پکیج مشاوره مهاجرت به مجارستان

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
100 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

برای آنکه شما بخواهید به کشور مجارستان مهاجرت نمایید نیاز است تا به صورت کامل با شرایط این کشور آشنا باشید و بدانید که مهاجرت به کشور مجارستان به چه شکلی قابل انجام است. در خصوص مجارستان باید بدانید که به دلیل اقتصاد قوی کشور مجارستان ما با تقاضاهای بسیار زیادی در خصوص مهاجرت به این کشور را شاهد هستیم.

شایان ذکر است که مجارستان کشوری از اروپای غربی و عضو پیمان شنگن است و همانطور که می دانید این کشور در سال ۲۰۰۷ به اتحادیه شنگن پیوست. ما در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های مشاوره مهاجرت با عنوان روش های مهاجرت به مجارستان را در اختیار شما افراد علاقه مند قرار دهیم.

مشاوره مهاجرت به مجارستان

ما در فروشگاه برنا اندیشان پکیج های مشاوره مهاجرت را در اختیار شما افراد علاقه مند قرار می دهیم تا شما افراد علاقه مند به مهاجرت بتوانید با روش های قانونی مهاجرت به کشورهای مختلف آشنا شوید. پکیج مشاوره مهاجرت به مجارستان به صورت کامل شما را با کشور مجارستان آشنا کرده و به صورت قدم به قدم روش های مهاجرت به مجارستان را آموزش می دهد تا بدانید که با چه روش هایی می توان به مجارستان مهاجرت نمود.

بنابراین اگر شما علاقه دارید تا با روش های مختلف مهاجرت به مجارستان آشنا شوید پیشنهاد می شود تا پکیج مهاجرت به مجارستان را از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان دریافت نمایید.

آشنایی با روش های مهاجرت به مجارستان

کشور مجارستان

مساحت کشور مجارستان 93030 کیلومتر مربع می باشد. این کشور از شرق با رومانی، از شمال غرب با اتریش، از سمت شمال با اسلواکی، از شمال شرق با کشور اوکراین و از جنوب غرب با اسلوونی مرز مشترک دارد. زبان رسمی مردم مجارستان، مجاری و پایتخت آن شهر بوداپست است.

روش های مهاجرت به مجارستان

توجه داشته باشید که هر فردی به محض ورود به مجارستان باید نسبت به اخذ اقامت مجارستان و در نهایت تابعیت یا شهروندی این کشور اقدام کند. یعنی در واقع مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت سرمایه گذاری و غیره در واقع راه های ورود به مجارستان هستند و در حقوق بین الملل، این نوع مهاجرت را مهاجرت اکتسابی می نامند.

۶ روش اصلی مهاجرت به مجارستان کدامند؟

  • تحصیل در مجارستان
  • کار در مجارستان
  • سرمایه گذاری در مجارستان
  • ثبت شرکت در مجارستان
  • ازدواج در مجارستان
  • تولد در مجارستان

مهاجرت تحصیلی به مجارستان

نکته مهمی که برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان وجود دارد این است که دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران بوده و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به 4 زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد.

همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچنین اطلاعات و دانسته های تحصیلی فراوانی است تا بتواند دانشجوی موفقی باشد. پیشنهاد می شود تا به پکیج مهاجرت به کانادا مراجعه فرمایید.

آیا بدون مدرک زبان هم می توان به مجارستان مهاجرت کرد؟

یکی از اصلی ترین و مهمترین دلیل انتخاب مجارستان و دانشگاه های این کشور برای ادامه تحصیل همانا امکان مهاجرت و تحصیل بدون مدرک زبان IELTS می باشد. مدرکی که پیش نیاز تحصیل در دانشگاه های اکثر کشورهای اروپایی است. از جمله دانشگاه های مجارستانی که برای پذیرش دانشجوی خارجی نیازی به مدرک زبان ندارند عبارتند از:

  • دانشگاه مجارستان غرب
  • دانشگاه اسملویس
  • دانشگاه اوبودا
  • دانشگاه دبرسن
  • دانشگاه پکس
  • دانشگاه میسکولچ
  • دانشگاه سنت استوان
  • دانشگاه زگد
  • دانشگاه اروپای مرکزی و غیره

مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های مهاجرت به مجارستان، اقدام از طریق سرمایه گذاری است. برنامه سرمایه گذاری مجارستان یکی از بهترین روش های دریافت اقامت یک کشور اروپایی و عضو پیمان شنگن میباشد که از سال 2012 به تصویب رسیده است. سرمایه گذاری مجارستان فرصتی استثنائی است که در کمتر از یک ماه به فرد اقامت دائم اروپا را اعطا می کند و میتواند آزادانه در اتحادیه اروپا زندگی کرده و به کار مشغول شود.

این نوع سرمایه گذاری مجارستان که از نوع سرمایه گذاریهای بدون ریسک می باشد شامل خرید یک اوراق قرضه بانکی به ارزش 300000€ (یورو)، مربوط به کشور مجارستان است. مبلغ ذکر شده پس از 5 سال و بدون هیچ گونه بهره بانکی به فرد برگردانده می شود.

