چگونه دختران مغرور را به خودمان جذب کنیم؟

چگونه دختران مغرور را به خودمان جذب کنیم؟

اگر می خواهید دختران مغرور را به سمت خودتان جذب کنید لازم است تا به خوبی با اخلاق و منش دختران آشنا باشید. در واقع دختران مغرور افرادی هستند که ترس از شناخته نشدن و بی مهری دارند و برای آنکه مورد بی توجهی قرار نگیرند نسبت به دیگران بی توجه هستند و از این روش به عنوان یک سپر دفاعی استفاده می کنند.

دختران مغرور به دلیل داشتن چنین رفتارهایی از سمت دوستان خودشان نیز طرد می شوند. با این حال بسیاری از زمان بر این نظرند که اگر می خواهید در جامعه جایگاه خاص و ویژه ای داشته باشید لازم است تا مغرور باشید.

در این قسمت از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای کامل در خصوص روش های جذب دختران مغرور را در اختیار شما علاقه مندان به مجموعه مقالات علمی روانشناسی قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از اصولی که به شما آموزش می دهیم بتوانید به راحتی دختران جذاب و مغرور را عاشق خودتان کنید.

غرور چیست؟

در تعریف غرور باید گفت که یکی از هیجان های خودآگاه است و هیجان های خودآگاه نیز آن دسته از هیجان هایی هستند که باعث میشوند تا خودپنداره افراد و تصوری که از خودشان دارند تغییر کند. زمانی که انسان ها در چالش های زندگی موفق می شوند احساس غرور می کنند و غرور ما را متوجه می کند که در کجای زندگی قرار داریم.

چرا برخی از دختران بسیار مغرور هستند؟

هر چه چالشی که با آن مواجه می شویم سخت تر باشد و ما بتوانیم در آن موفق شویم بیشتر احساس غرور می کنیم. اما باید بدانیم که این روش تنها راه به دست آوردن غرور نیست. انسان های در دنیا وجود دارند که در زندگی شان با هیچ چالشی روبرو نیستند ولی همواره بسیار مغرورانه رفتار می کنند. پیشنهاد می شود تا مقاله تسخیر قلب زنان را بخوانید.

آیا غرور همان خودشیفتگی است؟

در خودشیفتگی فرد همواره به نیازهای خودش فکر می کند و هرگز به دیگران کاری ندارد. به عنوان مثال شاید دیده باشید که در شبکه های اجتماعی افرادی وجود دارند که همواره دوست دارند بخش هایی از زندگی شان را به دیگران نشان دهند که هیچ کسی مایل به دیدن آنها نیست. اما آنها با شوق و ذوق فراوان هر روز عکس و فیلم های زیادی را از آن قسمت از زندگی شان برای دنبال کنندگان شان می گذارند.

اما افراد مغرور با افراد خودشیفته متفاوت هستند و زمانی که با آنها روبرو می شوید به شکلی رفتار میکنند که تمایل ندارند دیگران به آنها نزدیک شوند. اما باید بدانید که این رفتار صرفا در ظاهر بوده و آنها در باطن چنین میلی ندارند. از این رو لازم است بدانیم که مغرور بودن با خودشیفتگی بسیار متفاوت است و نباید این دو مورد را با یکدیگر اشتباه بگیریم.

چرا برخی از دختران مغرور هستند؟

در رابطه با وجود غرور در دختران می توانیم به ۳ دلیل اشاره کنیم :

  • وضعیت تحصیلی – وضعیت شغلی – وضعیت خانوادگی
  • دوران کودکی و همبازی ها
  • ناتوانی در ایجاد ارتباط با دیگران

همانطور که گفته شد غرور نوعی سپر دفاعی برای محافظت از خود در برابر آسیب  و ضربه است. یعنی فرد از غرور استفاده می کند تا به این باور برسد که دیگران نمی توانند به او نزدیک شوند و به او آسیب وارد کنند.

بنابراین دختران مغرور از این سپر دفاعی استفاده می کنند تا به دیگران بگویند که ارزش نزدیک شدن به من را ندارید و من از تمام شما برتر و بالاتر هستم. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله غرور کاذب را مطالعه فرمایید.

اما لازم است اشاره شود که چنین سپری که همواره تلاش می کند تا نشان دهد که از دیگران برتر است یک سپر شکننده بوده و فرد نمی تواند برای مدت زیادی از آن استفاده کند. زیرا دخترانی که مغرور هستند چون روابط کمی با دیگران دارند همواره از این نوع ارتباط ناراضی هستند.

شایان ذکر است که چنین غرور کاذبی در دختران مغرور به دلیل نوع رابطه آنها با والدینشان در دوران کودکی است. چنین دختران اغلب دارای والدینی هستند که تحصیلات بالایی دارند و همواره مشغول کار و شغل خودشان هستند. به همین دلیل این دختران مجبورند تا در کودکی با همبازی های بزرگتر از خودشان بازی کنند و در بسیاری از ساعات نیز در تنهایی به سر برده اند.

