پکیج آموزش کتاب Summit به صورت جامع

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
500,000 تومان

کتاب Summit که تحت عنوان مجموعه کتاب های سامیت نیز شناخته می شود برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا زبان انگلیسی را به صورت تخصصی یاد بگیرند. همانطور که میدانید با توجه به فراگیر شدن آموزش زبان انگلیسی کتاب ها و منابع مختلفی برای آموزش وجود دارد که وقتی زبان آموزان با آنها روبرو می شوند دچار سردرگمی می گردند.

زیرا آنقدر منابع مختلف آموزشی وجود دارد که زبان آموز نمی تواند بهترین منبع را از میان تمام مجموعه های آموزشی انتخاب کند. ما در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های آموزش زبان انگلیسی با عنوان دوره جامع آموزش کتاب Summit (سامیت) را در اختیار شما افراد علاقه مند به زبان انگلیسی قرار دهیم تا بتوانید به صورت خودآموز زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

دوره جامع آموزش کتاب Summit

در بخش مقدمه اشاره کردیم که افراد زیادی علاقه دارند تا به صورت تخصصی زبان انگلیسی را یاد بگیرند اما با توجه به گسترده بودن این زبان و منابعی که در اختیار وجود دارد شاید بسیاری از افراد دچار سردرگمی شوند که کدام یک از منابع می تواند در زمینه آموزش زبان انگلیسی به آنها کمک کند.

از این رو ما در فروشگاه برنا اندیشان بهترین پکیج های آموزش زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید ۰ تا ۱۰۰ زبان انگلیسی را فرا بگیرید. مجموعه کتاب های Summit که در بین زبان آموزان به صورت سامیت نیز شناخته می شود بهترین منبع در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که می تواند به شما در زمینه یادگیری زبان انگلیسی کمک کند.

دوره جامع آموزش کتاب Summit

شایان ذکر است که پکیج صفر تا ۱۰۰ آموزش کتاب Summit به صورت تصویری و به زبان فارسی تمام کتاب سامیت را فصل به فصل آموزش داده و به شما کمک می کند تا بتوانید بعد از اتمام دوره به زبان انگلیسی مسلط شوید. مدرس آموزشی با بیانی شیوا و عالی از ابتدا تا انتهای کتاب Summit را آموزش داده و شما می توانید با مشاهده فیلم های مجموعه آموزشی زبان انگلیسی را فرا بگیرید. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج جامع آموزش کتاب فورکرنرز مراجعه نمایید.

آشنایی با مجموعه کتاب های سامیت

کتاب Summit از جدیدترین دوره های آموزشی است که همانند کتاب اینترچنج (Interchange) بر مبنای مطالعه واقع شده است. کتاب های سامیت توسط انتشارات معتبر پیرسون به چاپ رسیده است که این انتشارات تا کنون کتاب های زیادی را در زمینه آموزش زبان انگلیسی منتشر کرده است.

لازم به ذکر است که در کتاب Summit زبان انگلیسی از طریق مباحث فرهنگی آموزش داده می شود و همین موضوع باعث می شود تا زبان آموز بتواند با اعتماد به نفسی بالا تمامی مهارت های زبانی علی الخصوص مکالمه در شرایط مختلف را یاد بگیرد.

در واقع کتاب سامیت (Summit) دانشجو را در شرایط مختلف و شبیه سازی شرایطی از جمله موقعیت های اجتماعی، مسافرت ها و شرایط مختلف شغلی قرار می دهد تا فرد بتواند به صورت کاربردی زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

در قسمت زیر می توانید بخشی از تدریس آموزش کتاب Summit را مشاهده نمایید.

کتاب Summit مباحث آموزشی را به صورت درسنامه های سطح بندی شده دنبال می کند که به زبان آموزان اجازه می دهد تا مهارت های خود را به صورت پله به پله افزایش دهند. برای این که این امر محقق شود در بین آموزش ها، از تمرین ها و مثال های کاربردی زیادی استفاده شده است.

همچنین در پایان در بخش نیز تمارین بیشتری در نظر گرفته شده است که پاسخ دادن به آنها بر عهده دانش آموزان می باشد. همچنین باید اشاره شود که پکیج آموزش کتاب Summit آموزشی یکپارچه را ارائه می دهد.

کتاب Summit چه ویژگی هایی دارد؟

سطوح مختلف کتاب سامیت در آخرین ویرایش خود شامل بخش های مختلفی است که می تواند به زبان آموزان در مطالعه خودآموز زبان انگلیسی کمک بیشتری کند. با توجه به این موضوع که این مجموعه آموزشی برای زبان آموزانی که تهیه شده است که سطح زبان انگلیسی آنها متوسط رو به بالا باشد. همچنین برای آموزش بیشتر به دوره جامع آموزش کتاب تاچ استون مراجعه فرمایید.

