برای دلتنگ کردن دوست پسرم چه کار کنم؟❤️❤️

برای دلتنگ کردن دوست پسرم چه کار کنم؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از دختران به دنبال پاسخ به آن هستند این است که چه کاری باید انجام دهند تا دوست پسرشان دلتنگشان شود؟‌ به یاد داشته باشید که اگر عشق شما دو طرفه باشد هنگامی که شما دلتنگ او می شوید او نیز دلتنگ شما می شود. اگر شما به دنبال روش هایی هستید تا دوست پسرتان دلتنگتان شود پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با گروه علمی برنا اندیشان همراه باشید.

چیکار کنم دوست پسرم دلتنگم بشه؟

برای اینکه دوست پسرتان دلتنگ شود، می‌توانید تلاش کنید تا ارتباط شما را بهبود دهید و او را به شما نزدیک‌تر کنید. در ادامه چند نکته برای کمک به شما در این راه آمده است:

1. برقراری ارتباط: سعی کنید با دوست پسرتان بیشتر ارتباط برقرار کنید. پیام‌ها، تماس‌ها و دیدارهای متعدد می‌توانند به ایجاد حس دلبندی کمک کنند.

2. مشارکت در علایق مشترک: تلاش کنید که علایق مشترکی که با دوست پسرتان دارید را به اشتراک بگذارید. این ممکن است وقتی برای دو شما جالب باشد.

3. نشان دادن علاقه: به دوست پسرتان نشان دهید که به او علاقه دارید و او برای شما اهمیت دارد. این می‌تواند با توجه به شنیدن و درک نیازها و تمایلات او به‌ویژه انجام شود.

4. هدیه دادن: گاهی اوقات دادن هدیه کوچک به دوست پسرتان می‌تواند نشانه دلتنگی و علاقه باشد.

5. محبت و مهربانی: با مهربانی و محبت نسبت به دوست پسرتان، می‌توانید او را خود به خود به سمت خود جذب کنید.

6. زمان مشترک گذراندن: تلاش کنید که زمان بیشتری با دوست پسرتان بگذرانید تا ارتباط شما تقویت شود.

7. از بحران و درگیری‌ها پرهیز کنید: تا حد امکان از درگیری‌ها و بحران‌ها در رابطه خود دوری کنید تا ارتباطتان را به خطر نیندازید.

لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که هیچ کس را نمی‌توان به زور به دلتنگی و یا عشق واقعی و برقراری ارتباط با شما وادار کرد. اگر دوست پسرتان نیاز به فاصله دارد یا از این رابطه خسته شده است، باید احترام بگذارید. همچنین مهم است که احترام به حریم شخصی و مرزهای او داشته باشید و از اجبار و فشار به هیچ عنوان استفاده نکنید.

روش های مختلفی برای دلتنگ کردن دوست پسر وجود دارد که دختران باید آنها را به خوبی بلد باشند. در واقع هنگامی که شما وارد یک رابطه احساسی و عاطفی می شوید نیاز دارید تا خودتان را به مهارت های مختلفی مجهز کنید تا بتوانید تجربیات خوبی را رقم بزنید. از این رو بسیار مهم است که یک دختر بتواند به وسیله راهکارهایی که در این مقاله معرفی می شود کارهایی را انجام دهد تا دل دوست پسرش برایش تنگ شود.

دلتنگ کردن دوست پسر

هنگامی که شما زن باشید حتما دلتان می خواهد تا مردتان شما را دوست داشته باشد. یعنی از ته دل آرزو می کنید که او هوس شما را داشته باشد و همواره بخواهد با شما باشد. به عبارتی می خواهید هنگامی که در کنار او نیستید دلش برایتان تنگ شود و پیامک های احساسی فراوانی را برایتان ارسال کند.

این روند کاملا طبیعی است و هر زنی علاقه دارد تا دل دوست پسرش برایش تنگ شود. اما موضوع از جایی مهم می شود که کسی با تکنیک های جذب و دلتنگ کردن دوست پسر آشنا نبوده و نمی داند دقیقا چه کاری باید انجام دهد تا دوست پسرش را دلتنگ خودش کند.

لازم به ذکر است که برای آنکه کاری کنید تا دل دوست پسرتان برای شما تنگ شود نیاز است تا رازها و ترفندهایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم را به صورت قدم به قدم رعایت کنید تا به نتیجه ای عالی دست پیدا کنید.