این دوره تنهایی در کودکی موجب می شود تا فرد نتواند مهارت های ارتباطی را به خوبی یاد بگیرد. در واقع آنها تمایل دارند تا با افراد زیادی رابطه داشته باشند اما چون با اصول و تکنیک های ارتباطی آشنا نیستند نمی توانند به خوبی از پس روابط اجتماعی بر بیایند.

دختران مغرور چه توقعاتی دارند؟

با توجه به تمام مواردی که در رابطه با شخصیت دختران مغرور بیان شد متوجه شدیم که این دختران تمایل دارند تا تمام آن نیازها و ناکامی هایی که در دوران کودکی از سمت والدین به آنها تحمیل شده است را در روابط عاطفی شان با دیگران جستجو کنند. از این رو آنها مانند یک نوزاد کوچک همواره به دنبال تایید طلبی و درخواست توجه هستند و اگر شما شریک عاطفی او باشید و به هر دلیلی نتوانید نیاز به توجه را در او ارضا کنید او احساس خطر می کند.

بنابراین باید بدانیم که دختران مغرور همواره دوست دارند تا شما همواره به آنها فکر کنید و فقط درگیر آنها باشید. اما باید اشاره شود که هیچ فردی نمی تواند چنین رفتاری را داشته باشد که تمام وقت فقط به یک نفر فکر کند. از سمت دیگر باید گفت که آنها اصلا مسئولیت پذیر نیستند و نمی توانند در رابطه با شریک عاطفی شان مسئولیت پذیر باشند.

دختران مغرور همواره به شکلی رفتار می کنند که با زبان بی زبانی به شما می فهمانند که قرار نیست یک رابطه دو طرفه با شما داشته باشند و در اصل آنها می خواهند که با شما وارد رابطه شوند و فقط شما به آنها توجه کنید و به آنها سرویس دهید و آنها هیچ کاری برای شما در رابطه انجام نمی دهند و مسئولیت رابطه عاطفی را از سمت خودشان بر عهده نمی گیرند.

چگونه دختران مغرور را عاشق خودمان کنیم؟

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که تمام افراد مغرور بدون هیچ دلیلی خودشان را از دیگران دور نگه می دارند و به گونه ای رفتار می کنند که انگار قله قاف را فتح کرده اند. پیشنهاد می شود تا مقاله شناخت انواع غرور را بخوانید.

آنها از این طریق خودشان را در فضایی بسته نگه می دارند و به دیگران اجازه نزدیک شدن به خودشان را نمی دهند. یعنی هر چه شما بیشتر برای دوستی با دختران مغرور تلاش کنید آنها تلاش های شما را خنثی می کنند و بیشتر نسبت به قبل شما را پس می زنند.

دختران مغرور چه خصوصیاتی دارند؟

در بین افراد باوری وجود دارد که در جمله زیر به خوبی می توانیم آن را بیان کنیم :

آویزونی گریزونه

گریزونی آویزونه

یعنی هر چه بیشتر به یک فرد نزدیک شوید او از شما دور می شود و هر چه از فردی فاصله بگیرید او بیشتر تلاش می کند که به شما نزدیک شود.

چنین باوری دقیقا در مورد دختران جذاب درست است و اگر شما می خواهد دختران جذاب را به سمت خودتان جذب کنید باید در رابطه با آنها بسیار محتاطانه رفتار کنید. یعنی شما باید بسیار آهسته و آرام به آنها نزدیک شوید و خیلی کم به آنها توجه نشان دهید تا آنها متوجه شوند که شما آنها را درک می کنید. در این صورت آنها به شما اعتماد می کنند و می دانند که شما دلیل تمام رفتارهای آنها را می دانید و در ادامه به شما اجازه می دهند تا بیشتر به آنها نزدیک شوید.

شاید شما ضرب المثل ”یکی به نعل میزنه یکی به میخ” را شنیده باشید، شما برای جذب دختران مغرور و جذاب باید به این روش عمل کنید. این در حالی است که بسیاری از پسران عاشق دختران مغرور می شوند ولی چون با شخصیت آنها آشنا نیستند نمی دانند به چه صورت با آنها رفتار کنند و در نتیجه موفق به جذب آنها نمی شوند.

روش هایی برای جذب دختران مغرور

حالا که با شخصیت و دلایل رفتار دختران مغرور آشنا شدیم لازم است تا یاد بگیریم که با چه تکنیک هایی می توانیم دختران مغرور و جذاب را به خودمان جذب کنیم. پس در ادامه با گروه برنا اندیشان همراه باشید که بتوانیم بهترین روش هایی که می تواند به شما در جذب دختران مغرور کمک کند را به طور کامل بیان کنیم.

افزایش اعتماد به نفس

شما باید بتوانید در تمامی جمع ها راحت صحبت کنید و نظراتتان را به صراحت بیان کنید. یعنی شما باید خیلی جدی و با صدایی قاطع حرفتان را بزنید. چرا که دختران مغرور همواره عاشق پسرانی می شوند که دارای اعتماد به نفس بالایی باشند.همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله نشانه های عشق پسران مغرور را بخوانید.

