پکیج آموزش کامل کتاب Four Corners

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
500,000 تومان

کتاب فور کرنرز که با نام Four Corners شناخته می شود یکی از بهترین و جامع ترین کتاب هایی است که طرفداران زیادی داشته و برای آموزش زبان انگلیسی به کار می رود. افرادی که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارند می توانند از طریق کتاب Four Corners که در ۴ جلد منتشر شده است از سطح پایه تا سطح پیشرفته زبان انگلیسی را یاد بگیرند. در واقع هر فردی که تصمیم می گیرد تا زبان انگلیسی را به صورت اصولی یاد بگیرد نیاز دارد تا با بهترین منابع آموزشی دسترسی داشته باشد.

چرا که برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز داریم تا تمام مهارت های مورد نیاز را به خوبی فرا بگیریم. از این رو ما در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های آموزشی با عنوان آموزش کامل کتاب Four Corners که شامل تمامی سطوح می باشد را در اختیار شما افراد علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهیم.

دوره جامع آموزش کتاب Four Corners

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد یادگیری زبان انگلیسی دارای اصول خاصی است که افراد باید با آن آشنا باشند. توجه داشته باشید که دسترسی به بهترین منابع آموزشی به ما کمک می کند تا به بتوانیم فرایند یادگیری را به بهترین شکل ممکن طی کنیم. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا بهترین بسته آموزشی که در قالب فیلم آموزشی است را در اختیار شما عزیزان علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهیم.

در واقع کتاب Four Corners که در زبان فارسی به صورت فور کرنرز شناخته می شود از صفر تا ۱۰۰ زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد و شما می توانید به چهار مهارت اصلی یعنی شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتن تسلط پیدا کنید. پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش کتاب امریکن اکسنت مراجعه فرمایید.

دوره جامع آموزش کتاب Four Corners

از این رو اگر شما تصمیم دارید تا به صورت اصولی و دقیق صفر تا صد زبان انگلیسی را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان مجموعه کامل آموزش کتاب Four Corners را دریافت نمایید. این بسته آموزشی شامل ساعت ها فیلم می باشد که شما با مشاهده آن ها می توانید به خوبی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

کتاب فور کرنرز

باید اشاره شود که کتاب فور کرنرز (Four Corners) یک دوره آموزش زبان انگلیسی آمریکایی است که هر ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. این کتاب توسط انتشارات کمبریج منتشر شده و برای تمامی سنین یعنی نوجوانان و بزرگسالان مناسب می باشد.

لازم به ذکر است که کتاب Four Corners روش شناسی موثر و ارتباطی را با رویکردی علمی ترکیب می کند تا فرد بتواند به صورت عملی زبان انگلیسی را فرا بگیرد. همچنین باید اشاره شود که بسیاری از موسسه های آموزش زبان انگلیسی کتاب فور کرنرز را به دانشجویان تدریس می کنند. کتاب Four Corners شامل ۱۲ یونیت است که هر یونیت از ۴ درس تشکیل شده است و در مجموع باید گفت که کتاب فور کرنرز شامل ۴۸ درس می باشد.

یادگیری اصولی زبان انگلیسی

هر زبان آموزی آرزو دارد که بتواند زبان انگلیسی را درست مانند زبان مادری اش صحبت کند و علاوه بر صحبت کردن این توانایی را داشته باشد که تمامی مطالب زبان انگلیسی را به خوبی بخواند آنها را متوجه شود و همچنین قادر به نوشتن باشد. برای این کار لازم است تا بر روی ۴ مهارت اصلی زبان یعنی نوشتن (Writing)، شنیدن (Listening)، خواندن (Reading) و صحبت کردن (Speaking) به خوبی کار کند تا در آن زبان به تسلط بالایی دست پیدا کند. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل مراجعه فرمایید.

برای آموزش زبان انگلیسی کتاب های زیادی منتشر شده است که تمامی آنها توسط بهترین انتشارات جهان به چاپ رسیده است و شما با بیشتر آنها آشنا هستید. اگر شما به یادگیری زبان علاقه داشته باشید قطعا می دانید که موسسات آموزش زبان از چه کتاب هایی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند. یکی از جامع ترین کتاب هایی که در این زمینه وجود دارد کتاب Four Corners است که شامل ۴ جلد بوده و خیلی عالی زبان انگلیسی را به افراد علاقه مند با یادگیری آموزش می دهد.

آشنایی با کتاب Four Corners

در بخش های بالا تا حدودی با مجموعه کتاب های فور کرنرز آشنا شدید و فهمیدید که این کتاب می تواند زبان انگلیسی را به خوبی آموزش دهد. شایان ذکر است که کتاب Four Corners توسط دو استاد برجسته زبان انگلیسی یعنی جک سی ریچارد (Jack C Richard) و دیوید بولکه (David Bohlke) در چهار سطح مبتدی، متوسطه، بعد از متوسطه و پیشرفته و به وسیله انتشارات کمبریج منتشر شده است.

در موسسه های آموزش زبان انگلیسی هر یک از کتاب های Four Corners در طول ۲ الی ۳ ترم تدریس می شود. در واقع تمام بخش های کتاب فور کرنرز در راستای یک هدف یعنی تسلط زبان آموز و افزایش مهارت برقراری ارتباط با دیگران است. به این صورت که شما با یادگیری اصطلاحات روزمره می توانید به راحتی زبان انگلیسی را صحبت کنید.

در قسمت زیر می توانید نمونه ای از فیلم آموزش کتاب فور کرنرز را مشاهده نمایید.

