آموزش کتاب Passages به صورت کامل

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
1.2 گیگابایت
دسته بندی
500,000 تومان

مجموعه کتاب‌ Passages به صورت متوسط و پیشرفته زبان انگلیسی را به زبان آموزان عزیز آموزش می‌دهد. شایان ذکر است که کتاب پسیج توسط انتشارات کمبریج برای دانشجویان آموزش زبان انگلیسی در سراسر جهان طراحی و چاپ شده است. همچنین باید اشاره شود که کتاب‌ Passages در کشور ایران نیز طرفداران زیادی داشته و در بسیاری از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی تدریس می‌شود.

به یاد داشته باشید که کتاب Passages موفق ترین کتاب آموزش زبان در سراسر جهان است. همچنین لازم به ذکر است که کتاب پسیج مهارت های صحبت کردن، گوش دادن، نوشتن و خواندن را به خوبی آموزش می‌دهد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزش زبان با عنوان دوره جامع آموزش کتاب‌ Passages را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به زبان انگلیسی قرار دهیم.

مجموعه کامل آموزش کتاب‌ Passages

یادگیری آکادمیک زبان انگلیسی مزایای زیادی داشته و به زبان آموزان کمک می‌کند تا بتوانند قدم به قدم زبان انگلیسی را فرا بگیرند. همواره به این موضوع توجه داشته باشید که اگر منابع مفید آموزشی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی در اختیار ما باشد می‌توانیم به راحتی زبان انگلیسی مان را تقویت نماییم.

مجموعه کامل آموزش کتاب‌ Passages

از این رو در این بخش از برنا اندیشان یکی از جامع‌ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی با عنوان پکیج کامل آموزش کتاب‌ پسیج را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهیم. باید اشاره شود که پکیج کامل آموزش کتاب Passages به زبان فارسی تدریس شده است و مدرس به صورت گام به گام زبان انگلیسی را به شما افراد علاقه‌مند آموزش می‌دهد.

کتاب پسیج

هر یک از کتاب‌های Passages دارای ۱۲ یونیت است که دروس ارائه شده در آن این امکان را به زبان آموزان می‌دهد تا بتوانند خیلی دقیق و روان با کتاب ارتباط برقرار کنند و در عین حال مهارت های فکری برای صحبت کردن به زبان انگلیسی را هم یاد می‌گیرند. اگر شما زبان انگلیسی را تا سطح متوسط (Intermediate) بلد هستید می‌توانید ادامه یادگیری زبان را از کتاب Passages شروع کنید و از طریق همین کتاب سطح زبان شما به پیشرفته (Advanced) می رسد. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج جامع آموزش کتاب تاچ استون مراجعه نمایید.

معرفی کتاب Passages

همانطور که اشاره کردیم کتاب Passages دارای دو جلد است و سرشار از ایده ها، کلمات و عبارات بسیار گوناگونی است که از طریق موضوعات بسیار جذاب و کاربردی متون مختلف را به زبان آموزان آموزش می‌دهد. شایان ذکر است که انتشارات کمبریج (Cambridge) در کشور انگلستان سالهاست که مورد توجه میلیون‌ها زبان آموز در تمام دنیا بوده است.

در قسمت زیر می‌توانید نمونه ای آموزش کتاب Passages را مشاهده نمایید.

همچنین باید اشاره شود که کتاب Passages به شکلی تدریس می‌شود تا زبان آموزان در موقعیت های بسیار طبیعی و کاربردی قرار بگیرید و از آن‌ها خواسته می‌شود تا مهارت گفتاری انگلیسی شان را به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی ارتقا دهند. بنابراین پکیج آموزش کتاب Passages به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دیگران ارتباط موفق و سازنده ای داشته باشید. لازم به ذکر است که یادگیری زبان انگلیسی به این صورت است که اگر شما در شرایط واقعی قرار بگیرید می‌توانید به راحتی زبان را یاد بگیرید.

