پکیج آموزش پدیکور پا و ناخن

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
3.5 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

پدیکور یکی از بهترین روش‌ها برای مراقبت از پاها می باشد. همانطور که می‌دانید همواره اشاره می‌شود که پا قلب دوم انسان است و باید از آن به خوبی مراقبت کنیم. زیرا ما از پاهایمان به طور مداوم در حال استفاده هستیم و ساعات بسیار طولانی پاهایمان را در کفش قرار می دهیم. از این رو اگر توجهی به پاهایمان نداشته باشیم موجب می‌شود تا بعد از مدتی دچار قارچ، عفونت، خشکی پا و … شود.

لازم به ذکر است که پدیکور کردن ناخن نیز موجب حفظ زیبایی، سلامت پوست و ناخن شود. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مجموعه کامل آموزش پدیکور پا و ناخن را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به سلامتی و زیبایی قرار دهیم تا بتوانید به صورت قدم به قدم روش انجام پدیکور کردن را به خوبی و قدم به قدم یاد بگیرید.

آموزش پدیکور

یکی از خدماتی که توسط سالن های زیبایی ارائه می‌شود انجام پدیکور است که به کمک روش‌های کاملاً علمی و استریل تمامی پوست های مرده و اضافه در اطراف ناخن برداشته می‌شود و ناخن ها نیز به خوبی سوهان کشی و پاکسازی می شود. شایان ذکر است که ما به کمک پدیکور می‌توانیم سلامتی و زیبایی را به پاهایمان هدیه کنیم. پیشنهاد می شود به پکیج آموزش کراتین مو مراجعه فرمایید.

اگر شما به یادگیری خدمات زیبایی علاقه دارید و می‌خواهید به صورت تخصصی و حرفه‌ای پدیکور را یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج جامع آموزش پدیکور پا و ناخن را دریافت نمایید تا به صورت کاملاً تخصصی این حرفه را فرا بگیرید.

فیلم آموزش قدم به قدم پدیکور پا و ناخن

پدیکور چیست؟

در قسمت بالا اشاره کردیم که پدیکور به ما کمک می‌کند تا بتوانیم پوست های اضافی و مرده در کف پا و اطراف ناخن را به طور کامل از بین ببریم. لازم به ذکر است که آن کار هم در آرایشگاه ها و هم توسط افراد حرفه‌ای در منزل انجام می شود. به یاد داشته باشید که پدیکور پا به ما کمک می‌کند تا همواره سلامتی و زیبایی را به پوست مان هدیه کنیم.

آشنایی با مانیکور

مانیکور شامل اصلاح و فرم دهی ناخن ها به همراه ماساژ به کمک دست است که مانند پدیکور در مراکز حرفه‌ای یا در منازل توسط افراد خبره انجام می شود. توجه داشته باشید که برای انجام پدیکور و مانیکور همواره باید از ابزارهای تمیز و سالم استفاده کنید تا مانع انتقال هر نوع آلودگی شوید.

در رابطه با تفاوت پدیکور و مانیکور نیز باید اشاره کنیم که در مانیکور تمامی ناخن های دست به خوبی اصلاح می‌شود و در پدیکور ناخن های پا اصلاح می‌شوند و به آن‌ها فرم زیبایی داده می شود. باید اشاره شود که هم در پدیکور و هم در مانیکور از یک ابزار استفاده می‌شود.

پدیکور اسپا

بین پدیکور و پدیکور اسپا هیچ تفاوتی وجود ندارد و فقط پدیکور اسپا در مراکز اسپا انجام می شود.

پدیکور خیس

چون به صورت سنتی پدیکور با آب گرم آغاز می‌شود به آن پدیکور خیس گفته می شود. بعد از اینکه پاها خیس شدند از نمک و مواد معدنی برای ماساژ پاها استفاده می شود.

پدیکور خشک

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد هنگامی که از پدیکور خیس استفاده می‌شود آب در کار وجود دارد. بنابراین در پدیکور خشک از آب استفاده نمی‌شود ولی همچنان پاشنه های پا ماساژ داده می‌شود و سپس ناخن های پا را لاک می زنند. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج آموزش حجامت و زالو درمانی مراجعه نمایید.

اسپا ناخن

شایان ذکر است که در مراکز اسپا فعالیت‌های مربوط به آب درمانی انجام می‌شود. این مراکز در کنار آب درمانی خدماتی مانند مراقبت از پوست صورت، بدن، پدیکور، ماساژ بدن و مانیکور نیز ارائه داده می شود.

