پکیج آموزش MSRT و EPT ویژه آزمون دکتری

پکیج آموزش MSRT و EPT ویژه آزمون دکتری
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
5 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دارند لازم است تا آزمون MSRT و EPT را انجام دهند و نمره قبولی را در آن به دست آورند. به دلیل درخواست های زیادی که در این زمینه وجود دارد در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از مجموعه های آموزشی با عنوان پکیج آموزش MSRT و EPT ویژه آزمون دکتری را در اختیار شما علاقه مندان به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی قرار دهیم تا بتوانید با مشاهده آن خودتان را برای آزمون MSRT و EPT آماده کنید.

بسته آموزش آزمون MSRT و EPT

مجموعه آموزشی آزمون MSRT و EPT شامل ساعت ها فیلم و تدریس آموزشی به همراه کتاب های مورد نیاز است و به شما کمک می کند تا بتوانید برای این دو آزمون آماده شوید و در امتحان مربوطه شرکت نمایید و بهترین نمره را به دست آورید.

مهم ترین نکته ای که در خصوص آزمون MSRT و EPT باید بدانید این است که این بسته آموزشی مختص کسانی است که زبان انگلیسی را می دانند و صرفا تصمیم دارند تا در آزمون آزمون MSRT و EPT شرکت کنند. یعنی لازم است شما با زبان انگلیسی آشنا باشید، چرا که سطح آموزش کاملا پیشرفته است و مواردی را آموزش می دهد که برای آزمون MSRT و EPT لازم است و نیاز است تا دانشجویان گرامی با زبان انگلیسی آشنایی لازم را داشته باشند.

بسته آموزش ویژه آزمون MSRT و EPT

از این رو اگر شما قصد دارید تا به صورت کامل یعنی از ابتدا تا سطح پیشرفته زبان انگلیسی را فرا بگیرید می توانید به پکیج های آموزشی زبان از سایت برنا اندیشان مراجعه نمایید که در ادامه نیز آن ها را خدمتتان معرفی میکنیم.

برای آموزش زبان انگلیسی می توانید به مجموعه کامل آموزش American English File و همچنین دوره جامع آموزش English Grammar In Use مراجعه نمایید. همچنین اگر قصد دارید تا به صورت حرفه ای زبان انگلیسی را بیاموزید پیشنهاد می شود تا بسته جامع آموزش English Vocabulary in Use و پکیج جامع آموزش Oxford Word Skills دانلود نمایید.

آشنایی با آزمون زبان ام اس آر تی (MSRT)

آزمون MSRT که نام قبلی آن MCHE است یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط سازمان امور دانشجویان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران هر ۴۵ روز یک بار در برخی از شهرهای ایران برگزار می شود.

آزمون MSRT

کلمه MRT از واژگان Ministry of Science, Research and Technology به معنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمده است. این آزمون قبلا با نام  MCHE شناخته می شد که از واژگان Ministry of Culture and Higher Education به معنای وزارت فرهنگ و آموزش عالی آمده بود.

آزمون MSRT چه ویژگی هایی دارد؟

آزمون ام اس آر تی (MSRT) که یکی از آزمون های زبان انگلیسی محسوب می شود در کشور ایران از آن تحت عنوان یک آزمون تافل کوچک یاد می شود. به همین دلیل افرادی که تصمیم دارند تا در این آزمون شرکت کنند شروع به خواندن منابع مربوط به آزمون تافل می کنند. باید اشاره شود که در سال های اخیر منابع فارسی بسیاری نیز در این زمینه اضافه شده است و به داوطلبان کمک می کند تا بتوانند به راحتی در این آزمون شرکت کنند.

همانطور که گفته شد افرادی که تصمیم دارند تا در مقطع دکتری به ادامه تحصیل بپردازند و یا دانشجویان پسری که در مقطع لیسانس هستند و تصمیم دارند تا برای تحصیل به خارج از کشور بروند لازم است تا آزمون MSRT شرکت کنند و نمره قبولی را در آزمون به دست آورند.

