پکیج آموزش ترید ارز دیجیتال

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
4.5 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

ترید به معنای خرید و فروش دارایی های مختلف در بازارهای مالی است که با هدف کسب سود انجام می شود. در بازار ارز دیجیتال، ترید (Trade) به معنای معامله، خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها می باشد. افرادی که در زمینه ترید فعالیت می کنند با نام تریدر شناخته می شوند که به وسیله ابزارهایی چون نمودارهای قیمتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، اخبار مهم بازار ابزارهای دیجیتال و کاربرد پروژه ها اقدام به خرید و فروش می کنند. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا دوره جامع آموزش ترید را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به یک تریدر موفق با سود بالا تبدیل شوید.

دوره جامع آموزش ترید

تجارت و داد و ستد از جمله مواردی است که بسیاری از افراد علاقه دارند تا به صورت تخصصی در آن فعالیت کنند و از این طریق به کسب درآمد بپردازند. از این رو بسیار مهم است که ما بتوانیم در این زمینه دانش و آگاهی مان را از طریق کسب آگاهی افزایش دهیم تا قادر باشیم به یک تاجر قوی تبدیل شویم. همچنین پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش متاورس مراجعه فرمایید.

بازارهای مالی همواره در حال تغییر و تحول است و شما باید دانش زیادی در این زمینه داشته باشید. ما در این قسمت از برنا اندیشان قصد داریم تا یکی از بهترین پکیج های آموزشی با عنوان دوره آموزش قدم به قدم ترید را در اختیار شما افراد علاقه مند قرار دهیم تا بتوانید به صورت تخصصی و گام به گام به یک تریدر قدرتمند تبدیل شوید.

در این پکیج آموزشی به صورت کامل تمامی مفاهیم مربوط به ترید آموزش داده می شود و به صورت عملی یاد می گیرید تا در دنیای رمز ارزها ترید کنید و به سود بالایی برسید. فیلم های آموزشی به زبان فارسی تهیه شده است و به راحتی می توانید بعد از مشاهده دوره ترید کردن را آغاز کنید.

فیلم آموزش کامل ترید به صورت گام به گام

ترید چیست؟

همانطور که در بالا نیز گفته شد، ترید واژه ای انگلیسی است که به معنای تجارت یا همان داد و ستد می باشد. لازم به ذکر است که Trade یکی از مفاهیم اصلی در اقتصاد است که شامل خرید و فروش محصولات و خدمات، با پرداخت متوازن خریدار به فروشنده و یا تبادل محصولات یا خدمات بین طرفین است. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج آموزش ارزهای دیجیتال مراجعه فرمایید.

معامله میتواند بین مشتریان و تولید کنندگان اتفاق بیافتد. به یاد داشته باشید که معاملات بین المللی به کشور ها اجازه می دهد که بازارهای خودشان را در جاهایی که نیاز به محصولات یا خدماتشان دارند به طور چشمگیری گسترش دهند. به همین دلیل است که یک مشتری آمریکایی می تواند از بین اتومبیل های ژاپنی، آلمانی و یا آمریکایی، دست به انتخاب بزند.

در نتیجه این ترید بین المللی، بازار دارای رقابت بیشتری می شود و از این رو قیمت ها نیز رقابتی می شوند و هر فردی که بتواند محصولات یا خدمات خودش را با کیفیت بالاتر و قیمتی پایین تر بفروشد می تواند خیلی سریع پیشرفت کند.

شایان ذکر است که نتیجه معاملات بین المللی، صرفا بهره وری و کارایی را افزایش نمی دهد، بلکه به کشورها این اجازه را می دهد تا در اقتصاد جهانی مشارکت کنند و همچنین فرصت های سرمایه گذاری مستقیم خارجی یا همان FDI را هم ارائه می دهند. در واقع این فرصت ها شامل مقدار پولی است که افراد در شرکت ها و دارایی های خارجی سرمایه گذاری می کنند.

ترید در بازار ارزهای دیجیتال

باید اشاره شود که در بازار کریپتوکارنسی ها، تریدر به افرادی گفته می شود که در بازه های زمانی مشخصی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف می کنند و از طریق نوسان گیری از بازار می توانند به سود برسند.

به چه فردی تریدر گفته می شود؟

تریدر یا همان معامله گر فردی است که به خرید و فروش دارایی های مختلف در بازارهای مالی، برای خود یا از طرف شخص یا موسسه دیگری مشغول به فعالیت است. لازم به ذکر است که بین معامله گر و سرمایه گذار تفاوت وجود دارد. به این صورت که سرمایه گذار افق زمانی بلند مدتی دارد ولی معامله گران همواره دارایی هایشان را برای دوره های زمانی کوتاه تری نگهداری می کنند. همچنین پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش بیت کوین مراجعه فرمایید.

تریدینگ در مقابل سرمایه گذاری

در ابتدا لازم است بدانید که هم تریدر و هم سرمایه گذار به دنبال کسب سود در بازارهای مالی هستند. اما روش آنها برای رسیدن به این سود با یکدیگر فرق دارد. به این صورت که سرمایه گذاران در بازه های زمانی طولانی به سود دست پیدا می کنند که این سود بسیار بزرگ است. اما تریدرها همواره از نوسانات بازار استفاده می کنند تا در مدت زمان کوتاهی به سود برسند که بدون شک این سود در هر معامله کمتر خواهد بود.