کتاب Passages نیز به همین صورت تهیه شده است و در‌واقع شما را برای شرایط زندگی در محیط انگلیسی زبان آماده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید هر ۴ مهارت زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. یعنی هم قادر هستید تا رایتینگ خوبی داشته باشید و هم مهارت اسپیکینگ شما به طور چشمگیری تقویت می شود.

شایان ذکر است که دو مهارت گوش دادن و خواندن نیز به صورتی در شما تقویت می‌شود که بعد از مدتی متوجه می‌شوید که به خوبی می‌توانید زبان انگلیسی را صحبت کنید و بدون زیرنویس فیلم‌های انگلیسی زبان را مشاهده کنید. باید اشاره شود که در کتاب Passages تمام تکنیک ها به همراه کلمات و عبارات مرتبط در متن های گوناگون و کاربردی قرار گرفته است و همین موضوع به تقویت مهارت نوشتن شما کمک زیادی می‌کند.

دید کلی به کتاب Passages

در قسمت‌های بالا اشاره کردیم که کتاب پسیج از آن دسته کتاب‌هایی است که ۴ مهارت زبان انگلیسی را به صورت قدم به قدم به شما زبان آموزان عزیز آموزش می‌دهد. همچنین شایان ذکر است که شما در حین تدریس کتاب Passages در شرایط کاربردی و واقعی قرار می‌گیرید و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید به شکلی کاربردی و عمیق زبان انگلیسی را یاد بگیرید. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج آموزش کتاب Four Corners مراجعه فرمایید.

فیلم آموزش قدم به قدم کتاب Passages به زبان فارسی

برخی از مطالب کتاب Passages

  • مطالبی در مورد خانواده و دوستان
  • مطالب مربوط به اسرار و اشتباهات
  • موضوعات مرتبط با سفر کردن به شهرهای جدید و اکتشافات
  • موارد مربوط به افراد سحرخیز و افراد شب زنده دار
  • مطالبی در رابطه با ارتباطات و انواع آن
  • موضوعاتی در مورد واقعی بودن داستان‌ها
  • اطلاعات جامعی در خصوص عصر اطلاعات
  • مطالب مربوط به کارکرد ذهن و تمرکز
  • آموزش هنر شکایت کردن و شاکی بودن
  • مواردی در رابطه با‌ارزش ها
  • مطالبی درباره شک فرهنگی، مسافر یا توریست

کتاب Passages چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساختار و طبقه بندی کتاب پسیج به این صورت است که هر کتاب شامل ۱۲ درس است که در آخر هر ۳ درس یک قسمت به نام Communication Review و ۸ ستون با نام های Functions, Grammar, Vocabulary, Speaking, Listening, Writing و در نهایت Reading اختصاص داده شده است.

برای آنکه مطالب درسی به خوبی آموخته شود کتاب‌ کار یا همان Workbook موجود است که زبان آموز می‌تواند با حل کردن تمرینات مهارت های خودش را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد.

شایان ذکر است که فایل‌های مربوط به کتاب نیز به افراد کمک می‌کند تا بتوانند متون انگلیسی را به خوبی متوجه شوند و بتوانند انواع مکالمات زبان انگلیسی را به راحتی انجام دهند. همچنین متنوع بودن مطالب کتاب پسیج نیز باعث می‌شود تا افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی به صورت خیلی دقیق و اصولی و کاربردی انگلیسی را فرا بگیرند.

اگر شما علاقه دارید تا به صورت کاربردی مهارت های زبان انگلیسی را یاد بگیرید و زبان خودتان را تقویت کنید پیشنهاد می‌شود تا از این بخش از فروشگاه برنا اندیشان پکیج جامع آموزش کتاب Passages را دریافت کنید و با مشاهده این مجموعه بی‌نظیر زبان انگلیسی خودتان را به طور چشمگیری تقویت نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.