در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از فیلم های آموزشی با عنوان فیلم آموزش ایمیل مارکتینگ و روش های کسب درآمد را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کسب درآمد آنلاین و بازاریابی ایمیلی قرار دهیم.
فیلم آموزش ایمیل مارکتینگ و روش های کسب درآمد
در پکیج فیلم آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و روش های کسب درآمد شما با نحوه بازاریابی ایمیلی و روش های کسب درآمد از طریق ایمیل را خواهید آموخت.
در اکثر زمینههای خدماتی یا صنعتی، رقابت سنگینی برای فروش و جلب رضایت مشتری وجود دارد. به همین خاطر شرکتها به بازاریابی روی میآورند. انواع و اقسام بازاریابی و مارکتینگ وجود دارد. رسانهها و فرصتهای فراوانی در طول چند سال اخیر برای پخش پیام به وجود آمده است. یکی از این رسانهها ایمیل و نامههای الکترونیکی است. ایمیل مارکتینگ یک بخش مهم از گسترش برند و افزایش فروش و درآمد است. اگر قدمهای درستی در این زمینه بردارید، میتوانید پتانسیل موجود را تبدیل به فروش کنید.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟
به عمل ارسال ایمیلهای تجاری به گروهی از افراد که در حال حاضر مشتری بالفعل یا بالقوه ما هستند، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی گفته میشود.
در نظرسنجی که لیتموس (LITMUS) از بین ۳۷۲ دیجیتال مارکتر انجام داده بود ، میانگین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را (۳۸:۱) محاسبه کرده بود. این بدین معناست که از هر ۳۸ گیرنده ایمیل یک نفر تبدیل به مشتری میگردد.
۸ آمار جذاب در خصوص ایمیل مارکتینگ که دوست خواهید داشت:
پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش کامل کسب درآمد از ارز دیجیتال
مطمئن هستم که بیشتر ما حوصله مطالعه مطالب بلند را نداریم و به آمار بیش از هر چیزی اهمیت می دهیم. پس ذیلاً اطلاعات آماری ذیل را خدمتتان ارائه می کنم:
- ۷ میلیارد نفر در دنیا از ایمیل استفاده می کنند و این عدد به ۴.۱ میلیارد نفر در سال ۲۰۲۱ خواهد رسید
- حدود ۳۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ در ایمیل مارکتینگ هزینه خواهد شد
- ۵۹% از مارکتر ها می گویند ایمیل ، بزرگترین منبع باری افزایش ROI است
- به ازای یک دلار هزینه در ایمیل مارکتینگ ، ۴۴ دلار به شما بر می گردد
- ۷۲% از افراد تمایل دارند پیشنهادات ویژه و تخفیف ها را از طریق ایمیل دریافت کنند
- ۷۰% از مارکتر ها می گویند اولین برنامه آتی آنها برای کسب و کارهای B2B افزایش کیفیت در محتوای ایمیل مارکتینگ است
- ۷۴% از مارکتر ها می گویند ، شخصی سازی هدفمند ایمیل به آنها در ایجاد engagement در بین مخاطانشان کمک کرده
- استفاده از ویدئو در بدنه ایمیل بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد نرخ کلیک را افزایش می دهد
چرا باید به ایمیل مارکتینگ اهمیت بدهید؟
همانطور که اشاره کردیم راههای فراوانی برای تبلیغ یک محصول وجود دارد. در حال حاضر یکی از محبوبترین روشها استفاده از شبکههای اجتماعی و کمک گرفتن از اینفلوئنسر مارکتینگ است. اما همچنان با تمامی این تغییرات، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین شیوههای تولید سرنخ و وفادارسازی مشتری است.
ایمیل مارکتینگ به ۳ دلیل کلی مهم است:
ایمیل بهترین راه ارتباطی است. طبق گزارش Statista حدود ۹۰ درصد شاغلین آمریکایی در طول روز و در طول ساعات کاری ایمیل شخصی خود را چک میکنند. همین باعث میشود که ایمیل مارکتینگ یک شیوه به روز برای ارتباط با مشتری باشد.