شایان ذکر است که کتاب Four Corners به شیوه ای تدریس شده است که تمامی مباحث را به صورت ساده و روان و به شکلی سرگرم کننده به افراد آموزش می دهد و همین موضوع باعث گردید است تا کتاب Four Corners مورد توجه بسیاری از مدرسان و زبان آموزان جهان قرار بگیرد.

کتاب Four Corners 1

کتاب اول فور کرنرز برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا زبان انگلیسی را از پایه یاد بگیرند. در واقع مکالمه، لغات و گرامر از همان سطح اول کتاب تدریس می شود و مهارت های ۴ گانه به شیوه ای کاربردی آموزش داده می شود تا زبان آموز بتواند به راحتی وارد سطوح بالاتر آموزش شود.

سر فصل ها و موضوعات کتاب یک فور کرنرز در ۱۲ درس ارائه شده است که شامل ارتباط با دوستان جدید، ملیت، اعضای خانواده، رنگ ها، لباس، اشیا، ایام هفته، کارهای روزمره، استراحت و زمان آزاد، غذاها، فعالیت ها، شغل ها، مکان های دیدنی، محله ها، تجربه ها، مناسبت ها و تعطیلات است. به یاد داشته باشید که تمامی درس ها و تمرین های موجود به شکلی طراحی شده است که اعتماد به نفس زبان آموزان را افزایش می دهد و باعث می شود تا فرد بتواند با انگیزه بالایی آموزش را ادامه دهد.

کتاب Four Corners 2

زمانی که وارد کتاب دوم فور کرنرز می شوید به این معناست که شما به مهارت های پایه زبان انگلیسی تسلط کامل دارید. هر بخش از کتاب دوم Four Corners واژگان جدید، دستور زبان کاربردی و متن های مربوط به آن را ارائه می کند. موضوعات کتاب دوم Four Corners شامل علاقه‌ مندی‌ ها، ظاهر و شخصیت، آب و هوا، کارهای خانه، سلامتی، برنامه ‌های تلویزیون، خرید کردن، شهرها، اماکن دیدنی، حرفه، ویژگی‌ های شخصیتی، اصطلاحات مربوط به رستوران، سرگرمی و اهداف شخصی است. پیشنهاد می شود به مجموعه آموزش زبان EPT و MSRT مراجعه نمایید.

کتاب Four Corners 3

سطح سوم کتاب فور کرنرز برای زبان آموزانی مفید است که زبان انگلیسی آنها متوسط است. چرا که کتاب سوم Four Corners تمامی مهارت های زبان انگلیسی شامل قواعد، مکالمه، مهارت شنیدن و خواندن را به صورت کامل پوشش می دهد. لازم به ذکر است که در سطح سوم شما با واژگان جدیدی آشنا می شوید و فعالیت های گروهی برای انجام مکالمه وجود دارد که به کمک فایل های صوتی به شما کمک می کند تا مهارت شنیدن شما به خوبی تقویت شود.

آموزش کامل کتاب فور کرنرز به صورت تصویری

زمانی که شما تمرین های کتاب را حل می کنید می توانید میزان مهارت تان را به خوبی محک بزنید و متوجه شوید که چقدر به زبان انگلیسی مسلط شده اید و در نهایت اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می کند. باید اشاره شود که روش آموزش کتاب Four Corners بسیار ساده و قابل درک است و در هر بخش تمامی توضیحات توسط مدرس آموزشی به خوبی ارائه می شود. برخی از موضوعاتی که در کتاب سوم Four Corners آموزش داده می شود شامل تحصیل، داستان ‌های شخصی، مد و پوشاک، ویژگی‌ های جغرافیایی، مدیریت زمان، ویژگی‌ های شخصیتی، محیط زیست، روابط بین فردی، موفقیت، موسیقی و تعطیلات است.

کتاب Four Corners 4

زمانی که شما وارد کتاب چهارم فور کرنرز می شوید به این معناست که سطح زبان انگلیسی شما از متوسط گذشته و حالا وارد یادگیری پیشرفته می شوید. چرا که شما در کتاب ۴ Four Corners لغات، گرامر و مکالمات را به صورت پیشرفته یاد می گیرید و به دلیل کاربردی بودن آموزش شما می توانید به خوبی زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید. موضوعات آموزشی کتاب چهارم فور کرنرز شامل اخبار، ارتباطات، غذا، رفتارهای مودبانه و غیر مودبانه، گردشگری، مدیریت استرس، ابداعات، اهداف و محیط زیست است که در ۱۲ درس و 160 صفحه این مطالب جذاب و آموزنده می باشد.

ساختار کتاب Four Corners

شایان ذکر است که کتاب فور کرنرز دارای ساختاری یکپارچه و منسجم است و به دلیل مکالمه محور بودن کتاب شما می توانید به خوبی واژگان جدیدی را یاد بگیرید. همچنین به دلیل انجام فعالیت های گروهی شما قادر هستید تا تمامی مهارت های زبانی تان را به خوبی رشد و توسعه دهید. همانطور که بیان شد مدرس آموزشی به شکلی شیوه و عالی کتاب Four Corners را به شما افراد علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی آموزش می دهد و همین موضوع باعث می شود تا در روند یادگیری زبان اعتماد به نفس شما نیز به بیشتر شود.

بنابراین اگر شما به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان پکیج کامل آموزش کتاب Four Corners را دریافت نمایید تا زبان انگلیسی را به خوبی فرا بگیرید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.