کارگاه روانشناسی سلامت جنسی زناشویی

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
20 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

در مورد سلامت جنسی چه می دانید؟ آیا با اصول رابطه جنسی صحیح و رضایت رابطه زناشویی آشنا هستید؟ همواره به یاد داشته باشید که سلامت جنسی زوجین از جمله مواردی است که هر زن و مردی باید نسبت به آن آگاهی بالایی داشته باشند و بدانند که در زندگی زناشویی شان چگونه نسبت به این موضوع رفتار کنند.

شایان ذکر است که سلامت جنسی موجب می شود تا افراد بتوانند در زندگی روزمره شان بهترین عملکرد را داشته باشند و در نتیجه به رضایت زناشویی دست پیدا می کنند. زیرا همانطور که می دانید رابطه جنسی یا همان سکس از جمله نیازهای اساسی هر انسان است و اگر در زمان مناسب به آن پاسخ درستی داده نشود قطعا برای فرد مشکلاتی را ایجاد می کند.

ما در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از کارگاه های روانشناسی با عنوان آموزش سلامت جنسی را در اختیار شما افراد علاقه من به پکیج های روانشناسی قرار دهیم تا بتوانید به کمک این مجموعه آموزشی دانش و آگاهی خودتان را در خصوص سلامت جنسی ارتقا دهید.

آموزش سلامت جنسی زوجین

هر زن و شوهری باید بدانید که هدف ازدواج رسیدن به کمال است و نمی توانیم در زندگی زناشویی نسبت به نیازهای اولیه بی تفاوت باشیم. دو دیدگاه افراطی موجود در خصوص رابطه جنسی وجود دارد که یکی بر این باور است که رابطه جنسی تمام زندگی است و عده ای مخالف این عقیده هستند و بیان می کنند که رابطه جنسی اصلا مهم نبوده و زوجین باید به موارد دیگری اهمیت دهند. پیشنهاد می شود تا به کارگاه درمان مشکلات جنسی از دکتر هلاکویی مراجعه نمایید.

این در حالی است که هر دو دیدگاه به صورت کامل اشتباه بوده و انسان باید به نیازهای اولیه خودش به درستی پاسخ دهد. از این رو ما تصمیم داریم تا به صورت عملی در مورد این موضوع آگاهی و دانش مفیدی را به دست آوریم. در واقع این بسته آموزشی به شما آموزش می دهد که در زندگی زناشویی چه دیدگاه و نظری نسبت به رابطه جنسی داشته باشید و اگر در این باره گرفتار مشکلاتی هستید چگونه آنها را درمان کنید.

آموزش سلامت جنسی زوجین به صورت کامل

از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید به صورت تخصصی با موضوع سلامت جنسی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان کارگاه روانشناسی آموزش ارتقای سلامت جنسی را دریافت نمایید.

اهمیت نیاز جنسی در زندگی

زمانی که انسان به دنیا می آید نیازهای مختلفی دارد که برای بقا و زنده ماندن ناچار است که تمام آنها را برآورده کند. بسیاری از نیازها تا انتهای عمر همراه انسان بوده و نمی توان نسبت به آنها بی تفاوت باشیم. توجه داشته باشید که نیازی مانند تشنگی و گرسنگی را باید به موقع برطرف کنیم و اگر برای چندین روز هیچ آب و غذایی نخوریم قطعا با مشکلات فراوانی مواجه می شویم. در مورد رابطه جنسی نیز شرایط به همین صورت است و انسان ها باید بدانند که این نیاز بسیار لازم و ضروری بوده و در بخش های مختلف زندگی پاسخ درستی را به آن بدهند.

اهمیت رابطه جنسی در زندگی زناشویی بسیار افزایش پیدا می کند. چرا که در این زمان با مفهومی تحت عنوان رضایت جنسی روبرو هستیم. چرا که هر فردی می تواند در رابطه جنسی به لذت دست یابد ولی الزاما لذت جنسی با رضایت جنسی همراه نیست.

به همین دلیل نیاز است تا هر زن و شوهری به صورت قدم به قدم آموزش سلامت جنسی را دنبال کند تا بداند شرایط و وضعیت جنسی اش به چه شکلی است. همچنین پیشنهاد می شود تا به کارگاه آموزش سکس تراپی مراجعه فرمایید.