لیست خود را دارید. اگر شرکت شما در یک شبکه اجتماعی فعالیت دارد، ممکن است که یک لیست مشخص فالوور داشته باشید. اما این لیست ممکن است از بین برود یا بازدهی خوبی نداشته باشد. در زمینه ایمیل تبلیغاتی شما یک لیست جامع از مشتریان احتمال و سرنخها دارید که میتوانید آن را تا ابد نگهداری کنید.
بازدهی ایمیل بهتر است. محصولاتی که در ایمیلها معرفی میشود شانس بیشتری برای فروش دارند. باید اشاره کرد که بر اساس گزارش DMA ایمیل مارکتینگ سود بازدهی (ROI)۳۸۰۰ درصدی دارد. این رقم برای شبکههای اجتماعی یک سوم است. تمامی این آمار و ارقام به شما نشان میدهد که ایمیل بهترین گزینه برای فروش است.
پس اگر قصد دارید که یک شیوه تازه در زمینه بازاریابی و تبلیغات را انتخاب کنید، بهتر است که این اطلاعات را به خاطر بسپارید. ایمیل مارکتینگ یک شیوه تبلیغات ساده است که میتوان بازدهی خوبی را برای شرکت شما به وجود بیاورد.
ایمیل، ابزاری کاملاً انعطاف پذیر است که میتواند طیف گستردهای از محتواها را در خود جای دهد: متن، عکس، ویدئو، لینک، فایل. ایمیل تقریباً با هر پیغامی که بازاریاب بخواهد بفرستد و به هر طریقی که بخواهد آن پیغام را ارسال کند، سازگار است. بنابراین، تعجبی ندارد عدهای از بازاریابان خصوصاً در ایران بدون آنکه با ماهیت ایمیل مارکتینگ آشنا باشند، از آن به عنوان ابزاری دمِدستی و فقط صرف انجام دادن نوعی بازاریابی استفاده میکنند،
از حق هم نگذریم Email Marketing روشی مؤثر برای در ارتباط ماندن با مشتریان و همچنین ترویج و تبلیغ کسب و کار به نظر میرسد، اما به همین سادگی هم نیست. اجازه دهید برای شروع، تاریخچهای از بازاریابی ایمیلی برایتان بگویم چون باور دارم برای اینکه بدانیم ایمیل مارکتینگ چیست (همچنین به منظور خبره شدن در آن)، دانستن پیشینه در برداشتن گامهای بدون اشتباه بسیار موثر است.
چه کسب و کارهایی از ایمیل مارکتینگ استفاده میکنند؟
اغلب سازمانهایی که حضور آنلاینِ پر رنگی دارند به دلیل این که برای مشتریانشان طی کردن مسیر از ایمیل به صفحه محصول تنها با یک کلیک میسر میشود، ترجیح میدهند از ایمیل مارکتینگ استفاده کنند. رقابت میان سایتهای E-Commerce (تجارت الکترونیک) شدید است و بازاریابی ایمیلی برای آنها روشی ثابت شده به منظور درگیر کردن مشتری و ایجاد تمایز با دیگر شرکتهاست. البته ایمیل مارکتینگ تنها به منظور فروش آنلاین محصول کاربرد ندارد، سازمانهای غیرانتفاعی و کمپینهای سیاسی نیز از ایمیل مارکتینگ برای ارتباط داشتن با حامیان و اهداکنندگان بهره میگیرند.
هزینهی پایین و سهولت اجرا، بازاریابی ایمیلی را به ابزاری تبدیل کرده که تقریباً در دسترس تمام کسب و کارها قرار دارد. یک سالن زیبایی کوچک هم میتواند لیست ایمیلی تهیه کرده و برای خدمات ناخن یا کوتاهی مو کوپن تخفیف ارسال کند.
اندازه و پیچیدگی کمپین ایمیل مارکتینگِ این سالن ممکن است در حد کسب و کارهای بزرگ نباشد، اما اگر صاحب سالن بداند ایمیل مارکتینگ چیست و کمپین را به درستی هدفگیری و اجرا کند، چه بسا نتیجهاش برای او رضایتبخشتر از کمپینهای Email Marketing کسب و کارهای بزرگی باشد که اجراکننده آنها نمیداند ایمیل مارکتینگ چیست!
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.