پکیج آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
4.5 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

اسپیکینگ یا صحبت کردن یکی از مهم‌ترین مهارت های موجود در زبان انگلیسی است. هر زبان آموزی نیاز دارد تا مهارت Speaking خودش را تقویت کرده و خیلی سلیس و روان به انگلیسی صحبت کند. فردی که در انگلیسی مهارت بالایی دارد باید بتواند به خوبی صحبت کند و در‌واقع مهارت اسپیکینگ میزان تسلط او را در زبان مشخص می کند. هنگامی که شما یادگیری زبان انگلیسی را آغاز می‌کنید باید تمامی مهارت های مورد نیاز در زبان را در خودتان تقویت کرده و تلاش کنید تا Speaking خوبی در انگلیسی داشته باشید.

شایان ذکر است که صحبت کردن در زبان انگلیسی امری لذت بخش و جالب است و هنگامی که شما انگلیسی زبانان را مشاهده می‌کنید که به راحتی و خیلی روان مشغول گفتگو و صحبت با یکدیگر هستند با خود فکر می‌کنید که چه کارهایی باید انجام دهید تا شما نیز بتوانید به خوبی آن‌ها انگلیسی یاد بگیرید. در این بخش از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزش زبان انگلیسی با عنوان پکیج جامع آموزش اسپیکینگ (Speaking) زبان انگلیسی را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار دهیم.

دوره جامع آموزش اسپیکینگ

همانطور که در قسمت بالا اشاره نمودیم صحبت کردن در زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مهارت ها محسوب می شود. لازم به ذکر است که Speaking می‌تواند نشان دهد که شما چقدر به زبان انگلیسی تسلط دارید. برای آنکه مهارت اسپیکینگ خودمان را تقویت کنیم نیاز داریم تا از منابع آموزشی موجود به خوبی استفاده کنیم.

از این رو گروه برنا اندیشان دوره جامع آموزش مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار می دهد. این پکیج آموزشی به زبان فارسی تهیه شده است و مدرس با تسلط بالا و بسیار دقیق مهارت Speaking زبان انگلیسی شما را با خوبی تقویت می کند. اگر شما به زبان انگلیسی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در آزمون های زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل شرکت کنید لازم است تا اسپیکینگ شما بسیار خوب باشد و بتوانید راجع به موضوعات مختلف به راحتی صحبت کنید.

دوره جامع آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی

از این رو پیشنهاد می‌شود تا مجموعه آموزشی تقویت مهارت Speaking را از این قسمت از برنا اندیشان دریافت نمایید و با مشاهده آن مهارت صحبت کردن تان را به طور چشمگیری تقویت نمایید. شایان ذکر است که شما بعد از مشاهده این مجموعه آموزشی شما می‌توانید به راحتی راجع به موضوعات مختلف در زبان انگلیسی صحبت کنید. همچنین پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش لیسنینگ زبان انگلیسی مراجعه فرمایید.

اسپیکینگ چیست؟

هنگامی که شما با دیگران صحبت می‌کنید و توانایی برقراری ارتباط با افراد را دارید از مهارت Speaking استفاده می کنید. کودکان در مدرسه مهارت صحبت کردن را به خوبی یاد می‌گیرند و آن را در تمام طول زندگی‌شان به کار می برند. شایان ذکر است که مهارت Speaking امری تعاملی است و هنگامی که شما اطلاعات خودتان را با دیگران به اشتراک می‌گذارید اگر لازم باشد آن‌ها نیز وارد گفتگو با شما می‌شوند و گفتگوی دو نفره شکل می گیرد.

به یاد داشته باشید که در یادگیری زبان انگلیسی نیاز است تا دو مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ را در خود تقویت نمایید. زیرا زمانی شما می‌توانید به خوبی با دیگران صحبت کنید که گفتگوی مخاطب را به خوبی متوجه شوید و سپس شما نیز به او پاسخ بدهید.

مهارت های مورد نیاز در زبان انگلیسی

وقتی که ما تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنیم باید بدانیم که لازم است ۴ مهارت خودمان را به خوبی تقویت کنیم. این چهار مهارت عبارت است از : لیسنینگ (Listening)، اسپیکینگ (Speaking)، ریدینگ (Reading) و رایتینگ (Writing). توجه داشته باشید که مهارت صحبت کردن یا همان Speaking به دلیل آنکه دارای ماهیت گفتاری است نیاز است تا حداقل یک شنونده وجود داشته باشد. البته شما می‌توانید در مقابل آینه قرار بگیرید و در مورد موضوعی که در نظر دارید چند دقیقه دیالوگ کنید تا این طریق مهارت اسپیکینگ خود را تقویت نمایید.

انواع Speaking در زبان انگلیسی

هنگامی که ما به زبان انگلیسی صحبت می‌کنیم می‌توانیم به دو شکل این کار را انجام دهیم. یکی از آن‌ها صحبت کردن به صورت رسمی است که در موقعیت های اداری و رسمی انجام می شود. به عنوان مثال هنگامی که شما در یک سخنرانی و یا جلسه هستید باید به این صورت صحبت کنید. نوع دیگر اسپیکینگ در انگلیسی شکل غیر رسمی آن است که تحت عنوان دوستانه نیز شناخته می شود.

از این نوع Speaking در خانواده و بین دوستان بسیار زیاد استفاده می کنیم. همواره به این نکته توجه داشته باشید که شما به عنوان یک زبان آموز باید هر دو شکل گفتگو را بدانید و در هر جایگاه متناسب با شرایطی که وجود دارد به همان شکل صبحت کنید.