از این رو در هر بخش نیز تمرین هایی که قرار داده شده است تا زبان آموز بتواند با انجام آنها مرور جامعی بر مباحث کتاب Summit داشته باشد. همچنین شایان ذکر است که پاسخنامه تمارین نیز در کتاب موجود می باشد که می تواند آنها را مورد بررسی قرار دهید. تا به حال میلیون ها زبان آموز در سراسر جهان از کتاب های سامیت استفاده کرده اند که همین موضوع نشان می دهد مجموعه کتاب های Summit می تواند یکی از بهترین پکیج های آموزش زبان انگلیسی باشد.

در ادامه شما را با برخی از ویژگی های ویرایش جدید مجموعه کتاب های Summit آشنا می کنیم.

  • در طرح جدید مطالب و موضوعات برای بخش های مکالمه بروزرسانی شده است.
  • استفاده بیشتر از فیلم برای افزایش مهارت های ارتباطی و مکالمه
  • استفاده از آموزش های تصویری برای بحث های بیشتر و افزایش فعالیت های زبان آموزان،
  • آزمون های دوره ای برای تست مهارت های زبان آموز و همچنین تمارین اضافی زبان آموزان را برای موفقیت در بخش شنیدار و مکالمه آزمون های عمومی زبان آماده می کند.
  • بخش های آموزشی برای مباحث گرامری و همچنین تمرین هایی برای قسمت لیسنینگ و رایتینگ نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.
  • تمرین های دیجیتالی برای بخش گرامر.

کتاب تاپ ناچ برای یادگیری زبان انگلیسی

همانطور که بیان شد انتشارات پیرسون (Pearson) ناشر کتاب هایی همچون تاپ ناچ و سامیت است که هر یک از آنها در سطوح مختلف زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. لازم به ذکر است که مجموعه کتاب های Summit برای افرادی مناسب می باشد که سطح زبان آنها متوسط رو به بالا باشد. در کنار این موضوع باید اشاره کنیم که کتاب تاپ ناچ (Top Notch) نیز به صورت استاندارد تهیه و تدوین شده است که به عنوان یکی از بهترین منابع آموزشی می تواند سطح زبان افراد را از A1 به +B1 افزایش دهد.

این مجموعه آموزشی شامل چهار بخش می باشد که سطح ابتدایی به همراه سه سطح دیگر تمام این آموزش را شامل می شود. بنابراین شما می توانید مباحث مقدماتی زبان انگلیسی را از کتاب تاپ ناچ یاد بگیرید و سپس برای یادگیری پیشرفته زبان انگلیسی به سراغ پکیج آموزش کتاب Summit بیایید تا بتوانید به صورت تخصصی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

آشنایی با ویژگی های کتاب Summit

سطح کتاب Summit برای چه افرادی مناسب است؟

در قسمت قبل اشاره شد که وقتی زبان آموزان توانایی های ابتدایی زبان انگلیسی را داشته باشند و یا کتاب تاپ ناچ را مطالعه کرده باشند و به مباحث آن مسلط باشند می توانند از کتاب Summit استفاده کنند. بسته جامع آموزش کتاب سامیت با رویکردهای استاندارد در آموزش مکالمه محور به همراه مباحث گرامری، واژگان، تلفظ و هر آن چیزی که زبان آموزان برای یادگیری پیشرفته زبان انگلیسی به آن نیاز دارند را به صورت اصولی آموزش می دهد.

در واقع هنگامی که شما زبان آموز عزیز دوره جامع آموزش کتاب Summit را مشاهده کنید می توانید سطح زبان تان را از B2 به C1 افزایش دهید. لازم به ذکر است که بسته آموزشی کتاب Summit که توسط وب سایت برنا اندیشان تهیه شده است می تواند به شما کمک کند تا به صورت خودآموز و بسیار ساده زبان انگلیسی را به صورت پیشرفته یاد بگیرید. پیشنهاد می شود برای آموزش های تخصصی به بسته جامع آموزش زبان EPT و MSRT مراجعه نماییذ.

نگاهی به سطوح مجموعه کتاب های Summit

به طور کلی کتاب سامیت به دو بخش ۱ و ۲ تقسیم می شود و هر کدام از این سطوح نیز شامل بخش A و B می باشد. زبان آموزانی که قصد مطالعه این مجموعه را دارند می توانند از سطح 1A مطالعه خود را آغاز کنند.

به طور کلی ترتیب کتاب های Summit (سامیت) به صورت زیر می باشد :

  • کتاب Summit 1A
  • کتاب Summit 1B
  • کتاب Summit 2A
  • کتاب Summit 2B

اگر شما علاقه دارید تا به صورت پیشرفته زبان انگلیسی را فرا بگیرید پیشنهاد می شود تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان پکیج جامع آموزش کتاب Summit را دریافت نمایید و با مشاهده فیلم های آموزشی به صورت تخصصی زبان انگلیسی را فرا بگیرید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.