یکی از روش هایی که بسیاری از افراد برای دلتنگ کردن به دیگران معرفی می کنند این است که به شما می گویند غیبت کن و در مقابل چشمان او نباش تا دل او برایت تنگ شود. پیشنهاد می شود تا مقاله میک لاو را مطالعه فرمایید.

این راهکار به کلی اشتباه بوده و موجب می شود تا بعد از مدتی که به عدم حضور شما عادت کرد به سراغ فردی دیگر می رود و با او وارد رابطه احساسی می شود. ما در قرن ۲۱ هستیم و چنین راهکاری دیگر جوابگو نبوده و نمی تواند به شما کمک کند. حال سوال پیش می آید که واقعا ما چه کاری می توانیم انجام دهیم تا دوست پسرمان دلتنگمان شود و بخواهد همیشه با ما و در کنار ما باشد.

اگر شما بتوانید به صورت قدم به قدم ترفندهایی که به شما معرفی می کنیم را انجام دهید قطعا موفق می شوید تا در این مسیر موفق شوید و در نتیجه دل دوست پسرتان برایتان تنگ می شود. به این نکته کلیدی توجه داشته باشید که اگر شما هاله ای از رمز و راز و فتنه را در اطراف خودتان داشته باشید می توانید متوجه شوید که دوست پسرتان چقدر شما را دوست دارد و می خواهد با شما باشد.

برای آنکه دل دوست پسرم برایم تنگ شود چه کار کنم؟

اگر می خواهید همسر با دوست پسرتان دلتنگتان شود باید به تکنیک هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم به دقت عمل نمایید.

همیشه در دسترس او نباشید

هنگامی که شما کسی را دوست دارید و در واقع عاشق او هستید می خواهید میشه با او و در کنار او باشید. این کار امری طبیعی است، چرا که فرد عاشق بسیار تمایل دارد تا با عشق خودش وقت بگذراند و همیشه در کنار او باشد.

برای آنکه دل دوست پسرم برایم تنگ شود چه کار کنم؟

اما اگر می خواهید کاری کنید تا دل او برایتان تنگ شود باید کاری کنید که همیشه در دسترس او نباشید. یعنی نیاز نیست تا تمام وقت خودتان را با او بگذرانید و در برخی مواقع نیز نیاز است تا در کنار او نباشید. به یاد داشته باشید که اگر همیشه در کنار دوست پسرتان باشید دیگر دلش برایتان تنگ نمی شود.

بنابراین باید کارهایی انجام دهید که بتوانید از او دور باشید و برای وقت خودتان برنامه ریزی نمایید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید به اندازه در کنار دوست پسرتان باشید تا دل و قلبش را به دست آورید. برای مطالعه بیشتر مقاله آموزش ارتباط با دختران را مطالعه کنید.

اما بسیار مهم است که به او فضا دهید تا او متوجه شود که شما فرد خاصی هستید و با این کار موجب می شوید تا دلش برایتان تنگ شود. شایان ذکر است دختری که همواره به دنبال دوست پسرش باشد زن مورد علاقه مردان نبوده و بعد از مدتی رابطه دچار سردی می شود.

به عنوان مثال شما باید بدون دوست پسرتان به تعطیلات بروید و کاری کنید تا برای چند مدت از او دور باشید. یعنی با دوستان خود به مسافرت بروید و برای خودتان زمان بگذارید و از تجربیاتی که به دست می آورید نهایت لذت را ببرید. هنگامی که شما از مسافرت باز می گردید متوجه خواهید شد که چقدر دل دوست پسرتان برای شما تنگ شده است.

تعامل بیشتر با دوستان

همانطور که همواره نباید در کنار دوست پسرتان باشید به همان اندازه نیز لازم نیست تا همیشه با او معاشرت کنید. یعنی شما باید گاهی اوقات با دوستان خودتان باشید و با آنها وقت بگذرانید. مانند مورد قبلی یک برنامه برای خودتان داشته باشید که با دوستان خودتان لحظات خوب و سرگرم کننده ای را تجربه کنید.

بعد از آنکه چند روز از دوست پسرتان دور بودید او دلش برایتان تنگ می شود و در عین حال کمی هم به شما حسادت می کند. چرا که دوست دارد همیشه با شما باشد ولی چون شما خوشحال و سرگرم هستید دلش می خواهد تا در دفعات بعد با شما همراه باشد و ببیند که دقیقا شما در تعطیلات و برنامه هایی که به تنهایی می روید چه کارهایی را انجام می دهید.