به عنوان مثال فردی که سرمایه گذار است به صورت بلند مدت رمز ارزهایی که دارد را نگهداری می کند و با حرکات کوتاه مدت قیمت ها کاری ندارد. لازم به ذکر است که در بازار ارزهای دیجیتال، روندهای صعودی و نزولی در زمان های کوتاه تر و با سرعت بیشتری رخ می دهد. اما در بازار سهام سنتی، روند صعود یک نماد است که ممکن است چند سال طول بکشد. ولی در رمز ارزها این روندها معمولا در کمتر از یک سال اتفاق می افتد. برای آموزش بیشتر به دوره کامل کندل خوانی مراجعه فرمایید.

به طور کلی فرد تریدر بر اساس حرکات کوتاه مدت قیمت کار می کند و روندهای ساعتی و روزانه برای او بسیار حائز اهمیت است. یعنی هدف اصلی تریدرها این است که در پایین ترین قیمت خرید را انجام دهند و سپس در بالاترین قیمت اقدام به فروش نمایند.

ترید CFD در بازار رمز ارزها

باید اشاره شود که CFD به معنی اوراق بهادار یک رمز ارز است، به این معنا که شما حرکت قیمت را پیش بینی می کنید و از این طریق به سود می رسید. یعنی بدون آنکه مالک رمز ارز باشید می توانید از این طریق سود خوبی دریافت کنید. به این شکل که اگر فکر میکنید قیمت افزایش پیدا می کند، خیلی سریع برای خرید اقدام می کنید و اگر به این نتیجه برسید که قیمت ها به سمت کاهش قدم بر می دارند اقدامات لازم برای فروش را شروع می کنید.

۳ نوع ترید در رمز ارزها

فیات به کریپتو : شما می توانید از طریق صرافی ها، ارز فیات خودتان را به کریپتو تبدیل کنید.

ذخیره رمز ارزها : می توانید رمز ارز خود را در کیف پول های آنلاین یا آفلاین نگهداری کنید.

کریپتو به کریپتو : می توانید در صرافی بایننس، ارزهای دیجیتال دیگر را با استفاده از بیت کوین یا اتر بخرید.

لازم به ذکر است که تریدینگ بر روی یک پلتفرم معاملاتی انجام می شود. به عنوان مثال صرافی بایننس این اجازه را به شما می دهد تا ترید را انجام دهید. اما برخی دیگر از صرافی ها چنین اجازه ای را به شما نمی دهند و صرفا می توانید رمز ارزها را خرید و فروش کنید. شایان ذکر است که برای انجام ترید لازم است تا شما در صرافی احراز هویت را انجام دهید.

خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده در صرافی ها

هنگامی که شما یک رمز ارز را از صرافی خریداری می کنید، به این معناست که شما خود کوین را می خرید. برای این کار، شما باید یک حساب در صرافی باز کنید و مقداری دارایی برای خرید رمز ارز واریز کنید و زمانی که خرید کردید، توکن های خود را در کیف پول خود ذخیره کنید. تا موقعی که بخواهید آنها را بفروشید. پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش فارکس مراجعه فرمایید.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که فرد تریدر باید دانش بالایی در تحلیل فاندامنتال داشته باشید و سپس تحلیل تکنیکال را هم بیاموزید. تحلیل فاندامنتال در دنیای بلاک چین و رمز ارزها، با بازارهای سنتی تفاوت بسیار زیادی دارد. به این صورت که شما باید بتوانید پروژه های مختلف را تحلیل و بررسی کنید و مشاهده کنید که آیا واقعا ارزش دارد تا شما سرمایه گذاری انجام دهید و یا نباید چنین کاری را بکنید.

آموزش تریدینگ موفق به صورت تخصصی

حرکت دهنده بازار رمز ارزها

نکته بسیار مهمی که در خصوص رمز ارزها باید بدانید این است که بازار ارزهای رمزنگاری شده بر اساس عرضه و تقاضا حرکت می کند و چون اکثر آنها غیر متمرکز هستند هیچ اتفاقی بر روی آنها تاثیری ندارد.

قوانین ترید

زمانی که شما تصمیم می گیرید تا به یک تریدر تبدیل شوید لازم است تا با قوانین آن به خوبی آشنا شوید. چرا که برای موفقیت در این زمینه نیاز به تخصص بالایی است و دانستن آنها می تواند به کسب سود بیشتر شما کمک کند. به عنوان مثال همواره باید با مبلغی ترید را انجام دهید که توانایی از دست دادن آن را داشته باشید و همیشه به بیت کوین توجه ویژه ای داشته باشید.

در کنار این موارد شما باید در نظر داشته شاید که هرگز تمام تخم مرغ هایی که دارید را در یک سبد نگهداری نکنید و ویژگی طمع کاری را در خودتان از بین ببرید. نکته ای که باید در ذهن داشته باشید که در دنیای ترید نباید کورکورانه سرمایه گذاری کنید، زیرا این کار می تواند موجب ضرر شما شود.

اگر شما به دنیای رمز ارزها علاقه دارید و می خواهید به صورت حرفه ای ترید کردن را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان پکیج جامع آموزش ترید را دریافت نمایید تا به صورت قدم به قدم تریدینگ را یاد بگیرید و به فردی متخصص در این زمینه تبدیل شوید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.