به یاد داشته باشید که تمام دختران مغرور گمان می کنند که در هر جمعی که قرار می گیرند از همه برتر هستند و اعتماد به نفسشان از همه بالاتر است. شما باید با استفاده از رفتار خود نشان دهید که آنها اشتباه می کنند. زمانی که شما به خودتان اعتماد داشته باشید می توانید کاری کنید که دختران مغرور و جذاب عاشق شما شوند و بخواهند با شما رابطه داشته باشند.

جلب اعتماد فرد مقابل

شما باید اعتماد دختر مورد علاقه تان را جلب کنید. بنابراین لازم است تا در هر کاری که می تواند بسیار صادقانه با او رفتار نمایید. یعنی شما باید به او بفهمانید که شما مردی هستید که او می تواند در هر شرایطی به شما تکیه کند.

زیرا همانطور که گفته شد دختران مغرور به دلیل گذشته ای که داشته اند همواره احساس ناامنی دارند و نیاز دارند تا پسری در کنارشان باشد که به آنها احساس امنیت بدهد. به یاد داشته باشید که دختران مغرور از کسی درخواست کمک نمی کنند و اگر شما بتوانید کاری کنید که آنها به شما اعتماد کنند برایشان بسیار جالب است.

مرموزانه رفتار کنید

شما باید تلاش کنید تا حس کنجکاوی را در دختر مغروری که به او علاقه دارید را برانگیخته کنید. یعنی لازم است تا نشان دهید که به او علاقه دارید اما بسیار مهم است که خودتان را مرموز نشان دهید. مثلا زمانی که از او دور هستید به او لبخند بزنید اما به او نزدیک نشوید.

در این حالت او میفهمد که شما به او علاقه دارید و همواره منتظر است تا شما از خودتان حرکتی را نشان دهید. در این حالت وقتی شما چند ساعت بعد به او نزدیک می شود او احساس خوبی به دست می آورد.

آموزش روش هایی برای جذب دختران جذاب و مغرور

به یاد داشته باشید که دختران مغرور چنین رفتاری را دوست دارند و اگر شما چنین رفتاری با او داشته باشید مطمئن باشید که خیلی راحت او را به سمت خودتان جذب می کنید. از این رو شما با این رفتار او را منتظر خودتان گذاشته اید و در نتیجه احساس خوبی نسبت به شما خواهد داشت. برای مطالعه بیشتر مقاله مراقبت از عشق را مطالعه کنید.

توجه و ارزش

همانگونه که گفته شد تمامی دختران مغرور نیاز دارند تا مورد توجه قرار بگیرند. در این حالت شما باید ارزش خودتان را به او نشان دهید و در مقابل به او توجه کنید. یعنی وقتی از موفقیت هایش با شما صحبت می کند لازم است تا به او توجه کنید و شما نیز از موفقیت های خودتان به او بگویید. فقط توجه کنید که در این باره نباید اغراق کنید و صرفا از ویژگی های مثبت خود به او بگویید.

آموزش برخورد با دختران مغرور در رابطه عاطفی

در ادامه لازم است تا روش هایی را به شما معرفی کنیم که به وسیله آنها می توانید دختران جذاب و مغرور را به خودتان جذب کنید.

به چالش کشیدن

این مورد به این معناست که شما باید فرد را با واقعیت های زندگی روبرو کنید. اما به یاد داشته باشید که این کار بسیار خطرناک است و می تواند آسیب هایی را برای فرد به همراه داشته باشد. زیرا اگر در انجام این کار زیاده روی کنید ممکن است فرد به شدت خشمگین شود و در نتیجه به شما بی احترامی کند.

رواندرمانی

در واقع رواندرمانی به این معناست که شما باید مشکلات فرد را به درستی تشخیص دهید و سپس با اجرای فرایند درمان به فرد کمک کنید تا بهبود یابد.

در واقع دختران مغرور از غرور به عنوان یک سپر دفاعی برای غلبه بر بی توجهی شان استفاده می کنند و از طریق عدم توجه به دیگران سعی دارند تا خودشان را برتر و بالاتر از سایرین نشان دهند.

دختران مغرور در واقع به این صورت عمل می کنند که انگار هیچ علاقه ای به شما ندارند و همواره پیشنهادات شما را در خصوص رابطه عاطفی رد می کنند. آنها هیچگونه انتقادی را نمی پذیرند چرا که بسیار خود رای هستند و خیلی کم در بین افراد حاضر می شوند.

دخترانی که مغرور هستند با توجه به غروری که دارند باز هم نسبت به فرد مورد علاقه شان بسیار حساس هستند و همواره او را کنترل می کنند. آنها به ظاهر بسیار توجه می کنند و زمانی که شما با او صحبت می کنید به چشمانتان خیره می شوند.

دسته‌بندی‌ها