با این کار شما موفق می شوید تا تعادلی به وجود آورید که بدون او کارهایی را انجام دهید که موجب می شود تا دوست پسرتان احساس کند که شما را از دست داده است و در نتیجه بیشتر دلش برایتان تنگ می شود.

البته لازم است اشاره شود که انجام این کارها قبل از ازدواج بوده و شما بعد از ازدواج نمی توانید بدون هماهنگی با همسرتان با دوستان خود به مسافرت بروید و بخواهید از این طریق دلش را به دست آورید. چرا که بعد از ازدواج شرایط به صورت کلی متفاوت بوده و زن و مرد باید مسئولیت های بیشتری را بر عهده داشته باشد.

در واقع راهکارهایی که به شما معرفی می شوید ویژه دختر و پسرهایی است که هنوز با هم ازدواج نکرده اند و فقط با هم دوست هستند.

نمایش سرگرمی ها در فضای مجازی

در شبکه های اجتماعی تان سرگرمی های و کارهایی که انجام می دهید را به اشتراک بگذارید. اگر شما می خواهید کاری کنید تا دوست پسرتان دلتنگ شما شود باید از شبکه های مجازی به نفع خودتان استفاده کنید. یعنی از طریق به اشتراک گذاری کارهایی که انجام می دهید باید به نشان دهید که چقدر شاد و با نشاط هستید.

چرا که پسرها بسیار بصری هستند و هنگامی که شما به او چیز خوبی می دهید و او به آن نگاه می کند می خواهد به مرحله بعدی برود تا متوجه شود که شما در کجا هستید و چه کارهایی را انجام می دهید.همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله هنگام قهر کردن دوست پسرم چه کار کنم را مطالعه فرمایید.

در این میان لازم است به یاد داشته باشید که خود واقعی تان باشید و هرگز پست های جعلی درست نکنید. بنابراین از طریق ارائه جذابیت های فردی می توانید کاری کنید تا دل دوست پسرتان بیشتر برایتان تنگ شود.

دیر جواب دادن پیامک ها

هنگامی که دوست پسرتان به شما پیامکی ارسال می کند لازم است تا کمی صبر کنید و سپس به او پاسخ دهید. شما از طریق دیر جواب دادن به پیامک های می توانید کاری کنید تا دل دوست پسرتان برای شما تنگ شود. چرا که باید به او نشان دهید شما زندگی دارید و باید به برنامه های کاری تان هم برسید.

از این رو هر زمانی که دوست پسرتان به شما پیامکی ارسال کرد قبل از آنکه فورا به او پاسخ دهید مدتی را صبر کنید و او را منتظر نگه دارید و سپس به پیامش پاسخ دهید. هنگامی که شما به این صورت عمل می کنید باعث می شود تا دل دوست پسرتان بیش از حد برایتان تنگ شود.

عطر خاص خودتان را داشته باشید

همواره رایحه و عطر مخصوص به خودتان را داشته باشید و هنگامی که در کنار او هستید همان عطر را به خودتان بزنید. با این کار باعث می شوید تا دوست پسرتان شما را با همان عطر بشناسد. تا جایی که برایتان امکان دارد از عطر، شامپو و لوسین با کیفیت بالا استفاده کنید تا به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

هنگامی که در کنار دوست پسرتان هستید، سرتان را بر روی شانه یا سینه اش بگذارید تا عطرتان را بر روی لباسش باقی بگذارید. ای کار باعث می شود تا عطر شما با او همراه باشد و هر زمانی که عطر شما را احساس کرد به یاد شما بیفتد و به شما فکر کند. لازم به ذکر است که استفاده از بوی خوش یکی از روش های مربوط به آداب معاشرت با آقایان است.

غذاهای خوشمزه

برای دوست پسرتان یک غذای خوشمزه درست کنید و با انجام این کار او را تحت تاثیر قرار دهید. چرا که وقتی شما برای دوست پسر خود غذایی که دوست دارد را با کیفیت بالا درست می کنید باعث می شود تا به شدت شما را دوست داشته باشد و همواره بخواهد تا در کنار شما باشد.

اگر شما اهل آشپزی کردن نیستید و نمی توانید غذا درست کنید نگران نباشید چون به شما روشی را آموزش می دهیم که می توانید خیلی سریع این کار را انجام دهید. برای آنکه شما نیز بتوانید این تکنیک را انجام دهید لازم است تا شروع به یادگیری آشپزی کنید و این مهارت را به خوبی یاد بگیرید.

