پکیج انتخاب رشته علوم انسانی به همراه مشاوره

پکیج انتخاب رشته علوم انسانی به همراه مشاوره
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
250 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

فرایند انتخاب رشته از اصولی ترین مواردی است که هر دانش آموزش بعد از کنکور باید با آن آشنا باشد تا بتواند آینده شغلی خودش را تضمین نماید، ما در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از برترین پکیج های آموزشی با عنوان پکیج انتخاب رشته علوم انسانی به همراه راهنمای جامع مشاوره را در اختیار شما علاقه مندان به انتخاب رشته قرار دهیم، پس اگر قصد دارید تا مشاوره جامع انتخاب رشته علوم انسانی را فرا بگیرید تا انتها با پکیج انتخاب رشته علوم انسانی همراه باشید.

پکیج انتخاب رشته علوم انسانی به همراه راهنمای جامع مشاوره

پکیج انتخاب رشته علوم انسانی به شما دانش آموزان کمک می کند بتوانید با تخصص کامل رشته مورد نظرتان را انتخاب کرده و آینده شغلی تان را تضمین نمایید.

دانش‌آموزان دبیرستانی در سال نهم باید از میان شاخه‌های علوم انسانی، ریاضی و فیزیک، تجربی، فنی حرفه‌ای و کاردانش یکی را برای ادامه‌ی تحصیل در دبیرستان انتخاب کنند و این امر باعث به وجود آمدن سؤالات بسیاری در ذهن دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان می‌شود.

اگر شغل‌های محبوب وکالت، مدیریت و روانشناسی را دوست دارید، شما باید در سال نهم دبیرستان رشته‌ی علوم انسانی را انتخاب کنید تا بتوانید با شرکت در کنکور علوم انسانی وارد این رشته‌ها شوید. ما در این بخش از برنا اندیشان می‌خواهیم در مورد انتخاب رشته‌ی علوم انسانی، کنکور انسانی و رشته‌های دانشگاهی این شاخه بحث کنیم.

تعریف علوم انسانی

موضوع اصلی علوم انسانی مطالعه در مورد مسائل مربوط به انسان‌ها است و گستره‌ی وسیعی از حقوق و اقتصاد و جامعه‌شناسی گرفته تا ادبیات، زبان‌شناسی، روان‌شناسی و… را شامل می‌شود.علوم انسانی همان‌طور که از نامش پیداست به دانش‌هایی که به مطالعه و بررسی رفتارهای انسانی اعم از رفتارهای فردی یا اجتماعی هستند، مربوط می‌شود. این رشته‌ی دبیرستانی و دانشگاهی از جمله رشته‌هایی است که ویژگی‌های تمدن انسانی را مطالعه کرده و آموزش می‌دهد.

برترین پکیج مشاوره انتخاب رشته علوم انسانی

پکیج انتخاب رشته علوم انسانی

زبان و ادبیات ملل مختلف، ادیان و مذاهب مختلف، علوم ورزشی، باستان‌ شناسی، تاریخ، جغرافیا، اقتصاد، جامعه‌شناسی، علوم اجتماعی و مردم‌شناسی، فلسفه و منطق، روانشناسی، مدیریت بخش‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی و دولتی، مسائل مربوط به خانواده و علوم تربیتی از محورهای اصلی این رشته محسوب می‌شود.

مهارت‌های مورد نیاز برای تحصیل در علوم انسانی

برای موفقیت و تحصیل در تمامی رشته‌ها به برخی پیش‌ نیازها و مهارت‌ها نیاز داریم. تصور غلطی که بین دانش‌آموزان بسیار رایج است که احساس می‌کنند تحصیل در رشته‌ی علوم انسانی به مهارت خاصی نیاز ندارد و موفقیت در آن آسان است و اکثر کسانی که از درس ریاضی فراری هستند به سمت این رشته می‌روند اما باید بدانید این تصورات کاملاً اشتباه است.


پیشنهاد ویژه : پکیج کامل آموزش مشاوره انتخاب رشته علوم تجربی


اگر در این رشته مهارت‌های لازم را نداشته باشید، در همان دوران دبیرستان نیز توانایی ادامه‌ی تحصیل را نخواهید داشت. این رشته به افرادی با حافظه‌ی قوی برای به خاطر سپردن مطالب درسی نیاز دارد که توانایی بالایی برای برقراری ارتباط با دیگران نیز داشته باشند.

دانش‌آموزان علاقه‌مند به علوم انسانی بایستی به فاکتورهای روابط عمومی قوی و سخنوری، حفظیات قوی و به‌طورکلی مهارت‌های ارتباطی توجه داشته و آن‌ها را تا حدودی کسب نمایند، زیرا رشته‌های دانشگاهی این رشته و مشاغل مربوط به آن‌ها به این مهارت‌ها نیاز دارند.

علاوه بر این مهارت‌ها دانش‌آموزان این رشته باید در دروس ادبیات و زبان عربی نیز دارای پایه‌ای قوی باشند. افرادی که اقدام به انتخاب این رشته در دبیرستان می‌کنند باید توجه داشته باشند در دروس زبان و ادبیات فارسی، عربی و مطالعات اجتماعی حدنصاب لازم را به دست آورند.

شغل های پرطرفدار و پردرآمد انسانی

وقتی که صحبت از بازار کار رشته ها می شود ، جوانب مختلفی باید بررسی شوند :

  • چه شغل هایی متناسب با تیپ شخصیتی شماست ؟
  • در چه شغل های موفق تر خواهید بود ؟
  • در کدام شغل ها امکان پیشرفت وجود دارد ؟
  • چه میزان درآمدی مد نظرتان است ؟

آیا به حقوق ثابت و شغل کارمندی در ادارات و شرکت ها قانع هستید یا به دنبال کسب درآمد بیشتر می باشید ؟
تمام موارد فوق در ورود به بازار کار تاثیر گذار هستند، اما مطمئنا تبحر و مهارتی که در رشته تحصیلی تان دارید، تعیین کننده شغل آینده تان خواهد بود و اکثر شرکت های دولتی و خصوصی به دنبال افرادی می گردند که مهارت کافی را داشته باشند.در کنار همه این موارد، در ادامه تعدادی از مشاغل با استخدام رسمی و تعدادی از مشاغل پردرآمد را را ذکر کرده ایم.

رشته های آموزش ابتدایی، آموزش تاریخ، آموزش جغرافیا و به طور کلی تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان استخدام قطعی دارند و شما به فارغ التحصیلی در این رشته ها، به استخدام  وزارت آموزش و پروررش کشور درمیاید و از مزایای استخدام قطعی، بهره مند خواهید شد.

رشته های امنیت نرم ، امنیت اطلاعات ، پژوهشگری امنیت و کلیه رشته های دانشگاه امنیت اطلاعات نیز همانند دانشگاه فرهنگیان استخدام قطعی پس از فارغ التحصیلی دارند.

به جز دو مورد فوق، سه رشته حقوق، روانشناس و حسابداری بهترین بازار کار را در میان شغل های انسانی دارند و در عین حال رقابت برای پذیرش در این رشته ها نیز سخت است.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.