فیلم آموزش نینجا واریور به صورت کامل

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
700 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

یادگیری فنون و تکنیک های هنرهای رزمی برای بسیاری از افراد علاقه مند به ورزش بسیار جالب است و می تواند مفید باشد. ما در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی یا عنوان فیلم آموزش نینجا واریور به صورت کامل را در اختیار شما علاقه مندان به هنرهای رزمی و ورزش قرار دهیم.

پس اگر می خواهید تا به صورت کامل تمرینات و تکنیک های نینجا واریور را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا فیلم آموزش نینجا واریور به صورت کامل را از وب سایت برنا اندیشان دانلود نمایید.

فیلم آموزش نینجا واریور به صورت کامل

در پکیج آموزش فنون و تمرینات نینجا واریور شما به صورت تخصصی با تمامی اصول و تمرین های این ورزش آشنا شده و می توانید به استقامتی شگفت انگیز دست یابید.

آموزش نینجا واریور به صورت گام به گام

آموزش تخصصی نینجا واریور

آیا شما در سن خردسالی دوست داشته اید که وقتی به سن بزرگسالی می رسید تبدیل به یک رزمی کار شوید؟ شاید این سوال کمی بچه گانه به نظر برسد ولی ما می خواهیم علتشان را در زیر بررسی کنیم.

آشنایی با رزمی کاران معروف

همه ما با افرادی چون بروس لی ، جکی چان ، چاک نوریس ، ژان کلود ون دام ، اسکات ادکینز و دیگر افراد در حوزه هنرهای رزمی آشنایی داریم و همه این افراد را از روی فیلم هایی که در آن ها نقش ایفا کرده اند به خوبی می شناسیم.

ما در فیلم اژدها وارد می شود با بازی بروس لی او را در سبک یک رزمی کار می بینیم، کسی که رزمی کار بودن را بر اساس حس دشمنی و عصبانیت تفسیر نمی کند بلکه آن را بر مبنای ذهن تفسیر می کند و این یک اصول فلسفی در مکتب بروس لی به حساب می آمد.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل سوک ماساکی هاتسومی


بروس لی با ابداع هنر رزمی جیت کان دو توانست تحولی عظیم را در حوزه هنرهای رزمی بیافریند و هزاران نفر را شیفته هنرهای رزمی بکند. وقتی ما به امثال کسانی چون بروس لی نگاه می کردیم جذب قدرت و استقامت آنها می شدیم مثلا شخصیتی چون جکی چان در فیلم هایش سبک های مختلف کونگ فو را به نمایش می گذاشت برای مثال در فیلم ما در سایه عقاب ، جکی چان از استادش سبک پنجه گربه و نیش مار را آموخت تا بتواند بر کسی که در سبک پنجه عقاب حرفه ای است غلبه کند. همچنین شخصیتی مثل چاک نوریس در فیلم راه اژدها به مدت چند دقیقه با بروس لی به مبارزه پرداخت به طوری که در طول فیلم از او یک اژدها در برابر بروس لی ساخته بودند.

شخصیت دیگری مثل ژان کلود ون دام در فیلم سرباز جهانی باید با ربات هایی می جنگید که حس و حال انسانی نداشتند و اصلا چیزی به نام انسانیت برایشان معنای خاصی نداشت. ژان کلود ون دام در این فیلم تمامی تکنیک های هنرهای رزمی اش را که می دانست به خصوص لگد زدن بدون نگاه به چشمان حریف را به خوبی اجرا کرد.

دوره کامل آموزش نینجا واریور

دوره جامع آموزش نینجا واریور

شخصیت دیگری همچون فردی انگلیسی زبان به نام اسکات ادکینز که از 12 سالگی شروع به یادگیری ورزش هایی چون ژیمناستیک ، تکواندو ، کاراته ، ووشو را کرده بود به عنوان بازیگر در فیلم معروفی چون نینجا به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم باید همچون یک نینجا به دل طبیعت می زد تا بتواند همچون یک مبارز با نیروهای مخالف بجنگد. البته حرکات دست و پا و نحوه حرکت با شمشیر توسط اسکات ادکینز او را به یک شخصیت منحصر به فرد در حوزه هنرهای رزمی تبدیل کرده بود.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش کامل نینجوتسو به همراه فنون نینجا


البته می توان دراین زمینه به افرادی چون مایکل جی وایت ، جت لی ، سیلوستر استالونه ، جیسون استتهام اشاره کرد. این افراد نیز در فیلم هایی که به ایفای نقش پرداختند بیشتر به عنوان یک رزمی کار فعالیت داشتند. مثلا جت لی در فیلم یکه تاز بیشتر حرکات کونگ فو و تای چی را به طور ترکیبی به کار می برد و یا مایکل جی وایت بیشتر سبک کیک بوکسینگ را در فیلم هایش اجرا می کرد. همچنین جیسون استتهام که یک شناگر حرفه ای خارج از عرصه بازیگری است بیشتر فنون هنرهای رزمی ترکیبی و یا ام ام ای را در فیلم هایش اجرا می کرد.