پکیج جامع آموزش MSRT

مدرک آزمون ام اس آر تی (MSRT) مورد تایید وزارت علوم است و آزمون آن تقریبا هر ۴۵ روز یک بار برگزار می شود. همچنین باید اشاره شود که تمام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی این مدرک را در حین مصاحبه دکتری مدرکی معتبر می دانند.

افرادی که تصمیم دارند تا در مقطع دکتری به ادامه تحصیل بپردازند باید در آزمون MSRT نمره ۵۰ به بالا را بیاورند و دانشجویان لیسانسی که قصد خروج از کشور را دارند باید در این آزمون نمره ۴۰ را کسب کنند. لازم است اشاره شود که اعتبار آزمون MSRT از زمان صدور آن ۲ سال می باشد.

چگونه برای آزمون MSRT ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در آزمون ام اس آر تی (MSRT) لازم است تا به سامانه سجاد مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و ساخت پروفایل کاربری را به درستی انجام دهید و پس از پرداخت مبلغ تعیین شده ثبت نام شما انجام می شود.

آزمون MSRT دارای چه محتوایی است؟

آزمون MSRT دارای ۱۰۰ سوال ۴ گزینه ای از مباحث گوناگون زبان انگلیسی می باشد. این آزمون شامل مهارت های شنیداری (Listening Comprehension)، گرامر یا دستور زبان Structure and Written Expression) و درک مطلب (Reading Comprehension) می باشد و هدف اصلی از اجرای آزمون MSRT سنجش دانش زبان دانشجویان مقطع دکتری است.

در آزمون MSRT شما باید به ۳۰ سوال شنیداری، ۳۰ سوال گرامر و ۴۰ سوال درک مطلب پاسخ دهید. یکی از ویژگی های بسیار خوب آزمون آم اس آر تی این است که این آزمون هیچ نمره منفی نداشته و اگر فردی نتواند در امتحان نمره قبولی را دریافت کند خیلی سریع این امکان وجود دارد که در آزمون دوره بعد شرکت کند.

باید اشاره شود که سطح آزمون MSRT در حد آزمون تافل است و سطح زبان انگلیسی فرد باید در حد پیشرفته ای باشد. همانطور که گفته شد آزمون MSRT دارای ۱۰۰ سوال است که برای قبولی در آن لازم است که حداقل نصف نمره آزمون را به دست آورید.

آشنایی با آزمون EPT

ای پی تی (EPT) که مخفف English Proficiency Test است یک آزمون معتبر در زمینه زبان انگلیسی می باشد که توسط دانشگاه آزاد برای دانشجویان مقطع دکتری برگزار می شود. افرادی که تصمیم دارند تا در مقطع دکتری تحصیل کنند اگر مدرک معتبر زبان انگلیسی نداشته باشند باید در آزمون EPT شرکت کنند و نمره قبولی را در این آزمون به دست آورند.

پکیج آموزش آزمون EPT

بنابراین باید اشاره شود که آزمون EPT وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است و ثبت نام آن از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه انجام می شود.

نحوه ثبت نام آزمون EPT

همانطور که اشاره شد برای تحصیل در مقطع دکتری لازم است که دانشجو دارای یک معتبر بین المللی زبان انگلیسی باشد و از این رو اگر فردی دارای چنین مدرکی نباشد لازم است تا در آزمون EPT شرکت کند و مدرک آن را دریافت نماید.

آزمون EPT معمولا هر ماه توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برگزار می شود و افرادی که دارای شرایط ثبت نام باشند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. برای ثبت نام در آزمون EPT نیز شما باید به سامانه ثبت نام آزمون EPT مراجعه فرمایید و مراحل ثبت نام را به درستی انجام دهید.

در این قسمت به صورت کامل شما را با آزمون های زبان MSRT و EPT آشنا کردیم و متوجه شدید که چه افرادی می توانند در این آزمون ها شرکت کنند. اگر تصمیم دارید تا در آزمون MSRT و EPT شرکت کنید پیشنهاد می شود تا پکیج آموزش MSRT و EPT ویژه آزمون دکتری را از این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان دانلود نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.