پکیج آموزش وی ری (Vray) به صورت حرفه ای

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
800 مگابایت
دسته بندی
مقاله آموزشی

نرم افزار جانبی وی ری (Vray) به صورت تخصصی در زمینه پرداخت تصاویر ۳ بعدی به صورت ایستا و متحرک سازی فعالیت می کند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی در زمینه طراحی با عنوان پکیج آموزش وی ری (Vray) به صورت حرفه ای را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری این افزونه قدرتمند قرار دهیم.

پکیج آموزش وی ری (Vray) به صورت حرفه ای

دوره جامع آموزش افزونه قدرتمند وی ری به شما کمک می کند تا به صورت قدم به قدم کار با پلاگین Vray را فرا گرفته و بتوانید خلاقانه ترین طرح ها را ایجاد نمایید.

آموزش قدم به قدم افزونه وی ری

معرفی نرم افزار وی ری

نرم افزار وی ری توسط شرکت بلغارستانی Chaos Group یا همان کیاسکروپ ساخته شده است که به صورت یک افزونه یا پلاگین به نرم افزارهای اصلی که در زمینه سه بعدی سازی فعالیت می کنند اضافه می شود و امکاناتی را به آن نرم افزار اضافه می کند تا کاربران بتوانند راحت تر کارهایشان را انجام دهند.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش جامع 3D Max


اولین نسخه از پلاگین وی ری (Vray) در سال ۱۹۹۷ وارد بازار شد و با گذشت زمان کوتاهی توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرد. یکی از نکاتی که در خصوص پلاگین Vray وجود دارد این است که در کشور ایران و بسیاری دیگر از کشورها این نرم افزار دارای محبوبیت بالایی در نزد معماران است.

به همین دلیل بسیاری از دانشجویان سعی دارند تا این نرم افزار را یاد بگیرند تا بتوانند ارائه های خودشان را بهتر و واقع گرایانه تر ارائه دهند.

به عبارت ساده اگر بخواهیم بگوییم که وظیفه نرم افزار وی ری و سایر افزونه های مشابه آن ها به چه صورت است باید بگوییم که وظیفه اصلی آن ها انجام محاسبات و پردازش ها برای واقعی جلوه دادن تصاویر ۳ بعدی است که این محاسبات بر اساس الگوریتم ها و فرمول های فیزیکی صورت می گیرد تا بتواند دنیای واقعی و رفتار نورها را به صورت فیزیکی در کامپیوتر شبیه سازی کند.

از زمانی که وی ری وارد بازار شده است هر روز بروزرسانی های زیادی برای آن ارائه می شود که باعث شده تا قدرت آن افزایش یافته و محبوبیت آن نیز بیشتر شود.

تا به حال افزونه وی ری (Vray) برای نرم افزارهای زیر نوشته شده است :

  • Autodesk 3ds Max
  •  Autodesk Revit
  •  Cinema 4D
  •  Maya
  •  Modo
  •  Nuke
  •  Rhinoceros
  •  SketchUp
  •  Softimage
  •  Blender

آشنایی با کاربردهای پلاگین وی ری

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، افزونه Vray به نرم افزارهایی که در بالا گفته شد اضافه می شود تا بتوانند امکاناتی را به کاربران ارائه دهد. این افزونه کاربرد فراوانی در نرم افزار تری دی مکس دارد که معماران بسیار زیاد از آن استفاده می کنند.

فیلم آموزش پلاگین Vray

به طوری که هنرمندان و طراحان برای آن که ایده های ذهنی شان را پیاده کنند از وی ری استفاده می کنند. باید توجه داشته باشید که اگر در زمینه نرم افزارهای مهندسی مهارت هایتان را افزایش دهید می توانید موفقیت خودتان را در بازار کار بیشتر کنید و چشم انداز بهتری برای پیشرفت تان در نظر بگیرید.

نگاهی به کارایی افزونه وی ری (Vray)

در ابتدا که وی ری وارد بازار شده بود، بیشتر افراد معمار از آن استفاده می کردند اما به مرور که آپدیت هایی برایش ارائه شد موجب شد تا در بسیاری از پروژه های هنری از آن استفاده شود. به عنوان مثال برای ایجاد جلوه های ویژه و یا استفاده در صنعت تبلیغات و یا بازی های کامپیوتری کاربرد فراوانی دارد.


پیشنهاد ویژه : دوره جامع آموزش نرم افزار رویت (Revit)


همانطور که می دانید نور و سایه از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز در معماری هستند که سبب ایجاد طرح ها و مدل سازی های واقع گرایانه می شوند. شما با استفاده از پلاگین وی ری قادر خواهید بود تا به صورت طبیعی نورپردازی را انجام دهید و پروژه های ۳ بعدی با کیفیتی را ارائه دهید.

اگر بخواهیم یک تعریف ساده از وی ری ارائه دهیم باید بگوییم که Vray یک افزونه قدرتمند تجاری برای نرم افزارهای کاربردی و گرافیکی رایانه ای ۳ بعدی می باشد که موجب می شود تا امکانات بی نظیری به آن نرم افزارها اضافه شود.

کاربرد وی ری (Vray) در رسانه و سرگرمی

از وی ری برای تولید فیلم، بازی های ویدیویی، طراحی صنعتی، طراحی محصولات و همچنین معماری کاربرد فراوان دارد.