همچنین در فیلم های راکی ، سیلوستر استالونه الهامی از بوکسور معروف محمد علی کلی داشت به خصوص هنگام مبارزه رقص پای معروف محمد علی کلی را اجرا می کرد. البته باید خاطر نشان کنیم که بروس لی نیز در فیلم راه اژدها در سکانس مبارزه با چاک نوریس رقص پای محمد علی کلی را اجرا کرد و توانست با ایجاد حواس پرتی بر روی حریفش او را زمین گیر کند.

حالا سال های سال از فعالیت های رزمی این افراد می گذرد ولی ما تا یک صحنه از هنرهای رزمی آن ها را می بینیم سر از پا نمی شناسیم. البته می توان این را در تماشای فیلم فوتبال شائولین نیز اشاره کرد.

معرفی پکیج آموزش نینجا واریور

در پکیج نینجا واریور شما با نحوه تمرین و استقامت بر طبق استخوان بندی و شکل بدنتان را آموزش می بینید تا بتوانید در شرایط سخت نیز دوام بیاورید.

شما در این پکیج یاد می گیرید که چگونه در هر حالتی که هستید استقامت خود را حفظ کنید و مثلا اگر شما به فعالیت های سنگین گرایش دارید با استفاده از پکیج نینجا واریور انجام فعالیت های سنگین حکم خوردن آب را برایتان پیدا می کند.

دوستانی که حتی ورزش هایی چون کونگ فو ، تکواندو ، کاراته ، وینگ چون ، کیک بوکسینگ ، آی کیدو ، هاپکیدو و کوهنوردی را انجام می دهند نینجا واریور می تواند برای آنها حکم یک سکوی پرتاب را داشته باشد، چون ما در نینجا واریور سعی می کنیم یاد بگیریم که چگونه در شرایط سخت دوام بیاوریم که در قالب انجام تمرینات متنوع شما می توانید به راحتی بر فنون نینجا واریور تسلط پیدا کرده و آنها را در رشته ورزشی تخصصی خودتان به کار ببرید.

البته ما باید بگوییم که تکنیک های مربوط به نینجا واریور مربوط به عصر معاصر نیست. حتی پهلوانان قدیم وقتی می خواستند مبارزه کنند باید سعی می کردند که یک حالت استقامتی را در خود به وجود بیاورند تا بتوانند مبارزه شان را با پیروزی پشت سر بگذارند و همانطور که گفته شد نینجا واریور حکم یک سکوی پرتاب را برای ورزشکاران دارد و منظورمان از سکوی پرتاب پیروزی در برابر حریفان در مبارزات می باشد.

فیلم آموزش فنون نینجا واریور

آموزش فنون و تکنیک های نینجا واریور

حالا ما شما را به اصل نینجا واریور دعوت می کنیم

محمد علی کلی بوکسور معروف گفته است که او وقتی دراز نشست انجام می داد تعداد دراز نشست های انجام شده اش را تا زمانی که درد را در شکمش احساس می کرد نمی شمرد و شمردن برای محمد علی کلی از زمانی آغاز می شد که درد سراسر شکمش را فرا بگیرد.

چاک نوریس کاراته کار معروف آمریکایی و مربی تکاوران آمریکایی در دهه های گذشته به سخت کوشی معروف بوده است. او در تمریناتش بیشتر شیوه های نظامی را به کار می برد. منظور از شیوه های نظامی در این قسمت سخت گیر بودن در هنگام انجام تمرینات است که شما حتی می توانید این مورد را در مبارزه او با بروس لی در فیلم راه اژدها مشاهده کنید که در ابتدا گویا چاک نوریس برنده مبارزه با بروس لی بود ولی بعد از چند دقیقه ورق برگشت ولی همه چاک نوریس را به خاطر تمرینات سنگینی که در کاراته انجام می داده می شناختند.

سیلوستر استالونه در فیلم راکی می خواست به یک بوکسور معروف تبدیل شود او تمرینات استقامتی از قبیل دوی هزار متر ، دراز نشست ، دویدن در سرمای شدید ،انجام دراز نشست در سرما و حرکات دیگری را انجام می داد. البته بیشتر در خارج از فیلم سیلوستر استالونه به عنوان یک بدنساز شناخته می شود.

در مورد آخر از فواید تکنیک های نینجا واریور ما می خواهیم به بدنساز معروف یعنی آرنولد شوارتزنگر اشاره کنیم. همانطور که می دانید او یک فرد اتریشی تبار است که بعدها به آمریکا آمد و در رشته پرورش اندام شروع به فعالیت کرد که هنوز هم در مسابقاتی چون مستر المپیا از آرنولد به عنوان یک افسانه یاد می شود. البته چیزی که استقامت آرنولد را بر سر زبان ها می آورد تمرینات طاقت فرسایی بوده که او در طول انجام ورزش بدنسازی انجام می داده است.

این موارد نمونه هایی از افرادی بود که سابقه فعالیت در زمینه نینجا واریور را داشته و برای خود نامی را بر سر زبان ها انداخته اند. ولی تمامی جایی که آن ها الان به آن رسیده اند نتیجه تمرینات شبانه روزی آن ها بوده است.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.