اجازه دهید با دوستانش معاشرت کند

شما باید به دوست پسرتان اجازه دهید تا با دوستانش در رابطه باشد و به راحتی با آنها وقت بگذراند. همواره به یاد داشته باشید که شما نباید نگران لذت بردن او در اوقات فراغتش باشید.

هنگامی که شما به دوست پسرتان فضا می دهید تا بتواند از تنهایی اش لذت ببرد موجب می شود تا اعتماد به نفستان افزایش یابد و با این کار به او نشان می دهید که به او وابسته نیستید.

با این کار موجب می شوید دوست پسرتان متوجه شود که چقدر بهتر است تا وقتش را با شما بگذراند و در کنار شما باشد. در نتیجه بیشتر هوس شما را می کند و دلش می خواهد تا بیشتر با شما باشد.

بنابراین اگر دوست پسرتان می خواهد تا با دوستانش به مسافرت برود باید به او اجازه دهید تا بتواند این کار را انجام دهد و هر چه بیشتر به او اجازه دهید تا از شما دورتر باشد باعث می شود تا قدر شما را بیشتر بداند.همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله جذب دختران مغرور را مطالعه کنید.

در ابتدا ممکن است فکر کند که دوستانش بسیار برایش مهم هستند اما بعد از مدتی متوجه می شود که چقدر شما خوب و عالی هستید که به او اجازه انجام هر کاری را می دهید. در نتیجه به زودی می فهمد که بهتر است تا عمرش را با شما و در کنار شما بگذراند.

همواره استقلال داشته باشید

اگر شما خودتان را فردی مستقل و دارای استقلال فردی نشان دهید باعث می شود تا دوست پسرتان بیشتر دلش برای شما تنگ شود. یعنی هرگز برای کارهای احمقانه و پیش پا افتاده با او تماس نگیرید. دقت داشته باشید که اگر این کار را انجام دهید به نفع خود شماست و تاثیر شگرفی بر روی رابطه شما می گذارد.

خودتان را آرایش کنید و لباس قشنگی به تن کنید و مدل موی جدیدی را برای خودتان درست کنید. هنگامی که شما این کار را انجام می دهید باعث می شود تا زمانی که در کنارش نیستید هم او شما را فراموش نکند و همواره دلتنگتان باشد.

در این حالت او می خواهد در کنار شما باشد و وقت بیشتری با شما بگذراند. به یاد داشته باشید که اگر کاری کنید تا توجه اطرافیان را به خودتان جلب کنید باعث می شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد و در نتیجه دلش می خواهد تا بیشتر در کنار شما باشد.

رازآلود باشید

به یاد داشته باشید که هر فکر و هر کاری که انجام می دهید را به اشتراک نگذارید. یعنی نباید کاری کنید که او به روال زندگی شما عادت کند.

بلکه لازم است تا از طریق فعالیت های جدید او را به چالش بکشید و به نشان دهید که چه فعالیت های و سرگرمی های جدیدی را تجربه می کنید. به عنوان مثال در جلسه خواستگاری بسیار رمز آلود هستید و چنین خاطراتی را به او نشان دهید.

دوست دختر شادی باشید

اگر شما یک دوست دختر کسل کننده و خسته کننده باشید آیا دوست پسرتان می تواند وقت زیادی را با شما بگذراند؟ مسلما پاسخ شما خیر خواهد بود و کاملا هم درست است که افراد تمایلی ندارند تا با فردی کسل کننده دوست شوند.

اگر فردی شاد و مهربان باشید و هر زمان که در کنار او هستید به او لبخند بزنید مطمئن باشید که در غیاب شما نیز دل دوست پسرتان برای شما تنگ می شود و دوست دارد تا بیشتر با شما وقت بگذراند. پسران بسیار علاقه دارند تا دوست دخترشان به آنها احساس و عاطفه بدهند. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله آموزش چت کردن با دختران را مطالعه کنید.

هنگامی که یک دختر مراقبت عاشقانه به دوست پسرش می دهد باعث می شود تا دوست پسرش به صورت عمیق عاشقش شود و همواره دلتنگش می شود. به عنوان مثال هنگامی که مشاهده می کنید دوست پسرتان ناراحت است او را خوشحال کنید و زمانی که نیاز دارد تا از او حمایت کنید در کنارش باشد و از او پرستاری نمایید.

هنگامی که دوست پسرتان اشتباهی می کند او را درک کند و به او وفادار بمانید و او را همان طور که هست دوست داشته باشید. تمام این کارها موجب می شود تا او واقعا شما را دوست داشته باشد.