مهاجرت به مجارستان با ثبت شرکت

از دیگر روش های سرمایه گذاری ولی با صرف هزینه های پایین تر ثبت شرکت در کشور مجارستان است. مجارستان کشوری با اقتصاد موفق بوده که سبب جذب سرمایه گذاران خارجی از سراسر جهان شده است. پروسه ثبت شرکت مجارستان مستلزم حداقل 3 تا 4 ماه زمان می باشد و پس از ثبت شرکت و اخذ مجوز یکساله و اقامت کاری نیازمند حداقل سرمایه 5000€ (یورو) تا 50000€ (یورو) برای شخص متقاضی خواهد بود که باید توسط فرد برای فعال نشان دادن شرکت و امور مربوط به آن هزینه شود.

مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج

اخذ اقامت از طریق ازدواج یکی از روش های مهاجرت به مجارستان است که سالیانه مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. در نظام حقوقی ایران ازدواج با یک مرد ایرانی سبب تحمیل تابعیت میشود، ولی این قانون در نظام حقوقی دیگر کشورهای جهان متفاوت است و ازدواج با هر شخصی تبعه آن کشور (زن یا مرد) سبب اعطای اقامت کشور مذکور می شود. کشور مجارستان نیز از این قانون مستثنی نیست و زمانی که فردی با تبعه این کشور ازدواج کند تابعیت به وی تعلق می گیرد.

مهاجرت کاری به مجارستان

یکی از روش های مهاجرتی که شانس ایرانیان در آن بیشتر است، مهاجرت به مجارستان از طریق کار می باشد. این نوع روش مهاجرتی بعد از روش مهاجرت تحصیلی در اولویت دوم قرار دارد. متقاضیان برای کار در کشور مجارستان نیازمند اخذ ویزای کار هستند.

برای این منظور ابتداء متقاضی نیازمند یافتن پیشنهاد کاری یا Job Offer می باشد. مدارک لازم برای درخواست این ویزا از طریق سفارت مجارستان شامل ارائه پاسپورت، قرارداد کاری، گواهی تمکن مالی، گواهی عدم سوء سابقه، بیمه مسافرتی، مدرک تحصیلی به انضمام هزینه ویزا می باشد.

برای مهاجرت به مجارستان چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

چرا کار در مجارستان شرایط خوبی دارد؟

یکی از جذابیت های بازار کاری کشور مجارستان برای مهاجران خارجی نرخ بیکاری 6.7% این کشور و سطح درآمدی نسبتا بالا سالیانه در حدود HUF5920000 (فورینت) معادل 16200€ (یورو) و ماهیانه حدود 1350€ (یورو) می باشد. این در حالی است که متوسط هزینه زندگی در مجارستان حدود 830€ (یورو) می باشد.

تولد در کشور مجارستان

یکی از سریع ترین روش ها برای اخذ اقامت و تابعیت مجارستانی از طریق تولد در کشور مجارستان می باشد. اما قانون تابعیت مجارستان اعطای تابعیت مجاری را به متقاضیان منوط به اصل خون یا Jus Sanguinis می باشد. پس به فرزند متولد در خاک مجارستان از اتباع خارجی پاسپورت مجاری اعطاء نمی شود مگر اینکه یکی از والدین آن کودک (پدر یا مادر) جزء اتباع مجارستانی باشد و یا اینکه کودک از والدین بدون تابعیت یا بی خانمان در خاک مجارستان متولد شود.

آشنایی با شرایط زندگی در مجارستان

مجارستانی ها با اینکه عضو اتحادیه و ناحیه شنگن اروپا هستند ولی عضوی از ناحیه یورویی نبوده و در کمال تعجب از واحد یورو در مبادلات خود استفاده نمی کنند. در این زمینه آنها از واحد پولی خود یعنی فورینت (FUH) بهره می گیرند. کار و بازار کار در مجارستان و پایتخت آن بوداپست واقعا در سطح خوبی است و نرخ بیکاری 3.7% امسال نیز شاهدی بر این مدعاست. آمارها نیز گویای کیفیت بالای زندگی و تعادل بسیار مناسب بین دخل و خرج مردم می باشد.

مجارستان کشور قدرتمند اروپایی به حساب نمی آید از همین رو بهتر است افراد از تحصیل دوره زبان در مجارستان به عنوان پلی برای مهاجرت به کشورهای مطرح استفاده کنند.

در اختیار داشتن قرارداد کاری، اجازه کار و تسلط به زبان مرتبط با شغل از جمله اصلی ترین شرایط مهاجرت به کشور مجارستان است.

بله. روش های مختلف مهاجرت به کشور مجارستان محدودیت های سنی متفاوتی را برای متقاضیان ایجاد کرده است.

خیر. در حال حاضر امکان مهاجرت به این کشور با در اختیار داشتن مدرک زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

مجارستان برای دانشجویان ویزای همراه صادر نمی کند اما روش های مهاجرتی دیگری برای ورود همزمان به این کشور برای همسر وجود دارد.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.