رندرگیری با وی ری

همانطور که اشاره کردیم، وی ری بر روی نرم افزارهای گفته شده پیاده می شود تا بتوانیم تصاویر با سرعت رندر بالا را ایجاد کنیم. Vray رایج ترین پلاگین در بازار است که می توانید با مشاهده این پکیج آموزشی خیلی سریع آن را یاد بگیرید.

کیفیت واقعی در نرم افزار وی ری

رندرهایی که به وسیله پلاگین وی ری ایجاد می شود شامل طرح ها و مدل سازی های واقع بینانه ای نی باشد که با استفاده از آن ها می تونید عناصر موجود در طرح را به صورت طبیعی تجسم کنید.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل نرم افزار اتوکد (Autocad)


همچنین باید اشاره شود که رندرهای ایجاد شده در افزونه وی ری دارای فضاهای مفهومی می باشد و طراح می تواند مهارت و توانایی های خود را در تمام مراحل طراحی به کار ببرد و در نهایت یک مدل با کیفیت را ایجاد کند.

سرعت وی ری

پلاگین وی ری نسبت به سایر افزونه های مشابه از سرعت بیشتری برخوردار است. با استفاده از Vray می توانید زمان ساخت انیمیشن و همچنین ایجاد پیش نویس ها را بالا برد و به سرعت کارها را انجام دهید.

اگر شما از وی ری استفاده کنید می توانید در زمان و وقت خودتان صرفه جویی کنید و در نتیجه یک طرح زیبا را به مشتری تان ارائه دهید. اگر شما بخواهید در معماری از انیمیشن استفاده کنید هزینه بالایی را باید پرداخت کنید و این کار بسیار سخت است. ولی اگر کار با پلاگین وی ری را بدانید به راحتی می توانید انیمیشن خودتان را در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد نمایید و از این طریق بر روی مشتریانتان اثر مثبتی بگذارید.

یکپارچه بودن افزونه وی ری

همان طور که اشاره کردیم پلاگین Vray با بسیاری از نرم افزارهای موجود سازگار بوده و می توانید آن را بر روی نرم افزارهای مورد نظرتان نصب کنید. یعنی شما می توانید فایل هایی که به وسیله پلاگین وی ری ایجاد شده است را در نرم افزارهایی مانند 3D Max، راینو و اسکچاپ مورد استفاده قرار دهید.

آموزش ۰ تا ۱۰۰ افزونه وی ری

ابزارهای متنوع پلاگین وی ری

به دلیل کاربرد بالای افزونه Vray شما می توانید با یادگیری آن به راحتی به آن کار کنید. همچنین داخل وی ری تنظیمات مفیدی قرار دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید تنظیمات دوربین، نقشه ها و یا عمق میدان را به راحتی انجام دهید.

به عبارت ساده تر باید بگوییم که وی ری ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید طراحی هایتان را خیلی سریع و راحت پیاده کنید.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش نرم افزار آباکوس


به دلیل وجود کتابخانه ها و تنظیمات کاربردی در وی ری موجب شده است تا در موارد گوناگونی مانند معماری و صنعت بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

شما با استفاده از افزونه وی ری قادر خواهید بود تا مهارت های خودتان را شکوفا کنید و با ایجاد طرح های زیبا شگفت زده شوید. همچنین چون وی ری دارای انعطاف پذیری بالایی است بسیاری از طراحان و معماران می توانند با استفاده از تنظیمات Vray عملیات رندرگیری را انجام دهند.

تجسم واقعی با Vray

به دلیل آن که خروجی نهایی تهیه شده با وی ری بسیار با کیفیت است موجب شده تا بسیاری از طراحان و معماران به صورت هوشمندانه از آن در طراحی هایشان استفاده کنند.

پکیج آموزش نرم افزار Vray به صورت کاربردی

با استفاده از وی ری می توانید طراحی های عالی و واقع گرایانه ای پیاده کنید به صورتی که مشابه واقعیت باشد.

اگر شما در کارهایتان از Vray استفاده کنید قطعا می توانید بر ذهن مشتری هایتان اثر مثبتی بگذارید چرا که کیفیت کار بسیار بالا بوده و موجب می شود تا توجه افراد را به خودشان جلب کند.

یکی از قابلیت های وی ری این است که می تواند نور را به طور مناسبی توزیع کند و از طریق آن خواهید توانست تا شبیه سازی های مربوط به بازتاب و شکست نور را با کیفیت بالا انجام دهید و چون نور و سایه در وی ری با کیفیت عالی نمایش داده می شود می توانیم طراحی های زیبایی را به وسیله وی ری در اختیار مشتری قرار دهیم.

وی ری چه قابلیت هایی دارد؟

اگر تصمیم دارید تا مشتری های خودتان را غافلگیر کنید حتما از وی ری (Vray) در کارهایتان استفاده کنید چرا که همواره در فضای طراحی اگر بتوانید طراح های با کیفیتی ارائه دهید قطعا می توانید در فضای رقابتی پیروز شوید. همچنین چون کتاب خانه های فراوانی در افزونه وی ری قرار دارد شما می توانید طرح هایی با قدرت تجسم واقعی را ایجاد نمایید و در کسب و کارتان موفق شوید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.