شیک و خوش پوش باشید

شما از طریق پوشیدن لباس های زیبا و شیک می توانید کاری کنید تا دوست پسرتان بیشتر دلتنگتان شود. به یاد داشته باشید که نوع پوشش بسیار موثر بوده و باعث می شود تا بهتر بتوانید کاری کنید که دل دوست پسرتان را به دست آورید.

شایان ذکر است که اگر شما شیک پوش نباشید بعد از مدتی نتیجه آن را مشاهده می کنید. چرا که دیگران از این طریق باعث می شوند تا دوست پسرتان به آنها توجه کند و شما نیز پشیمان خواهید شد. شما باید بسیار هوشمندانه از این روش استفاده کنید تا بتوانید کاری کنید که دل دوست پسرتان برای شما تنگ شود.

در واقع شما باید کاری کنید که دوست پسرتان متوجه شود که شما فرد ازشمندی هستید. با این کار به او نشان می دهید که شما فرد بی نظیری هستید و اگر شما را از دست دهد قطعا پشیمان می شود. به یاد داشته باشید که اگر دوست پسرتان بداند که شما دارای ارزش والایی هستید نمی تواند دوری شما را تحمل کند.

چیکار کنم دوست پسرم دلتنگم بشه؟

به او فضا و زمان بدهید

برای آنکه دوست پسرتان دلش برایتان تنگ شود لازم است تا به او فضا و زمان بدهید. شما با این کار باعث می شوید تا علاقه اش به شما بیشتر شده و بخواهد تا در دفعات بعد بیشتر در کنار شما باشد. پیشنهاد می شود تا مقاله نشانه های عشق دختران را مطالعه کنید.

چرا که اگر شما به او دوست پسرتان فضای بیشتری دهید و باعث شوید تا وقت بیشتری را با خود و دوستانش بگذارند به او نشان می دهید که شما فرد مستقلی هستید و در نتیجه او بیشتر دلش برایتان تنگ می شود.

محدود کردن تماس های تلفنی

از دیگر تکنیک هایی که موجب می شود تا دوست پسرتان دلش برایتان تنگ شود این است که مدت زمان تماس های تلفنی را با او محدود کنید و آن را به ۱۰ دقیقه برسانید.

این کار به شما این امکان را می دهد تا او بیشتر شما را دوست داشته باشد و در نتیجه در مکالمات تلفنی فقط حرف هایی که دوست دارید را می زنید و همین کار بیشتر احساس دلتنگی به وجود می آورد.

گاهی اوقات می توانید حرف هایی که می خواهید در پشت تلفن به دوست پسرتان بگویید را یادداشت کنید تا از این طریق بهتر بتوانید احساسات خودتان را به او انتقال دهید.

به یاد داشته باشید که نیازی نیست تا به صورت کلی از شبکه های اجتماعی خودتان خارج شوید. بلکه می توانید برای مدتی کامنت نگذارید و پست های جدید را لایک نکنید. به عنوان مثال روزانه فقط یک ساعت را به شبکه های اجتماعی تان اختصاص دهید و در نتیجه تمامی این کارها باعث می شود تا دوست پسرتان بیشتر دلش برای شما تنگ شود.

تعریف و تمجید

از دیگر روش های ایجاد دلتنگی در دوست پسر خود این است که او را تشویق کنید. شما با انجام این کار باعث می شود تا او بیشتر بخواهد تا با شما باشد. به او بگویید که چقدر او را دوست دارید و هنگامی که در کنار او هستید چقدر احساس خوبی دارید. با او صحبت کنید و از احساسات تان به او بگویید. همواره به یاد داشته باشید که تعریف و تمجید از دیگران باعث می شود تا احساس خوبی در آنها ایجاد شود و در نهایت بیشتر به سمت شما جذب می شوند.

او را خوشحال کنید

همواره هنگامی که در کنار دوست پسرتان هستید باید کاری کنید که او را خوشحال کنید. زمانی که شما چنین کاری را انجام می دهید باعث می شود تا در هنگامی که پیش او نیستید بیشتر دلش برای شما تنگ شود و در نتیجه آرزو می کند تا مجدد با شما دیدار کند.

به عنوان مثال هنگامی که با هم هستید به سینما، باغ وحش یا پارک بروید و از کنار با هم بودن نهایت لذت را ببرید. تمام این ماجراجویی ها و در کنار هم بودن ها باعث می شود تا خاطرات خوبی از هم داشته باشید و در نتیجه علاقه تان نسبت به یکدیگر افزایش پیدا می کند.

دسته‌بندی‌ها