تاثیر کژکاری های جنسی

در خصوص مشکلات جنسی باید اشاره شود که به صورت استاندارد زن و مردی با هم رابطه جنسی برقرار می کنند و از ابتدا تا انتهای رابطه جنسی هیچ مشکلی نباید وجود داشته باشد تا بتوانیم بگوییم که رابطه جنسی به صورت صحیح و بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

حال اگر در هر یک از مراحل جنسی مشکلی وجود داشته باشد که عملیات جنسی به صورت صحیحی انجام نشود با اختلال عملکرد جنسی مواجه هستیم. به عنوان مثال می توانیم به اختلال نعوظ، زود انزالی و یا دیر انزالی اشاره کنیم. هنگامی که چنین مشکلاتی در زندگی زناشویی رخ دهد لازم است تا زوجین برای درمان آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

انحرافات جنسی

در خصوص انحرافات جنسی نیز باید اشاره شود که این مشکلات شامل مواردی است که افراد نیاز جنسی شان را به صورت صحیحی ارضا نمی کنند و به سمت کارهای انحرافی گرایش پیدا می کنند. شایان ذکر است که انجام چنین کارهایی میتواند رابطه زناشویی را دچار مشکل کند.

تاثیر ارتقای سلامت جنسی

همانطور که گفته شد تمام نیازهای اولیه انسان باید به درستی ارضا شود و وجود هر نوع آسیب می تواند برای فرد مشکلات فراوانی را ایجاد کند. شایان ذکر است که عدم ارضای نیاز جنسی می تواند عملکردهای مختلف انسان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در این حالت فرد در ظاهر نرمال به نظر می رسد اما فکر و ذهنش بسیار مشغول بوده و نمی تواند بر روی کاری که انجام می دهد تمرکز کافی داشته باشد.

لازم به ذکر است که سلامت جنسی بسیار حائز اهمیت بوده و زن و شوهر در زندگی زناشویی شان باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند. چرا که اگر افراد نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشند می توانند زمینه مشکلات زناشویی را فراهم کنند.

رابطه جنسی و خیانت زناشویی

یکی از مشکلات که به دلیل عدم ارضای نیاز جنسی در زندگی زناشویی رخ می دهد خیانت های زناشویی است که می تواند زندگی زوجین را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال اگر مرد یا زن دچار کمبود میل جنسی باشند قطعا بعد از مدتی دچار مشکل می شوند و همین مسائل باعث می شود تا خیانت زناشویی رخ دهد.

خودارضایی

یکی از مشکلاتی که می تواند زندگی زناشویی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد خودارضایی است. این موضوع برای افرادی که ازدواج کرده اند می تواند باعث شود تا فرد در مورد واقعیت و تجسم دچار اشتباه شده و نتواند تفاوت این دو مورد را به درستی تشخیص دهد. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج درمان انحرافات جنسی مراجعه نمایید.

پورنوگرافی

از دیگر مسائلی که می تواند زمینه ساز بروز مشکل در زندگی زناشویی باشد مشاهده پورنوگرافی است. به یاد داشته باشید که زوجین در زندگی زناشویی نیاز دارند تا رابطه سالمی با یکدیگر داشته باشند و اگر مشکلی در رابطه جنسی آنها وجود داشته باشد هرگز نباید به سمت مشاهده فیلم های پورن بروند. چرا که پورنوگرافی می تواند زندگی زوجین را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و در نتیجه مشکلات و آسیب های فراوانی برای زن و شوهرها ایجاد می کند.

سلامت جنسی چه اهمیتی در زندگی زناشویی دارد؟

رضایت جنسی زناشویی

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد متوجه شدیم که نیاز جنسی یکی از اساسی ترین نیازهای انسان بوده و زن و شوهر در زندگی زناشویی شان باید به آن اهمیت ویژه ای بدهند. چرا که در صورت وجود هر نوع مشکلی قطعا آسیب های فراوانی گریبان خانواده را خواهد گرفت.

همواره به این موضوع توجه داشته باشید که زوجین هنگامی که وارد زندگی زناشویی می شوند باید بدانند که به نیاز جنسی یکدیگر اهمیت دهند و بدانند که اگر در این زمینه اطلاعات و آگاهی کمی دارند حتما از یک سکس تراپ یا مشاوره جنسی استفاده کنند. در واقع این افراد می توانند به شما نکات اصلی و مهم زندگی زناشویی را آموزش دهند.

در این قسمت بخش های مختلف سلامت جنسی را مورد بررسی قرار دادیم و بیان نمودیم که زوجین باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند. از این رو اگر شما در زندگی زناشویی تان دچار مشکل جنسی هستید پیشنهاد می شود تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان کارگاه روانشناسی آموزش سلامت جنسی را دریافت نمایید و به صورت تخصصی با موضوع سلامت جنسی آشنا شوید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.