‌گیریم، پادکست که موقع برگشت از دانشگاه در تاکسی گوش می‌دهیم، ویدیو در آپارات یا یوتیوب که تماشا می‌کنیم، کتاب‌های الکترونیک یا هر چیز مشابه دیگری است که در دنیای دیجیتال می‌بینیم، می‌شنویم یا می‌خوانیم.

خب حالا اگر بخواهیم یک تعریف جامع برای محتوا بدون مثال زدن از انواع محتوا بنویسیم می‌رسیم به این تعریف:

هر چیزی که برای انسان قابل درک است و به طور کلی در بستر کانال‌های دیجیتال یا غیر دیجیتال قابل انتشار هستند محتوا می‌گویند.

پس در جواب تولید محتوا چیست می‌توانیم بگوییم:

تولید محتوا یعنی خلق هرچیز قابل درک و انتشار برای انسان‌ها در راستای اهداف بازاریابی

خیلی دانشگاهی شد نه؟ بازاریابی از کجا پیدا شد؟ حالا به زبان خودمانی:

تولید محتوا یعنی نوشتن، طراحی، ضبط و ساخت هرچیزی که انسان‌ها می‌توانند درکش کنند و در بستر های مختلف قابل انتشار است برای دستیابی به اهدافی مثل کسب درآمد (مستقیم یا غیرمستقیم)، افزایش فروش، وفادارسازی مشتری و…

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

تولید محتوا، همان تولید عکس، ویدیو، صوت ومتن است که به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده، نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقه مند می‌کند بلکه سبب گسترش بیزینستان نیز شود. در ادامه چگونگی بررسی تصاویر و همچنین تولید محتوای متنی برای بیزینس خود در اینستاگرام، جایی که می‌توانید آنها را بیابید و مواردی که هنگام استفاده از آنها در تبلیغ برند خود باید در نظر بگیرید را ارائه می‌دهیم.

چگونه با موبایل تولید محتوا کنیم

نحوه تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام

۱. بررسی الگوهای آماده

بی شک اولین قسمتی که در هر پست، مخاطب با آن روبرو می‌شود و ترغیب کننده او به خواندن ادامه پست یا رد شدن از آن است، تصویرها هستند. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون داشتن یک کاربر حرفه‌ای نیز پست‌های اینستاگرامی عالی ایجاد کنید؛ مانند ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی نقاشی‌ها و عکس‌های جذاب، در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس استفاده و یادگیری  برنامه‌ها را در اولویت کارتان قرار دهید.

داشتن یک آرشیو عکس با وضوح بالا از محصولات شما واقعاً می‌تواند در تولید محتوا کمک کننده باشد. اگر شما یک تعامل قوی با کاربران داشته باشید، یک عکس محصول ساده و صاف باعث حیرت فالور های شما می‌شود.

۲. استفاده از عکس‌های موجود با کیفیت

هرچند استفاده از عکس‌هایی که وجود دارد خیلی کار جالبی در این دوره به نظر نمی‌رسد، اما این بدان معنی نیست که ما به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنیم؛ در مواقعی که مجموعه‌ای از عکس‌هایی مشابه وجود دارد، شما می‌توانید با استفاده از عکس‌های موجود و ایجاد یک فیلد متفاوت در حوزه خودتان، به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.

همچنین می‌توانید با استفاده از سایت‌هایی که وجود دارد، عکس‌هایی را که خیلی توسط برندهای دیگر استفاده نشده و مناسب برند شما است را به صورت رایگان دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. همواره به این نکته توجه داشته باشید که سایز عکس مناسب در اینستاگرام ۱۰۸۰p *1080p است.

۳. ترکیب فرمت‌های مختلف

این مهم است که شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، انواع فرمت‌های محتوا را برای کاربران خود در دسترس قرار دهید. برای اینکار می‌توانید از به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست، یک آلبوم بوجود آورده و همچنین با استفاده از یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، که یک روش عالی برای نشان دادن محصولات در قالب یک مثال یا صرفاً یک آموزش کوتاه یا نمایش است، به تولید محتوا بپردازید.

دوره جامع آموزش تولید محتوا با تلفن همراه

مراقب باشید که با عکس‌های زیاد از محصول خود، کاربر را تحت فشار قرار ندهید؛ همچنین می‌توانید با تنوع بخشیدن به مضامین محتوای عکسی، کاربران خود را تشویق به خواندن ادامه پست کنید. سرانجام می‌توانید گامی به جلو برداشته و به سمت ایجاد گیف بروید. اینستاگرام، گیف ها را به عنوان ویدیو می‌شناسد، این گیف ها یک راه آسان و مناسب برای تعامل با کاربران است، زیرا کاربران به آنها علاقه دارند.

۴. بازسازی محتوا از برندهای موجود

آیا زمان مناسبی برای تولید محتوا در اینستاگرام ندارید؟ شاید واقعاً نیازی به گذاشتن این زمان برای تولید محتوا نداشته باشید. در واقع می‌توانید با رعایت حقوق قانونی پیج ها، از محتوای پیج هایی که محصولات یا مخاطبان مشابه با پیج شما دارند، استفاده کنید.

بازاریابی ویدیویی، آن چیزی نیست که چند سال پیش وجود داشت. امروز به ویژه برای شرکت‌هایی که قبلاً توانسته‌اند مخاطبان خود را جذب کنند، بسیار جدی‌تر و مؤثرتر شده است. تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک برای دستیابی به اهداف خود، از بازاریابی محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند تا از رقابت خارج نشوند.

  • در اینجا برخی از آمارهای ویدیویی دیگر، برای متقاعد کردن شما درباره قدرت ویدیوی موجود در وب آورده شده است:
  • 82٪ از کاربران توییتر، محتوای ویدیویی را در سایت میکروبلاگینگ استفاده می‌کنند.
  • 92٪ از بینندگان ویدیوهای تلفن همراه دوست دارند آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.
  • 87٪ از بازاریابان اینترنت برای دستیابی به اهداف تجاری خود، از محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند.

به بیان ساده این مطلب بدین معنی است که نباید به هیچ وجه بازاریابی محتوای ویدئویی را یک مزیت رقابتی منحصر به فرد برای خودتان بدانید.

با گذشت زمان اکثر رقبای شما از این حربه استفاده خواهند کرد و در نتیجه این تاکتیک میبایست بخشی از استراتژی اصلی و روتین بازاریابی شما باشد.

راهنمای دانلود
  • در صورت ثبت نام لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت مشاهده ارور در فایل های فشرده آخرین نسخه Winrar را نصب نمایید.
  • همچنین می توانید از فشرده ساز 7 zip نیز استفاده نمایید.
  • برای اجرای فایل های صوتی و تصویری می توانید از نرم افزار VLC استفاده کنید.
  • برای اجرای کتاب های الکترونیکی هم می توانید از نرم افزار Adobe Reader استفاده کنید.
  • در صورت وجود هر گونه سوال به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.