انجام پدیکور

در مرحله نخست ناخن های پا از هرگونه لاک و برق ناخن پاک می‌شود و سپس وان حمام را پر از آب ولرم می‌کنیم و پاهایمان را به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه در آن قرار می‌دهیم و مقداری روغن و عصاره گیاهی مانند اکالیپتوس یا رزماری به آب اضافه می کنیم.

حالا از اسکراب برای پا و ساق پا استفاده می شود. سپس برای آبکشی مواد اسکراب پاها را به خوبی می شوییم. بعد از این کار به کمک سوهان یا سنگ پای خیس بخش‌های خشن و خشک پا را به خوبی پاک می‌کنیم تا پوست نرم شود و سپس با آبکشی مجدد پا پوست های مرده را از پا جدا می کنیم.

برای آنکه پوست نرمتر شود می‌توانیم از کرم پا یا مرطوب کننده ها استفاده کنیم و باقیمانده کرم‌ها را از روی انگشتان پا به صورت کامل پاک می‌کنیم تا ماندگاری لاک ناخن ها افزایش یابد. اگر نیاز است حتماً ناخن ها را کوتاه کنید و از طریق سوهان کشی فرم دلخواه را به ناخن بدهید و بین انگشتان پا جداکننده ای قرار دهید تا برای لاک زدن دچار مشکل نشوید.

سپس یک لایه نازک برق ناخن بر روی ناخن ها بزنید و صبر کنید تا به طور کامل خشک شود و بعد از آن دو مرتبه لاک بر روی ناخن ها بزنید و در هر مرحله صبر کنید تا لاک ها خشک شوند و در آخر نیز از برق ناخن استفاده کنید تا ماندگاری لاک افزایش یابد.

به طور کلی روش انجام به این صورت است اما در پکیج آموزش پدیکور شما صفر تا ۱۰۰ انجام پدیکور پا و ناخن را به همراه ماساژ یاد خواهید گرفت می‌توانید به خوبی این کار را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که عمل پدیکور پا توسط یک فرد حرفه‌ای انجام می شود.

اسکراب در پدیکور

اسکراب نوعی ماسک لایه بردار پا است که از ترکیب چند ماده طبیعی تهیه می‌شود و به دلیل زبر بودن و داشتن دانه‌های ریز به رفع سلول‌های مرده و نرم شدن پوست پا کمک می کند.

فواید پدیکور پا

به طور کلی انجام پدیکور مزایای بسیاری دارد که می‌توانیم به برخی از آن‌ها اشاره کنیم.اگر به صورت مکرر پدیکور پا را انجام دهیم باعث می‌شود تا پوست پا به صورت مداوم بررسی شود و از بروز هرگونه مشکلات پوستی و عفونی برای پا جلوگیری شود.

دوره جامع آموزش پدیکور پا و ناخن به همراه ماساژ پا

در کنار این موضوع اگر ما به طور مرتب ناخن های پا را کوتاه کنیم می‌توانیم از رشد ناخن ها به سمت داخل جلوگیری کنیم و پا دچار بوی بد و عفونت قارچی نمی شود. استفاده از لوسیون در انجام پدیکور نیز باعث می‌شود تا پوست پا همواره مرطوب باشد و در نتیجه احتمال ایجاد تاول و ترک های پوستی نیز از بین می رود. پیشنهاد می‌شود به پکیج آموزش تاتو مراجعه نمایید.

شایان ذکر است که ماساژ پا برای بدن بسیار مفید است و باعث می‌شود تا گردش خون در بدن به خوبی انجام شود و تنش‌های ماهیچه ای نیز به طور چشمگیری کاهش می‌یابد و بعد از ماساژ شاهد کاهش حس درد خواهید بود. به یاد داشته باشید که پدیکور یکی از روش‌های مراقبت از پوست و بدن است و اگر به صورت مداوم آن را تکرار می‌کنید می‌توانید اضطراب و استرس های تنش زا را از خودتان دور کنید.

در این قسمت به طور کامل با پدیکور آشنا شدید و فهمیدید که انجام آنچه فوایدی برای بدن انسان دارد. اگر شما علاقه دارید تا به صورت حرفه‌ای انجام پدیکور پا را یاد بگیرید پیشنهاد می‌شود تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان دوره جامع آموزش پدیکور پا را دریافت کنید تا به صورت قدم به قدم انجام پدیکور را یاد بگیرید و بتوانید به خوبی این کار را انجام دهید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.