بدون شک هر فردی که به زبان انگلیسی علاقه‌مند است دوست دارد تا مانند انگلیسی زبان‌ها خیلی روان و بدون مکث به انگلیسی صحبت کند. به همین دلیل نیاز دارد تا مهارت Speaking خودش را به خوبی تقویت کرده و این کار را در برنامه روزانه‌اش قرار دهد.

عناصر مهم مهارت اسپیکینگ

هنگامی که به صورت تخصصی وارد مهارت Speaking می‌شویم باید با عناصر اصلی آن نیز آشنا باشیم. به طور کلی می‌توانیم این عناصر را به ۴ دسته تقسیم کنیم که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا می کنیم.

فصاحت : همانطور که از نام آن مشخص است متوجه می‌شویم که فصاحت همان روان صحبت کردن است که موجب می‌شود تا اعتماد به نفس ما نیز افزایش پیدا کند. اگر شما چندین سال زبان انگلیسی را تمرین کنید قادر هستید تا هر کلمه‌ای که مشاهده می‌کنید را به راحتی بخوانید و معنای آن را متوجه شوید.

واژگان : در مهارت Speaking نیاز داریم که دایره لغات زیادی داشته باشیم و در هنگام صحبت کردن راجع به موضوعات از کلمات متنوعی استفاده کنیم. در‌واقع مهارت اسپیکینگ شما زمانی مشخص می‌شود که بتوانید از برجسته‌ترین لغات رایج در مکالمات خود استفاده کنید. پیشنهاد می شود به پکیج آموزش Vocabulary in use مراجعه فرمایید.

دستور زبان : گرامر و یا همان ساختار زبان مهم‌ترین بخش زبان انگلیسی است که شما به عنوان یک زبان آموز باید به آن تسلط داشته باشید. هر چقدر شما مهارت گرامری تان را تقویت کنید می‌توانید در Speaking نیز به خوبی عمل کنید. البته به این موضوع دقت داشته باشید که در هنگام گفتگو برای هر فردی اشتباهات گرامی رخ دهد اما به مرور زمان این موضوع نیز با تمرین مستمر رفع می شود.

تلفظ : شایان ذکر است که در Speaking ما باید هر واژه‌ای را به درستی تلفظ کنیم تا از این طریق منظورمان را به خوبی به مخاطب منتقل کنیم. برای این کار نیز ما باید تمرینات فراوانی را انجام دهیم تا با تلفظ لغات آشنا شویم.

چرا یادگیری مهارت اسپیکینگ مهم است؟

زمانی که شما وارد جامعه می‌شوید نیاز دارید تا با دیگران تعامل کنید و این کار به شما انگیزه فراوانی می دهد. از این رو لازم است تا مهارت Speaking یا همان صحبت کردن را در خودمان به خوبی تقویت نماییم و از این طریق با سایرین گفتگو می‌کنیم و همین مسأله به ما کمک می‌کند تا در کار و زندگی به پیشرفت بالایی دست یابیم.

شایان ذکر است که شما باید بتوانید در جمع های مختلف صحبت کنید و اگر از بودن در جمع هراس و ترس دارید نیاز است که این مشکل را رفع نمایید. به یاد داشته باشید که صحبت کردن به ما کمک می‌کند تا رابطه خوبی با دیگران داشته باشیم. برای آموزش بیشتر به دوره جامع آموزش زبان MSRT و EPT مراجعه فرمایید.

زیرا بسیاری از مشکلات بین فردی به خاطر سو تفاهم هایی است که رخ می‌دهد و تمام آن‌ها ناشی از عدم گفتگو بین افراد است. از این رو اگر ما مهارت Speaking خودمان را تقویت کنیم قادر هستیم تا به خوبی با افرادی که در پیرامون ما هستند صحبت کنیم و رابطه خوب و پایداری با آن‌ها داشته باشیم.

روش هایی برای تقویت مهارت Speaking زبان انگلیسی

به یاد داشته باشید که مهارت اسپیکینگ یکی از ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی است و اگر شما در هر یک از آن‌ها دچار ضعف باشید موجب می‌شود تا به سایر قسمت‌ها نیز آسیب وارد شود. به عنوان مثال افرادی هستند که گرامر و دستور زبان انگلیسی را به خوبی می‌دانند ولی به هیچ وجه قادر نیستن به انگلیسی صحبت کنند.

تقویت مهارت اسپیکینگ

یکی از زبان‌های رایج در بین تمام کشورها زبان انگلیسی است و اگر شما قصد دارید تا با افرادی که در سایر کشورها زندگی می‌کنند به راحتی تعامل داشته باشید نیاز دارید تا تسلط خودتان را در انگلیسی افزایش دهید. یکی از روش‌های برقراری ارتباط با دیگران صحبت کردن است که به آن مهارت Speaking گفته می شود. اگر ما تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی داریم باید به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشیم و از روش‌های مختلفی استفاده کنیم تا مهارت اسپیکینگ خودمان را تقویت کنیم.

به عنوان مثال باید بر روی لغات به خوبی کار کنیم و دایره لغاتمان را افزایش دهیم. زیرا این کار موجب می‌شود تا در گفتگوها از کلمات بیشتری استفاده نماییم. همچنین باید با تلفظ واژگان نیز به خوبی آشنا باشیم و همواره بر روی عبارت های جدید کار کنیم تا به مرور زمان اعتماد به نفس ما نیز افزایش پیدا کند.

به همین منظور اگر شما علاقه دارید تا خیلی روان و بدون مکث به زبان انگلیسی صحبت کنید پیشنهاد می‌کنیم تا بسته جامع آموزش اسپیکینگ را از این قسمت از برنا اندیشان دریافت کنید و با مشاهده مجموعه فیلم‌های موجود در این پکیج بی‌نظیر مهارت Speaking تان را به طور چشمگیری تقویت نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.